Uplynul rok od udalostí, ktoré sa odohrali v Streets of Rage. Na prvé výročie porážky záhadného "Mr. X "a jeho syndikátu, sa hrdinovia z prvého dielu Adam Hunter, Axel Stone a Blaze Fielding stretli na malej oslave v nočnom klube. Na druhý deň ráno však Axel dostal telefonát od Eddieho "Skate" Huntera, Adamovho mladšieho brata. Keď totiž Skate prišiel domov zo školy, našiel dom v troskách a zistil, že jeho starší brat Adam zmizol. Zločinci sa medzitým začali znovu zjavovať v uliciach a bitky a rabovanie začali nanovo.
Hrdinovia si uvedomili, že Mr. X a jeho syndikát sa vrátil na scénu, aby sa pomstil za predchádzajúcu porážku. K dvojici Axel Stone a Blaze Fielding sa pridáva Adamov brat Skate so svojom kamarátom, profesionálnym zápasníkom Maxom Thunderom. Ich cieľom bude znova vyčistiť celé mesto od zločinu a zároveň oslobodiť Adama zo zajatia tajomného Mr. X a jeho gangu.
Vašou úlohou je ísť stále dopredu a poraziť všetkých, čo vám stoja v ceste. Rovnako ako prvý diel, aj Streets of Rage 2 je klasická 2D arkádová mlátička, ktorá pôvodne vyšla na hernej konzole Sega Mega Drive ešte v roku 1991. Neskôr sa dočkala viacerých portov na iné platformy, kde však často obsahovala menšie zmeny oproti originálnej verzii. Verzia hry pre Windows vyšla v roku 2011 ako súčasť SEGA Genesis Classics Packu a zachováva hrateľnosť originálu.
Hodně povedená rubačka a pro mě vrchol série, dalo by se říct vybroušenější jednotka. Chvíli mi trvalo zvyknout si na rozřezanost levelů, restartuje se boj a trochu ztrácí tempo. Jinak jsou úrovně pestřejší a až na pár výjimek (zamlžená "aliení" část) graficky pěkné. Délka hry se mírně natáhla, nepřátelé vydrží víc a časomíra dává více sekund, ale ve výsledku mi hra přijde snazší a přístupnější. Ubylo zákeřností od nepřátel a naopak hrdinové dostali nové chvaty, jak se s grázlama vypořádat. Z těch pár drobných neduhů Streets of Rage 2 bych vypíchl přetrvávající sbírání předmětů útokem. A nemusím snad připomínat, že shýbání pro zbraně uprostřed boje je bezpečné asi jako sbírání mýdla ve vězeňské sprše. Taky zbytečné odhazování zbraně při každém přehozu nepřítele kolikrát naštve.
Pro: soundtrack, grafika, pestrost nepřátel a prostředí
Proti: jen drobnosti