Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Crash (27.11.2014 18:20): Krátké komentáře jsou tu často dobře hodnoceny, ale to nesmí být takto kostrbatě zpracovány :). Závěrečné "vyprdnul" (a obecně nespisovné tvary), nebo dvojité použití tří teček v jednom odstavci také dojem příliš nezlepší.

Pro mě jde o mínusový komentář, i pokud by obsah byl výstižný.
Právě, krátký výstižný komentář je taky umění. Pravda s gramatickou hrubicí.
@Red (27.11.2014 17:14): Obávám se že hlavně kvůli "délce" komentáře, bohužel. Přitom ty krátké a výstižné jedno-odstavcové komentáře mi tu zoufale chybí, a svým způsobem obdivuji každého, kdo to v pár větičkách umí vystihnout.

Vincente nenech se odradit. ;-)
@orromis (19.09.2014 11:51): Tak pokud to s angličtinou dáš v pohodě, tak bych to vážně tou češtinou nekomplikoval. Morrowind je přívětivý v tom, že žádný text ti neuteče, takže i horší angličtinář s pomocí slovníku se tím při hromadě trpělivosti může prokousat. I když toho textu je tady samozřejmě spousta, ale knihy se dají oželet.

Jinak i tady v odkazech najdeš jednoho modovacího průvodce. Já osobně bych hlavně doporučoval Morrowind Code Patch - neofiko patch opravující kde co, pak už je to na tvé chuti, co tam chceš.
Ok... instaluju konečně GOTY edici z nějakého prastarého Score.

Jaké mody bych si měl nainstalovat, případně existuje nějaký seznam? Beru vše - od lepších textur, přes opravy bugů až po vylepšení gameplaye. Podmínkou je akorát to, aby mi na modech běžela čeština (s angličtinou to sice dám bez problémů, ale nějak se mi nikdy nechtělo hrát žádný TES v EN). Díky!
MGE XE ∙ custom shaders ∙ 5200x2560 > 1080p ∙ TCL ∙ colour grading

https://farm4.staticflickr.com/3851/15083704541_5e9991ee1a_o.png
https://farm4.staticflickr.com/3854/14900152817_a75e1d07d5_o.png
https://farm6.staticflickr.com/5551/15086364072_5a879e606e_o.png
https://farm6.staticflickr.com/5558/15086721235_fa689a7e0a_o.png
https://farm6.staticflickr.com/5592/14900162797_009e3b6763_o.png
https://farm4.staticflickr.com/3881/15063728916_eefb850004_o.png

Tohle mě asi nepřestane bavit. Člověk se ještě naučí psát/editovat shadery. Ta voda na prvním screenu...
@Sinister (27.08.2014 16:34): Bude, mám v plánu zmapovat takto všechny regiony (ostatně odezva na YT je docela slušná). Akorát s těmi guide v češtině to teď moc nevidím. To žere strašného času a je na to potřeba nálada...

Co se Skyrimu týče... Dokáže být taky dechberoucí, jen je těžší najít to dobré v záplavě anime sra*ek. Co už ale Skyrim trošku postrádá, tak je zapamatovatelnost a ojedinělý leveldesign (tedy jakési základní lore světa). Bohužel to vypadá, že ani Skywind si s tím neporadí. Už se těším na střílení porovnávacíh screenů=)

@Crash (27.08.2014 15:03): Díky=) Btw, tady je to video v mnohem lepší kvalitě.

@Gordon (27.08.2014 16:15): Mno, já jsem zvědav na OpenMW.
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/15023864392/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14993120375/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14970138586/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14837625968/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/15023873302/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14837498899/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14837575290/in/photostream/
@Crash (20.08.2014 07:44): To je pravda, na Dragonborn jsem paradoxně zapomněl. Já měl na mysli zbytek soundtracku. Přišlo mi to takové stereotypní a nevýrazné. Ale je fakt, že to nemám až tak naposlouchané.
@Wild One (19.08.2014 23:30): Dík. :) Mě se soundtrack ke Skyrimu taky hodně líbí, Dragonborn chorál zpívaný jak v dračím jazyce tak v angličtině je super, epično z toho stříká na dálku. Ale i ty pomalý věci třeba From Past to Present mi sedí. Ale zatím to mám naposlouchaný jen z Youtube, třeba je to ve hře jiný, zatím jsem Skyrim nehrál. Teď se zrovna plácám v Oblivionu (ano OOO mod mám nainstalovaný spolu s dalšími kosmetickými drobnostmi).
@Crash (19.08.2014 17:51): taky bych se přidal s pochvalami, co se týče komentáře. Super, souhlasím, navíc některé formulace mě vážně pobavily :-) hru jsem hrál dost dávno a určitě jsem nevyužil všechny možnosti, tuším, že jsem dohrál jen hlavní dějovou linii, ale troufám si říct, že u Morrowindu, Oblivionu (zde podle mě nejméně) i Skyrimu to s tím převažováním kvantity nad kvalitou platí stoprocentně. U oblivionu se dal použil mód Oscuro´s Oblivion Overhaul (nebo tak nějak) a pak to byla podstatně větší sranda. Soundtrack z Morrowindu a oblivionu je klasa, o tom žádná. Cos říkal na soundtrack ze Skyrimu? Mě docela zklamal
@Red (25.04.2014 00:24): Ani ne, právě proto jedou moddeři o sto šest a překopávají i samotný engine. Jmenuje se to OpenMW a už jen podpora multithreadingu mluví za vše. Navíc samozřejmě fyzika, realtime stíny, skripty na různé pohyby kamery, ovládání společníků atp. To vše půjde vyladit jak s MGE XE s tím rozdílem, že performance bude o dost lepší=)
Je obdivuhodný jak si s tím komunita pořád hraje. 2002...wow. Navíc ten nemodovaný morrowind vypadal ještě jako starší hra. Zřejmě dobrej engine.
@mazar1234 (24.04.2014 23:06): Gameplay zůstává naštěstí stejný. V tom dobrém. Špatné věci, bugy, chyby, vadné textury, otravující spawn, dementní AI... To všechno je pryč, zůstává jen pevný a odladěný základ + vizuál, který upřímně díky jedinečnému designu horko těžko přebije kde jaká hra. Vážně... I dnes vycházející hry jsou na tom s grafikou hůř, jak vytuněný Morrowind.

Jo a ve výčtu nových věcí jsem ještě zapomněl zmínit to, že zbarvení nebe při západu a východu se mění, tzn. rána a večery jsou každý den trošku jiná. A ty scenérie jsou dechberoucí.