@Tarhiel (03.03.2024 22:46): ty five star levely vypadají hodně dobře. Nejprve ale musím dohrát hlavní kampaň. Musím se trapně přiznat, že jsem se včera na YouTube koukal jak dál ve věznici:) což se mi dlouho nestalo. Je to fakt dobrá hra tyjo.
Diskuze
@Feidias (03.03.2024 18:36): Což by malo byť niekedy v priebehu tohoto roku.
@Tarhiel (03.03.2024 18:00): super! Tedy, vyplatí se počkat až FE bude podporovat HD asets.
Tak výskúšané, Remaster je naozaj kompatibilný s Force Enginom, ale ten zatiaľ nepdoporuje HD asets, takže assety sú tam z pôvodnej hry, ale aspoň tie sprity zbraní majú ten pekný bloom efekt pri výstrele.
A cez FE idú spustiť aj tie mody, ktoré spomínal @Feidias (02.03.2024 18:37): Treba ich len vložiť do adresáru mods a pri daľšom spustení budú hrateľné v ponuke na záložke mods.
A cez FE idú spustiť aj tie mody, ktoré spomínal @Feidias (02.03.2024 18:37): Treba ich len vložiť do adresáru mods a pri daľšom spustení budú hrateľné v ponuke na záložke mods.
@MickTheMage (02.03.2024 19:53): Je to tak, len som chcel poznamenať, že to nie pridaný level v rámci kampane, ale stojí osve.
@Tarhiel (02.03.2024 18:42): koukal jsem na to jen zběžně, ale vypadalo to, že tam nějaké hvězdičkové hodnocení mají. Zatím jedu Force engine. Jestli je s remasterem kompatibilní, tak super!
Do diskuze: dal bych si celou sérii znova. Jen je to později už lightsaber fight. Je to taky dobré, ale já mám radši fps.
Do diskuze: dal bych si celou sérii znova. Jen je to později už lightsaber fight. Je to taky dobré, ale já mám radši fps.
@Tarhiel (02.03.2024 18:37): To je prototyp level, ktory ukazovali na niektorej z hernych vystav - ono aj tak vyzera, mimochodom. A Nighdive ho nijako neupravovali. Cize ma vsetko co mozes cakat od prototypu :)
@Feidias (02.03.2024 18:37): Toto je super, ale dúfam, že na tej stránke sa dajú tie levely nejako vyfiltrovať podľa hodnotentia a kvality.
Ale čo tak pozerám, ten remaster je komaptibilný s Force Engineom? Tak to je potom win-win :O
Ale čo tak pozerám, ten remaster je komaptibilný s Force Engineom? Tak to je potom win-win :O
@Tarhiel (02.03.2024 18:37): Souhlasím. Remaster Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II a Star Wars Jedi Knight: Mysteries of the Sith remaster potřebují a doufám, že se ho brzy dočkají. :-)
@H34D (02.03.2024 08:31): Remaster som si kúpil - nový level tam je, ale nie súčasťou hry, ale ako zaujímavosť z vývoja (spúšťa sa samostatne v menu a nie je dokončený - nie sú tam žiadne objectives, kľúč na konci je len textúra, ktorá sa nedá zobrať), je trochu ťažší, než ostatné (preto sa ho rozhodli nakoniec vyškrtnúť a nepoužiť), ale mapa je zaujímavá a niektorá prvky z nej použili v iných mapách.
Zpomrel som ta mlen raz a za nejakých 15-20 minút som ho mal prejdený.
Celkovo aj na pridané veci je tento remaster skúpy, ale to bude kvôli tomu, že sa veľa z toho asi nezachovalo.
Ak ste hru už hrali (ako ja pred rokom) a vlastníte ju, oplatí sa Vám skôr vyskúšať Force Engine a tento remaster kúpiť až v zľave. Ak nie, tak chodte do toho.
Jedinú výtku, ktorú voči nemu mám, že tam nie sú implementované quicksavy, rovnako ako vo FE - bolo fakt super môcť si vypnúť hru a na druhý deň pokračovať tam, kde som prestal.
Pre mňa hlavným dôvodom klúpy remastera bola podpora NightDiveu + predpokladám, že pri dobrých predajoch ich nejachú zremasterovať aj Dark Forces II (rovnako ako pri Turokovi), ktorý to potrebuje ako soľ, DF1 bola veľmi dobre hrateľná aj bez toho.
