Tak jsem tomu dala druhou šanci s neútočným módem ale jakmile tam zhasli tak jsem to zase vypnula :D :D Není mi pomoci.
Diskuze
jo, tenhle mod jsem při druhém hraní taky použil.
On je ten příběh prostě tak dobrej, že vlastně ty "souboje" a úniky před příšerákama hrozně ruší atmosféru.
On je ten příběh prostě tak dobrej, že vlastně ty "souboje" a úniky před příšerákama hrozně ruší atmosféru.
@Paul (17.02.2017 11:45): bezva,doma na to kouknu. Díky :)
@Laurona (17.02.2017 11:17): tady o něm píšou
http://steamed.kotaku.com/soma-mod-stops ... game-bett-1751216547
Wuss Mode: Monsters Won’t Attack mod
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=560988617
http://steamed.kotaku.com/soma-mod-stops ... game-bett-1751216547
Wuss Mode: Monsters Won’t Attack mod
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=560988617
@Paul (17.02.2017 11:05): jo to by bylo určitě lepší :) jak se prosím tě ten mod jmenuje?
@Laurona (17.02.2017 09:22): Existuje mod, kterej nepřátelům odebere agresi - tzn. stále tam budou a zvuky tedy budou dělat taky, ale nebudou útočit - s tím by to nešlo ? :) Ta hra má fakt výborný příběh a atmosféru.
@Laurona (17.02.2017 09:22): Však se neboj později se to jen zlepší!
Snaha byla ale prostě ani při rozsvíceným světle to nedokážu hrát :( Ani tu příšeru nemusím vidět,stačily mi zvuky a hned jsem to musela vypnout...ale začátek ve městě mě jinak bavil :D
@El Buitre (25.06.2016 02:14): Má, možná budeš příjemně překvapenej. :-) Tady je spíš zaměření na příběh než na horor a prostředí je úplně jiný než v tebou zmiňovaných hrách.
Má to smysl pro někoho, koho Amnesie i Penumbra nudili, ale líbí se mu tématika a zasazení?
@Garret (13.05.2016 22:17): S tím chodícím hovnem bez ruk jsi to zabil. :-) Přesně to mě napadlo, když jsem se tam někde krčil a koukal na to. :-D
@Maximus (11.05.2016 20:00): byl jsem malý kousek od toho to zabalit. už jsem startoval uninstaler.
btw, díky. já taky... mám ty svoje komenty radši! ;-)
btw, díky. já taky... mám ty svoje komenty radši! ;-)
@Maximus (11.05.2016 20:00): Pravda.
@Garret (komentář): Ja mám tie tvoje komenty stále radšej! fajné čítanie a som rád, že si to predčasne nezabalil a dohral si to do konca :)
@Maximus (16.11.2015 09:14): Jééééé, ok, spraveno..
@fak (16.11.2015 08:50): Veď editovať sa komentár dá a tak ako som Ti už písal minule, spoiler tag tam vieš pridať :)
@Hrashek (16.11.2015 00:36): Díky moc, vážím si toho.. Ono je docela těžký napsat koment k SOMA úplně bez spoilerů, takže jsem se jim snažil vyvarovat jak to šlo, ale to bych asi žádný koment nakonec nenapsal. Nicneříkající koment nemá ani cenu psát. No už je to tam, nedá se nic dělat. :-)
@fak (komentář): Smekám... Krásně napsaný a určitě vyčerpávající koment, kterej perfektně popisuje jak kvalitní a velký počin od malého studia Soma je... Po dlouhé době hra s PŘÍBĚHEM a ne jen skripty... Jen bych se možná vyvaroval těch sice malých ale svým způsobem velkých spoilerů... viz.: Ale to platí jen do chvíle, než se podíváte do zrcadla. V ten moment mi došlo opravdu spoustu věcí. Jinak opravdu super... Jen tak dál...
Tak zorovna procházky po dně oceánu byl super, velmi atmosferické. Zabloudit se tam nedalo, protože to vesměs vždy byla jen jedna cesta dopředu, maximálně sem tam nějaká slepá odbočka. Co se týče Puzzle, tak si nějak nejsem schopen vybavit, že byy tam vůbec nějaké byly. Kdyžtak mi osvěžte paměť, ale většinu věcí, co ve hře děláte, má logicky daný postup. Prvda, asi na třech místech se objevila taková minihra, kde člověk musel správně nco nastavit, nasměrovat a podobně, ale rozhodně se nedá říct, že by to bylo něco extra obtížného. Větší problém jsem měl s monstry - obecně nemám ve hrách rád, kdyyž je člověk úplně bezbraný. Ale i to jsem zvládl, narozdíl od Aliena :D Takže, já SOMU taky klidně doporučuji, je to za poslední roky opravdu výborná hororová hra, která je dobře vyvážená, má skvělou atmosféru, zajímavý příběh a poutavé prostředí. Jsem zvědav na další počin tohoto studia :-)
@TRIAn29 (13.11.2015 15:47): Těšíme se na koment. :-) Užij si to..
