Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Přiznám se, že jsem gwint naprosto nepochopil a zahrál jsem ho ve hře jen jednou - samozřejmě jsem prohrál. W3 má už tak bohatej obsah, že se mi nechtělo učit se nějakej nějakej gwint a shánět se po kartách. Krom kanasty, žolíka a sedmy jsem vlastně nikdy karty nehrál. :-)
Tak jsem si zkusil taky komplet vypnout ten HUD, a ona je z toho naprosto jiná hra, nebál bych se říct, že o mnoho lepší...
@účet smazán (11.06.2016 11:54): koukni na ten link k reshade pod videem, tenhle reshade je designed aby upravil STLM k lepšímu, např. barvu vegetace atd
Jinak mě ta původní kamera trochu štvala jak je daleko, ale zvyk jsem si. Tohle je ale prostě lepší, přehlednost nepřehlednost :)
@Paul (11.06.2016 11:20): Proč používáš STLM a ještě reshade? STLM přece mění vzhled hry dostatečně a globálně, zatímco reshade jsou jen brýle, které si nasadíš.

Tu W2 kameru mám taky. Je to super, vtáhne tě to víc do světa. Akorát v některých situacích, třeba když lezeš do prudkého kopce, je to nepřehledné. Tak chápu, proč tam dali tu, co tam dali.

Zdravim, u ukolu "Putovani ve tme" mi nefunguje souboj s divokym honem, resp s Nithralem, jednoduse zustane stat, pote co mu znicim 1/3 HP zmizi, vyvola jednou psy a tim to konci. Prosim, jak by se to dalo vyresit. Ano nekolikrat jsem to zkusila znovu spustit, ale zadna zmena.
nazdár kde mohu zakoupit elixir čistoty nikde ho u obchodníku nemohu najit pokuid možno popsat co nejpodrobněji to místo toho kupce díky za odpovědi
nazdár kde mohu zakoupit elixir čistoty nikde ho u obchodníku nemohu najit pokuid možno popsat co nejpodrobněji to místo toho kupce díky za odpovědi
Tak jsem se do toho konečně pustil cca 2 týdny zpátky znova po roce a musím říct, že ten rok na opětovné rozehrání je tak akorát .. opět mě to dost chytlo a málem bych už i zapomněl, jak skvělé to bylo dobrodružství :). Mým tempem cca 8 hod / týdně + 2 datáče mám do vydání Mankind divided o zábavu postaráno. Jediné co mě furt dost s*** je ten debilní kůň. Nový patch a s ním spojené změny v inventáři opravdu vítám jako posun ...
@FildasCZ (03.06.2016 19:52): Ano, četl knížky a viděl seriál. Právě mám problém i s tím, že ta hra pár věcí z knih popírá nebo nebere na zřetel. Ale to se do hodnocení asi ani moc nepromítá, když to hodnotím jako hru.

Třeba v Zaklínači 1 se dalo celkově dobře pokecat i jinak než přímo v rámci questu, třeba to byly questový postavy, ale bylo tam oťukávání a otázky i bez questu, třeba Kalkstein v jedničce v krčmě.
@účet smazán (03.06.2016 19:40): četl si knížky ? :D Či viděl serial.

Dobrá otázka v jaké hře se necejtíš osamělej s tím kecáním. To jsem měl snad ve vsechn hrach. Gothic, oblivion, Skyrim a mnoho dalsiho, jakmile jsem udelal ukoly mrtve mesto. Nevím, zda se dá pronest, takovej zivot do hry.. To umi jen MMORPG, jako wow, guild wars, rift apd..

Treba, kdyz jsem v Praze NUDA, kdekoliv na dovolene nuda. Musí to byt nějaké super misto, kde je super vyhled, zážitek, atmosféra, jako kdyz jedu autem vecer a vidim myvala. Nebo sebevrazedne ptaky, ktere mi litaj pod auto. Ci kocka, co se chce nechat zaject a ani troubeni blikani ji neodezene, nebo stado divokejch prasat, kdyz jsem na procházce v lese xD a koukat na nejblizsi strom, kam se dostanu ci veverku, jak ke mne bezi, protoze mam neco k snedku treba Teplice. Mohu si sednout, lehnout a kouchat se. Nedávno jsem byl na Krivoklátěza 150,- a dojem ?!§ hmm tady bych se, jako malej vyblbnul, ale to asi vše.
@FildasCZ (03.06.2016 19:26): Tvl já jsem tak strašně línej to tady vypisovat :D

Prostě já nevím, napíšu pár věcí, co mě tak hned napadnou, nebudu se pouštět do nějakých elaborátů, bude to rovnou z hlavy bez nějakého promýšlení a ani to nebudu řadit dle závažnosti.