Zpomrel som ta mlen raz a za nejakých 15-20 minút som ho mal prejdený.
Celkovo aj na pridané veci je tento remaster skúpy, ale to bude kvôli tomu, že sa veľa z toho asi nezachovalo.
Ak ste hru už hrali (ako ja pred rokom) a vlastníte ju, oplatí sa Vám skôr vyskúšať Force Engine a tento remaster kúpiť až v zľave. Ak nie, tak chodte do toho.
Jedinú výtku, ktorú voči nemu mám, že tam nie sú implementované quicksavy, rovnako ako vo FE - bolo fakt super môcť si vypnúť hru a na druhý deň pokračovať tam, kde som prestal.
Pre mňa hlavným dôvodom klúpy remastera bola podpora NightDiveu + predpokladám, že pri dobrých predajoch ich nejachú zremasterovať aj Dark Forces II (rovnako ako pri Turokovi), ktorý to potrebuje ako soľ, DF1 bola veľmi dobre hrateľná aj bez toho.
Tak jsem trochu pátral a zjistil, že je těch levelu k dispozici dost:). Zde: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1 ... zrfQXMvws/edit#gid=0
A mezi odkazy jsem přidal fan stránku, kde jsem to našel.
A mezi odkazy jsem přidal fan stránku, kde jsem to našel.
E@Malignus (02.03.2024 14:39): něco jako Duke Zone:)? To bych si i zahrál. Teda asi ne všechny:). Na YouTube je něco, ale nepátral jsem jestli se dají někde stáhnout. Zajímavé by ale byly i nové využívající rozšířené možnosti toho kex enginu.
@Malignus (02.03.2024 14:39): To slyším prvně.
@Feidias (02.03.2024 10:14): Nové levely (asi 80) to mělo už v 1996. Byly i oficiálně vydaný. Nevím, kam se ztratily. :-(
@H34D (02.03.2024 08:31): nové levelu bych si obecně nechal líbit. Chtělo by to editor pro moddery.
Na remaster se hodně těším, ale souhlas, že cena přepálená, počkám si. Přidal jsem remaster jako novou hru do DH, doufám, že bude schválená. Myslím, že vizuální rozdíl je dramatický a je tam prý jeden level navíc, takže by to mohlo splňovat podmínku "nového obsahu".
@Naginata (01.03.2024 18:45): Přesně tohle byla moje reakce, dal bych za to tak 10.
@Naginata (01.03.2024 18:45): říkal jsem si to samé a pustil si The Force Engine mod. Koupil jsem to za 24 Kč. On není tak dobrý jako ten remastr, ale na GOG to je dokonce 29 EUR.
https://www.youtube.com/watch?v=rJGodvshZ9s
No vypadá to jako dobrý remaster, ale 30 dolarů bych teda za to nedal.
Za stejnou cenu jsou i 3 Tomb raider hry.
No vypadá to jako dobrý remaster, ale 30 dolarů bych teda za to nedal.
Za stejnou cenu jsou i 3 Tomb raider hry.
Hands-on reportáž o chystaných remasteroch Dark Forces a Turoka 3 od Nightdive Studios.
Uprimne to nevyzera uplne ako najlepsi a najsrdcovejsi remaster. Imo to uz ked zapnem cez Force Engine vyzera teraz lepsie ako to co som videl v tom trailery. :)
@Paul (23.08.2023 13:23): V tom popisku to mají blbě. Je tam jen jedi Outcast a academy. Ja postnul první odkaz co mi vyjel a netušil jsem ze v tom obchodě jsou blbci :)
@Paul (23.08.2023 13:23): Ja z ty kolekce hrál asi tři hodiny Jedi Outcast a je to tak na pomezí mezi portem a remasterem. Lepší rozlišení (1440p na PRO?), 60, trochu lepší textury, ovládání na gamepad, trofeje a tak. Nevim o kolik by vypadal lip nejakej remaster který by to měl přímo v názvu, asi o moc lip ne, to by museli udělat na novým enginu nebo tak něco.
@Charllize (23.08.2023 12:36): to jsou spíš porty než remastery, nebo?