Těmito příspěvky jsme mě donutili si hru koupit, tak uvidíme :)
@Chuck (13.11.2015 09:47): Já to opravdu vřele doporučím. Co jsem sledoval, tak hlavně ve hrách hledáš příběh, což tady je prostě výborné a bude tě bavit každá minuta. Kup to, neprohloupíš. Drahé to taky není. :-)
@Maximus (13.11.2015 10:30)@M.a.t.t. (13.11.2015 11:01): Alien: Isolation jsem ještě nehrál, ale mám ho v hledáčku. ;-)
Pokiaľ Chuck isolation hral, hodnotené to myslím nemá. Iba som k tomu "za", uviedol aj "proti" Inak je SOMA naozaj kvalitná hra a nevidím dôvod, prečo by som mal od nej niekoho vedome odrádzať ;)
@M.a.t.t. (13.11.2015 10:38): Jedno je len koleso na fúriku. Ak Aliena hral (spomenul ho) a bavilo ho to, tak tu to má veľmi podobné :)
a ak ho aj nehral, dnes už má videá s gameplayom všade, tak nech si pozrie pár minút či by ho to bavilo. Je to kvalitná hra a môže mu narodiel od Ethana sadnúť, netreba ho odrádzať dopredu.
a ak ho aj nehral, dnes už má videá s gameplayom všade, tak nech si pozrie pár minút či by ho to bavilo. Je to kvalitná hra a môže mu narodiel od Ethana sadnúť, netreba ho odrádzať dopredu.
Nenech se odradit Chucku, je to pecka.
Je jedno, či to je, alebo nie je v štýle Alien: Isolation, ale keď som videl ako sa Chuck trápil pri Ethanovi Carterovi, tu by to mal chvíľami ešte znásobené, takže sa len snažím taktne upozorniť dopredu. Voľba našťastie nie je na mne :)
@Chuck (13.11.2015 10:20): Je to skoro ako Alien: Isolation, veľmi podobná hra a podobne ako tam, tak aj tu je veľa hrabania sa v počítačoch, otvárania dverí a schovávania sa pred nepriateľmi. Aliena si už hral?
@M.a.t.t. (13.11.2015 10:16): V tom případě mám o jednu vyhlédnutou hru méně. :-D Já jsem to sběhl jen tak v rychlosti, ale měl jsem za to, že by to mohlo být něco ve stylu Alien: Isolation.
@Chuck (13.11.2015 09:47): Len by som si dovolil ťa upozorniť na to, že puzzle nie sú zase až tak jednoduché, určite sú na vyššej úrovni ako u Ethana Cartera a je ich nepomerne viac a taktiež pri potulkách na dne oceánu medzi jednotlivými základňami (inak za mňa najhoršia a najmenej zábavná časť celej hry) sa dá aj stratiť a nemusí ti byť hneď jasné, čo treba spraviť.
@fak (komentář): Ta hra mě začíná zajímat!
@Najlvin (10.11.2015 22:09): Přesně, on se tam dostal tak, že byl vlastně pokusnej králík, když vyvíjeli technologii skenu mozku, takže ten jeho sken byl takovej pilotní/zkušební a byl prostě v databázi. Proč byl nakonec nahrán do těla a probuzen?? To nevím.. Jinak s tím koncem jsem čekal něco podobnýho. Protože jsem WAU nezabil, tak jsem tušil infiltraci na Archu.
@Paul (10.11.2015 16:53): Tak to mi někde uniklo. Já narazil akorát na to, že ten jeho scan používali jako šablonu pro AI.
@Najlvin (10.11.2015 15:08): mám dojem že tohle bylo vysvětlený jen velmi nejednoznačně na některém z terminálů, do robota ho nahrál WAU, pravděpodobně aby splnil ten svůj úkol zachovat lidstvo
Hmm, tak to dík za info. Alespoň se nemusím cítit o něco ochuzený. Ta hra je prostě výborná. Ale čekla bych, že když ke konci třeba nezabiju WAU (což jde), tak že se pak na tu archu nějak infiltruje a já se na konci neprobdím v krásné rajské zahradě, ale v další noční můře. Taky mi není zcela jasné, díky čemu se Simon vlastně probudíl na Phatos, co ho tam přivedlo. A to jsem procházel všechny dostupné informace, ale tohle mi nějak uniklo :-)
@Najlvin (10.11.2015 14:48): Má to iba jeden koniec.
