Jasně, tohle vím - měl jsem to víc upřesnit - zajímají mě konkrétní postřehy k těm kterým "dimension". Takže je to úplně jedno (pokud tedy člověk nechce komunikovat Německy/Francouzsky, nebo není do RP)? A i B bgs jsou jedno jako druhé? Žádné rozdíly mezi pve, pvp, žádné komunity na "dimension", ale každý hráč hraje s vědomím jednoho world-serveru, a rodnou "dimension" nebere v potaz?
Diskuze
@7c (15.04.2014 19:28): Vybíráš si tím svůj domov kde tě to bude pokaždé připojovat. Ale není problém potom při hraní s přáteli svou dimenzi změnit ;). Celý to běží na jednom serveru.
Záleží nějak na volbě domácího serveru (dimension)? Nějaké doporučení?
Já stejně leda tak po zkouškách a absolutoriu, teď by byla sebevražda rozjíždět tak zajímavě vypadající MMO. Ale i kdysi jsem díky Zarace hrál nějakou střílečku- což byla super záležitost a když si člověk toho uživatele zapamatuje, pak ví že se mu názorově shoduje a spíš se kouká po jeho/jejích doporučeních. Teď se ale bojím aby ta hra ještě přežila do prázdnin.. :D Takže Jabba je trochu mimo, nevím proč bych nemohl dát plus, když jsou to jedny z nejlepších komentářů. Obvykle jsou dlouhé komentáře odrazující, ale v tomto případě je to hezky čtivé. Prostě opravdu mám chuť si to z fleku sehnat.. :D Tak až bude čas třeba..
Trial je. Musíš někde splašit guest key, ale ten rozdává hromada lidí na steam fóru apod, takže to není problém.
@pipboy (13.04.2014 16:06): *facepalm* Já zapomněla že se vlastně platí jednou. Ach, tak trial už jak koukám asi není.
@Zaraka (13.04.2014 15:58): ono uz se nekupuje ani zakladni hra?
@SilentWolf (13.04.2014 15:01): F2P F2P F2P
Ale mám akutní chuť si to hned teď po přečtení běžet koupit. Takže plusko je v tomto případě nutnost..
Edit: nějaký trial asi není že?
Edit: nějaký trial asi není že?
@Kvasa (13.04.2014 13:29): opraveno
Nedokážu se přenést, přes tu chybu ve slově úkoů. Pipina nepipina. Lituji. :(
@Zaraka (komentář): Hoši! má pipinu, tak honem pluska!
@Zaraka (komentář): Nefunguje mi ten třetí odkaz.
Teda je vidět, že autoři se inspirovali úplně všude kde mohli:-D. The League of Monster Slayers byla jak vystřižená z Kingova To.
Ale docela dobré to je. Jsem rád, že tam není moc NPC, většina je jakž takž zapamatovatelná a celý to působí o dost propojeněji než třeba TOR. I ty investigation questy jsou převážně celkem dobrý, i když si občas musím pomáhat návodem.
Akorát mi přijde podivný, že jsem na začátku (Savage Coast) a mám dojem, že z hlediska skillů už se v rámci elemental/blade buildu nemůžu posunout nějak zásadně vejš, než jsem. Celkem brzo jsem se dostal k poměrně silnejm skillům a teď mám furt v záloze asi 30 skill pointů, občas s nimi odemknu něco aby se neřeklo, ale stejně nic moc novýho nevyužívám...
Konkrétně mám základní elementální builder (Ignition), potom mečovej singl a AOE finisher (Dancing Blade a Chop Shop), elementální singl finisher Thor's Hammer, a potom dva podpůrný skilly - Fire Manifestation, kterou vždycky odpálím na začátku boje a dost mi pomáhá, a obrannou Martial Discipline, která mi v kombinaci s léčivým pasivním vylepšením často zachraňuje krk. Při prolejzání toho skilltree jsem nenašel moc věcí, který by mi stály za to, abych obětoval něco z toho, co už používám.:/
Možná by se dalo zapracovat na pasivech, ale taky mi to moc nepřišlo...
Ale docela dobré to je. Jsem rád, že tam není moc NPC, většina je jakž takž zapamatovatelná a celý to působí o dost propojeněji než třeba TOR. I ty investigation questy jsou převážně celkem dobrý, i když si občas musím pomáhat návodem.
Akorát mi přijde podivný, že jsem na začátku (Savage Coast) a mám dojem, že z hlediska skillů už se v rámci elemental/blade buildu nemůžu posunout nějak zásadně vejš, než jsem. Celkem brzo jsem se dostal k poměrně silnejm skillům a teď mám furt v záloze asi 30 skill pointů, občas s nimi odemknu něco aby se neřeklo, ale stejně nic moc novýho nevyužívám...