Koukám že v popisku píšou že tam je i Jedi Knight s datadiskem, no každopádně nevim o tom že by jakákoliv novější verze vyšla na PC oficiálně
NightDive poskytne lepší servis
Koukám že v popisku píšou že tam je i Jedi Knight s datadiskem, no každopádně nevim o tom že by jakákoliv novější verze vyšla na PC oficiálně
NightDive poskytne lepší servis
@Paul (23.08.2023 12:06): Remasterovaný Darkforces II aj s datadiskom by som si nechal páčiť, omodovať a rozhýbať to bol údel, aj tak to nebežalo nejako optimálne.
Jedi Knight 1/2 to zrejme až tak nepotrebuje, resp. tam sa asi až tak nenamakajú. Ale rozhodne ním nepohrdem :)
Jedi Knight 1/2 to zrejme až tak nepotrebuje, resp. tam sa asi až tak nenamakajú. Ale rozhodne ním nepohrdem :)
@Paul (23.08.2023 12:06): No Ja jen ze už to skoro udělali. Nevím jestli ty níže zmíněné remastery vyšli i na pc? Takže chybí jen první Jedi Knight?
@Charllize (23.08.2023 11:15): myslím remastery všech her v sérii, abych nemusel řešit mody a ini úpravy, a aby všechny hry podporovaly nativně controller i na PC a jely ve vysokých rozlišeních, a aby Jedi Knight konečně furt neskákal do windows při změně nastavení
Doufám že udělaj celou Jedi Knight sérii.
@Fritol (23.08.2023 09:04): Ty krávo! YES!
@Fritol (23.08.2023 09:04): NightDive? YES!
Ani nevieš, ako si ma potešil, aj tým Remasterom Turoka 3 :)
Ani nevieš, ako si ma potešil, aj tým Remasterom Turoka 3 :)
Remaster pro PC a všechny konzole včetně lastgenu.
@Tarhiel (11.02.2023 17:46): Dark Forces je IMHO jedna z mála her, kde dávají mechanizmy kolem životů opravdu smysl (např. nalézání dalších životů při podrobném procházení levelu). Ale uznávám, že sám používám třeba SaveState u konzolovek :-)
Tak som rozohral Dark forces na tom The Force Engine (v.1.08) a prvé dojmy parádne - už len tá možnosť savevnúť si hru kdekoľvek, ako v ktoromkoľvek modernom porte Dooma - na nezaplatenie :)
@Ronik (22.12.2022 22:21): Popozeral som si ho trochu na nete - wau, ten vypadá parádne! :O
Vďaka za info:)
Vďaka za info:)
@HranOlius (29.06.2022 13:24): The Force Engine sourceport vyšel ve verzi 1.0: trailer
Tentokrát snad už bez gamebreaking kompromisů jako DarkXL, a s ukládáním :)
Tentokrát snad už bez gamebreaking kompromisů jako DarkXL, a s ukládáním :)
Autor se dostal z Dark XL do slepí uličky, tak začal odznova.. Už má verzi 0 . 91 . Jsem jí dohrál bez bugu a ze všema plně funkčníma zbraněma . Ful HD a ovladání miší je samozřejmost.
Odkaz níže :
https://theforceengine.github.io/Roadmap.html
Odkaz níže :
https://theforceengine.github.io/Roadmap.html
Díky oboum. Zkusím to dohledat. Ta hra je super, i když jsem se nikdy nebyl schopný dostat přes stoky.
@hanak_v_exilu (19.06.2022 19:05): Existoval DarkXL. Níže v diskuzi Crash popisuje jak s ním hru dohrál. Jak jsme teď zjistil, tak ten už ve vývoji není, ale jho autor dělá něco nového. Ale zřejmě to není hotové.
Aha tak to asi hrát jde.
Aha tak to asi hrát jde.
@hanak_v_exilu (19.06.2022 19:05): Buď můžeš využít DeHacker k lepší úpravě ovládání, XL engine nebo Force engine. U nich si ale nejsem jist, jaké mají případné nedostatky.
Existuje k téhle hře něco jako verze z GZDoom? Zkoušel jsem to znova rozehrát, ale to ovládání mě štve.
@Filom3n (06.10.2019 00:26): Nedalo. Ale od začátku mise jsi měl tuším tři životy, takže smrt automaticky neznamenala konec mise. Navíc se v misích daly další životy nacházet a pokud jsi skončil s více než třemi, tak se ty nad tři přenášely do další mise.
@Filom3n (06.10.2019 00:26): Nedalo.
@Filom3n (06.10.2019 00:26): Pokud si pamatuji tak tam savovat nešlo. Vždy si musel dohrát celý level.
