Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jo, je to počet dominací. A na ikonky se asi muselo přejí právě proto, aby tam bylo dost místa na ty medaile :-)
Přišly mi docela nepřehledné, ale už si zvykám...
A ta medaile znamená co? Počet dominací?
No, možná, ale když si čtu oficiální fórum, tak je vidět, že je něco špatně:

here is a fun fact. 8 hours (not all at once :P)

List of items I have received.

Sandman
Bonk
Sanvich
Heavy Gloves
Heavy Gloves Again
BackBurner
Kritz
Heavy Gloves Again!!!!
Natascha

and finally, Heavy Gloves.

Seriously what the flying f--k????

A tohohle je tam, když sečtu všechny témata několik desítek stránek :)
Memphis:přesně tak, po4 hodinách hraní a 18 achievementech jsem dostal Axtinguisher(podruhé samozřejmě) :(
Možná právě kvůli těmhle podvodným mapám to udělali takhle, ale za se na druhou stranu, neměly být updaty motivace pro vyzkoušení nového povolání? Takhle je to trochu kontraproduktivní...
Tak jestli to náhodné odemykání věcí nechají, tak jsem rád, že všechny staré unlocky mám.
MCZ: V podstatě to jsou servery, které mají mapy uzpůsobené na dělání achievementů - to znamená, že taková typická mapa vypadá jako jedna místnost, ve které je několik bodů na zabírání, kufříky, voda a někdy jsou tam i boti, kteří stojí a dají se zabít na jeden úder.
tak můžu říct že ty achievy vůbec nefungují:D Třeba "přežij 30 vteřin po zapálení" jsem dostal za snipera až potom co sem jako spy uhořel:) a je jich i víc....
Taky bych řekl, že to bylo před tím lepší. Ale tohle může mít taky svoje výhody. Takhle, když jsi měl třetí milestone, tak se člověk už na achivy vykašlal, ale teď vlastně může mít ty předměty podstatně rychleji, ale taky podstatně později a to by mohlo déle motivovat (nebo naopak frustrovat :-)
To by bylo fajn, třeba udám přebytečné sandwiche nějakým nováčkům...:)

Ale teď jsem se díval na oficiální fóra TF2 a dost lidí si tam na to stěžuje, přesný systém přidělování má být známý až zítra, ale lidí co mají třeba 3x Natashu atp. je tam dost. Achievement systém byl podle mě lepší - motivoval a šlo to dokázat, i když to občas bylo hardcore, tady je to vyloženě o náhodě co ti padne...
Memphis: Tak to máš blbý :-( Ale pokud si dobře vzpomínám, tak jsem myslím někde četl, že by ty předměty mělo jít v budoucnu vyměňovat s přáteli.
Tak si takhle hraju Spye, splněno už asi 5 achievů, a odemkne se mi Sandwich pro Heavyho... který už jsem měl... tak ho mám dvakrát....hm...:(
Jelikož v achievement sadách nejsou asi Milestony, tak bych řekl, že to tak bude napořád. Připadá mi to hodně divné (podle jakého klíče se to dělá? po jaké době?), jestli je to dobré nebo špatné ukáže až čas.
Memphis: Od teď je to tak, že musíš nové zbraně "hledat". Já už mám štít pro snipera a získal jsem ho za achievement, kde jsem měl mrtvolce zamávat (The Last Wave). Takže je to asi tak, že se ti náhodně vygeneruje pod nějaký achievement určitá zbraň. Pokud někdo získal štít za stejný achievement, jako já tak budu rád, když to tu napíše :-)
Prej je to nahodne... proste se ti zcista jasna pri hrani objevi, ze si neco ziskal...
Mozna to je ale jen pro free weekend... nebo aspon doufam.
Ad event: Kdo se chcete zúčastnit, napište se prosím klasicky k eventu, ať máme přehled.

Jinak získávají se zbraně stále za achivementy? Četl jsem jakési zvěsti...
NateLogan: Koukám, že jsi ještě neslyšel o achievement serverech :)
Někdo se fakt zbláznil:
May 21 - ¤Wą$†'_{cZ}¤ achieved Team Fortress 2: Head of the Class, World Traveler, With Friends Like these..., First Do No Harm, Play Doctor, Triage, Preventive Medicine, Consultation, Does It Hurt When I Do This?, Peer Review, You'll Feel a Little Prick, Autoclave, Medical Breakthrough, Ubi concordia, ibi victoria, Grand Rounds, Relentless Offense, Impenetrable Defense, Impossible Defense, Infernal Medicine, Doctor Assisted Homicide, Placebo Effect, Intern, Specialist, Chief of Staff, Hypocritical Oath, Medical Intervention, Second Opinion, Autopsy Report, FYI I am A Medic, Family Practice, House Call, Blast Assist, Medic Milestone 2, Medic Milestone 3, Combined Fire, Firewall, Cooking the Books, Firewatch, Makin' Bacon, Plan B, Arsonist, Controlled Burn, Pyromancer, Got A Light?, Pilot Light, Freezer Burn, Hotshot, Fire Chief, Hot Potato, Heavy Milestone 3, Party Loyalty, Crime and Punishment, Class Struggle, Soviet Block, Stalin the Kart, Supreme Soviet, Factory Worker, 0wn the Means of Production, Krazy Ivan, Kollectivization, Spyalectical Materialism, Vanguard Party, Pushkin the Kart, Gorky Parked, Purge, Lenin A Hand, Five Second Plan, Photostroika, Don't Touch Sandvich, Borscht Belt, First Blood, First Blood, Part 2, Quick Hook, A Year to Remember, The Cycle, Closer, If You Build It, Gun Down, Scout Milestone 2, Scout Milestone 3, Doctoring the Ball, Batting the Doctor, Artful Dodger, Fall Classic, Strike Zone, Foul Territory, The Big Hurt, Brushback, Moon Shot, Beanball, Retire the Runner, Caught Napping, Stealing Home, Block the Plate, Belittled Beleaguer, Race for the Pennant, Out of the Park.

