Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já dohrál Lost Planet i DMC4 na PC, a nenarazil jsem na jedinej bug, plus samotná kvalita portů byla (oproti předchozí generaci, jak psal 7c) bezchybná.Co se komentářů na metacritic týče, jsou tam samý desítky a devítky, jedna pětka (kdy ten člověk mele hovadiny) a jedna trojka, kdy to hodnotí člověk co nemá rád danej žánr.Takže skutečně nevím o čem mluvíš.
Že o chybách nevíš neznamená, že tam nejsou (viz. Lost Planet). Stačí si přečíst komenty na Metacritics k DMC4. Nestarám se o to, kdo dělá port. Capcom je pod tím podepsaný. To jen potvrzuje to co říkám - že na to Capcom kašle, resp. kašlal. Ať mi nikdo neříká, že si ten port před vydáním nezkontrolují sami v Capcomu.

Cool and Quiet je skvělá věc na snížení spotřeby a tím i teplot. A funguje bezchybně...
DMC3 je ještě předchozí generace a CoolandQuiet je zlo (první věc, kterou jsem kdysi vypnul - počkat, vlastně spíš postaral se o to, abych ji nezapínal). I když možná už je to v těch nových generacích AMD procesorů bez problémové...
Garret - ano, a proto píšu od Lost Planet! CoolandQuiet považuju za kravinu, nicméně jestli to blblo s Lost Planet, tak je to jediná chyba toho portu.Jinak všechny hry dál byly bezchybný.Onimusha, DMC3 a Resi 4 mají otřesný konverze, ááááááno, protože je nedělal Capcom ale nějaký externí lemplové.Ale od LP vejš dělá všechno Capcom interně na svém MT Framework enginu a všechno jsou to na PC nejlepší verze. A na tom soudím, že i Resi 5 bude na PC definitivní verze (což lze soudit už z benche).Stačí?
Paul: Lost Planet a Devil May Cry 3 si nedokázali poradit s CoolandQuiet od AMD, takže ho člověk musel vypínat. Onimusha ani Devil May Cry 3 bez gamepadu nejsou hratelné, RE4 je snad nejhorší konverze, jakou jsem kdy hrál (i když je hra skvělá). Důvody ti snad říkat nemusím... co si TY myslíš že "bude nebo nebude" není vůbec podstatné. Street Fighter ani DMC4 jsem nehrál, takže uznávám, že v tomhle se můžu mýlit...
Garret - teď už ale meleš nefalšovaný kraviny : )
Všechny Capcom hry od Lost Planet měly perfektní PC verze - Lost Planet, Devil May Cry 4, Street Fighter 4 - všechny tři hry jsou na PC lepší než na konzolích a jsou to definitivní verze, a RE5 na tom bude stejně.
"Nepoučil se za deset let, nepoučí se ani teď."

A z čeho by se měl poučovat? Protože se jeho hry špatně prodávají kvůli "špatnému" ovládání? Pro mě je ovládání jeden ze základů RE série a jedna z klíčových součástí hry - pokud odmítáš věnovat mu čas a zvládnout ho, tak hádám, že to může být hraní vcelku otrava.

To zní skoro jako že by se měl Blizzard konečně poučit a začít dělat "originální" a "kvalitní" hry, a ne tu hrůzu, kterou všichni odmítají hrát - nepoučí se a nepoučí .-)
Capcom všeobecně na konverze kašle. Nepoučil se za deset let, nepoučí se ani teď. (můj odhad)
Je fakt, že to timedemo je hráno na gamepadu (soudím podle hnusný neohrabanosti), ale snad se Capcom poučil a v plný bude myš...jestli ne, tak si koupi ještě rozmyslím.
Benchmark je venku, tahám.Předpokládám že to pojede perfektně, stejně jako SF4.Capcom od naprogramování MT Frameworku ruluje, jejich PC verze jsou super a vydávání benchmarků na otestování je taky skvělé.Škoda že Resi 4 ještě utrpěl SourceNextem.