@Všivák (komentář): hele, urcite se tam nedalo savovat? Myslím že tam jakysi system byl ne?
@Zero (31.12.2018 01:05): Díky. :-) Rozhodně si to zahraj a určitě se počítá. Na první hraní doporučuju si vyčlenit tak hodinku, dvě... Na každou misi. :-)
@Malignus (komentář): Super komentář, až mám z toho chuť si hru zahrát. Jediná položka série Jedi Knight (dá-li se tam počítat), se kterou zatím nemám zkušenost.
@PRIVATE MARTIN (23.09.2018 08:56): No jednička byla bez problémů, mám to koupení kdysi dávno přes GOG. Trošku mi haprovala myš a vyskakování přes Alt+Tab (kvůli secretům), ale spravilo to spuštění přes Overlay. Dvojku jsem dohrál teď taky přes GOG a neustálý problémy s nahráváním pozic - nahraješ pozici ve hře, hra spadne. Takže znovu zapnout a už to jde v pohodě. A trošku je potřeba si pohrát s nastavením mouselooku, velikosti obrazovky a dalšími věcmi, jinak v pohodě.
@PRIVATE MARTIN (23.09.2018 08:56): Dark Forces je DOS hra, tam z 90% problemy nie su. DF patri medzi tie, ktore spustis s dosboxom bez problemov. Dark Forces 2 na druhej strane... Hmm, ja som naposledy niecco s tym vyrabal, len teraz uz neviem ci to nebolo len kvoli lepsie vyzerajucim modelom a texturam alebo to bolo kvoli tomu, aby som to pustil :) (je to par rokov dozadu co som si znova presiel celeho DF2 Jedi Knighta).
Tie modernejsie diely (teda Jedi Knight veci) su uz postavene na Quake engine, to sa vzdy nejako spojazdni, ak to nefunguje, ale s nimi som nemal myslim vobec ziadne problemy.
Tie modernejsie diely (teda Jedi Knight veci) su uz postavene na Quake engine, to sa vzdy nejako spojazdni, ak to nefunguje, ale s nimi som nemal myslim vobec ziadne problemy.
@Han22 (komentář): Celkom si ma na to navnadil. Už dlhšie premýšľam, že si dám celú Daro Forces/Jedi Knight sériu. Neboli žiadne problémy s kompatibilitou?
@Malignus (15.05.2017 09:42): no jasny, ale, když se vyskytne možnost, že jsem blízko, nebo zezadu, tak vždy vytasim pěsti :) na easy to není problém.
@koudy_cz (14.05.2017 00:03): Obávám se, že tak od 9 mise výš to neuboxuješ, zvlášť na Hard... Ale boxování mě taky bavilo. Obzvlášť rád jsem dával pěstí vojákům, kteří stáli moc blízko okraje ptesu a pak odskočili několik kilometrů dolů. :-D
@mazar1234 (12.05.2017 22:23): tam ještě nejsem, mám na to čas tak 1x do týdne...
@koudy_cz (12.05.2017 21:16): V tom pripade musi byt tvoja najoblubenejsia misia Jabbova lod, kde na zaciatku umlatis toho Khell Dragona.
A mně přišla pr*dell je boxovat pěstmi :D nevim jakou tam mám obtížnost (easy nebo normal), ale prostě to v dnešní hře moc není (typu CoD nebo BF), max tak nožem. Ale staré dobré pěsti to je aspoň sranda :D
@Všivák (12.05.2017 13:58): jj, věděl jsem, že je to některá ke konci, ale nechtělo se mi to hledat. Ve 13. a 14. si respawn nevybavuji, ale naposledy jsem to hrál tak před dvaceti lety :-)
@Phoenix (12.05.2017 13:53): To byla dvanáctá mise. Tam to bylo asi nejvic. Ve 13 a 14 se taky respawnovali. Mě to ale osobně moc nevadilo.
@Všivák (komentář): Respawn nepřátel (ve slova smyslu znovuobjevování již jednou zneškodněných nepřátel) si vybavuji snad jen v jediném (tuším 11.) kole, kde bylo třeba otáčet chodbami kolem nějakého centrálního hubu a řešením bylo nastavit nějakou konkrétní konfiguraci.
