Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Abel (22.04.2014 14:56): aha takže když někdo objeví bezpečností trhlinu v online bankovnictví, klidně může vybrakovat banku a pak říct, helel sorry to není moje chyba ale té banky...

tohle je úplně to samé, je jasné že mají být zabanováni a to pernametně za zneužívání bugů hry. To se trestá pernabanem snad v každé MMO hře, ne? Cheaty?? snad hacky, ne? to mi neříkej že by ti dementi dali cheaty do hry :DD
Ha ha, akurat som sa docital o tom ze hra obsahovala nejaky bug s nekonecnym mnozenim predmetov cez gildovne banky.

“Včera sme identifikovali chybu v The Elder Scrolls Online s kopírovaním predmetov, ktorú sa hráči rozhodli zneužívať. Konali sme rýchlo a chybu sa nám podarilo odstrániť. Máme nulovú toleranciu zneužívania takýchto chýb v našich hrách, a preto tí, ktorých sme prichytili, dostali permanentný zákaz prístupu na svoj účet.”

Tak kto sa prizna ze dostal BAN?
@VonSmallhausen (15.04.2014 13:36):@Ebb (15.04.2014 13:52): Jaký need/greed/rozdělování... překonané zdržující zbytečnosti. Prostě loot instancovaný pro každého zvlášť, a pokud najdeš nějaký pěkný kousek který ale nevyužiješ, podělíš se s parťákem, který zas někdy bude mít něco pro tebe.

Ideální bezkonflitkní systém. A pokud jsi sobecký čurák, nikdo se to nikdy nedoví, a co oči nevidí...

Ale oni to samozřejmě takhle neudělají, protože by to bylo moc dobré řešení :P Jestli to teď chápu správně, bude to tak, že dostaneš něco pokaždé, kdykoliv kdokoliv otevře truhlu? A) Otravné B) Kde je přízemní radost z vlastnoručního otevření truhly?
@VonSmallhausen (15.04.2014 13:36): Ved klasika, urobí sa postupnosť itemov od najlepšieho po najhorší a systém vygeneruje kto dostane čo a rozdelí sa to. Samozrejme každý nedostane to isté a bude to na náhode založené -- čo je v poriadku -- a nie na tom, kto dobehne prvý k truhle aby ju otvoril ako je to teraz.
@Ebb (15.04.2014 12:44): Já pořád nevím, když už to těm lidem tak moc vadilo tak měly ty truhly z dungeonů vyhodit uplně aby se každej soustředil.

Edit: pořád nechápu jak to chtěj udělat když má každej svůj loot, přece nemůže každej dostat svůj kus lootu dkyž loot je jenom jeden, leda že by ta truhla po otevření zmizela jen člověku co ji použil a ostatní ji mohli otevřít po něm což zní dost blivně.
Dnešná newska od developera, kde si priznávajú, že to bola chyba a idú to meniť. Tak aspoň malé plusko pre nich.

"Dungeon Treasure Chests – Based on feedback, we are changing treasure chests in instanced dungeons so that everyone gets a piece of loot regardless of who opens the chest. This change is currently being implemented and tested internally and will be released in a future patch as soon as it’s ready. Watch the patch notes for the news"
@7c (14.04.2014 18:16): Bohužel jsem si navykl na klasické aukční domy, které byly ve všech MMORPG, které jsem hrál (WoW, SwToR, AoC, Rift a Aion). Na těchto AH jsem strávil desítky hodin čistého času. Je ale pravda, že tenhle systém je zajímavější pro hráče co se týče sociální interakce, tzn. musíš být aktivní v chatu, musíš vstoupit do různých trade guild atd.. Takže netvrdím, že to musí být nutně špatné, jen jsem si zvykl na klasický systém AH. Jediné co mě opravdu vadí, je maximální počtu členů guildy, který je momentálně 500 unikátních herních účtů.
Dobře teď jsem viděl to video a rád bych toho pána lehce poupravil, pár truhel sice v dungu najdete OVŠEM ten jistý loot který v ní najdete vám padne ze spousty mobek který tam zabijete, je to proste trash kterej nikdo nosit nebude, buď ho rozeberete nebo prodáte, truhly nejsou u bossů a proč ten člověk tak moc potřebuje pomoct s trashem kterej zabiju i sám? taky nechápu. Já to v dungu dělám taky, dělají to všichni, nikdy jsem s tím neměl problém a to že truhly nahrazují loot za bosse nebo jsou velkou součástí lootu z dungu je kravina.