Edit - je to dobré, 1920*1200,vše max, 4*AA, průměr 66 fps.Vypadá to moc hezky.Capcom má šikovné programátory.
Hmmm, to jsi mě teda moc nepotěšil.Sakra to jsou problémy s touhle hrou.Jsem myslel, že to na gamepadu pojede pořádně, a stejně nic moc : /.
Nevím jak na Xbox360 ovladači, ale na Logitech gamepadech je ovládání dost citlivé (nebo jsou thumbsticks u Logitechu mizerné). Už jsem o Xbox360 ovladači (kvůli porovnání) uvažoval, ale nakonec mi přišel zbytečně drahý (to radši koupím další bajonet). Tj. moje rada zní buď si zvykni, nebo vytvoř speciální profil ve Wingmanovi a zkus tam snížit citlivost analogových os (mě se Wingman software nějak zvlášť nelíbí, takže jsem si radši zvykl :).
Potřebuju další radu : ).Mám logitech dual action (vypadá identicky jako dualshock na ps2).Resi 4 vypadá že funguje normálně, ale nemůžu v něm rozhejbat pravej analog k ovládání kamery.V setupu když kliknu na "gamepad" a pak "control camera", tak to ten pohyb nahoru rozezná, ale nevim jak to uložit? nejde kliknout na ok, jenom na cancel.Plus ať hejbu jakkoliv, tak se ten pohyb registuje jenom v tom horním políčku.

Zkoušel jsem to i bez toho a i tak mi to ovládání gamepadem připadá divný, ale to asi bude nezvyk.Každopádně ta kamera by se hodila.

EDIT - tak jsem to vyřešil, zkusil jsem vybrat nějakej jinej "gamepad pattern" než x360 a u jinejch se to samo namapovalo.
Ale mám teda jinej dotaz - je normální, že je to ovládání analogem takový jakoby digitální? tzn. že když analogem pohnu minimálně, tak ten pohyb neregistruje, a až když překročí nějakou hranici tak se začne hýbat? a že nezáleží jak rychle tím analogem kvedlám, prostě se pak hýbe stejnou rychlostí? Mi to přijde jak kdybych to pořád ovládál v podstatě na klávesnici : ). Mám něco někde blbě nastavený?
No já moc fps nějak nesleduju, jak mi to jede tak mi to jede no :-)
Ale Paule, kolik tě ten comp stál? Asi největší dělo máš tady :-)
7c: Ne, mám konstantních nehýbajících se 30fps, a jakožto člověku zvyklému na 60 (ano, i z konzolových AAA her) mi to vadí.Takže nic na zvýšení na 60 neexistuje?

Asi to teda zkusím překousnout : /.

Pooky: no jo, dementní konzoloví vývojáři, co dodat
Paul: Ano opravda hra byla 2x rychlejší a k tomu měla tak dementní VS, že pokud byla zaplá, tak se hra neuvěřitelně sekala. Plynulé hraní jsem pak vyřešil omezením paměti pro hru, aby se trochu trápila =)(měl jsem zaplé, asi 2 další, ale ne moc náročné hry). Bylo to mojí grafikou, na starší, jsem nic takového nemíval :-/
Není tvůj problém spíš framedrop? I když s tvou grafikou by to mělo být v pohodě.

Jestli ti vadí 30 fps, tak ti nezávidím, v dnešní době konzolových AAA je tohle celkem handicap, řekl bych :-/

Ohledně vypínání - Alt+F4 je radost. Divím se, že to nepodporuje víc her (tím myslím slušný dialog - chcete vypnout hru nebo ne? - jako např. Baldur's Gate 2).
Nojo, já taky hrál na starém kompu před 12 lety quake 2 v 20 fps a přežil jsem to.Ale proč bych měl tu odpornost trpět dneska, když by moje PC tu hru rozhejbalo v 300fps konstantně, to nechápu.Kreténský konzole.
Na starém compu jsem hrál v pohodě i s 15 až 20fps :-)
No v San Andreas to třeba jelo v dešti tak plouživě.
Ach jo, další neinformovanej : ).Lidskej zrak dokáže samozřejmě vnímat mnohem víc než 60fps.Osobně dokonale poznám rozdíl.To, že ti ve ScarFace lítala postava dvakrát rychlejc při 120fps (pokud je to pravda) jenom poukazuje na to, že má ta hra dementní programátory.CounterStrike nebo Q3 při 120fps neběhaj rychleji než při 30ti, běhaj pouze nesrovnatelně plynuleji.
Musíš v tom menu vjet do save/load nabídky, a pak "reset game" nebo tak nějak.Pak už exit a ok.Tak dementní jako v Assassins Creed to není, ale dementní to je.

