@90210 (28.04.2014 23:20): Velmi mírná reakce na další alter ego jednoho nejmenovaného uživatele. A také nepřijde, jelikož reakce neměla ani vznikonout a "Listy" měl být již několik hodin smazán :).
Diskuze
@Drolin (28.04.2014 23:16): Reakce piratena na dotaz novyho uzivatele ti prijde v poradku?
@USER47 (28.04.2014 19:18): Tak nejak. Nejvic me v tomto smyslu "pobavil" nedavnej playeruv koment k HOMM3...
@USER47 (28.04.2014 19:18): Tak nejak. Nejvic me v tomto smyslu "pobavil" nedavnej playeruv koment k HOMM3...
@90210 (28.04.2014 23:14): Co se ti nezdá?
[neexistující příspěvek]: http://aoradicena.files.wordpress.com/20 ... ni20nei20capelli.jpg
@xdiesp (28.04.2014 15:58): To be able to counter level 8 enemy you will theoretically need to have level 8 weapon ;-) But the best weapons are only at level 6 with the exception of ICE rapier. At the end level 6 weapons should be enough, but there are IMHO still some (minor, not major) problems with balancing:
1) Energy weapons: Laser rapier is IMHO the weakest level 3 weapon, because it's the only level 3 close range weapon and robots harm you with explosion after their destruction. And I'm still not sure if "Marie: Break Security" pays off (to be able to acquire Positron Sniper Rifle early in the game). Because you still need to have Repair on 6 (I wasn't able to find Positron Sniper Rifle which didn't need repair) and of course Energy on 6).
2) At the end it's enough to have Standard weapons on 3 IMHO (to be able to use Shotgun). During each playthrough of vanilla SS2 I used mainly Assault Rifle because it's easily the best weapon. In Infinite you need to have other Weapon specialities on 6 before increasing Standard on 6.
3) You need to constantly develop all four Weapon abilities as well as psionic attacks (maybe with exception of Standard weapons described in 2) ). I'm not quite sure if there are all the time enough cyber modules to be able to have the same level in particular weapons as relevant enemies have (especially on higher difficulty levels). I know it's possible to harvest four rigs and still reach the best ending, but the further the rigs are the more the cyber modules player get and the problem with character development occurs mainly IMHO around Level/Map 4 or 5.
Seen the video, it looks like the Infinite difficulty is a piece of cake. In case you perfectly know what to expect and what to do in every single moment :-))
Don't get me wrong, Infinite is brilliant piece of work. I must admit I have got into some problems due to my purist way of playing (only one reconstruction early in the game, using medical tables as little as possible, not harvesting a single rig, trying to buy as few equipment from replicators as possible and last but not least I wasn't used to psionic because in every former playthrough I did without it just fine). With current knowledge I'm going to play Infinite once more on Infinite difficulty.
1) Energy weapons: Laser rapier is IMHO the weakest level 3 weapon, because it's the only level 3 close range weapon and robots harm you with explosion after their destruction. And I'm still not sure if "Marie: Break Security" pays off (to be able to acquire Positron Sniper Rifle early in the game). Because you still need to have Repair on 6 (I wasn't able to find Positron Sniper Rifle which didn't need repair) and of course Energy on 6).
2) At the end it's enough to have Standard weapons on 3 IMHO (to be able to use Shotgun). During each playthrough of vanilla SS2 I used mainly Assault Rifle because it's easily the best weapon. In Infinite you need to have other Weapon specialities on 6 before increasing Standard on 6.
3) You need to constantly develop all four Weapon abilities as well as psionic attacks (maybe with exception of Standard weapons described in 2) ). I'm not quite sure if there are all the time enough cyber modules to be able to have the same level in particular weapons as relevant enemies have (especially on higher difficulty levels). I know it's possible to harvest four rigs and still reach the best ending, but the further the rigs are the more the cyber modules player get and the problem with character development occurs mainly IMHO around Level/Map 4 or 5.
Seen the video, it looks like the Infinite difficulty is a piece of cake. In case you perfectly know what to expect and what to do in every single moment :-))
Don't get me wrong, Infinite is brilliant piece of work. I must admit I have got into some problems due to my purist way of playing (only one reconstruction early in the game, using medical tables as little as possible, not harvesting a single rig, trying to buy as few equipment from replicators as possible and last but not least I wasn't used to psionic because in every former playthrough I did without it just fine). With current knowledge I'm going to play Infinite once more on Infinite difficulty.