Konkrétně mám základní elementální builder (Ignition), potom mečovej singl a AOE finisher (Dancing Blade a Chop Shop), elementální singl finisher Thor's Hammer, a potom dva podpůrný skilly - Fire Manifestation, kterou vždycky odpálím na začátku boje a dost mi pomáhá, a obrannou Martial Discipline, která mi v kombinaci s léčivým pasivním vylepšením často zachraňuje krk. Při prolejzání toho skilltree jsem nenašel moc věcí, který by mi stály za to, abych obětoval něco z toho, co už používám.:/
Možná by se dalo zapracovat na pasivech, ale taky mi to moc nepřišlo...
@USER47 (07.01.2014 01:03): Máš deck manager. Tie sloty sú na jeden fight, celý build môžeš kedykoľvek vymeniť behom sekundy kedykoľvek mimo combatu.
7 Skillov sa počíta s tým, že vezmeš 1 builder (single target alebo aoe), k tomu 2 finisher (main weapon+secondary weapon), nejaké to AoE, nejaký ten buff, a 2 skilly na survival.
Neskôr ti pribudne ešte 8 slot pre auxiliary weapon.
7 Skillov sa počíta s tým, že vezmeš 1 builder (single target alebo aoe), k tomu 2 finisher (main weapon+secondary weapon), nejaké to AoE, nejaký ten buff, a 2 skilly na survival.
Neskôr ti pribudne ešte 8 slot pre auxiliary weapon.
Přibral jsem k meči trochu elementální magie a uvidím, jak to půjde...ale těch quick slotů je strašně málo.:(
@USER47 (06.01.2014 22:22): Počkaj si na neskôr a privri oči na začiatok. Ten combat je komplikovaný a flexibilný. Rovnako tu máš rôzne rotácie od komplikovaných až po opakovacie, v žiadnej hre sa nedá povedať že je dobrý combat po prvých pár hodinách.
"Nie, počas casting ability v SWTOR, ťa to "rootne" na miesto"
Jen u některejch abilit, hodně toho můžeš dělat i za pochodu, co si tak vzpomínám. Ale je fakt, že spíš na pohyb je tam důraz na rotace vhodnejch skillů a dobře rozvržený časování interruptů.
Jinak těžko říct, proč mi to nesedí, je to nezvyk a prostě mě ten boj moc nebaví...dokola rotuju nějaký tři ability, občas do toho fláknu jednu obrannou, jednou za uherskej rok uskočím...je to takový jednotvárný. I když to může bejt i tím, že jsem na začátku a boj není zrovna velká výzva.
Jen u některejch abilit, hodně toho můžeš dělat i za pochodu, co si tak vzpomínám. Ale je fakt, že spíš na pohyb je tam důraz na rotace vhodnejch skillů a dobře rozvržený časování interruptů.
Jinak těžko říct, proč mi to nesedí, je to nezvyk a prostě mě ten boj moc nebaví...dokola rotuju nějaký tři ability, občas do toho fláknu jednu obrannou, jednou za uherskej rok uskočím...je to takový jednotvárný. I když to může bejt i tím, že jsem na začátku a boj není zrovna velká výzva.
@USER47 (06.01.2014 20:12): Nie, počas casting ability v SWTOR, ťa to "rootne" na miesto, respektíve ak sa pohneš tak ti to zruší casting. Tu sa môžeš hýbať počas castingu.
Prerušovanie abilít je aj tu a slúžia na to "Impair" skilly. V čom konkrétne je clunky? Nereaguje snád alebo niečo podobné? Pretože ja ho vnímam že má okamžitú odozvu, postava je stále v pohybe a mám dojem že mám kontrolu nad combatom. Uhýbanie od AoE tu naberá iné obrátky zistíš po prvých dungeonoch.
V skutočnosti combat a character building sú hlavné dva dôvody prečo mám nahratých už viac než 1800 hodín od vydania.
Prerušovanie abilít je aj tu a slúžia na to "Impair" skilly. V čom konkrétne je clunky? Nereaguje snád alebo niečo podobné? Pretože ja ho vnímam že má okamžitú odozvu, postava je stále v pohybe a mám dojem že mám kontrolu nad combatom. Uhýbanie od AoE tu naberá iné obrátky zistíš po prvých dungeonoch.
V skutočnosti combat a character building sú hlavné dva dôvody prečo mám nahratých už viac než 1800 hodín od vydania.
