@Karasman (22.11.2021 07:08): JJ já to mám 50-70 % průměr, 75-90 nadprůměr, takže 70 % je silný průměr u mě :-)
Diskuze
@Jab (22.11.2021 07:46): Nebuď drzej... :D
@Karasman (22.11.2021 07:08): JJ, hodnocení jak z bonuswebu. :D
@danny21 (komentář): Silný průměr je 70%???
Abych vytvoril opacny extrem a dal vedet jeste driv, nez vubec cokoliv bude, :D tak tady mate takovou PRED pozvanku, mili pratele! :D
https://www.high-voltage.cz/2021/krabice-stunts/
"Před pár dny skončila soutěž v nejrychlejším výkonu na trati, kterou ve hře Stunts vytvořil sám Sledge. Chtěl bych vás všechny vyzvat, abyste vyhlíželi další závod a těšili se na něj se mnou. "
https://www.high-voltage.cz/2021/krabice-stunts/
"Před pár dny skončila soutěž v nejrychlejším výkonu na trati, kterou ve hře Stunts vytvořil sám Sledge. Chtěl bych vás všechny vyzvat, abyste vyhlíželi další závod a těšili se na něj se mnou. "
@sledge (04.01.2021 18:10): Toho typka budu muset pokorit.
@Guldy (04.01.2021 16:48): Tak jasně, ale pak ti to napálí pokutu, nebo ti zabere čas to srovnat, rychlejší čas imho nenaženeš, kdyby to šlo, Hanss by to udělal ;)
@sledge (04.01.2021 16:24): Ale zatocis kus pred zatackou a pak najedes proste na treti zatacku v poradi :) takze dve esicka skipnes, prtz jsi to prejel pres travnik.. uz presne nevim, jak to tam je, ale neco podobnyho se mi povedlo..
@Guldy (04.01.2021 15:51): Ten powergear je tam schválně umístěnej tak, že ti nažene k dobru jen kousek, půlku tratě s ním neprojedeš, protože prostě nezatočíš :)
Tak zkracování tratě přes trávu je zrovna věc, na kterou jsem v hrách hodně alergický a obzvlášť v MMČR Online v RBR jsme nad tím jako sporťáci strávili spoustu času. Ve Stunts je tohle vyřešeno jednoduše tím, že při vjezdu na trávu jezdec zpomalí, tímto nemůže získat žádnou výhodu. Abych se přiznal, ty loopingy a spirály se mi tam nikdy nelíbily a neuměl jsem je projíždět. To proskakování bylo elegantnější a rychlejší. Vzpomněl jsem si na to včera, když jsem teda ty Stunts nainstaloval a vydal se projet defaultní trať, abych vyzkoušel, jestli to jede. A tam přišla spirála, automaticky jsem ji proskočil a hned jsem začal přemýšlet, jestli je to teda košer nebo ne...
@sledge (04.01.2021 15:47): Jasny, editace apod. je vyloucena. Ale treba power gearem bych teda mohl skipnout pulku trate, kdybych to nacvicoval, a to mi v teorii neprijde moc fer.. ze jsme se v ramci "cti" vsichni drzeli jizdy po silnici je vec jina :) (teda doufam, ostatni replaye jsem nevidel:D)
I kdyz buh vi, co by se stalo. Na konci mi parkrat hra blbe evidovala myslim finish kvuli tomu skoku na konci.. musis se asi trefit tak nejak do praporku :)
I kdyz buh vi, co by se stalo. Na konci mi parkrat hra blbe evidovala myslim finish kvuli tomu skoku na konci.. musis se asi trefit tak nejak do praporku :)
@Guldy (04.01.2021 15:41): Já to jako podvádění neberu. Třeba "power gear" - není to cheat, je to prostě bug, navíc snadno zvládnutelnej. A kdybych trať postavil tak blbě, že by si někdo bez penalizace zvládl pomoct i zkracováním, ať už s powergeaerem nebo bez něj, tak proč ne. Stejně tak bych uznal i ty průskoky, co zmiňuje Pluto, dělali jsme to ostatně všichni :) Cokoli, co hra v základu umožní, je legit. Samozřejmě např. editace parametrů aut už je daleko za hranou :)
@sledge (04.01.2021 15:35): Pluto zminuje prujezdy spiralou. Uznal bys vitezovi ve vcerejsi souteze prejezdy pres travu nebo jak k tomu pristupujes? Ruzny zkracovani nebo kdybych v power gearu profrcel proste pres travnik o dve zatacky dal? Ja jsem se snazil jezdit poctive a jenom jsem predpokladal, ze to delaj i ostatni, ale nevedel jsem to a neslo na to spolehat. Samozrejme normalne, kdyz najedes na travu, tak ztratis, ale existuji pripady, kdy by se to dalo vyuzit ve prospech.
