Screenshot s drakem nádhera, jde na mou plochu :)
Diskuze
Paul: Mmm, díky. To se hodí.
Menší test. Takhle hra vypadá v default nastavení (ultra@1920*1200) - v tomto nastavení je ugridstoload=5:
http://cloud.steampowered.com/ugc/595828 ... FCF761BC310534172FD/
A takto vypadá ve stejném nastavení, ale s ugridstoload=7:
http://cloud.steampowered.com/ugc/595828 ... 3B96D86DAB85519F7B2/
A screeny jež jsem postoval níže, popř. tyto:
http://farm7.static.flickr.com/6223/6345768034_b211ba8824_o.jpg
http://farm7.static.flickr.com/6239/6346016580_f100955c75_o.jpg
Jsou brané dokonce s ugridstoload=11.
Ke zvýšení tohoto příkazu je nutné nastavit tesV.exe aby bylo large address aware, a mít pořádnou paměť. U mne již zvýšení na 7 znamená, že místo konstant 60fps to občas klesne ke 40.
Jo a při editaci tohoto parametru je třeba zálohovat saves, při snížení to pak nemusí být compatible.
http://cloud.steampowered.com/ugc/595828 ... FCF761BC310534172FD/
A takto vypadá ve stejném nastavení, ale s ugridstoload=7:
http://cloud.steampowered.com/ugc/595828 ... 3B96D86DAB85519F7B2/
A screeny jež jsem postoval níže, popř. tyto:
http://farm7.static.flickr.com/6223/6345768034_b211ba8824_o.jpg
http://farm7.static.flickr.com/6239/6346016580_f100955c75_o.jpg
Jsou brané dokonce s ugridstoload=11.
Ke zvýšení tohoto příkazu je nutné nastavit tesV.exe aby bylo large address aware, a mít pořádnou paměť. U mne již zvýšení na 7 znamená, že místo konstant 60fps to občas klesne ke 40.
Jo a při editaci tohoto parametru je třeba zálohovat saves, při snížení to pak nemusí být compatible.
Navštívil už někdo Dům děsu? Lahůdka! Škoda jen, že to nebylo delší :-)
Samozřejmě, že NPC přechází mezi loading lokacemi (to už naštěstí uměl i Oblivion). Ostatně to je jediný mód/skript, který nejde v Morrowindu implementovat a nesmírně by bodl.
aktivujes s nim veci, zbieras predmety, lezies dole z kona a tak :)
umm a co jinak dela defaultne E? :)
pipboy - defaultne E, podrzis.
kterym cudlikem se vubec takhle manipuluje s predmetama? Nejak jsem namatkou zmacknul vsecko mozne a nic.
:D Stejně stále nechápu, jak to někoho hned tak ze začátku napadlo :)
Buď rád, že Ti nedal kýbl přes hlavu :)
No já sem u sebe v domě jednou narazil na jakési NPC, co se tam jen tak plížilo a když si mě všimlo rychle se vypařilo (že by zloděj :)).
Tak aspoň to. Vypadá to sice komicky, ale lepší než takovéto "uteču za loading a jsem v bezpečí".
"Jasne, co do komplexity to nie je ziaden Dungeon Master..."
Bucheche.
Bucheche.
Mne sa to stalo, že prešli aj enemies cez loading.
Walome: NPC umí takhle cestovat mezi "loadingy", u nepřátel jsem se s tím ale ještě nesetkal.
K těm loadingům - to je určitě vopruz. Už jenom proto, že v "otevřeném světě" by se měl smět pohybovat nejen hráč, ale i jiné npc.
A není to třeba jako v Zaklínači (že když se před někým schováte do domečku, on za vámi jednoduše "projde dveřma")?
A není to třeba jako v Zaklínači (že když se před někým schováte do domečku, on za vámi jednoduše "projde dveřma")?
A ví se již, v jakém regionu se bude odehrávat další díl?
MtM: Jo, dungy pevností jsou jak přes kopírák. U těch ostatních se mi to už taky trochu přejídá. Třeba questy pro mágy byl jeden dung vedle druhého a popravdě po hodině chození v lineárním tunelu mě to už nebavilo a i jsem přestal lootovat nepřátele.
Ale jinak ano, prvních 30 vyčištěných dungeonů jsem si užíval královsky :).
Walome: Loadingy jsou někdy až absurdně časté (univerzitá mágů, cestování po obchodech... áááh).
Ale jinak ano, prvních 30 vyčištěných dungeonů jsem si užíval královsky :).
Walome: Loadingy jsou někdy až absurdně časté (univerzitá mágů, cestování po obchodech... áááh).
Takže když jde po tobě enemák, stačí se schovat v domečku a jsi v bezepčí :)
Walome: Ano. Aj väčšina dungeonov je rozdelená na viacero lokácii oddelenými loadingom. Pričom každé väčšie mesto má tiež loading pri vchode.