@USER47 (28.04.2014 19:18): v pohodě komentář
rozesmál mě Fildův výkřik do tmy
rozesmál mě Fildův výkřik do tmy
Já s tím komentem nemám problém. Je jasnej a stručnej, obsahuje hodnocení místo encyklopedickýho výčtu fičur a podobnejch nešvarů.
@deliqnt (28.04.2014 18:26): Směju se, jak to tady tolik lidi hrotí. Kdybych tohle měl hrotit na csfd tak jsem už v blázinci.
Ale, když je to baví. Tak at si hrajou aspon je o zábavu postaráno.
Ale, když je to baví. Tak at si hrajou aspon je o zábavu postaráno.
Jop, treba mať aspoň štipku tolerancie! Alebo Mental Block perk.
http://i59.tinypic.com/zlyygz.jpg
http://i59.tinypic.com/zlyygz.jpg
Ať si každej hodnotí jak chce. Pro mě je System shock 2 pecka, ale kdy bych to pustil mladý, tak mě s tím pošle do prdele, že je to sračka a taky bych se do ní hned nesral jak tomu nerozumí, nebo že provokuje.
@Listy (28.04.2014 17:57): Školský systém sa v posledných rokoch dosť mení a prispôsobuje sa západu. Na stredných školách sa začína zavádzať bodový systém, a za 50% je už 5-ka. To si myslím, že je dobrý krok vpred. A dať System Shocku 2 "mierne lepšiu štvorku", to už nebudem komentovať.
[neexistující příspěvek]: Sázím to tak, jak to cítím. Systém hodnocení beru tak, jak by měl být chápán, tedy 50% jest dobrá hra, kdežto 25% je střední podprůměr.
Převedeme li na známky ve škole, dal bych této hře mírně lepší čtyřku, kdežto jejímu předchůdci zase horší dvojku.
Zlost si vylívej na lidech, kteří si to zaslouží, ne na někom, kdo má poněkud rozdílné názory a chápání.
Převedeme li na známky ve škole, dal bych této hře mírně lepší čtyřku, kdežto jejímu předchůdci zase horší dvojku.
Zlost si vylívej na lidech, kteří si to zaslouží, ne na někom, kdo má poněkud rozdílné názory a chápání.
[neexistující příspěvek]: Názory je nutno předávat dále, já nebudu hodnotit jinak, než na základě vlastního úsudku a vlastních pocitů. Tobě se to evidentně nelíbí, tak mi dávej záporná hodnocení, ale neurážej mě kvůli toho.
@deliqnt (28.04.2014 17:43): V pohodě hele, beru to. Mínuska, které si člověk dokáže zdůvodnit respektuji, i když s nimi nesouhlasím.
[neexistující příspěvek]: Nesouhlasím s tím o tý atmosféře, proto mínus :)
Jelikož nevidím, kdo hodnotí mé komentáře (je zde vůbec taková funkce)? Mohli by mi prosím ti, kteří mi dali záporné hodnocení napsat proč? Děkuji předem.
@Phoenix (27.04.2014 10:47): yes, the goal would be to counter a level X enemy with a weapon of the same level X. In example, Medsci has level 1 enemies which require pistols to be killed; the Command Deck instead has level 6 enemies which are tuned to the best weapons available (lower weapons can kill them, but more slowly).
BTW, here's a vid ;)
http://www.moddb.com/mods/system-shock-i ... nfinite-maries-story
BTW, here's a vid ;)
http://www.moddb.com/mods/system-shock-i ... nfinite-maries-story
@xdiesp (27.04.2014 09:54): I finished System Shock 2 at least 3 times before I have played it with Infinity mod (it's one of four greatest PC games of all time IMHO). So I dare to say I know the game very well (and every time I play anything even remotely close to RPG I try to be everywhere and find everything).
At the beginning I have decided to hack all the rigs because it's the "good path". Having played it second time on higher difficulty level I would harvest a few of them because the mod is designed to maxing out skills IMHO.
At the beginning I have decided to hack all the rigs because it's the "good path". Having played it second time on higher difficulty level I would harvest a few of them because the mod is designed to maxing out skills IMHO.
