Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Garret: Tak krabicovky obecně rád mám a zároveň jsou pro mě i jakousi jistotou, ale asi bych se nebránil i tomuhle způsobu. Ovšem když čtu ten návod, jak to provádět, tak jsem jedním z těch nevěřících co se týká bezpečnosti účtu.
Chuck: jo, to znám. Taky mi to trvalo, než jsem se do toho pustil, ale je fakt, že pak už jenom třikrát klikneš a máš vyhráno. Je to snadný až moc :)
Vždyť už jsem ti jednou popisovala, jak si vytvořit účet na PayPal bez nutnosti mít kreditku
Akhera: Protože pořád ještě nevím, jak to udělat s tou platbou.
jezek - to je Call of Pripyat
Chuck - Proč si to nekoupíš na Steamu? Tam je to za 245 Kč, žádné poštovné a můžeš hrát ještě dneska :)
Stalker je extrémně "modovatelnej". Takže i dabing nebo titulky. Anglická verze byla tuším s ruským dabingem a anglickými titulky. Zkus ale ten datastor modpack. Hru jednoznačne vylepšuje ve všech směrech. Atmosféra je ještě lepší a hlavně realističtější. V DMP je dabing rusky a česky otitulkován.
Takže anglická verze, která se prodává kromě té české, má anglické jen menu a dabing je ruský?
Kubulus: to nevím zda-li přepnutí ve Steamu tohle vyřeší, ale mělo by. Tedy dabing. Poté bych vzal češtinu z nějakého válečného náměstí a nakopčil ji tam. Bude to jen pár KB, jen text. Ale ten modpack ještě zvaž, on opravdu jen vylepšuje a hovadiny nepřidává.
Chuck: Kdepak, staré dobré quicksavy, dokonce bez omezení :D Autosavy akorát mezi přechody mezi lokacema...
SavageCZ: Tak zatím je to spíš teoretická úvaha, i když... Láká mě tam hlavně ta atmosféra, která tam je asi dost klíčová.

Taková obligátní otázka - tam jsou asi checkpointy, že? Mně jde hlavně o to, jestli tam není taková ta prasárna, jako že musím dohrát level na jeden zátah apod.
Tulareanus: Solaris je úžasný film, podle mne mnohem lepší než-li Kubrickova A Space Odyssey. Ze všech jeho filmů nejpřístupnější, ale přesto naprosto strhující. Snad nikdy jsem neviděl u nikoho schopnost vybudovat atmosféru do takové výše, že byla takřka hmatatelná, i když se v dané scéně "nic nedělo" (i když to trochu kecám, stejná schopnost se objevuje i v případě Béla Tarra).

SavageCZ: Mám hru zakoupenou na Steamu (nenainstalovanou), jakým způsobem mám zařídit, abych v ní měl ruský dabing (vyjma Datastore modpacku, o který moc nestojím)? Přepnou ve Steamu jazyk?
Film je to parádní i když rozhodně ne pro masy co se chtějí v kině dívat na výbuchy a honičky v autech.
Chuck: nainstaluj Datastore modpack a máš to rusky s českými titulky. A je to s ním opravdu lepší než originál. Vše otravné totiž opravuje.
Neviem či taká verzia je, ale najlepšia by imo bola ruský dabing/eng titulky(Ja som to hral tiež rusky s cz titulkami).

Jezek: Tarkovský je stále uznávaný a ľudia čo sa skutočne zaujímajú o filmy ho poznajú i jeho filmy. Čo mi pripomína, že som ešte stále nevidel jeho Solaris. :X
ViRus: Určitě bych upřednostnil originalitu, ta bývá pokaždé lepší.
Chuck: Tak ono záleží co máš radši? Ale autentičtější, teda matně si vzpomínám, když jsem to naistaloval, rusky s českými titulky.
To máš pravdu, ale tehdy bylo dost lidí, kteří ho měli rádi. Dneska nevím...
Tarkovského Stalker je výborný, ale nějak nevím, jestli by to dnešní diváctvo zvládlo.
Vzpomínám si dobře, že se tu doporučovalo hru pořídit v angličtině a pak do ní dát češtinu pouze s titulky?
Pathologic? :) Ten trochu atmosférou pripomína Tarkovského Stalkera i knihu, ale fakt asi len atmosférou a filozofovaním než nejakým konkrétnym settingom.
Jasně občas tu lidi považujou za spoiler každou hovadinu...ale jinak knihu jsem četl až po SoC a líbila se mi dost.