NL: :-D To je jak v Gothicu3 - tam když jsi vytáhnul louč, tak se hra sekla a několik vteřin stagnovala.
A ještě dotaz - jsou ve Skyrimu loadingy stejné jako v Morrowindu = jakmile vejdeš do domu a rychlé loadingy mezi lokacemi?
edit: podle mě jsou teda dungeony fádní všude... je to přežitek, který se docela dlouho drží a asi i držet bude.
A ještě dotaz - jsou ve Skyrimu loadingy stejné jako v Morrowindu = jakmile vejdeš do domu a rychlé loadingy mezi lokacemi?
edit: podle mě jsou teda dungeony fádní všude... je to přežitek, který se docela dlouho drží a asi i držet bude.
Nate - súhlas, dungeony sú na jedno kopito s jedným úzkym koridorom.
Myslím že ten FPS drop v dungeonoch je ked nosíš torchu alebo máš iné svetlo, a kedže Skyrim nedokáže využívať viac ako 2 GB RAM tak toto bude zrejme rovnaké na akomkoľvek PC.
Myslím že ten FPS drop v dungeonoch je ked nosíš torchu alebo máš iné svetlo, a kedže Skyrim nedokáže využívať viac ako 2 GB RAM tak toto bude zrejme rovnaké na akomkoľvek PC.
Nate - dungeony fadne a nudne? Tak to som asi hral uplne inu hru :) Jo, mozno s pevnostami by som mozno suhlasil, ale inak som nenarazil na jediny rovnaky dungeon a vzdy ma dokazal nejaky uchvatit nejakou scenou, ci atmosferou. Jasne, co do komplexity to nie je ziaden Dungeon Master (co by uz bolo absolutne genialne), ale stale lepsie ako Morrowind, ci Oblivion. Byt to bludive sialenosti a la Daggerfall, tak ma Skyrim ako druha hra v zivote absolutorium :)
Inak, mam postavu na nejakom 18 leveli a videl som tak tretinu Skyrimu, takze som v podstate tiez na zaciatku - po takmer 30 odohranych hodinach. Tomu hovorim slusny herny cas :)
Inak, mam postavu na nejakom 18 leveli a videl som tak tretinu Skyrimu, takze som v podstate tiez na zaciatku - po takmer 30 odohranych hodinach. Tomu hovorim slusny herny cas :)
Ebb, morrowinďácke jaskynné dungeony boli ešte ohavnejšie. Podlahu, strop aj steny mali potiahnuté rovnakou textúrou, až z toho Nerevara boleli oči. xD
UrbanScytheCZ: Hned na začátku hry (cca 10. lvl)... To bylo ale možná tím, že jsem se jaksi nachomýtl k partě vlkodlaků a.k.a. Companions.
Walome, Ebb: Ale jo, dungeony jsou dost fádní a nudné. A pořád na jedno brdo (velmi úzký tunel). Jakkoliv je to asi milionkrát lepší než Oblivion, pořád to není dost dobré. Po pátém dungeonu se to omrzí.
Navíc HW náročnost v uzavřených prostorách je vyšší než venku na povrchu :D
Walome, Ebb: Ale jo, dungeony jsou dost fádní a nudné. A pořád na jedno brdo (velmi úzký tunel). Jakkoliv je to asi milionkrát lepší než Oblivion, pořád to není dost dobré. Po pátém dungeonu se to omrzí.
Navíc HW náročnost v uzavřených prostorách je vyšší než venku na povrchu :D
Tak co už ste někdo narazil na vlkodlaka?
Já myslim, že ebb to myslel jako nadsázku.
Arx Fatalis je taky parádní, škoda, že jsem se tam pak začal bát :) A sejmul mě každej pavouk.
Jinak o grafice žádná, Skyrim vypadá skvěle.
Arx Fatalis je taky parádní, škoda, že jsem se tam pak začal bát :) A sejmul mě každej pavouk.
Jinak o grafice žádná, Skyrim vypadá skvěle.
Exteriéry sú OK, akurát že som teraz strávil asi 4 hodiny vkuse v dungeonoch a mám z toho zlý pocit :)
Ebb: TO je těžké, když všecko bereš takhle v detailu. V celém Skyrimu totiž není snad ani jedna ostrá textura. Ber to ale tak, že pokud na to máš HW, do pár týdnů tu bude HD texture pack...
Dotaz: Stává se taky někomu, že po použití pokřiku postava ona slova pronese, ale bez dalších efektů a já pak musím čekat daný počet vteřin pro další použití, jen se to nikde vizuálně nezobrazuje... Docela opruz.
PS: A vůbec mi přijde většina těch pokřiků naprosto zbytečná. Zatím mám jen tři užitečné a jeden tak napůl (bullettime), zbytek (asi 10 dalších) mi přijde jako nepoužitelný.
Dotaz: Stává se taky někomu, že po použití pokřiku postava ona slova pronese, ale bez dalších efektů a já pak musím čekat daný počet vteřin pro další použití, jen se to nikde vizuálně nezobrazuje... Docela opruz.