EDIT: připomíná mě to loot z raidu u hry Age of Conan kdo zná tak mě potvrdí že v raidu padaly takové pytlíky ve kterých byla černá váza která se prodala za 20 silvrů a vždycky o to byl děsnej boj, já ty truhly za stak neřešim protože vim že v nich nic závratnýho nebejvá, ale co jsem byl včera v dungu s jednim týpkem co nám tankoval tak on ten dung dobře znal a věděl kde ty truhly hledat tak jsem běhal za nim a byl jsem rád za každou truhlu co jsem mu vybral, docela sme se u toho nasmáli :D
@Arc (15.04.2014 10:03): Mechanika je dobrá, člověk kterej, ignoruje bosse a myslí si že najde lepší loot v truhle je debil, co na to říct. Btw u bossů truhly nejsou, nevim kde někdy postoval něco že lidi bojujou s bossem a někdo vybírá truhly, to je blbost.
@Crash (15.04.2014 10:01): Z bossů je vetší šance na dobré itemy, z truhly ti vetšinou padnou peníze + nějaká věc většinou zelená, z bosse peníze/skyshard/(zelená nebo modrá nebo fialová věc). Jak jsem řekl truhly jsou jen doplněk není to hlavní smysl dungeonu. Já osobně jsem z truhly nikdy žádný převratný loot nedostal padají hlavně zelenky když už.
@VonSmallhausen (15.04.2014 09:57): a umíš číst ? on mluvil o truhlách, nikoli o bossech, a mechanika truhel je prostě absolutní debilita a aspoň need/greed/pass mechanika by pomohla když už teda nechou instancování... a ty tu mluvíš pořád o nějakých jiných, pro debatu nepodstatných věcech :D

EDIT: fáma nefáma stále to nepopírá fakt tvého blábolení a ani to nepopírá fakt, že truhly jsou prostě špatně udělané...
@VonSmallhausen (15.04.2014 09:57): Podstatný na tom je, kde jsou ty lepší předměty, jestli padaj z bossů nebo truhel. Pokud jsou v truhlách, tak je to hovadina. Přesně jak to popisuje v tom videu. Parta bojuje s bossem, kdežto hazjzlík ninja na partu kašle a hledá truhly, ty vybere, bez ohledu na to, zda to potřebuje nebo ne. A navíc ho ani z toho dungu nemůžeš vykopnout. Pokud to je takhle, tak je to prostě hovadina a každej slušnej hráč, z této hry prchá pryč...
@Arc (15.04.2014 09:54): Ne! truhla je pouze pro hráče který si ji najde a odemkne, má to být poklad který někdo vypátrá, ať už je v dungu nebo někde jinde, kdo truhlu najde a odemkne si jí toho truhla je! Podle mě naprosto logická a srozumitelná věc.

EDIT: mám takový pocit že EBB tady roznesl fámu o tom že dungeony jsou o tom že tam běháte a hledáte truhly, ty truhly jsou tam navíc, a jsou vetšinou dobře poschovávané mají vedle lootu z bossů odměňovat hráče za průzkum, na tomhle systému stojí valná část té hry, číst loore, prozkoumávat, mluvit z NPC které občas utrusí i něco o pokladu, ikdyž to z nich někdy musíte vymlátit v konverzaci nebo použít prřesvědčovací perky. Jakej má ten člověk vůbec lvl že na tohle nepřišel? :D
@Arc (15.04.2014 09:36): Já nevím jak ebb, já lootuju normálně bosse :D truhly občas taky ale tu ti nikdo nevykrade dokud v ní máš prsty.