@Malignus (12.05.2017 10:39): jj, když už má člověk hru trochu namemorizovanou, tak na Hard je to paráda. Hrál jsem postupně tuším
1) Normal a pár posledních na Easy
2) Normal
3) Hard a pár posledních na Normal
4) Hard
IMHO jedna z mála her, kde dává smysl nemožnost ukládání pozice v levelu (a je právě skvěle vyvážená pomocí životů).
1) Normal a pár posledních na Easy
2) Normal
3) Hard a pár posledních na Normal
4) Hard
IMHO jedna z mála her, kde dává smysl nemožnost ukládání pozice v levelu (a je právě skvěle vyvážená pomocí životů).
@Všivák (12.05.2017 10:35): Já jsem to hrál 1. Easy, 2. Medium, 3. Hard a musím říct, že na Hard to byl skvělej zážitek. Už víš, kam jít a kde přiblilžně budou nepřátelé, ale jsou odolnější, zraňujou víc a je jich úplně nejvíc. :-D
Mimochodem, Jeron Fusion Cutter je dobrej na Gamorreany a čištění malých místností, zvlášť v sekundárním módu.
Mimochodem, Jeron Fusion Cutter je dobrej na Gamorreany a čištění malých místností, zvlášť v sekundárním módu.
@Malignus (12.05.2017 10:31): Minomet byl výbornej. No normal mi to přišlo tak akorát, že mě občas sejmuli. Hru jsem dohrál s jedním životem navíc. Možná, že kdybych to hrál podruhé a už věděl přesně kam jít, tak byl to bylo na hard docela zajímavé.
@Všivák (12.05.2017 10:24): Mně přišla naprosto skvělá (vykoukneš, vystřelíš, zalezeš a pak jen slyšíš zdechy umírajících), slabší nepřátele likviduje po skupinkách a na minomet nedám dopustit, zvlášt v Imperial City. :-) Hrál jsi to doufám na Hard? :-D
@Malignus (12.05.2017 10:22): Ta mi přišla hodně pomalá a neefektivní.
@Všivák (12.05.2017 10:19): Celkem taky problémy s mířením řeší sniperka, která zabije většinu nepřátel na 2 rány (Stouker Concussion Rifle).
@Malignus (12.05.2017 10:18): To jsem samozřejmě občas dělal, ale byl to vopruz.
@Všivák (komentář): Mám stejný názor a klidně započítám i Doom. :-P Nesmíš spoléhat jen na autoaim a podívat se nahoru přes PageUp. :-)
Dotáhl jsem to znovu do dvanácté úrovně. Původní verze je mnohem těžší, než DarkXL. Ten také hru osekává o některé druhy nepřátel, zbraní a předmětů. Jeho jediná výhoda je fakt ten mouselock.
@koudy_cz (06.05.2017 22:47): Rádo se stalo, užij si hru.
@Phoenix (06.05.2017 09:42): Ahaaa tak je to jasný, já to ovládám myši, proto se nemůžu dívat nahoru a dolů, je to tam přímo napsaný, když bych to jel na klávesnici, tak pgup+pgdw, díky moc za návod, něco takového mi chybělo!
@koudy_cz (06.05.2017 09:25): Jestli chápu správně Tvlůj příspěvek, tak minimálně koukat nahoru a dolů jde (a míření nahoru a dolů by bylo duplicitní, protože hra obsahuje autoaim, stejně jako třeba Doom, kde také nebylo třeba mířit úplně přesně).
@Všivák (26.04.2017 08:49): to je fakt maras, rozehrál jsem to min týden, jen tak ze srandy a projel první 2 levely (na konci 2. jsem zjistil, že tam je i mapa :D) pak ještě chvíli v těch temných brcalech, ale pak jsem to vypnul. Jako dobrý no, vzpomenout si na ten pocit, jako když mi bylo cca 8 let a viděl jsem to poprvé.
Jen to ovládání už prostě nějak nemusím, nemůžu mířit a koukat nahoru a dolů, to mi hrozně vadí, přitom Wolfenstain 3D jsem paril jak zjednany hodnekrat a tam nejsou výškové úrovně vůbec.
Jen to ovládání už prostě nějak nemusím, nemůžu mířit a koukat nahoru a dolů, to mi hrozně vadí, přitom Wolfenstain 3D jsem paril jak zjednany hodnekrat a tam nejsou výškové úrovně vůbec.
@Malignus (26.04.2017 08:37): Ne, nedám. Víš jak se mi ulevilo, že jsem to rozjel v původní verzi? Vůbec mi nevadí, že to jedu od začátku. DarkXL bych musel pro dohrání cheatovat. To se mi nechce.