Tak třeba Divoký hon - velké zklamání. Strašně černobílý a tuctový záporák, ničím výjimečný, žádné filozofické zamyšlení, nic. Úplně něco jiného, než na co jsem od CDPR zvyklý.
Pak třeba hranice světa - jsou řešeny stylem, a to i v nejnovějším datadisku, že jdeš, kocháš se krajinou, zkoumáš svět, a najednou bum - konec světa, sem nemůžeš, zde jsou draci. Mě to strašně ruší při brouzdání světem bez mapy. Někteří říkají, že třeba otazníčky, tzn. věci k exploraci na mapě, by měly být na mapě vypnuty. Nj, jenže když je vypnu a nedívám se na mapu, tak narazím na tyhle neviditelné hranice. Hrozně mi to kazilo dojem z open world.

Pak ještě třeba návaznost na další díly. Jasně, není to hodnocení té hry samotné, ale navazuje to podle mě, a vlastně podle skoro všech, špatně. Jednu dějovou linii z dvojky to zcela ignoruje.

Města typu Novigrad jsou velká, ale není tam skoro nikdo jen tak k pokecání, takže se tam nudíš, když neplníš questy, všichni tam chodí od ničeho k ničemu. Do většiny domů nemůžeš.
Hlavní příběh je v podstatě jen řetězec protislužeb - někdo ti řekne nějakou informaci za to, že mu najdeš kozu, že mu budeš dělat ochranku, že mu vyřešíš rodinný problémy... Atd.

Tady bych to asi utnul. Těch chyb je víc, neříkám, že je to špatná hra, ale prostě nemůžu tomu dát absolutní hodnocení, když za dva roky může vyjít hra, která je ve všem dobrém stejně dobrá + bude mít podstatně míň much.
@účet smazán (03.06.2016 17:33): Já to mám trochu jinak. Bud je hra vynikajici okouzli me, nebo je dobra a neco mi tam vadi v prubehu, nebo me prestane bavit a tak dále..

Mě spíš zajímalo, co ti tam třeba vadilo a tak. Něco z vlastní dílny. A ne takové ty řeči, ze kterých nic nepoznám :D.. Prostě hra je dobra, protože. A spatna proto. Treba neco vypíchnout a tak..

No nedavno me rozdrtila pritelkyne, ktera ke hram nema zadny vztah.. A kdyz videla W3, tak rikala hele to vypada, jak Metin... To uz jsem mel tiky v ocich a ona prrr prr myslim to prostredi :D...
@FildasCZ (03.06.2016 17:20): Mám napsaný na profilu, jak hodnotím. Lidi dnes hodnotí percentilem, tzn., že když je něco lepší než ostatní hry, má to 10/10. Ale to je nelogický, nemyslí to na budoucnost. A ještě je ten percentil zkreslenej tím, že průměrným hrám se dává 7/10, takže vlastně nemáme stupnici od 1 do 10, ale tak od 3 do 10. Nebo ještě hůř :D

Já s tímhle nesouhlasím. Je to podle mě špatný systém. A když budu W3 srovnávat s nějakým svým ideálem (hrou na 10/10), tak prostě víc než tohle nedám. Na to je tam nedostatků až moc.
@Zoltan (02.06.2016 19:15): Já vím, ale W3 je fakt hra, kde je těch nastavení hodně.

Navíc Zaklínač je prostě především o příběhu, není to hra postavená na herních mechanikách. Takže by tam prostě ta volitelnost měla být, i když jinak jsem taky zastáncem, že hra postavená na mechanikách má fungovat jako celek bez volitelností.
@účet smazán (02.06.2016 19:06): Nejednalo se o argument, ale o srovnání, vždyť jsem napsal že bych se bez toho i obešel, jen jde o to, že někteří tvůrci můžou být ještě větší blázni a dotáhnout otravnou mechaniku až za hranici únosnosti :)
V Zaklínači 3 je poškozování zbraní a zbroje úplně v pohodě. Jasně, klidně bych se bez něj obešel, ale každý kdo hrál Divinity: Original Sin ví, co je pravé peklo. To co je tady přetáhnutí jednoho předmětu na druhý jednou za cca hodinu až pět (záleží na počtu soubojů), je v DOS i každých dvacet minut, jedná se klidně o 8 předmětů a opravovat může třeba jen jedna ze čtyř postav :) Buďte rádi za to co je tady, možná je to zbytečná mechanika, ale jde udělat ještě hůř :)
@HolyMeatball (02.06.2016 18:38): Zrovna poškození zbroje je pro někoho dost otravná záležitost a jedná se o tak nepodstatnou kravinu, že by to opravdu myšlenku hry nijak nepoškodilo. Zrovna Zaklínač 3 je hra, kde je seznam volitelných věcí dlouhý jako zlaté stránky, takže tahle argumentace mi přijde naprosto scestná.
@účet smazán (02.06.2016 18:22): Podle takové logiky by volitelné mělo být pomalu všechno, každá mechanika by měla jít vypnout, každá fps by měla mít volitelnou i třetí perspektivu...to by jednak ty hry nikdy nedodělali, druhak by to absolutně pohřbilo smysl autorské vize. Hned mi dalo vzpomenout na všechny ty lidi, kteří naříkali nad tím, že v Dark Souls není nějaký easy mode. :) (tím nechci říct, že zrovna zdejší poškozování zbroje by bylo kdovíco, komentuju jen tu myšlenku o volitelnosti)
@Paul (02.06.2016 18:17): Ano, tohle je zrovna velmi subjektivní věc, a proto by měla být volitelná. Kdybych tu hru dělal já, tak bych ji tam prostě vůbec nedal. Nebo bych tam aspoň fakt dal nějakou zábavnější mechaniku (ale ne delší). Ale ne, nedal bych ji tam. Bohužel z toho prostě nemám pocit nějakého většího dobrodružství nebo těžšího hraní, jen mě to prostě obtěžuje.

