Dotaz ohledně příběhové linky ve Skellige. Po questu s oživením mrtvoly v té Freyině zahradě mi Yennefer řekne, že bych měl zajít za Emhyrem, já jsem ji odpověděl, že s ním nechci mít nic společného. Zrušil jsem tímto quest, který by mě zavedl k Emhyrovi, popřípadě můžu se tam stavit i tak ?
Diskuze
@Zero (22.07.2015 17:47): Zpěvačka? Tak určitěé...
@Zero (22.07.2015 17:47): Přesně!
@Say (22.07.2015 06:02): Tomu nerozumíš, ta zpěvačka je na tom nejlepší. :-D
@Barbar Conan (22.07.2015 17:12): Jo tak v první vesničce to bylo pořád živé, to je fakt.
A když už jsem začal s tím stěžováním, tak si postěžuju ještě na otazníky; není to tak hrozný jako v assassin's creed, ale i tak mi nějak uniká význam opuštěných osad, zbojnických táborů, hnízd monster atd. To by tam podle mě vůbec nemělo bejt taková zbytečná vata, buď zakázka/quest, nebo GTFO...navíc proč by to Geralt dělal zadarmo? Jasně, "můžu" si otazníky vypnout, ale ve skutečnosti si to nemůžu na death march kvůli místům moci a itemům dovolit.
@Barbar Conan (22.07.2015 17:12): Je to nejspíš bug, ale prostě to nefunguje správně a neustále se ten systém kouše. Jednou tam trpajzlik i ostatní kovaři mlátí celou noc, jindy tam nejsou a nepřijdou ani ráno = musíš si posunout čas.
To stejný děcka a defakto všechny NPC. Tohle pro mě bylo taky velký zklamání.
To stejný děcka a defakto všechny NPC. Tohle pro mě bylo taky velký zklamání.
To je jen občas ... :) Nefunguje to tak špatně, jak říkáš, ale je to asi trochu "buglé",
@Say (22.07.2015 16:30): Tak možná to byl opravdu bug, byl to takovej ten trpaslík jak mu žháři spálili kovárnu...a ty děti si zase hráli v chatrči rybáře během questu Krvavýho barona.
Ale to jsou beztak jen detaily...něco jako děti v Kingdom Come :DDD
Ale to jsou beztak jen detaily...něco jako děti v Kingdom Come :DDD
@Barbar Conan (22.07.2015 16:21): Co? Hraješ asi jinou hru=D Já musím na kováře vždycky čekat do rána, někteří chodí až odpoledne. Děcka jsem v noci viděl možná tak 2x, ale jinak jsou doma u krbů.
Btw, přijde mi trochu smutný, když hra v roce 2015 nemá ani základní denní cykly pro postavy, takže např. trpasličí kovář ve 2 ráno mlátí do kovadliny na celou vesnici, děti si v témže čase hrají ve světnici...leda by to teda byl bug, pak bych to chápal.
@Marty34 (22.07.2015 14:57): Pocita se ti to v character screen (a jeste nekde), ale znacne nepresne.
@Marty34 (22.07.2015 14:57): Někde v deníku se to myslím počítá.
Lze nejak zjistit cistou hraci dobu kdyz jsem hru spoustel pres zastupce a ne pres GOG galaxy? (v tomto pripade ze cas nezapocitaval)
@Say (22.07.2015 13:04): No právě že epická hudba už na mě má uplně opačnej účinek, jedinou emoci, kterou ve mě vzbuzuje je takový subtilní znechucení. Stejně jako mě v posilovně nenamotivuje řvoucí černej bubák, co utekl ze zoo a snaží se přijit na sto a jeden rým na slovo negr. Hudba v Zaklínači 3 není epická, takže nevím, čím si protiřečím podle tebe :-D
@Barbar Conan (22.07.2015 11:44): Takže to má grády, pumpuje ti to krev do žil ale nemáš rád epickou hudbu. Srovnej si to nějak=D
"Naopak už jsem alergickej na ty "epický" OST ala Two steps from hell, který jsou teda hlavně ve filmech, ale i v Mass Effectu a jinejch hrách (a hlavně u každýho druhýho youtube videa)"
Ámen..
Ámen..