EDIT: Já si spíš myslím že Ebb prostě jen nepochopil jak to funguje. Pokud chcete loot tak se vás hra snaží motivovat zajít si občas nějaký dung více krát, lidi co dung znají tak vědí kde se spawnují truhly a mají přehled, ale boss funguje stejně jako u jiných mmo, zabiješ dostaněš loot, někdy peníze a skyshardy jindy zelený/modrý/fialový loot (každý má svůj) ovšem díky craftu je to šalamounsky vymyšlené protože každý loot se dá vylepšit na vyšší úroveň, pokud jste prostě neměli štěstí a padne vám ,,jen" modrý loot, třeba meč, tak se z něj dá u kováře překovat na fialový, podle mě loot funguje až moc dobře, jak už jsem napsal dříve v solo dunchách čekají hráči u bosse až se spawne a oni ho zase vybrali, na to by prostě mel být zámek.
Nechápu proč tady všichni řešej loot, ten je zatim nejlepší co jsem v mmo zažil, každej má svůj vlastní, na co greed/need? to mě už příjde jako přežitek.
@USER47 (14.04.2014 21:42): Skús ma nepatronizovať...

V TSW je nastaviteľný mouse-look. Dá sa hrať v akomkoľvek režime - vo free cursor mode aj v mouse-look mode. V ESO je in-combat, rovnako ako akýkoľvek pohyb či aktivita postavy -- len VÝLUČNE mouse-look. A neviem aké fóra navštevuješ, ja TSW hrávam každý deň a obľúbený rozhodne nie je.

Zdôrazňujem, ESO nemá žiaden group control nad systémom distribucie lootu z TRUHIEL. Kto ju lootne, ten ju má. Chápem, že sa ti to nechce veriť, rovnako ani mne, ale tak to funguje. Inštruktážne video: https://www.youtube.com/watch?v=KLBHjwCw088
btw: I v tvým oblíbeným TSW je mouselook mód...a podle fór vcelku oblíbenej:). Jinak pokud je pravda všechno, ci jsi o TESO psal v komentáři, tak se mi zdá, že je to jedno z nejnehotovějších velkejch MMO, co kdy vyšly.

Co se týče lootu, tak obyčejně v MMO můžeš nastavit, jak se to řeší...konkrétně v TOR:
"Free for All:
Loot is gathered on a first come, first serve basis.
Round Robin:
Group members alternate looting items.
Loot Threshold:
Select the item quality type that initiates a loot roll. Choose from Premium, Prototype, Artifact, and Legendary item types.
Loot Master:
Allows a group leader to have complete control over loot distribution."


Jseš si jistej, že to v rámci tvý skupiny nebylo jen blbě nastavený? V TOR je defaultně roll na cokoli od zelenýho gearu vejš, tady to může bejt jinak.
@Crash (14.04.2014 18:36): Mouse look znamená, že nevidíš svoj kurzor. Ako hýbeš myšou tak sa hýbe tvoj pohľad. Presne ako v Dark Souls.

V MMORPG to zvykom nie je. V MMORPG máš obvykle voľný kurzor a kameru otáčaš držením pravého tlačítka (prípadne ľavého). V MMORPG je mouse look nepraktický už len kvôli chatu, množstvo okien a veľa dalších vecí na ktoré je pohodlné mať voľný kurzor.