@Phoenix (26.04.2014 23:57): wow, almost no one is able to follow the good path 100%. Double congratulations then! :D
By harvesting all the old rigs for cybermodules (the bad path), one could easily max out every skill in the game. But even just harvesting a couple can make a big difference.
By harvesting all the old rigs for cybermodules (the bad path), one could easily max out every skill in the game. But even just harvesting a couple can make a big difference.
@xdiesp (26.04.2014 21:31): None of them. Find all but hacked them every time to acquire memory chips. Realized later that it's enough to have four of them. I know I could have had more cyber modules if I have harvested several of them (could be necessity while playing on higher then Normal difficulty level I have played).
@Phoenix (26.04.2014 00:26): congratulations! To address your problems: how many old rigs did you harvest? ;-)
Bohužel mě mod Infinite kvůli totálně rozhrabaným pravidlům na konci už opravdu dost vytáčí. To, že každý typ nepřátel bude zranitelný pouze jediným typem zbraní, je těžce nedomyšlené (zejméně v boss fightu v Body of Many). Nemluvě o tom, že díky průběžně silnějším a silnějším nepřátelům je ke konci nutné používat pouze nejlepší zbraně, jenomže tomu zase dost není přizpůsobené padání věcí z nepřátel.
EDIT: Dohráno, nicméně mám z toho opravdu značně smíšené pocity. S balancováním modu si evidentně nikdo příliš hlavu nelámal, úplně chybí ice-pick (takže finální boj s Shodan je úplně stejně "zábavný" jako v Body of Many), repair a modify tool (všechny lepší zbraně jsou rozbité, takže vlastnost repair na 6 je opět nutnost, všechny lepší zbraně stejně tak potřebují na modifikování Modify 6). Není možné se obejít bez psioniky a každý typ zbraní je nutné mít minimálně na 3 (energy, heavy a annelid na 6). Takže člověku v podstatě nezbude nic jiného než vylepšit téměž vše, mod vůbec nedává prostore pro vymýšlení vlastní cesty. Chápu, že třeba Assault Rifle je v původní hře značně overpowered, ale tohle je pro změnu druhý extrém.
EDIT: Dohráno, nicméně mám z toho opravdu značně smíšené pocity. S balancováním modu si evidentně nikdo příliš hlavu nelámal, úplně chybí ice-pick (takže finální boj s Shodan je úplně stejně "zábavný" jako v Body of Many), repair a modify tool (všechny lepší zbraně jsou rozbité, takže vlastnost repair na 6 je opět nutnost, všechny lepší zbraně stejně tak potřebují na modifikování Modify 6). Není možné se obejít bez psioniky a každý typ zbraní je nutné mít minimálně na 3 (energy, heavy a annelid na 6). Takže člověku v podstatě nezbude nic jiného než vylepšit téměž vše, mod vůbec nedává prostore pro vymýšlení vlastní cesty. Chápu, že třeba Assault Rifle je v původní hře značně overpowered, ale tohle je pro změnu druhý extrém.
@mazar1234 (23.04.2014 12:38): 4x New Game. Nemožnost přenést postavu supluje vždy určitý počet Cyber Modules na začátku hry a od začátku nastavená úroveň vlastností (v každém díle je to jinak).
@Phoenix (23.04.2014 12:36): To Christine funguje ako? Je to 4x new game alebo to nejako pokracuje stale s jednou postavou, prenasas save alebo tak nieco?
@Tarhiel (23.04.2014 03:02): jj, druhý díl uzavírá příběh, třetí je sice se stejným hrdinou, ale odehrává se na "polární základně". Už zasazením mi přišel úplně jiný než první dva a je ještě zhruba o třetinu kratší než druhý díl. Čtvrtý díl už je jen taková legrácka na závěr, odehrává se na dvou mapách (plus další dvě, na kterých se může hrdina válet u vody :-) )
Infinite se sice odehrává na stejných mapách, ale hratelnost mění už kvůli změně mechaniky střelby (omezení munice na určitý druh nepřátel) dost výrazně, nemluvě o tom, že občas je díky neprůchozím bariérám nutno řešit některé situace lehce jinak.
Infinite se sice odehrává na stejných mapách, ale hratelnost mění už kvůli změně mechaniky střelby (omezení munice na určitý druh nepřátel) dost výrazně, nemluvě o tom, že občas je díky neprůchozím bariérám nutno řešit některé situace lehce jinak.