Mně teda přijde soundtrack uplně luxusní...má to grády hlavně, jak do toho ta ženská řve při soubojích, tak mi to vždycky pumpuje adrenalin do žil :-D Asi mi to připomíná cimeřanskou hudbu :-D Naopak už jsem alergickej na ty "epický" OST ala Two steps from hell, který jsou teda hlavně ve filmech, ale i v Mass Effectu a jinejch hrách (a hlavně u každýho druhýho youtube videa)
@kuler91 (22.07.2015 00:12): Textury dej klidně na ultra=)
Mě se ten soundtrack nelíbí=( Teda půlka je v pohodě, ale ta druhá, kde do toho pořvává ta metalistka... Chyo.
Mě se ten soundtrack nelíbí=( Teda půlka je v pohodě, ale ta druhá, kde do toho pořvává ta metalistka... Chyo.
Provedl jsem menší DG z 970, kterou jsem na vánoce kupoval vesměs pouze kvůli witcherovi a aktuálně frčím na 960 a musím říct, že super ... jede to opravdu skvěle .. :) Nečekal bych, že na max nastavení ( pouzena high - viditelnost,stíny,textury + low HW) a frčí to většinu času 40-50 fps. Klobouk dolů
@Say (21.07.2015 22:38): Pěkný, ale to má alespoň řešení. Já mám holt smůlu.
Já před patchem měl čerstvě nasazenou Kočičí zbroj (vyžadován level 14, mám 16). Po patchi je na stejnou zbroj požadován level 17, na zbraně 19, přesto je mám stále na sobě. Vylepšenou gryfí si také nenasadím, protože jsou podobné požadované levely. Tzn. pokud Kočičí zbroj teď sundám, už ji zpět nedám a budu chodit nahej, protože nemám jinou, kterou bych zrovna teď nosit mohl=D
Patch je fajn, ale zmrvil mi dva side questy. Už s těmi lidmi nejde promluvit. A jeden úplně zmizel ze seznamu takže jsem na něj zapomněl. Ale už byl stejně konec. A co měla znamenat příšera na lvl 47 kterou jsem udolal celkem v poho ač sám lvl 34? No je po všem a nastává čekání na rozšíření.
@mazar1234 (21.07.2015 15:51): zrovna ten damage při pádu dost omezil patch 1.07..
@Neelixx (21.07.2015 16:14): Jó, tak na konzolích je možný všecko :-D
@Say (21.07.2015 15:29): "K čemu by to bylo dobré?" Přeci k výraznějšímu filmovému zážitku Tobiáši, protože čím mín FPS tím víc Playstation....
@Barbar Conan (21.07.2015 16:06):
@Say (21.07.2015 15:29):
Aha, tak dík, já jen, že jsem viděl nějaká srovnávací videa na YT pro PS4 a XboxOne (patch 1.05 vs patch 1.07) a lidi si v komentářích stěžovali na zhoršení. Na PC je to asi v pohodě.
@Say (21.07.2015 15:29):
Aha, tak dík, já jen, že jsem viděl nějaká srovnávací videa na YT pro PS4 a XboxOne (patch 1.05 vs patch 1.07) a lidi si v komentářích stěžovali na zhoršení. Na PC je to asi v pohodě.
@mazar1234 (21.07.2015 15:51): Tohle je jedna z mála her kde je to i celkem reálné :-D V kontrastu s tím mě ale baví Gerlatova schopnost bez úhony slajdovat po libovolně dlouhém srázu...
@Neelixx (21.07.2015 15:25): Naopak, 1.07 FPS docela zvýší, hlavně kvůli vylazení hairworks, ale i bez hairworks mám tak o 5-10 FPS víc (grafika kepler).
@Blackhand47 (21.07.2015 14:23): No jo, ale většina těhle openworld her má ty lokace aspoň orientačně rozdělený do sub-lokací s určitým levelovým rozpětím, takže tak nějak víš, že kolem toho města už questy plnit můžeš a kolem támhletoho zase ne. Nejčastěji tě těma sublokacema provedou příběhový questy, že jo. V zaklínačovi je to všechno vedle sebe na hromadě, doslova na pár metrech.
Věřím, že se to rychle zlepší no, ale musím přiznat, že už občas používám i fast travel, páč běhám furt z jednoho konce mapy na druhej.
Jinak zatím nejlepší quest, ač krátkej, byl ten s All-godem :-DD, to se mi fakt líbilo, i když to byl vlastně jeden rozhovor...
@mazar1234 (21.07.2015 15:51): Stačí držet space jakmile seš už ve vzduchu a při dopadu Geralt udělá pěknej parkour kotoul..
@Blackhand47 (21.07.2015 14:23): No jo, ale většina těhle openworld her má ty lokace aspoň orientačně rozdělený do sub-lokací s určitým levelovým rozpětím, takže tak nějak víš, že kolem toho města už questy plnit můžeš a kolem támhletoho zase ne. Nejčastěji tě těma sublokacema provedou příběhový questy, že jo. V zaklínačovi je to všechno vedle sebe na hromadě, doslova na pár metrech.