PS: A vůbec mi přijde většina těch pokřiků naprosto zbytečná. Zatím mám jen tři užitečné a jeden tak napůl (bullettime), zbytek (asi 10 dalších) mi přijde jako nepoužitelný.
http://www.youtube.com/watch?v=zzrTV9Cxrwg (Sykrim) vs.. http://www.youtube.com/watch?v=l3Xdg5eZewk&feature=related (Arx Fatalix) Jeden z nás pravděpodobně potřebuje zajít k očnímu.
Hrej hru a neřeš blbosti kde má jaký kámen horší texturu.. popř. počkej na nějaký plugin.. na to jak hra jde plynule má skvělou grafiku..
Kvalita dungeon grafiky na najvyššom texture resolution pri 1920x1200
http://imageshack.us/f/341/screenshot14kz.jpg/
http://imageshack.us/f/37/screenshot17bf.jpg/
http://imageshack.us/f/683/screenshot16ag.jpg/
http://imageshack.us/f/59/screenshot18qd.jpg/
V dungeonoch to vypadá horšie ako Arx Fatalis.
http://imageshack.us/f/341/screenshot14kz.jpg/
http://imageshack.us/f/37/screenshot17bf.jpg/
http://imageshack.us/f/683/screenshot16ag.jpg/
http://imageshack.us/f/59/screenshot18qd.jpg/
V dungeonoch to vypadá horšie ako Arx Fatalis.
Tak já osvobodím vězně z nějakého dungu a jediné co za to dostanu je hláška "nech mě být!" :D ale ok .. hra s otevřeným světem, chápu, nejde pošéfovat všechno.. ale zamrzí to..
Jinak pokud by někdo měl problém se zamrznutím při startu (především na xp, kde nelze v nastavení konfigurovat zvuk na 24 bit/48k Hz), vyřeší to patch na Silent Hill Homecoming (konkrétně d3d9.dll).
Drolin: Tak to mas dobry. Vypada to, ze neni hra poradne optimalizovana na vice jader a tudiz staci vysoky takt. Ja mam sice dvoujadro, ale bohuzel poue na necelych 2 Ghz a nefunguje to vubec.:-(
//////////ú
Neumím přijít na to, jak chodit s napnutým lukem, aniž bych držel klávesu.
///////////
Já držím levé tlačítko a čím déle ho držím, tím mě více bolí prst. Věčně to neudržím. Přijde mi to tak nějak realistické. V reálu ho taky neudržíš věčně. Občas je realističnost fajn, což je pro mě tenhle případ. Ještě že nemusím pravidelně jíst, pít a spát. To bych rovnou začal žít normální život.
Neumím přijít na to, jak chodit s napnutým lukem, aniž bych držel klávesu.
///////////
Já držím levé tlačítko a čím déle ho držím, tím mě více bolí prst. Věčně to neudržím. Přijde mi to tak nějak realistické. V reálu ho taky neudržíš věčně. Občas je realističnost fajn, což je pro mě tenhle případ. Ještě že nemusím pravidelně jíst, pít a spát. To bych rovnou začal žít normální život.
Tak to je paráda.
Četl jsem teď recenzi na eurogameru a nezní to špatně. Ale pro člověka jako jsem já je to prostě moc dlouhý a rozvleklý.
Četl jsem teď recenzi na eurogameru a nezní to špatně. Ale pro člověka jako jsem já je to prostě moc dlouhý a rozvleklý.
Walome: Hra je vyladěná velice dobře. Namám ani minimální požadavky (jednojádro, 1gb ram) a Skyrim funguje na nativní rozlišení monitoru s aa2x a s parametry z většiny na high. Dokonce mám pocit, že jede lépe i než Oblivion(Nehrim).
pipboy: nemyslel jsem to doslovně, chtěl jsem tím vyjádřit jen silnou nelibost k tomu textu.
pipboy- Ach tak, škoda, někdy bych tuhle možnost uvítal, zvlášť v kobkách.
RedDwarf_Cz> kdyz jen kliknu a nedrzim, tam to obvykle drzi napnuty, ale imho je to spis bug a klavesa se proste drzet ma. (Aspon me to teda prijde logicky.)
Walome> Proc by se to proboha melo mazat?
Walome> Proc by se to proboha melo mazat?
Sakra, jak tomu někdo může dát 50 ? Když ten žánr nemám rád, tak ho nehraju...
Prosimvás smažte mu ten koment někdo...
edit: gratuluji tomu, komu hra šlape :) koukám na požadavky a to je docela síla.
edit: gratuluji tomu, komu hra šlape :) koukám na požadavky a to je docela síla.
Neumím přijít na to, jak chodit s napnutým lukem, aniž bych držel klávesu.
Hmmm, Mount&Blade.
:D A co teprve tohle: http://www.youtube.com/watch?v=1GYEPDYmRlw
Adieu: Geniální.