@Phoenix (22.04.2014 22:46): Nevedel som, že vydala aj diely 3 a 4, hral som svojho času len jednotku a dvojku, kde dvojka mi prišla príbehovo ukončená - preto sa čudujem tým dielom 3 a 4.
V každom prípade, sú to, ako vravíš, výborné záležitosti, takže aspoň mám dôvod nainštalovať SS2 znovu :) (konečne ho uvidím naživo "in all its NewDark glory")
Shock Infinite - neviem, nakoľko ma bude baviť pobehovať po tých istých mapách, vzhľadom na to, že ich poznám ako vlastné trenky. Asi ho vynechám.
V každom prípade, sú to, ako vravíš, výborné záležitosti, takže aspoň mám dôvod nainštalovať SS2 znovu :) (konečne ho uvidím naživo "in all its NewDark glory")
Shock Infinite - neviem, nakoľko ma bude baviť pobehovať po tých istých mapách, vzhľadom na to, že ich poznám ako vlastné trenky. Asi ho vynechám.
Tak po dohrání čtyřdílné Christine jsem se pustil do System Shock Infinite. Výborná záležitost, nicméně určitě bych ji nedoporučoval na první hraní.
Nově je třeba používat širší paletu zbraní, protože ne každá účinkuje na všechny typy nepřátel (například roboti - zejména energetické zbraně a možná EMP granáty, které jsem zatím nenašel, opice - pouze psionické útoky), zase je tato nutnost zmírněna tím, že zbraně zabírají dvě políčka v inventáři místo tří. Zápletka je inspirována BioShock Infinite, ve hře jsou nové psionické schopnosti, týkající se hráčovy společnice. Energetické dobíjecí stanice se po prvním použití zkratují, takže baterie nabývají na důležitosti. Plus mrak dalších věcí. EDIT: Ne vždy je to IMHO ku prospěchu věci, není možné umlátit červa klíčem, na cyborg midwife zatím fungují rozumně pouze granáty a brokovnici jsem nerozbitou ještě nenašel, takže jsem se musel obejít bez ní (z podstaty věci není možné umět všechno, ale trochu mi přijde, že tak autoři mod koncipovali). Narozdíl od Christine se Infinity odehrává na stejných mapách jako původní System Shock 2, ale změny v gameplay jsou poměrně razantní.
Nově je třeba používat širší paletu zbraní, protože ne každá účinkuje na všechny typy nepřátel (například roboti - zejména energetické zbraně a možná EMP granáty, které jsem zatím nenašel, opice - pouze psionické útoky), zase je tato nutnost zmírněna tím, že zbraně zabírají dvě políčka v inventáři místo tří. Zápletka je inspirována BioShock Infinite, ve hře jsou nové psionické schopnosti, týkající se hráčovy společnice. Energetické dobíjecí stanice se po prvním použití zkratují, takže baterie nabývají na důležitosti. Plus mrak dalších věcí. EDIT: Ne vždy je to IMHO ku prospěchu věci, není možné umlátit červa klíčem, na cyborg midwife zatím fungují rozumně pouze granáty a brokovnici jsem nerozbitou ještě nenašel, takže jsem se musel obejít bez ní (z podstaty věci není možné umět všechno, ale trochu mi přijde, že tak autoři mod koncipovali). Narozdíl od Christine se Infinity odehrává na stejných mapách jako původní System Shock 2, ale změny v gameplay jsou poměrně razantní.
Nehráli jste někdo System Shock Infinite? Případně čtyřdílný mod Christine?
GOG -80 %
@Zero (23.11.2013 12:36): Ono zalezi aj na konkretnej lokacii, neplati pravidlo ze "respawn=vsade rovnako". Su oblasti kde je to castejsie, su oblasti kde skoro ani nie je. Navyse niekedy sa udeje nieco co spusti utok na teba (nemyslim poplach kamerou) a vtedy vybehne nejaka grupa na teba ale to nie su respawnovani nepriatelia ale proste specialne spawnuti ako normalna udalost v hre.
btw. jak přesně funguje ten respawn? Někdy se mi stane, že jdu někam zpátky a nenarazím na žádného hybrida, a jindy zas na mě jde jeden za druhým.
hm já jsem se třeba vůbec nebál, ale atmosféru osamocení někde v prdeli vesmíru to má, i když ne tak silnou jako v jedničcce
Na atmosféře se rozhodně ty roky vůbec nepodepsaly.
