Na Survivora jsem se po výborném prvním dílu dost těšil a o to víc mě zklamal, přestože se jedná prakticky o to samé v bledě modrém. Důvody jsou hlavně dva:
- Za prvé je to implementace PhysX, která se na samotném gameplay prakticky nijak nepodepisuje, za to neskutečně vytěžuje CPU. Takže ačkoliv Survivor vypadá skoro stejně jako první díl, tak i na nejnižší detaily běží hůř než jednička na max.
-Za druhé je to rozdělení hry do víc postav. Jako nápad je to hezké, ale v praxi to autoři dojebali. Každá z nich má totiž k dispozici třetinu původního arzenálu, čímž se úspěšně redukovala zábavnost, navíc jedna z postav disponuje zbraněmi, které jsou proti hordám emzáků celkem na hovno. A tohle nezachrání ani nějaká ta speciální fičura. I když musím přiznat že ožralý ruský dědek byl celkem fajn. (A s ním víceméně třetina hry. Ožralí ruští dědci jsou vždycky fajn, specielně když dostanou nejsilnější arzenál.)
Leveldesign mi přijde proti jedničce spíš slabší a i atmosféra dostává nejen díky všemu zmíněnému na frak, ale to už je při hraní s mizernými postavami a rozplizlou grafikou při nízkých fps celkem jedno. Shadowgrounds Survivor přinesl několik zajímavých nápadů, ale prakticky všechny je neskutečně zpackal. Survivor na mě působí tak, že se autoři rozhodli udělat dvojku propracovanější a zábavnější, ale chvíli po započetí prací si to rozmysleli a rozhodli se pro rychlý a snadný zisk. Škoda..
- Za prvé je to implementace PhysX, která se na samotném gameplay prakticky nijak nepodepisuje, za to neskutečně vytěžuje CPU. Takže ačkoliv Survivor vypadá skoro stejně jako první díl, tak i na nejnižší detaily běží hůř než jednička na max.
-Za druhé je to rozdělení hry do víc postav. Jako nápad je to hezké, ale v praxi to autoři dojebali. Každá z nich má totiž k dispozici třetinu původního arzenálu, čímž se úspěšně redukovala zábavnost, navíc jedna z postav disponuje zbraněmi, které jsou proti hordám emzáků celkem na hovno. A tohle nezachrání ani nějaká ta speciální fičura. I když musím přiznat že ožralý ruský dědek byl celkem fajn. (A s ním víceméně třetina hry. Ožralí ruští dědci jsou vždycky fajn, specielně když dostanou nejsilnější arzenál.)
Leveldesign mi přijde proti jedničce spíš slabší a i atmosféra dostává nejen díky všemu zmíněnému na frak, ale to už je při hraní s mizernými postavami a rozplizlou grafikou při nízkých fps celkem jedno. Shadowgrounds Survivor přinesl několik zajímavých nápadů, ale prakticky všechny je neskutečně zpackal. Survivor na mě působí tak, že se autoři rozhodli udělat dvojku propracovanější a zábavnější, ale chvíli po započetí prací si to rozmysleli a rozhodli se pro rychlý a snadný zisk. Škoda..
Pro: um... pár efektů?
Proti: všechny nové prvky autoři dokurvili, několik starých dobrých vypustili a další odflákli, nesmyslný nárůst hw nároků