Tady uhejbáš, v TOR zase musíš sledovat, co dělá nepřítel, a přerušovat jeho silnější ability speciálníma skillama. A nějaký uhejbání AOE je tam taky, co si tak vzpomínám.:)
Nevím, nakolik je tenhle systém víc "immersive", ale mně připadá o dost víc "clunky".:-D
btw: Jak jsi přišel na to, že tě SWTOR "uzamkne na místě"? Však můžeš při útočení běhat okolo naprosto totožně jako v TSW.
Nevím, nakolik je tenhle systém víc "immersive", ale mně připadá o dost víc "clunky".:-D
btw: Jak jsi přišel na to, že tě SWTOR "uzamkne na místě"? Však můžeš při útočení běhat okolo naprosto totožně jako v TSW.
@Ebb (06.01.2014 20:02): Jaký je boj v SW v porovnání s Darkfall?
@USER47 (06.01.2014 18:21): Lenže SWTOR ťa "uzamkne" na miestne kvôli animácii, nie je active dodge, je to čisto passivný twitch combat, TSW má aktivný combat, je treba dodge-ovať, pobehovať okolo a uhýbať sa AoE, počet "aktívnych" skillov, ktoré si môžeš cez wheel kedykoľvek pretáčať je teda logicky úmerný combatu ako takému. TOR má neporovnateľne pomalší, horší, generickejší a menej "immersive" combat než TSW.
Ten boj mi vůbec zatím nějak nesedí, to i v tom TORu mi přijde výrazně zábavnější, což je možná tím, že tam člověk při boji musí najednou ovládat asi patnáct aktivních skillů, tady maximálně 5.
Zato ta idea investigativních misí se mi líbí moc, konečně to není jen obíhání markerů na mapě. Ovšem to provedení má rozhodně velký mezery, a to nejen v přestřelený obtížnosti puzzlů, ale i v základních mechanikách.
Zato ta idea investigativních misí se mi líbí moc, konečně to není jen obíhání markerů na mapě. Ovšem to provedení má rozhodně velký mezery, a to nejen v přestřelený obtížnosti puzzlů, ale i v základních mechanikách.
@USER47 (06.01.2014 13:56): Hej, niektoré investigation misie sú fakt až moc hardcore, na pár by som bez návodu v živote neprišiel.
Ten systém využíva keywords, a synergie (typy útokov: strikes, burst, chain, frenzy focus) a kondície (afflicted, hinder, impair, weakened, debilitated). Niektoré útoky a pasívne schopnosti sa aktivujú alebo vylepšujú ak sa reťazia s jedným týchto --keywordov--T.j. niektoré zbrane sa lepšie doplňajú než iné.
Rátaj s tým že v hre neexistuje --respecc-- keďže pointa je že po čase budeš mať celý wheel vyplnený na 100%.
Ten systém využíva keywords, a synergie (typy útokov: strikes, burst, chain, frenzy focus) a kondície (afflicted, hinder, impair, weakened, debilitated). Niektoré útoky a pasívne schopnosti sa aktivujú alebo vylepšujú ak sa reťazia s jedným týchto --keywordov--T.j. niektoré zbrane sa lepšie doplňajú než iné.
Rátaj s tým že v hre neexistuje --respecc-- keďže pointa je že po čase budeš mať celý wheel vyplnený na 100%.
Některý investigation mise jsou teda neuvěřitelnej hardcore...obdivuju kohokoli, kdo je schopen dávat to bez návodu:-D.
Dík. Mně ty melee zbraně přišly takový nějaký podivný, ale zkusím na ten meč mrknout. Celkově jsem ten systém zatím moc nepobral, oproti jedinýmu dalšímu MMO, co hrávám (SWTOR), je to dost odlišný.
@USER47 (05.01.2014 12:25):
Záleží na tom čiastočne ale nie je to game-breaking. Vo všeobecnosti na začiatok pre solo hráča bez skúseností je najjednoduchší sword+chaos alebo sword+hammer, prípadne ak chceš mať aj nejaký aktívny healing tak sword+fist/assault rifle. Elemental je veľmi silný (najmä v kombinácii s Blood) ale viacmenej skôr do skupiny a ku koncu hry, rovnako aj pistol/shotgun.
Nezabúdaj že pasívne schopnosti môžeš kombinovať z hociktorých zbraní aj keď ich nepoužívaš. Takže passívna schopnosť (Elemental Force z Elemental) je jedna z najlepších hneď do začiatku (stojí pár AP), a dá sa použiť v každom builde aj ked nepoužívaš Elemental.