S tím FPS capem si ale dělaj prdel ne? Já se na tu hru docela těším, mám tam narvaný ty grafický módy, vypadá to supr a atmosféricky, a nakonec je to stejně úplně zkurvený páč se to hnusně seká (ano, 30FPS moje oči vnímají jako sekané, plynulý pohyb považují až 60fps a zcela ideální je 100).To na to nikdo nikdy neudělal žádnej mód nebo tweak? :((
Já se nezdráhám - ale u nějakých her je o ničem dávat ALT+F4, protože často se mi stalo, že při hraní jsem ukládal ručně, pak použil skratku, po čase zapnul hru a savy nikde . Bylo to u více her, ale teĎ si moc nevzpomenu - namátkově myslím, že mi to dělalo u Posla Smrti, ale že bch si byl 100% jistý? :-x
po chvili exitovani a backovani se dostanes do hlavniho uvodniho menu kde je normalne exit. jehoz vyberem se stane to same co pri stisknuti alt-f4, ktere tedy je na vypinani ocividne delane, ze se nekdo zdraha tu zkratku pouzivat na exitovani je jeho problem :)
Paul: Nedá, teda hledal jsem taky tu možnost a nenašel. A mimochodem, jak se hra vypne bez použití alt+f4? Já na to nikdy nepřišel :-)
Uff to je ale hroznej port : ).Teď mi trvalo pět minut než jsem zjistil jak ze hry korektně (bez alt+f4) vyjet.Mám problém - ODPORNĚ se to seká, ten 30fps cap je naprostá zrůdnost! Dá se to nějak odstranit (ideálně nastavit na 60?).
Gamepad je optimální volba.

No, záleží na preferencích. Já používám ještě tyhle vylepšené textury (a modely):
FCMaxi's Ultra Hires Jacket
Hi-res Red9
Notsafeforwork's Real USP
Viper Snake's Hair for Leon
Viper Snake's Hair for Ada

Ale jak jsem říkal - preferuji primárně nenásilné (a minimální) modifikace, které zapadají do hry a neruší (obecně ve všech hrách). A od doby, co jsem hrál naposledy, se objevily nějaké nové projekty nebo se dokončily starší. Nicméně s tímhle hra vypadá celkem dobře, řekl bych.
Tak já osobně bych ti doporučoval klávesnici + myš (je potřeba mouse fix).
Díky za info...takže ideální instalace - nainstaluju hru, nainstaluju ten jeden patch, nainstaluju ten Albert's pack 2.0, zapojím gamepad a hraju? Nebo jsou ještě nějaký dobrý hru vylepšující módy?Chci tý hře dát ještě šanci s gamepadem, ať můžu zvýšit to hodnocení : ).
Patch je jen jeden, 71 MB, což je celkem zanedbatelné. Obzvlášť vzhledem k faktu, že textury z GameCube verze (vyšší kvalita než PS2 textury použité jako výchozí), které předpokládám budeš chtít použít (Albert's 2.0 pack - tedy, existuje víc "totálních" konverzí, ale já osobně preferuji ty, které nejsou moc do očí bijící - tj. takhle mi vyhovovala - spolu s pár dalšími vylepšenými modely a texturami (vlasy, některé zbraně)), mají kolem 1 GB.
sakra jeste jedna vec kterou jsem chtel puvodne zminit ale zapomel jsem. Az do dnesniho Zero Punctuation. Ashley. Beha vsude se mnou, nic neumi, ale skoro vubec neprekazi! :) Ok, dvakrat nestihla uhnout kdyz jsem tasil brokovnici, ale to je tak vsecko. Proste me hodne potesilo, ze tam se mnou beha npc, ktere sice dohroamdy nic moc nedela, ale kdyz uz neco udela, tak je to uzitecne a jeji pritomnost mi nepridelava starosti :)
Speedruny se verze od verze něco liší, ale pokud si vzpomínám, tak 1:3x byla myslím GameCube verze na Normal s použitím speciálních zbraní (tj. RL). Na Professional jsou časy cca 2:0x+ Kolem a kolem se Residenty až tak významně neliší, když se to tak vezme (v délce). Teda Veronica je mám dojem delší (ale tu jsem nehrál).