@Všivák (25.04.2017 14:51): Má to jen 14 misí, to už dáš. :-)
@mazar1234 (25.04.2017 11:50): No jo, jsem slepej. Nastaveno. Dík. V DarkXL hlasitost hudby nejde nastavit.
A je to. Prcám DarkXL. Tolik chyb jsem nezažil. Je to fakt nedodělaný. Crashův výčet bych mohl ještě doplnit o zasekávání se o některé dveře nebo bedny s nutností se zabít nebo restartu. Co na tom, že nebudu mít mouselock. Co na tom, že už jsem ve dvanáctý misi.
A je to. Prcám DarkXL. Tolik chyb jsem nezažil. Je to fakt nedodělaný. Crashův výčet bych mohl ještě doplnit o zasekávání se o některé dveře nebo bedny s nutností se zabít nebo restartu. Co na tom, že nebudu mít mouselock. Co na tom, že už jsem ve dvanáctý misi.
@Všivák (25.04.2017 11:40): Ide, ale nie priamo z hry. Musíš spustiť Setup.exe a tam je aj "Change controller setup".
To vieš, DOSovky.....
BTW v hre stačí dať ESC a vybehne menu, kde je položka "Configuration" a tá má aj nastavenie hlasitosti - hudba, zvuky.... ehm.
To vieš, DOSovky.....
BTW v hre stačí dať ESC a vybehne menu, kde je položka "Configuration" a tá má aj nastavenie hlasitosti - hudba, zvuky.... ehm.
@Crash (16.04.2017 08:24): DarkXL fakt vylepšuje hratelnost, ale máš recht. Těch chyb.
Jsem jenom slepej nebo v původní verzi opravdu nejde nakonfigurovat ovládání?
Jsem jenom slepej nebo v původní verzi opravdu nejde nakonfigurovat ovládání?
@Všivák (12.04.2017 14:55): To už si samozřejmě nepamatuji, jestli to jde vypnout, ale nevzpomínám si, že bych s hlasitostí hudby měl nějaký problém.
Jde v tom DarkXL vypnout muzika? Je hrozně nahlas a nejde ztlumit.
@mazar1234 (16.06.2016 12:58): Neviem, vypol som ho hneď na začiatku, snáď to také hrozné nebude, lebo už v prvej úrovni som nemal náboje a musel som stormtrooperov boxovať ako Muhammad Ali (rip), ale v tej druhej som mal zase munície na rozdávanie.
@Hrdlodus (16.06.2016 11:51): Presne ta.
@mazar1234 (16.06.2016 11:20): To bylo to podzemí, kde byli obranní boti a potvory ve stokách, kde byla nouze o munici, že? Jo, to byla nepříjemná mise.
@Maximus (16.06.2016 10:16): Tretí je docela tuhý a nie veľmi typický.
Dostal som sa do 3 levelu a zatiaľ teda veľká spokojnosť. Nikdy som to nehral, ale aj dnes po 20 rokoch je to veľmi kvalitná fps.
V detenčním centru ten průlet ventilačními šachtami a výtahovými šachtami je dobrá vymyšlenina.
@Karasman (20.12.2015 15:33): Přesně tak, když si vzpomenu jak jsem tehdy dokázal prosedět hodiny u různých zádrhelů a ještě mě to bavilo. :D
Dneska už jsem zpohodlněl a nejsem ochoten tvrdnout 3 hodiny nad každou blbostí a raději kouknu do návodu. I když mám zvyk hledat řešení tak půl hoďky a až pak se vrhám na návod. A zčásti za to může i to že jsem navykl na dnešní hry které už jsou krapet jinde. Nemusí jít nutně o debilizaci ale prostě např. žánr FPS se někam posunul a odstranily se různé zbytečnosti a komplikace.
@Malignus (21.12.2015 07:20): Mě nejvíc mátlo že vývojáři v jednotlivých levelech celkem zhusta opakovaly celé chodby, takže jsem měl pocit že chodím furt dokola. Je fakt že ve většině případů jsem to zvádnul ale např. v tom levelu kde jdete osvobodit toho špióna jsem vytuhnul. Ta část je vlastně hodně dobrá a považuji ji za jednu z nejlepších z celé hry a ten design je taky hodně povedený. Čistý a přehledný ale jen než se dostanu k těm zavřeným dveřím, které nejdou otevřít zvenčí. Člověk se pak musí vracet na úplný začátek a absolvovat to úmorné martirium přes výtahové šachty. Tím to zkazily.