Btw.:Tušíte, neexistuje náhodou mezi původní knihou a Stalker:SoC nějaký mezistupeň, tzn.dílo (film/kniha/hra), který má stejný setting jako právě SoC? Bratr o tom mlhavě slyšel, ale spíš si řikám, jestli si to třeba nespletl se zfilmováním knihy od Tarkovského.
No to jo. Ale ono je to stejně napsané tak, že ikdyž víš, tak Tě to baví číst ;-)
Thellwin: Tak jasné, že nepodstatné veci alebo počiatočné časti zápletky nebudem písať do spoileru, ale tu Jezek napr. vyzradil v podstate 90% knihy. :D Nj nerdi knihy nečítajú, ak sa nejedná o príručky pre programovanie. :D
Vy jste s těm spoilerama divný, to by člověk ani nemohl nic číst o hře než vyjde atd. ... neřeknu, když někdo vyzradí něco zásadního. A na webu o hrách bych fakt neřešil, zda někdo poví příběh knížky :)
Spoiler ako spoiler. Veď koľkokrát človeka inšpiruje film/hra ku knihe a naopak? :) Ale nevadí, stane sa. Jeden aby si ale dával pozor, čo už má prečítané. :)
" Piknik u cesty je o návštěvě emzáků na Zemi a to co zůstalo v zóně jsou vlastně odpadky" Toto je ale iba teória jedného z vedcov, ktorý tam vysvetľuje, že ako by relatívne mohla tá zóna vzniknúť. Práve to tajomno v tom, ako to nikto s istotou nevie povedať, je na tom to pekne. Inak keby som tú knihu nečítal, tak by ma tento masívny spoiler pekne naštval. :)
Jezek - díky za ujasnení. Kamarád to četl a říkal, že je to trochu podel toho, ale do jaké míry, to jsem právě netušil :)
2Thellwin: Jen k tomu příběhu...je to inspirováno opravdu velice, ale velice volně. Spíše jenom námět, ale ve své podstatě je to o něčem úplně jiném. Piknik u cesty je o návštěvě emzáků na Zemi a to co zůstalo v zóně jsou vlastně odpadky, které u nás nechali. Navíc život stalkerů je tam daleko víc o hubu. Prakticky úplně každý krok musíte uvážit a mutanti jsou děti stalkerů. Pokud si to dobře pamatuju. Taky jsou to už roky, co jsme to četl...
Snake.: Smím se zeptat, čím konkrétním hra "ovlivnila" tvůj život? Vím, že se ve svém komentáři zmiňuješ, že sám přesně nevíš, ale pokud by to šlo alespoň přiblížit. Zda-li příběhem, svou formální stránkou, případně změnila tvůj pohled na oblast videoherní kultury, etc.? Docela mě ten tvůj komentář (nejen díky tomuhle) zaujal.
fak: ono když to člověka nebaví, tak se ani kochat nechce :(

SilentWolf - neztotožnil, protože jsem bezejmenný nemluvící ksindl. A i když mi bylo jasné, že Střelec jsem já (už jsem nějaké ty hry hrál :-) ), tak mě to nijak netankovalo.
odehrava se pred jednickou, strelce jdes zabit protoze jeho prunik do stredu zony tresta vsechny ostatni expanzemi, blowouty nebo jak.. no tak ho mas sejmout
Nemyslel jsem podstatnou část lokacema, spíš příběhově. Myslím, že už po navštívení X18 se ti zapíše úkol s nějakou schůzkou ve střelcově skrýši, kde se člověk dozví o svý identitě a pár dalších věcí. Pokud se pak podle rady vyhneš monolitu, následuje ještě celkem dlouhá exteriérová pasáž v okolí elektrárny...Jinak o CS nic nevím, nehrál jsem.
USER47: Neříkej tomu podstatná část, když jde jen o jeden interiér navíc a nová videa. Ale jo, skončil jsem slepý u monolitu. A v Clear Sky jsem ho měl v poslední misi sejmout, proč?
Say:Lol wut? Však za Střelce hraješ v celým SoCh a docela dost se to tam ke konci řeší. Taky mám v tom příběhu trochu zmatek, ale tohle nebyl problém pochytit (pokud jsi ovšem nevynechal podstatnou část hry a neskončil jsi už u monolitu).
Mě se líbil Střelec (dokonce v Metru se objevil!). Ale popravdě jsem z toho děje byl tak zmatený, že do teď nevím, jestli jsem v nějakém díle za toho Střelce hrál.