P.S. "Prejt" není moc zdravé jídlo .-)
Malignus: LOL (bratr kamárádky sestry mého spolužáka říkal, že Absint není zlé pití). No, to sice je, ale to není žádné překvapení - koneckonců je to nejkratší "část hry".
Nejakej Japonec psal na jednom anglickym foru, ze Assigment Ada je nejlehčí část hry. :-P
No toz jsem toho saddlera nakonec taky nakopal, kusi :)

Assignment Ada mi moc nevonelo, hlavne teda skutecnost ze bych ho mel projet na jeden zatah, ted me nekolikrat zabil ten bossacky posuk na konci a uz me to jaksi neba, a abych to projizdel znova tak to tudle. Ani jinak nic moc, rozhodne jsem mel radsi Separate Ways.
Hmm, možná se mi i nejvíc líbil Assignment Ada, když o tom tak uvažuju (asi proto, že je to takový krátký a jednoduchý scénář - nebo spíš minihra - narozdíl od podobných hrůz jako byl Hunk nebo, ugh, Tofu v RE2 (hrůz ve smyslu, že to nebyla zrovna procházka růžovým sadem) :)

Zajímalo by mě, jestli se nějaké alternativní scénáře plánují i v RE5 (trochu rozsáhlejší variace na Separate Ways např. - tj. chápu, že to asi těžko bude A a B scénář z RE 2... Ale zase by tam mohl být speciální scénář pro Chrise i pro Shevu... hm, i když to by nejspíš vyžadovalo zapracovat to do příběhu... ale co třeba speciální scénáře pro jiné postavy, no jsem zvědav :-)

Btw - kterou zbraň preferujete - Red 9 nebo Blacktail? .-)
Lorda Sádloně sem zdolal tak, že sem do něj pálil výbušný šípy z luku a střílel sem mu s nima i do slabýho místa (oka). Do toho sem mu nakonec bodnul nožem. Ale nestíhal sem ho zaměřovat. :-)
No, já jsem odehrál na klávesnici všechny předchozí PC verze RE a nikdy jsem si popravdě řečeno nestěžoval...

Ad Separate Ways - hmm, tohle asi nebylo až tak zlé nebo možná ne tak strategické, protože mi to v hlavně nějak moc neutkvělo. Z dálky jsem na něj střílel kuší, číhal jsem myslím poblíž rohů (tj. taktika číhat a zdálky střílet, když se teleportuje utéct k dalšímu rohu a když je to zlé utéct daleko a opakovat - ve chvíli když odhalí citlivé místo použít granát, nůž nebo TMP), abych stihl utéct když se "teleportuje". Mám pocit, že zblízka se vyplatí TMP... Na druhou stranu, já obvykle v RE hrách (pokud nejde o speed-run) dost syslím, takže hádám, že v téhle fázi jsem měl tak plný inventář, že jsem nějaké zranění spíš ocenil, protože mi to uvolnilo místo...
Ad separate ways, neporadil by mi nekdo taktiku na lorda saddlera? Parkrat jsem ten jeho weakspot otevrel, ale vzdycky to trva horzne dlouho a on me mezitim tak nejak udola. V nejakym navodu psali kusi dvakrat do hlavy, ale v te rychlosti vetsinou hlavu minu a jedonduse pak nestiham a stejne mi prijde ze to nema ten efekt...
Btw zkusil jsem to chvili ovaldat na klavenisici a neprijde mi to zas az takova hruza... zamerovani zas o moc citlivejsi nebylo, jen to chce trochu jiny pristup k rozlozeni klaves.
Některé zápletky a záležitosti (příběhové i dějové) tak trochu patří k sérii.

Jinak bych s hodnocením vcelku souhlasil - u mě je to navýšené o replayabilitu plus bonusový obsah a Mercenaries (a samozřejmě proto, že mám rád sérii).

To s tím zamrzáním je divné - podobný problém jsem pokud si vzpomínám vůbec neměl, i se všemi extra (cca 2 GB)...
pipboy: Jj, některá vydání jsou opravdu jen na "koupit z morálních důvodů a hodit někam do sklepa". Moje verze je naštěstí celkem pěkná - teda, trošičku lepší průměr, no.

Už hodně dlouho jsem se nesetkal s kombinací výborné hry a výborného vydání (od krabičky až po papírový manuál). Naposledy to byl asi Zaklínač (a i tam by se na krabici dalo zapracovat .-) (čti "plech"))
ja nebudu preinstalovavat hru abych zjistil jestli to pro me plati taky, jen se pozastavuju nad pristupem distributora.