Dneska už jsem zpohodlněl a nejsem ochoten tvrdnout 3 hodiny nad každou blbostí a raději kouknu do návodu. I když mám zvyk hledat řešení tak půl hoďky a až pak se vrhám na návod. A zčásti za to může i to že jsem navykl na dnešní hry které už jsou krapet jinde. Nemusí jít nutně o debilizaci ale prostě např. žánr FPS se někam posunul a odstranily se různé zbytečnosti a komplikace.
@Malignus (21.12.2015 07:20): Mě nejvíc mátlo že vývojáři v jednotlivých levelech celkem zhusta opakovaly celé chodby, takže jsem měl pocit že chodím furt dokola. Je fakt že ve většině případů jsem to zvádnul ale např. v tom levelu kde jdete osvobodit toho špióna jsem vytuhnul. Ta část je vlastně hodně dobrá a považuji ji za jednu z nejlepších z celé hry a ten design je taky hodně povedený. Čistý a přehledný ale jen než se dostanu k těm zavřeným dveřím, které nejdou otevřít zvenčí. Člověk se pak musí vracet na úplný začátek a absolvovat to úmorné martirium přes výtahové šachty. Tím to zkazily.
Vždycky jdeš z okraje do středu a pak zpátky. Nebo chcete ukazetele "Tudy k tajné továrně na zbraně"? Zas až tak moc velký bludiště to není. Já jsem vždycvky věděl, odkud kam se mám dostat, i když jsou vyjímky jako třeba Nar Shadaa nebo Imperial City. :-D
@Karasman (20.12.2015 15:33): Přesne tak, v dobach Hexena, heretika dooma atd. mi nevadilo hledat cestu dal klidne i dve hodiny. Dnes kdyz nevim kam jit behem peti minut, tak se kroutim jak zizala:)
@martinelk (20.12.2015 14:12): Naprostá pravda. Co je na tom kouzelné je přesně to, že v devadesátých letech nám to vůbec nevadilo... :-)
Hru jsem dohrál a není špatná. Jen jsem se stabilně ztrácel, a mapa mi moc nepomohla. Párkrát jsem se musel kouknout i na video abych věděl jak dál. Ovládání taky nebylo dvakrát intuitivní, ačkoli se na něj dalo zvyknout. Ale ten platforming je děsný a otravný. Největší mínus téhle hry je nepřehlednost, napy jsou zamotané a leveldesign komplikovaný (ale je to FPS z 95 tak co čekat) a když zmáčknu nějaký spínač tak časta nevím co to přesně udělalo a jestli se mi otevřela cesta dál nebo se objevil další čudel.
Před premiérou dalšího filmu jsem nainstaloval tenhle zajímavý kousek a překvapivě mě to hodně chytlo. Nevím čím to je ale tady mám radost pokaždé když zmáčknu blbý čudel nebo páčku a při zastřelení imperiála jsem v sedmém nebi. :D Akorát mě nemile rozhodila plošinovková pasáž na konci třetí mise.
Tak ještě přidám bugy, na který jsem včera zapomněl, ať je to komplet.
12) V desátém levelu se v jednom místě prochází mírnou levotočivou chodbou po jejíž pravé straně jsou ve zdi velké otvory a dělá to dojem jako by za tou zdí stál nějaký vlak nebo co. Samozřejmě jsem zkusil, jestli to nejde otevřít. Jenže jakmile jsem se přiblížil těsně k té zdi, zapadl jsem jakoby do škvíry, ze které se nedalo dostat. Nešlo vylézt, ani vyskočit, dokonce ani s pomocí F klávesy nešlo odsud vyletět. Jen jsem se vznášel nahoru dolů, ale dopředu nebo dozadu ani náhodou. Prostě jsem tam zůstal uvězněný a musel jsem spáchat s pomocí granátů sebevraždu, abych se respawnoval na checkpointu. Problém navíc je, že se v tý chodbě i bojuje, takže se mi tam při vyhýbání podařilo zapadnout i podruhé, když už jsem o tom věděl.