Věřím, že se to rychle zlepší no, ale musím přiznat, že už občas používám i fast travel, páč běhám furt z jednoho konce mapy na druhej.
Jinak zatím nejlepší quest, ač krátkej, byl ten s All-godem :-DD, to se mi fakt líbilo, i když to byl vlastně jeden rozhovor...
@mazar1234 (21.07.2015 15:51): Stačí držet space jakmile seš už ve vzduchu a při dopadu Geralt udělá pěknej parkour kotoul..
@Say (21.07.2015 15:51): Oooh, na ten jsem taky uplne zapomnel. Thx!
@HolyMeatball (21.07.2015 15:43): Ja som patchoval rucne cez externy download patchu (teda nie cez Galaxy) a vsetko ide uplne OK.
Ako som teraz v Skellige tak som zistil že ma najviac asi serie príšerne úbohá Witcherova neodolnosť voči pádom z (malej) výšky. Ten debil sa snáď pomaly z pol metra zabije, úplný opruz.
A ztovna sa mi tak debilne uložil autosave, kde sa to uložilo v momente ako som začal padať zhora pred vchod do jaskyne takže po loade som sa instazabil, ale nejako sa i to podarilo odrbať zbesilým mačkaním jumpu a keď sa to zmačkne v správny moment pred dopadom tak sa eliminuje damage ale je to aj tak celé na prd.
Ako som teraz v Skellige tak som zistil že ma najviac asi serie príšerne úbohá Witcherova neodolnosť voči pádom z (malej) výšky. Ten debil sa snáď pomaly z pol metra zabije, úplný opruz.
A ztovna sa mi tak debilne uložil autosave, kde sa to uložilo v momente ako som začal padať zhora pred vchod do jaskyne takže po loade som sa instazabil, ale nejako sa i to podarilo odrbať zbesilým mačkaním jumpu a keď sa to zmačkne v správny moment pred dopadom tak sa eliminuje damage ale je to aj tak celé na prd.
@HolyMeatball (21.07.2015 15:43): Máš nainstalovaný debug console mode. Smaž ho.
Taky se vam po nainstalovani patche pri zapnuti hry nejdriv ukaze error s jakymsi otaznikovym zaklinadlem? GOG verze. Hra se i tak zapne, ale ...je to weird.
@Neelixx (21.07.2015 15:25): Ne, k čemu by to bylo dobré?
@sxg (21.07.2015 15:03): Četl jsem, že 1.07 znatelně sníží FPS, je to pravda ?
Nevie niekto ako vyriešiť tento problém z audiom? 0:14: https://www.youtube.com/watch?v=mjdtE8If9fE
@Barbar Conan (21.07.2015 13:51): To je na téhle hře a např. na Gothicu super, do určitých oblastí můžeš až když máš dost vysoký level nebo až budeš dostatečně troufalý to zkusit na nižším. Přírodní bariéry tak působí mnohem reálněji než třeba MMO systém, kde se ti lokace zpřístupňují podle tvého levelu. Běhej si kam chceš, ale na vlastní nebezpečí. :D
@Barbar Conan (21.07.2015 13:51): To mě se tam právě líbilo jak zpočátku to docela i chtělo ten svět hodně procházet a najít si ty nepřátele, které v pohodě dáš. Zase díky rychlosti koně se dá hodně rychle přesouvat po mapě a je to asi první hra, kde mě vážně jízda na koni hodně bavila, takže jsem byl za to rád.
Jinak qwent byl super. Vlastně jedna z prvních věcí, které jsem vždy při vstupu do nové vesničky udělal, byla hledání lidí na partičku qwentu :D.
Jinak qwent byl super. Vlastně jedna z prvních věcí, které jsem vždy při vstupu do nové vesničky udělal, byla hledání lidí na partičku qwentu :D.
No dobře, Oblivion samozřejmě nebyl dobrej příklad :-D Ale tak prostě teďka pobíhám po Velenu na levelu 7 a všechny nestvůry jsou kolem 10 - 12, tak jako nevim co mám dělat :-D. Na hlavním questu mě zase owní Wraithové, ti jsou strašně OP. Takže hraju po městech gwent a sbírám karty... :-D
@Barbar Conan (21.07.2015 10:44): Level scaling ala Oblivion je asi nejhorší řešení obtížnosti hry, jaké jsem kdy v jakémkoli RPG viděl. Díky němu je možné dohrát hru s rezavým mečem a na prvním levelu (a v podstatě jednodušeji, než když postava leveluje průběžně). Oblivion byl díky tomu jediné RPG, kde jsem záměrně neleveloval, což znamená, že jde principielně proti jednomu ze stěžejních vlastností RPG.