K truhlám -- väčšina lootu je v truhlách, to získa ten kto ju otvorí ako prvý.
@Ebb (komentář): Předesílám, že jsem konzolový analfabet, takže můj dotaz není ani ironický, ani rejpavý, prostě tomu fakt nerozumím. Takže se ptám jak si to myslel s tím, že na "konzolích to bez mouse looku nejde". Shodou okolností teď právě hraju Dark Souls, takže konzolový port, a tam žádný mouse look není, naopak bych řekl, že pro gamepad to bez "mouse looku" funguje celkem v pohodě, jedna páčka na ovládání pohybu postavy, druhá na kameru. Naopak spíš na PC mi při kombinaci myši a WSAD už chybí třetí ruka na ovládání kamery. A navíc už ten samotný termín "mouse look" naznačuje, že to s konzolema nemá moc společného, neb jsem si nevšiml, že by se ke konzolím standardně dodávala myš. Ale klidně mě vyveďte z omylu. ;-)

A jinak sechci ujistit v tom samém na co se ptá níže User, to fakt je to lootování v dungeonech takhle zmršené? Tomu se mi snad ani nechce věřit...

Jinak dík za dobrý komentář. ;-)
@Majkee (14.04.2014 16:16): "Jedna aukce pro celý megaserver". No, má to své pro i proti. Třeba trh v EVE je teď poměrně dost centralizovaný, ale i tak je regionální obchodování zajímavé a výnosné. Navíc to umožňuje tvorbu různých menších lokálních trhů - prima náplň hry. I když i při jednom centrálním trhu by se určitě vyvinuly jiné mechanismy.
@Ebb (komentář): "PvP zóna príliš veľká a dlho trvá kým sa hráč po smrti dostane znovu do boja."

Stačí si koupit ty nejlepší prázdné soul gemy u vendora, nabít si je na 50 lvl mobech v Cyrodillu pomocí Soul Trap a pak se po smrti normálně můžeš oživit přímo na místě. To jsem udělal hned první den, co jsem hrál PVP. Neustále se vracet z tvrze na místo akce je hodně velkej opruz.

Jinak ta aukce je hrozná, to máš pravdu, příklad - snažím se prodat v aukci Steel Ingoty. Nejde klasicky najít vyhledat všechny Steel Ingoty v aukci (jako je to ve všech jiných MMORPG), abych měl přehled o jejich cenách, ale musím prohlédávat stránku po stránce celou aukci.. Jde to sice filtrovat, vyhledávám tak např. jen materialy, řadím podle ceny ..atd. ale stejně je to nepochopitelné. Nechápu, proč to tam nedali, vyhledávání podle názvu být měl být základ. Navíc je ta aukce malá, guilda může mít maximálně 500 lidí, s tím ať se jdou bodnout... Nevím jak je to v EVE či TSW, ale jedna aukce pro celý megaserver by byla skvělá věc.
Skoro ve vším souhlasím s ebbem v jeho recenzi, takže svoji dělat nebudu, mě osobně se ten fádní svět docela líbí, pro mě osobně jednou něco co není překyčovaný fantasy svět ale trochu styl dark age of camelot, proč ne, ,,říkám z pohledu Dagerfall Covenantu, tam je to hodně znát". Ono když to člověk vyjmenuje takdle po jednom Jako Ebb tak to zní dost hrozivě ale když to dám všechno dohromady tak se mě to celkem dobře hraje, pro mě osobně 2 vady co tu už bylo milionkrát zmiňováno, opožděné ability, jako kdyby jste byli v combatu permanentně v lagu a druhá, mizerné rozinstancování, minimálně ,,Solo" dungeony mohli udělat pro jednotlivce a dát na ně 1 den cooldown a né že dojdu na konec a tam 30 lidí čeká až se spawne boss a oni ho mohli sundat pro modrý loot, za mě osobně má hra 70% protože hodnocení end gamu u vanily je podle mě blbost.
@Jabba (13.04.2014 17:54): 13 % je podle tebe rapidní rozdíl? :D Víš vůbec, co to znamená slovo rapidní? :/