Večer budem online, ak potrebuješ poradiť s buildom a podobne, tak sa vkľude ozvi (Doxon).
Záleží na tom čiastočne ale nie je to game-breaking. Vo všeobecnosti na začiatok pre solo hráča bez skúseností je najjednoduchší sword+chaos alebo sword+hammer, prípadne ak chceš mať aj nejaký aktívny healing tak sword+fist/assault rifle. Elemental je veľmi silný (najmä v kombinácii s Blood) ale viacmenej skôr do skupiny a ku koncu hry, rovnako aj pistol/shotgun.
Nezabúdaj že pasívne schopnosti môžeš kombinovať z hociktorých zbraní aj keď ich nepoužívaš. Takže passívna schopnosť (Elemental Force z Elemental) je jedna z najlepších hneď do začiatku (stojí pár AP), a dá sa použiť v každom builde aj ked nepoužívaš Elemental.
Večer budem online, ak potrebuješ poradiť s buildom a podobne, tak sa vkľude ozvi (Doxon).
Jaká specializace je vhodná, pokud jsem spíš sólující hráč? Záleží na tom vůbec? Jsem v nějaký tělocvičně, kde si mám otestovat zbraně a magii, ale přijde mi, že je to všechno úplně na jedno brdo a jediný, co se mění, jsou animace:-D.
Zatím tíhnu k elementální magii/útočný pušce, ale netuším, jak to bude s použitelností o pár levelů nahoru. (teda vím, že levely jako takový tam nejsou, ale prostě trochu dál ve hře:)).
Zatím tíhnu k elementální magii/útočný pušce, ale netuším, jak to bude s použitelností o pár levelů nahoru. (teda vím, že levely jako takový tam nejsou, ale prostě trochu dál ve hře:)).
@kurcatovium (29.10.2013 19:15): To sú DLC, každé Issue prináša nových 6-10 misií, plus nové supplementary weapons, plus to najnovšie aj nové scenarios.
Na steamu se objevila "Massive Edition". V čem je oproti základní hře rozdíl? Co jsou zač ty "issue #XY"?
@Ebb (18.10.2013 17:24): Uff, s Vampire jsi mě docela navnadil. No nic, co nejdřív se do toho pustím. :-). Dík za info.
@eremita (18.10.2013 14:25): Je tam pár príbehových kratších misií -- ktoré vás oboch nepustia -- a je treba to prejsť sám, ale 95% misií sa dá robiť v parte. T.j. aj vo dvojici.
Robenie misií je tu na iný štýl než v bežných MMORPG. Ako píšem v komentári, misie sa berú po jednom (plus minor misie, ktoré môžeš mať až 3), majú niekoľko tiers ktoré na seba naväzujú a každá ja spojená s vynikajúco napísaným a nadabovaným videom. Ak by som mal kvalitu textov k niečomu prirovnať, tak ma najbližšie napadá Vampire: The Bloodlines.
Sú tu tri typy misií - klasické Action - ktoré obsahujú combat a nejaké behanie, investigation, ktoré obsahujú hodne adventure-like vyšetrovanie a sú takmer výlučne bez combatu, a Sabotage - čo sú stealth misie.
Robenie misií je tu na iný štýl než v bežných MMORPG. Ako píšem v komentári, misie sa berú po jednom (plus minor misie, ktoré môžeš mať až 3), majú niekoľko tiers ktoré na seba naväzujú a každá ja spojená s vynikajúco napísaným a nadabovaným videom. Ak by som mal kvalitu textov k niečomu prirovnať, tak ma najbližšie napadá Vampire: The Bloodlines.
Sú tu tri typy misií - klasické Action - ktoré obsahujú combat a nejaké behanie, investigation, ktoré obsahujú hodne adventure-like vyšetrovanie a sú takmer výlučne bez combatu, a Sabotage - čo sú stealth misie.
@Ebb (komentář): Ebbe můžeš se prosím trochu rozepsat a možnostech hry v kooperativním hraní? Dejme tomu, že jsme dva, a chceme si prožít příběh ve světě, který je zároveň i výzvou (žádné levelování ve statické krajince plné trash mobů a haldou úkolů typu: zabij, přines...). Nebo jinak: Jsem někdo, komu se absolutně hnusí designová filosofie MMOček jako je WoW, LOTRO, SWTOR. Nedávno jsem "objevil" kooperativní hraní, ale vedle ARPGéček (Torchlight2) jsem dosud nenarazil na žánr "hry na hrdiny" (se vším, co k tomu tradičně patří), která by mě zaujala (byla výzvou, nutila přemýšlet, nebyla z dlouhodobého hlediska jen o farmaření vybavení...).