Ono se to nezda, ale je v tom spoustu detailu a veci, co clovek musi udelat spravne.. sakra, jsem se do toho dost zazral.. uz chci dalsi zavod. :)
@sledge (04.01.2021 15:35): Netvrdím, že musí být nějak extra záludná, ale aspoň trošku zajímavější. Já jsem různé loopingy taky nikdy neměl rád. A betonový retardér nezvládám ani v žádném soudobém rally simulátoru (a v reálu bych to asi taky nezvládl).
A když už zmiňuješ looping a spirálu - tím, že jsem je nikdy neuměl projíždět "tak, jak se mají", používal jsem fígl na proskočení (tzn. najedeš na ni a hned proskočíš do doskočiště, neprojedeš ji celou). Když jsme tehdy dělávali s kámoši závody, tak to bývalo normální a uznávalo se to.
A když už zmiňuješ looping a spirálu - tím, že jsem je nikdy neuměl projíždět "tak, jak se mají", používal jsem fígl na proskočení (tzn. najedeš na ni a hned proskočíš do doskočiště, neprojedeš ji celou). Když jsme tehdy dělávali s kámoši závody, tak to bývalo normální a uznávalo se to.
@sledge (04.01.2021 15:35): jj souhlasim.. davat tam betony je nuda.. leda to spojit s nejakym skokem, ze musis jet minimalne XXX, aby ses pri doskoku nerozbil, jinak na rovnym terenu v tom nevidim smysl. Lepsi je proste fikat zatacky a uz jen ten boj s tim, abys blbou zatacku dal nejlip, je dobrodruzstvi..
@Pluto (04.01.2021 15:00): Dělám záměrně kratší a ne příliš záludné tratě, když tam dám pár klasickým zákeřností, jako betony za zatáčkou, loop a spirálu z mostu, a natáhnu to na 3 minuty, tak mi imho nikdo nic nepošle. A ještě k tomu vzteky rozmlátí klávesnici :)
@Pluto (04.01.2021 15:00): Hele trat byla jednoducha, ale zavod byl i presto dost narocnej :)
@sledge (04.01.2021 14:59): A udělej trochu zajímavější trať. Tato byla taková... ...no, řekněme, že nudnější.
@Pluto (04.01.2021 14:47): Když já si pak připadám, že spamuju ;) Tak za dva tři týdny bude další kolo, začni trénovat, jen dám asi jiné auto, ať to trochu ozvláštním, možná Jaguar XJR9...
@Guldy (04.01.2021 14:14): Tady bych viděl velkou chybu @sledge, že to tu v diskuzi ke hře nezpropagoval.
@Pluto (04.01.2021 13:16): jj, ja si toho vsiml bohuzel taky az na posledni chvili..
@Guldy (04.01.2021 08:16): Kdysi dávno jsem tomu dal desítky, ba i stovky hodin. I když je pravda, že ve finále mě bavilo spíš ty tratě tvořit. Ale včera tady do té soutěže nebyl větší čas na trénink :-)
@Pluto (03.01.2021 21:16): Musis tomu dat par hodin, jinak nemas sanci (to plati pro kohokoliv)..