Recenzenti neudělali chybu nikde, všimni si, že i tam to stejně jak tady dost lidí hodnotila 0 %, bez toho, aby si ji zahráli. Ale tam byly aspoň jejich neoprávněné hlasy vyváženy, takže na to, že je to jen uživatelské hodnocení není ani těch 68 % nijak špatné.
Zatím se zdá, že tato hra je přesně taková, jako všechny hry z téhle série: běž na konec mapy, dones to, nebo tamto, a vrať se zpět.
@Abel (10.04.2014 10:46): mě to docela baví a trávím u toho vždycky až zbytečně moc času, líp se pak s postavou sžiju. spíš by mě vadilo kdyby to tam nebylo. Ale samozřejmě propracovanost skillů a jejich pořádný vliv na hru je důležitější než nějaký makeup a kdybych si měl vybrat dám přednost jemu, ale to snad každy.
@Drekt (10.04.2014 07:22): všichni čekáme na tvůj objektivní 80 % komentář ať jej pak můžem objektivně zhodnotit. Moc se těším až tam budeš komparativně srovnávat jednotlivé části hry s jinými MMORPG, přičemž jako první si stanovíš průměrný standart MMORPG(50%) Moc se na to těším. Protože já ať si jako výchozí standart dám jakékoliv MMORPG, Edler scroll je hluboko pod tou hranicí, nebo občas dosáhne kvality průměru.
Dokonce i chmatákov, co se týče bugů a stability připojení, z toho vychází jako jasný vítěz.
Dále nás již nenapínej! Moc rád si přečtu tvé OBJEKTIVNÍ "hudba se mi líbila".

@musa (09.04.2014 21:55): I ty naivko, jediný kdo tu klesl na nějakou podúroveň jsi (podle mého názoru) ty. Ostatní, včetně mě, se zde bavíme v slušných mezích.
@Abel (10.04.2014 11:08): Ještě k tomu, editoru postav, kdybys měl pocit, že dál to už zajít nemůže.

S tím vytlačením úpravy vlastností charakteru souhlasím, taky mě to mrzí. Zase to podle mě souvisí s obecným zjednodušováním her. Úpravou ksichtu nic nezkazíš, neuváženou úpravou vlastností postavy by sis v leckterých hrách mohl zadělat na kardinální problém. A přece se od hráčů nečeká, že si budou číst nějaký manuál, nebo hru rozehrají na několik pokusů, než přijdou na to co a jak, že?!

Omlouvám se, že tu budu chvilku tapetovat, ale chtěl bych se vyjádřit ještě k pár bodům zmíněné recenze. Vím, že se jedná o fanstránku, ale i tak si autor údajně dle svých slov zakládá na informační hodnotě a tak by ve svém článku nemusel lhát:-) Tak např. prohlášení o tom, že se Zenimax snažil od počátku do ESO dostat podobný styl boje a interface včetně ovládání jako v sérii TES prokazatelně není pravda - původně se mělo jednat o klasický 3rd person pohled jako ve všech klonech WoW, nicméně po nátlaku hráčů a obrovské vlně kritiky to předělal a přidal 1st person. (např.http://kotaku.com/the-elder-scrolls-online-finally-looks-like-an-elder-sc-510504840)

@Crash (10.04.2014 11:03): Fajn, to je pravda, škoda ale, že úprava panenky v posledních letech tak nějak vytlačila to podstatné - přidávání bodů do skillů apod.

EDIT: Tak už nechám spamování, jen se ještě musím pousmát nad prohlášením autora, že souboje jsou skvělé a nabízí přesně takový feeling jako v původních TES hrách, tedy jsou podobné jako v Tera Online a Neverwinter, jen o něco realističtější. No tak dávat za vzor souboje ze Skyrimu... řekněme, že se zrovna pro to realistické zpracování dají najít lepší příklady (a jen tak mimochodem, už Arena v roce 94 měla souboje propracovanější).

A ještě drobné finanční info - Zenimax mi stále na účtě blokuje 365 Kč i přes několik emailů s žádostí o odblokování (bez odpovědi samozřejmě). Podle oficiálního prohlášení autorizace částky trvá maximálně 3-7 dní, tak asi budu tím týdenním šťastlivem. Btw. lehce cítím, že se ze mě stává hater, ale posuďte, jestli neoprávněně...