EDIT: Samozřejmě uvítám radu od kohokoliv, kdo hru hraje, nejen od Ebba. :-)
EDIT: Samozřejmě uvítám radu od kohokoliv, kdo hru hraje, nejen od Ebba. :-)
@UrbanScytheCZ (26.09.2013 20:35): Som online stále každý deň. Od release, je to už cca 1500 hodín. Populácia teraz gradovala počas eventu, potom sa to zase ukľudnilo. Čoskoro má výjsť najväčší update s AA systémom, scenériami a Tokyo zónou, čiže sa dá predpokladať, že sa populácia znovu vtedy riadne zdvihne.
Jak je na tom hra momentálně s hráčskou populací vzrůstá,stagnuje či umírá? :)
@Aba (24.08.2013 13:27): Obávám se, že nějaké objektivní gameplay video by trvalo několik hodin. Ta hra je příliš rozsáhlá, některé elementy jsou tak prošlápnuté z WoWka, ale na některé čumím. Ebb zmínil třeba Detektivní Mise.... jsou v nich těžší puzzly než ve většině adventur co znám. http://unfair.co/gaming/the-secret-world ... eper-guide-solution/ tahle byla moje druhá, doporučuji pročíst. Vytvoří to jasnou představu jak dokážou být rozsáhlé.
@Ebb (komentář): ty krávo Ebbe kdybys to nehodnotil ty tak to přejedu jen tak očima, takhle si to musím alespoň lehce proštudovat :D Koment výbornej, nejspíše hezky shrnuje přednosti hry.
můžete někdo přidat video gameplaye? mě nějaký retardi nedopatřením, jsem přesvědčen že omylem, stále mažou body, jinak bych to býval přihodil
A sakra. Sbohem volný čase!
@7c (19.06.2013 20:48): :))) jj hrám stále. Nick: Doxon alebo Pale, ak chce niekto poradiť.
@Farurej (19.06.2013 19:28): Vzhledem k tomu, že Ebb je nějakou dobu na dh.cz MIA, tak se dá usuzovat, že SW ještě hraje :)
@Farurej (19.06.2013 19:28): Minulý měsíc relativně dost, tenhle občas. Celkově mi přišla komunita docela živá.
Zdravím, dnes je tato hra v akci na steamu , nějakou dobu už o ní uvažuju, hrajete ji stále ještě někdo ?
Od dnes je The Secret World -- buy to play. Kúpiš hru (10-30$) a neplatíš mesačné poplatky.
Mimochodom, momentálne prebieha event, pri ktorom vám môže v noci náhodne zavolať tajné číslo a ozve sa odtiaľ dievčenský hlas. Pričom je v tom ukrytá šifra, ktorá zrejme niekam vedie, i keď nikto ešte nevie kam.
http://honccontent.com/tf2/tsw.mp3
http://honccontent.com/tf2/tsw.mp3
@Sinister (30.08.2012 13:23): Môj odhad bol 150-250.000 aktívnych hráčov, podľa Q2 reportu má 78% retention rate, t.j. pri 200k predaných kusov ju hraje momentálne okolo 156 tisíc hráčov -- čiže som sa relatívne dobre trafil.
Q2 Report uvádza, aj že hra stála 45 mil. a teda bola v strate 35 milionov. Momentálne je však zisková (po 50% layoff zamestnancov), pričom Funcom má stále v zálohe cash assets v hodnote tesne nad 20 milionov dolárov.
Q2 Report uvádza, aj že hra stála 45 mil. a teda bola v strate 35 milionov. Momentálne je však zisková (po 50% layoff zamestnancov), pričom Funcom má stále v zálohe cash assets v hodnote tesne nad 20 milionov dolárov.
http://www.re-play.cz/novinky/2012/08/th ... e-komercni-propadak/
Jsem docela zvědavý, jaké budou mít s hrou plány dál.
Jsem docela zvědavý, jaké budou mít s hrou plány dál.
@Ebb (28.08.2012 12:22): OK, díky :)
@Sinister (28.08.2012 12:19): 14.99 EUR aj s daňou. Ak zaplatíš 3 mesiace naraz tak to vychádza cca na 12.99 mesačne.
@Ebb (28.08.2012 11:47): Výborně, výborně. Přes víkend otestuju trial a v Sydney už bych mohl hrát tohle... Kolik že jsou ty měsíční poplatky? Standart 300,-?
Ta hra, soudě dle videí, vypadá jako ideální vstup do MMO pro mě.
Ta hra, soudě dle videí, vypadá jako ideální vstup do MMO pro mě.