Jak je tohle možný? :-)
Vy jste o Jarate snad někdy pochybovali? Nikdy nepodceňuj Valve. U TF2 to platí dvojnásob.
NateLogan: Tak spy proti scoutum taky neni zrovna nej, takze to ma se sniperem nastejno.

Danny: :D:D:D tjn, kdovi jak to nakonec bude:D.
Isair: U Valve s těma jejich vtípkama nikdy nevíš. Abychom se nakonec nedivili a nebyl z toho update pro engieho :-D
Isair: pyro je opravdu nejlepší postava proti špehům a právě proto by proti ní neměli mít žádnou větší výhodu. (Alespoň já si tedy nepředstavuji vyvážení tak, že je jedna třída nějak ultimátní.)
To ja jsem zase rad, ze zrovna sniper a spy update. Za ty hraju nejradeji. Naposled me trochu stvalo, ze byl scout update, protoze za toho zase ja nehraju skoro vubec (ani za nej nemam odblokovane vsechny zbrane, protoze takovou dobu za nej hrat jsem proste nevydrzel:D.).

Ale kdyz bude mit sniper ten stit proti spyjum, tak by nebylo spatne i kdyby mel spy neco proti pyrum. Tak by aspon byly ty boje vyvazenejsi.
Falagar: a zrovna sniper & spy, což jsou největší nepřátelé :-).
Dvojitý update! Paráda! Alespoň se drobně odbourá ta nechutná převaha jediného hraného povolání při update. Teď tam bude převaha dvou. :-)
Tak aprílovej žertík se proměnil ve skutečnost... JARATE ! :D
pestik: S těma kočkama bych si rád pohrál.

Jinak se světelnou tabulí jdou dělat psí kusy, trošku jsem si jí poupravil, což ostatně můžete také: Blue Spy Behind You Needs a Ride on Toilet in Base :-D http://bit.ly/N9AlE
AiML: Já taky nechápu co na tom ty lidi vidí. CSko je podle mě jenom o skillu a ne zábavě. Nehledě na to, že něco jako realismus této hře nic neříká. Ale každý podle své chuti. Já zase nedám dopustit taktičtější hry jako TF2, AA, nebo RO.
Vodny: Jo, například u nás ve třídě se CS šíří jako mor. A já furt říkám, že je to blbá slátanina, ale oni ne, že prej je to základ, a kdo by chtěl hrát ty moje starý složitý hry... :-/
50% lidí na steamu hraje defense grid (usuzuju taky podle svých přátel na steamu :)
NL: Já takhle usuzuju podle svého Friend Listu na Steamu, takže nejsem úplně korektní. Když někdo hraje, tak jenom TF2, L4D nebo RO. Vyjímečně CSko - ale to fakt nechápu tuhle hru. Je to nějakej zavedenej stereotyp, že mladí hráči hltají CSko jenom proto, že to je světově proslulá hra a je prostě in. Jinak existuje spousta dalších, méně známých titulů, které se hojně hrají, ale moc se o nich neví. Jsou to různé modifikace nebo různé freewary. Osobně doporučuji America's Army, která nabízí ideální poměr mezi simulací a arkádou.
Vodny: Tebou jmenované hry nejsou nejlepším příkladem. CoD2 a 4 se pořád hraje jako o život, Quake tu je v podobě Quake Live a Quake 3, UT04 také má pořád hodně hráčů (ale už ne tolik, jako v době své největší slávy). Zapomíná se na hry, které nikdo nepropagoval a na které se autoři/vydavatelé vyprdli hned po vydání (WarPath, povedený klon UT od spoluatorů UT).
Vodny: Jen to přiblbý CSko se furt drží, a přitom je to furt o tom samým...
Vodny: Já to nemyslel nijak zle. Jen jsem chtěl zavtipkovat (což se tedy asi nepovedlo) na téma jejich rychlosti. Kdyby se to snažili vydat vše co nejdřív, tak teď už bychom se asi ničeho nového nedočkali, takže to, že se s tim tak patlaj, je vlastně dobře a dýl to vše vydrží.