No, já jsem to dneska zkusil, ale pod 1:20 jsem se těsně nedostal. Praxe už evidentně chybí...
@90210 (03.01.2021 19:14): Nikdy neni pozde zacit! Jsme na tom vsichni stejne. Zavodit o cas a vychytavat kazdou chybku je uplne jina liga nez si tam jen tak jezdit, jak to casto delam..
@Guldy (03.01.2021 14:24): Dnes to uz nedam, ale priste bych to zkusil! I kdyz prebornikem ve Stunts jsem byl naposledy v 90. letech, coz uz je nejaky ten patek.
Probiha soutez o nejrychlejsi cas v custom trati, dneska posledni moznost..
https://www.high-voltage.cz/neretro/vyzva-stunts-251220/
https://www.high-voltage.cz/neretro/vyzva-stunts-251220/
@Guldy (28.11.2019 08:15): Musk nám vrátil devadesátky! Nahoďte mullety! :)
Chvili to trvalo, ale konecne to nekdo udelal! :D
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t ... 632d9899&oe=5E4408C0
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t ... 632d9899&oe=5E4408C0
@mrazikcomp (18.10.2019 16:40): Diky! Jen do toho, rad se podivam :)
@Guldy (14.10.2019 09:21): pekny to mas :) asi si na instac taky vyfotim par krabic :)
Jak tu kdysi davno byla debata a "kauzicka" ohledne nazvu hry, konecne se mi podarilo vlastnit obe verze originalky. Prosim dovolte mi predstavit krabici 4D Sports Driving a to, jak cover a jeho art, ktery prezentuje hru, nema se hrou nic moc spolecneho :) Viva la Stunts :)
Vsimnete si tech laseru, ktere vedou z oci zavodniku..
https://www.instagram.com/p/B3ln0XQHwbs/
Vsimnete si tech laseru, ktere vedou z oci zavodniku..
https://www.instagram.com/p/B3ln0XQHwbs/
Nekdo si zahral na Stunts.. https://www.novinky.cz/auto/clanek/dva-m ... ource=article-detail
@sledge (05.05.2019 18:12): To jezero je zrádný:)
Výzva pro virtuální závodníky a kaskadéry. Pro čtyři nejlepší jsou připraveny Steam kódy ;) https://www.high-voltage.cz/2019/vyzva-stunts-podruhe-tentokrate-o-ceny/
@Guldy (27.04.2017 11:23): hod si rozliseni 800x600 a fullscreen a mas skoro jak zamlada :)
Hmm, husty :) je skvely, ze muzeme stare hry poustet na dosboxech nebo uz i rovnou v prohlizeci :) akorat nevim, jestli to je ono..
@DEU (26.04.2017 22:40): Aha, člověk se dozvídá stále něco nového :D
tady mate original :) https://archive.org/details/msdos_Stunts_1990
@účet smazán (26.04.2017 18:46): Editaci terenu v tratovem editoru.
@DEU (komentář): Já to hrál na Amize v roce 1996, co znamenala zkratka shift+F1?
Proti: Grafika?! Rok 1990!
@Sasakr (05.09.2012 13:23): Ne, ale za minutu už zkusím :)
EDIT: a už to letí do koše :)) trošičku šit, originál je hezčí a ovládání o 100% lepší..
EDIT: a už to letí do koše :)) trošičku šit, originál je hezčí a ovládání o 100% lepší..
Zkoušel někdo tohle? http://www.ultimatestunts.nl/index.php?page=0&lang=en
Stunts by měla být výjimka, která potvrzuje pravidlo ;-)
Všeobecné povědomí je dáno čistě tím, že před plus minus dvaceti lety jste to jeden vedle druhého hráli warez z diskety od kamaráda... "Všude" se to pak uvádí jako Stunts kvůli staršímu release date anebo kvůli konkrétním obsahovým konvencím. Př. Moby striktně prioritizuje US názvy (absolutně bez ohledu na cokoliv dalšího, viz třeba Next Life, který po Reprobates vyšel s několikaměsíčním zpožděním). Wiki pak nemá relevantní konvence vůbec žádné a každý si to tam sází podle toho, jak se zrovna vyspal. Odkazovat se slepě na zdroje aneb "co se všude píše" je nutně zavádějící. Co víc, vzniká tu nekonzistence.