13) V posledním levelu je puzzle, kde pomocí pěti tlačítek ovládáte vertikálně posunující se bloky. Na těch blocích jsou jakoby škvíry, které musíte propojit abyste si otevřeli dveře v patře nad vámi. Na to jsem sice přišel, problém ovšem je, že v DarkXL ty textury dělají pěkný brikule, a nebyl jsem schopný to vyřešit. Musel jsem se kouknout na Youtube, jak je to v originále, a pak u některých bloků odhadnout v jaký výšce by měly asi být. Vůbec asi nejlepší je v tomto místě dřív než začnete hrabat na tlačítka, se kouknout do návodu, a přesně podle něj stisknout každý tlačítko tolikrát, kolikrát je to v návodu uvedený.
14) Drobnosti: Různě ve hře občas zlobí textury, hlavně na pohyblivých objektech, nebo typicky na tajných místnostech do kterých se dostanete granátem. Z venku se ve zdi objeví díra, ovšem jakmile vlezete dovnitř a otočíte se, tak díra nikde. Naštěstí zeď zůstává průchozí. Sem tam jsou zaseklý potvory, třeba závěrečnej boss se seknul v tom výtahu, ale střílel po mě statečně. ;-) Nicméně na hru to moc vliv nemá.
@Cobot (09.09.2014 22:59): Ono to sice vypadá mrtvě, ale zdá se že na tom furt pokračuje, i když má to jen jako hobby a dělá na tom ve volným čase a asi sám. Hlavně ale podle blogových příspěvků teď maká na předělávce Daggerfallu, kterou chce dotáhnout do bety. Takže DarkXL je v tuhle chvíli u ledu. Na blogu je sice poslední příspěvek z března, nicméně na fóru jsem našel nějaký autorův příspěvek ze srpna, že stále pokračuje, ale pomalu.
12) V desátém levelu se v jednom místě prochází mírnou levotočivou chodbou po jejíž pravé straně jsou ve zdi velké otvory a dělá to dojem jako by za tou zdí stál nějaký vlak nebo co. Samozřejmě jsem zkusil, jestli to nejde otevřít. Jenže jakmile jsem se přiblížil těsně k té zdi, zapadl jsem jakoby do škvíry, ze které se nedalo dostat. Nešlo vylézt, ani vyskočit, dokonce ani s pomocí F klávesy nešlo odsud vyletět. Jen jsem se vznášel nahoru dolů, ale dopředu nebo dozadu ani náhodou. Prostě jsem tam zůstal uvězněný a musel jsem spáchat s pomocí granátů sebevraždu, abych se respawnoval na checkpointu. Problém navíc je, že se v tý chodbě i bojuje, takže se mi tam při vyhýbání podařilo zapadnout i podruhé, když už jsem o tom věděl.
13) V posledním levelu je puzzle, kde pomocí pěti tlačítek ovládáte vertikálně posunující se bloky. Na těch blocích jsou jakoby škvíry, které musíte propojit abyste si otevřeli dveře v patře nad vámi. Na to jsem sice přišel, problém ovšem je, že v DarkXL ty textury dělají pěkný brikule, a nebyl jsem schopný to vyřešit. Musel jsem se kouknout na Youtube, jak je to v originále, a pak u některých bloků odhadnout v jaký výšce by měly asi být. Vůbec asi nejlepší je v tomto místě dřív než začnete hrabat na tlačítka, se kouknout do návodu, a přesně podle něj stisknout každý tlačítko tolikrát, kolikrát je to v návodu uvedený.
14) Drobnosti: Různě ve hře občas zlobí textury, hlavně na pohyblivých objektech, nebo typicky na tajných místnostech do kterých se dostanete granátem. Z venku se ve zdi objeví díra, ovšem jakmile vlezete dovnitř a otočíte se, tak díra nikde. Naštěstí zeď zůstává průchozí. Sem tam jsou zaseklý potvory, třeba závěrečnej boss se seknul v tom výtahu, ale střílel po mě statečně. ;-) Nicméně na hru to moc vliv nemá.
@Cobot (09.09.2014 22:59): Ono to sice vypadá mrtvě, ale zdá se že na tom furt pokračuje, i když má to jen jako hobby a dělá na tom ve volným čase a asi sám. Hlavně ale podle blogových příspěvků teď maká na předělávce Daggerfallu, kterou chce dotáhnout do bety. Takže DarkXL je v tuhle chvíli u ledu. Na blogu je sice poslední příspěvek z března, nicméně na fóru jsem našel nějaký autorův příspěvek ze srpna, že stále pokračuje, ale pomalu.