Pokud vývojáři neumějí "jen tak" vyvážit obtížnost hry, tak je level scaling součástí problému, nikoli součástí řešení.
Pokud vývojáři neumějí "jen tak" vyvážit obtížnost hry, tak je level scaling součástí problému, nikoli součástí řešení.
@Barbar Conan (21.07.2015 10:44): Proboha, jen to ne. Tím bys zabil hodně věcí, který dělaj tuhle hru dobrou... :(
Hm, možná se mí víc líbil lineární zaklínač, než open world zaklínač :-/. Na death marchi jsou levely docela znát, a proto mě trochu (víc) sere, když při plnění questu pro level 6 bojuju se skupinama ghůlů a dalších monster na levelu 10...nehledě k tomu, že je divný, že seberu quest pro level 4 a hned vedle je quest pro level 30. Skoro bych radši level scalling ala oblivion, kterej by se třeba vztahoval na všechno až na bosse, kteří by se scalovali jen směrem nahoru...
Za chvíli vyrážím směr Skellige. V Novigradu jsem plnil téměř jenom hlavní questy, vedlejší většinou jenom pro staré známé - Dijkstra, Marigold, Zoltan, Triss, Roche, Lambert, popřípadě co mě hnedka něčím zaujaly. Sice i zakázky a nepodstatné questy jsou tady na hodně vysoké úrovni, ale hlavní příběh mě žene dopředu víc než cokoliv jiného.
Jsem zvědavý, jak to bude pokračovat. Už jsem udělal pár rozhodnutí, které by mohly mít vliv do budoucna. Našel jsem Talara pro Dijkstru s Rochem, Radovidovi jsem řekl, že Filippa zemřela, s Triss jsem se rozloučil jenom jako s přítelkyní, Letha a Keiru poslal na Kaer Morhen...
Ale vypadá to, že mě toho ještě hodně čeká, ta hra je fakt hodně rozsáhlá, na můj vkus až moc.
PS: Zatím jeden z nejlepších okamžiků byl tenhle song.
Jsem zvědavý, jak to bude pokračovat. Už jsem udělal pár rozhodnutí, které by mohly mít vliv do budoucna. Našel jsem Talara pro Dijkstru s Rochem, Radovidovi jsem řekl, že Filippa zemřela, s Triss jsem se rozloučil jenom jako s přítelkyní, Letha a Keiru poslal na Kaer Morhen...
Ale vypadá to, že mě toho ještě hodně čeká, ta hra je fakt hodně rozsáhlá, na můj vkus až moc.
PS: Zatím jeden z nejlepších okamžiků byl tenhle song.
Snowboarding :)
We laid out cocks on the table..
@Say (20.07.2015 07:16): tak se nehýbe ani v jednom z nastavení
@LIUWIL (20.07.2015 05:06): Pokud ti nevadí, že se Geralt hýbe jak panák z plošinovky, tak určitě...
@Say (19.07.2015 23:46): Odstraňuje to tu setrvačnost Geralta, na kterou si hodně lidí stěžovalo. Je jedno jestli gamepad či klávesnice. Já to včera pár minut testoval a je to lepší (klávesnice).
@Neelixx (19.07.2015 22:58): Problém je v tom, že se dá strašně rychle vylevelovat nad obtížnost hry, tj. level současných i budoucích questů.
Jestli jsi na ostrově mlh, tak ti zbývá relativně hodně času - záleží na tom, jak to budeš hrát. Hlavní questy by odhadem mohly zabrat takových 10 hodin, možná víc. Nejsem si úplně jistý.
@Neelixx (19.07.2015 22:58): Problém je v tom, že se dá strašně rychle vylevelovat nad obtížnost hry, tj. level současných i budoucích questů.
Jestli jsi na ostrově mlh, tak ti zbývá relativně hodně času - záleží na tom, jak to budeš hrát. Hlavní questy by odhadem mohly zabrat takových 10 hodin, možná víc. Nejsem si úplně jistý.
@Say (19.07.2015 23:46): ne, pro všechny. O pár příspěvků níže napsal Matt že mu alternativní mód vyhovuje víc, a hraje na klávesnici.
Áha, takže pro gamepady.