Nemyslim to ve zlem, ale nejak ted nechapu, o co vam jde. Relevantni informaci je fakt, ze oficialnim a prvnotnim (pozor, nikoliv naopak!) nazvem je Stunts a to, ze hra ma sekundarni nazev pod kterym muze byt/je take znama, neni duvodem k diskuzim o tom, co lidi vic znaj. Navic si myslim, ze kdyby nekdo z vas se pred cca 20ti lety s touto hrou ve svych mladych letech setkal, urcite by dobre chapal, jak se vec ma.
@Memphis (04.02.2012 12:52): Ted si ale popřel systém, který si sám vymyslel :) Aneb první evropské názvy a pak americké. S tím že obal nejlépe z UK.
Ted tu máme obal i název americký. Takže se máme řídit podle toho "jak to lidi víc znaj" jo?
Ted tu máme obal i název americký. Takže se máme řídit podle toho "jak to lidi víc znaj" jo?
@Memphis (04.02.2012 12:52): No čiň jak myslíš, ale v tom případě nevím proč se schvalují první uk covery a pak zbytek světa, když i ty us jsou někdy lepší bez GfWL atd.
Vrátil jsem to zpět - všude se to uvádí jako Stunts, v intru je též napsáno "Stunts".
@THX (03.02.2012 22:29): Ale jaký by pak taková databáze měla smysl? Je tu hlavně pro lidi.
Nemyslím si, že je prioritou databáze řídit se podle toho, co je "obecně uznáváno" nebo co "nikdo nezná"... Ehm. Já pánové neznám her a nejsem z toho na prášky... ;-)
Tato hra je známá pod obecně uznávaným názvem Stunts a nikoliv pod téměř neznámým a tedy zde nesmyslně uvedeným názvem 4D Sports Driving.
Více např. na odkaz
Více např. na odkaz
Zrovna se pročítám novinkama u sledovaných her a u nich spatřím nové příspěvky u hry 4D Sports Driving. Uplně jsem se zalekl o co jde, vždyť hru neznám. Jakto, že ji mám ve vlastněných?! A ehjle, po přeštení je to vlastně Stunts. Osobně mi to přejmenování nepřijde zrovna košér. Opravdu snad nikdo nezná hru pod tímto názvem. Přikláním se k místní nevoli.
Ok, fajn.. jen jsem vyjadril svuj hluboky nesouhlas :)
Já se o tomhle fakt hádat nebudu, je mi to tak nějak docela jedno. Navrhnul jsem edit podle svýho nejlepšího svědomí. Jestli je to z nějakýho důvodu nevyhovující, tak si to počítám někdo kompetentní vrátí zpátky. To bylo myšleno tím "přeberte si to jak chcete". ;-)
Stunts vysel v roce 90 a na svy krabici mel nazev Stunts. To, o cem mluvis ty, byl ovsem uplne jiny release. Je treba si to trochu srovnat, ne PREBIRAT.
Do Evropy to v 91 dostal Mindscape pod svým 4D Sports brandem. Přeberte si to jak chcete. :-)
Souhlas, tohle je fakt blbost. Stunts jsou Stunts a nějakej evropskej název, o kterém slyším za svůj život prvně, se může jít vycpat.