Přátele, má tahle hra víc konců? Trochu se to nabízí, vzhledem k tomu, že během hry jste mohli učinit několik rozdílných rozhodnutí. Ale co jsem se tak díval na videa, tak všude je ten konec stejný. Přitom si pamatuju na scénu z jednoho z dřívějších videí, která ve hře zaručeně nebyla. Možná žlo jen o nějaké promo demo, nevím. Ale minimálně dva konce bych u téhle hry očekával :-)
Díky za info.
@Korbitch (06.11.2015 01:56): Přesně tak. Přeložené jsou pak i některé nápisy na zdech, názvy místností, různé cedulky a podobně. Ale samozřejmě ne úplně všechno :-)
@Korbitch (06.11.2015 01:56): Že jsou přeložené i třeba texty na zdech apod. (ale jenom ty důležité, jak to tak hraju)
Co znamená ta čeština s těmi texturami?
@GrungeChild (05.11.2015 10:44): No, upřímně si pod "hororovým stylem" vybavím takový ty hříčky, kdy člověk půl hodiny bloudí ve tmě a pak na něj něco vybafne, až se mu rozlítnou repráky, ale tohle vypadá zajímavěji. Zkusím, díky za tip!
--------------------------------------------------------------------------
SOMA tak nefunguje. Tam máš miesta, kde vidíš nepriateľa pobehovať, nepriateľov je viac druhov (jeden reaguje na zvuky, na ďalšieho sa zasa nesmieš pozerať atď.) a musíš sa cez tie miesta dostať ďalej. Žiadne lacné ľakačky, ale tma v tej hre bude, to áno - odohráva sa to na dne oceána.
--------------------------------------------------------------------------
SOMA tak nefunguje. Tam máš miesta, kde vidíš nepriateľa pobehovať, nepriateľov je viac druhov (jeden reaguje na zvuky, na ďalšieho sa zasa nesmieš pozerať atď.) a musíš sa cez tie miesta dostať ďalej. Žiadne lacné ľakačky, ale tma v tej hre bude, to áno - odohráva sa to na dne oceána.
@Maximus (04.11.2015 16:19): Tak to je solidní doba... To se mi líbí... Fakt sem nečekal, že mě to až tak chytne...
@Hrashek (04.11.2015 16:16): Steam mi píše nejakých 11 hodín.
@Maximus (03.11.2015 22:57): právě že se moc těšim... jen doufam, že to celé bude na delší dobu... nerad bych po šesti, sedmi hodinách zjistil, že sem na konci...
@Hrashek (03.11.2015 22:53): Dobrá voľba a môžeš sa tešiť na koniec hry, ten je jeden z najvydarenejších za posledné roky :)
Tak sem neodolal a dnes rozehrál ,našel sem i češtinu od Mrazíka (ne, že by mi eng dělala nějaký větší problémy, jen občas něco nezachytím), a tak si mlžu užívat veškeré "povídání"... Atmosféra super a ten příběh... Hororové adventury mě zatím moc nebraly, ale tohle je první, do které sem se zakousl na krásné 4 hoďky a ta hra mě BAVÍ... Už se těšim až dohraju... Sice mam pocit, že tak nějak začínám tušit "vo co go", ale i tak se těšim...:)
@Maximus (16.10.2015 12:27): jo, mám rád hry u nichž si po dohrání mohu zapřemýšlet a počíst si různé perspektivy, např:
http://steamcommunity.com/app/282140/discussions/0/483366528919251266/
http://steamcommunity.com/app/282140/discussions/0/483366528919251266/
@Paul (16.10.2015 11:43): Som rád, že sa Ti to páčilo :) Príbehovo je to naozaj veľmi podarená vec a koniec je nezabudnuteľný.
Konec. Frictional nezklamali, SOMA je spolu s Alien Isolation nejlepší scifi horor. Zapůsobilo moc. Kéž by všechny hry byly takhle dobře napsané a atmosférické a kladly takový důraz na zážitek (immersion). Nedovedu si představit jak silné to bude s VR. Ta část v abyss, 4200 metrů pod hladinou..
Spoiler konce a přiznávám že na konci mi silně zvlhly oči..a pak ta procházka po arše, kterou jsem ani nečekal..jsem tam běhal a užíval si tu přírodu :)
A ještě výborný článek o Somě a game designu od Adriana Chmielarze
http://www.theastronauts.com/2015/09/som ... of-narrative-design/
Spoiler konce a přiznávám že na konci mi silně zvlhly oči..a pak ta procházka po arše, kterou jsem ani nečekal..jsem tam běhal a užíval si tu přírodu :)
A ještě výborný článek o Somě a game designu od Adriana Chmielarze
http://www.theastronauts.com/2015/09/som ... of-narrative-design/