Už jsem se celkem zorientoval v tom prvním levelu, ale toho pocitu neklidu a nejistoty se asi nezbavím. Což je dobře, protože mě to motivuje postupovat stále dál.
Už jsem se celkem zorientoval v tom prvním levelu, ale toho pocitu neklidu a nejistoty se asi nezbavím. Což je dobře, protože mě to motivuje postupovat stále dál.
Tím líp:). Je vidět, že i po 14 letech hra vyvolává takový emoce, jaký vyvolávat má:).
Sakra, asi to vážně nebudu moct hrát. Právě jsem potkal prvních pár hybridů a jsem posraný až za ušima. :-D
@SilentWolf (12.11.2013 16:58): Amen.
Jsem člověk co používá tak 1 vulgaritu ročně, no a jelikož se blíží konec roku..
KURVA TO JE BOŽÍ!
KURVA TO JE BOŽÍ!
@Sinister (06.10.2013 11:43): Správně ;)
@mazar1234 (06.10.2013 11:37): No, ceny jsou stejné a vím, že GOG dává vždycky něco navíc. Leč čekal jsem, že Steam taky něco vytasí - třeba snáze dohledatelné modifikace nebo tak...
Takže podpořím GOG :)
@mazar1234 (06.10.2013 11:37): Díky. Jdu tedy do GOGu :)
Takže podpořím GOG :)
@mazar1234 (06.10.2013 11:37): Díky. Jdu tedy do GOGu :)
@Sinister (06.10.2013 11:27): Ze GOG verzia nema DRM a pri Steam verzii musis byt pri prvom spusteni online.
Ale este mam pocit ze GOG verzia uz ma predvytvoreny adresar na modifikacie a pri Steam verzii to musis urobit rucne sa mi zda ze som to niekde videl pisane.
Ale este mam pocit ze GOG verzia uz ma predvytvoreny adresar na modifikacie a pri Steam verzii to musis urobit rucne sa mi zda ze som to niekde videl pisane.
@Sinister (06.10.2013 11:27): Nijak?
Jak se liší Steam a GOG verze?
Aha, já teda asi zkoumám špatnou věc, nebo spatně hledám :D. Každopádně díky za radu.
P.S. Ty biomechanický coury mě pěkně vytáčej!
P.S. Ty biomechanický coury mě pěkně vytáčej!
@mazar1234 (28.08.2013 19:26): Nah, medzitým som ten spoiler opravil. :P
@valcik (28.08.2013 19:23): Si robis srandu? Z Paluby 3 sa bez toho nedostane :-0. Ale nejaky sodik je bud v L3 alebo 1 ci engineering. Proste je tam, vzdy tam bol ked som to hral takze len musel zle pozerat.
@MarezCZE (28.08.2013 16:18): Sodík se odstěhoval do Humpolce!
Pri výskume toxínu ho myslím nepotrebuješ, na to stačia chemikálie zo skladu na tretej palube. Prezri celý sklad, nejaké piksle s chemikáliami sú aj v písacom stolíku.
Pri výskume toxínu ho myslím nepotrebuješ, na to stačia chemikálie zo skladu na tretej palube. Prezri celý sklad, nejaké piksle s chemikáliami sú aj v písacom stolíku.
Ahoj, právě se toulám třetím levelem a mám odstranit nejakou biomasu, která blokuje cestu dál, pomocí nějakého neurotoxinu, problém je, že ho musím vyzkoumat a k tomu potřebuji Na(Sodík), ten nikde nemohu najít, stáhl jsem si logy, že všech tří již prozkoumaných skladů s chemikáliemi a nikde není.
Prosím o pomoc, tohle se mi už hodně dlouho v žádné hře nestalo, že bych neveděl jak dál :)...
Prosím o pomoc, tohle se mi už hodně dlouho v žádné hře nestalo, že bych neveděl jak dál :)...
Nejspíš jedině marine a tahat si Assault Rifle. Jinak se ale hra odehrává v útrobách vesmírné lodě, takže nějaký sniper je opravdu nemožný. Ale tak běž na Marine a upgraduj si tu AR a hromaď do ní munici. Budeš vraždící stroj jak na dálku, tak na blízko.
Co bys dělal se sniperkama? Však se potloukáš po chodbách vesmírný lodi, veškerej boj se odehrává tak na vzdálenosti do patnácti metrů...