Ta editace na 4D Sports Driving je co? Vsichni to znaji jako Stunts a jinak se tomu nikdy nerikalo.
stuns je skvela a hodne ojedinela hra. vim ze jeste existuje starsi stunt car racer a simulator filmoveho kaskadera stunt island, ale ani jedno jsem nehral. specialne ten druhy titul vypada hodne zajimave. nedavno jsem stunts po letech zase kratce zaparil a oproti mym mladym letum musim ocenit vozovy park, co auto to perla. driv jsem jezdil jen s formuli, ale tentokrat jsem neodolal treba legendarni lancii delta. nejvetsi sranda byla vzdycky s tou fyzikalni strankou, kdy jsme se predhaneli v tom, komu auto nerealisticky vystreli do vzduchu. a s temi oponenty, bernie je i na zatackovity trati v pohode porazitelnej.
ad ikonka: dlouho jsem přemýšlel co si tam dát, jednak mám asi nejraději závodní hry, jednak jsem už trochu starší a odchovanej spíš na DOS-ovských hrách... Prostě tenhle maník to vyhrál. Měl jsem ho v oblibě též kvůli podobnosti s Mel Gibsonem ve filmech Mad Max :)
Jj, tu úplně první jsem kdysi recenzoval na BW. Dal jsem tomu tuším 7/10, Stunts je to hodně podobný, takže by tě to mohlo bavit.
zemi: Trackmánií je hodně a každá je něčím jiná, já osobně bych doporučil Sunrise či tu úplně první, Stunts jako vystřižení. Jinak máš i pěkně tematickou ikonku. :)
Dík za info. Mimochodem zkoušel někdo Ultimate Stunts ? Podle obrázků to vypadalo hodně nadějně, ale bohužel je to nedotažené do konce a moc se to ani nedalo hrát. Teď už projekt myslím stojí úplně... Mimo lepší grafiku se tam dalo jet třeba 8 pater do kopce nahoru apod. !
Já bych řekl že Trackmánie je podobná Stunts až moc :-) Editor tratí je, jiná auta jsou (To se líší verze od verze, ve freeware verzi jsou jen formule). Jediné co chybí je AI (nesoupeříš s protivníky přímo, ale po vzoru Elastomanie jen o čas) a kolize.
Fyzika je trošku přehnaná, ale to samozřejmě souvisí s těmi šílenostmi, kterým se tu říká tratě :-) Třeba můžeš přidávat plyn donekonečna :-) Nebo můžeš brzdit i ve skoku (chtěl jsem říct v letu) :-)
Edit: Zase druhej :-) Asi se musím naučit rychleji psát, nebo při odpovědi nedělat ještě deset dalších věcí :-)
Fyzika je trošku přehnaná, ale to samozřejmě souvisí s těmi šílenostmi, kterým se tu říká tratě :-) Třeba můžeš přidávat plyn donekonečna :-) Nebo můžeš brzdit i ve skoku (chtěl jsem říct v letu) :-)
Edit: Zase druhej :-) Asi se musím naučit rychleji psát, nebo při odpovědi nedělat ještě deset dalších věcí :-)
Je tam vůbec jiné auto? - Ano. V placených verzích.
Dají se stavět tratě? - Ano. Dají se stavět, sdílet i stahovat.
:-)
Dají se stavět tratě? - Ano. Dají se stavět, sdílet i stahovat.
:-)
Jojo dík za tip. Trackmanii jsem sice nehrál, ale podle videí, co jsem viděl se mi zdá, že je to pěkná divočina. I ty tratě až takový moc ujetý... Lítající formule se tam doslova motá jako "hovno pod splavem". Už mi to připadá hodně nereálný...
Je tam vůbec jiné auto, než formule? Dají se stavět tratě?
Je tam vůbec jiné auto, než formule? Dají se stavět tratě?
zemi: Pokud hledáš něco podobného v modernějším pojetí, zkus některý z dílů Trackmanie.
Je to v podstatě Stunts v modernější grafice. :-)
Je to v podstatě Stunts v modernější grafice. :-)
Karasmen: Ve své legendární mapě "Klídek" (která se bohužel nedochovala), jsem měl jako jednu z pastí skokánek mimo mapu. Při výletu z něj autíčko předvedlo efektní výbuch... :-D