Já teď hraju na nejlehčí obtížnost a jde mi jen o příběh, ale věřím, že při nejvyšších obtížnostech to hraní ztížit může. I tak je to ale podle mě otravné a dal bych to tam jako možnost.
@účet smazán (02.06.2016 18:11): To je zkrátka subjektivní, někoho to jen otravuje, někdo zase rád musí řešit tyhle mechaniky. Teď vyšel Fallout 4 survival kterej je na tom celej založenej a spousta lidí si to užívá. Jako volitelný to asi bejt mohlo, ale pak by se zase našli lidé co by bitchovali o jiných věcech a proč nejsou volitelné...tak aspoň že máš ty mody .p
@Paul (02.06.2016 18:08): Já upřímně nechápu, proč tohle CDPR nedal teď v tom patchi do nastavení, když tam přidal jiné věci. Tohle je třeba pro mě věc, co mi do hry nepřináší žádnou přidanou hodnotu, nevidím Geralta si nějak brousit meče, jenom musím shánět sady na opravu a pak to opravovat v inventáři, a akorát mě to otravuje a znechucuje.

Je na to samozřejmě mód, ale to je taky otrava, pořád stahovat nové, aktualizované módy. Tohle je pro mě prostě úplně nepochopitelná věc, asi jako kdybych si pronajal v hotelu pokoj a majitel mi tam úmyslně pouštěl ventilací otravná stáda komárů. Sakra.
@Bodkin (02.06.2016 15:33): tak tady je ten zakopanej pes :) věz že rozbitý meče jsou v podstatě jen na začátku, těch opravných kitů pak nalézáš čím dál víc a není s tím vůbec problém.

@Tarhiel (02.06.2016 15:54): já i ty TESy hraju tak že nechávám main quest nakonec. Hraní po main questu mi už přijde takové...prázdné. Mám rád titulky jako závěrečnou tečku, obzvlášť když jsou dobře udělané.
@Paul (02.06.2016 15:03): Mám to rovnako, hlavný príbeh si šetrím ako posledný, prváe preto, že v starých RPG znamenal aj koniec hry.
Len pri Elders Scrolls hrách to mám inak - tam najskôr splním vždy komplet dejovú líniu len jeden guildy a následne sa vyberiem na hlavný príbeh.
A po ňom už si plním, čo chcem.
@Bodkin (02.06.2016 15:15): a tak to je správné, ale jak jsem hrál na krev a zlomené kosti, tak mi přišlo že mě do toho hra docela nutila právě :) takové klubko utopenců, nebo nějaký potvorák typu Leshen na vyšším levelu..jako asi by se to dalo uklikat přes dodge a fast strike, ale proč to dělat když to jde zábavněji a rychleji.
@Paul (02.06.2016 15:03): To je taky možnost, ale prostě chci to mít oddělené :D
Vedlejší sračky s obyčejnýma lidma a jejich starostma mimo hlavní příběh, ve kterým jde o zkázu světa a hledání princezen (lidských) :D
@orromis (02.06.2016 14:44): přesně tak jak popisuješ TW jsem já dohrál Souls 1/2. Holt každej to má jinak. Ale zamozřejmě nezpochybňuju že maj Souls víc možností kombatu, už kvůli tomu že tam jsou různý classy a lze používat spoustu zbraní než jen meče atd.

@účet smazán (02.06.2016 14:58): já to mám naopak, hlavní příběh si ve všech hrách nechávám naposledy, hraní po skončení titulků není pro mě.

@Bodkin (02.06.2016 15:02): tak to lze spousta her, ale mě jaksi bavilo používat ta znamení, lektvary, decoctions, bomby, riposty, parry atd
@Paul (02.06.2016 13:57): Tak to zase brzdi. Soubojovej systém v DS je úplně jinej level. Witcher má souboje nic moc už od jedničky...

A zovna v DS se dá bojovat tolika způsoby, že se k tomu Wichter neblíží vůbec. Celou trojku jsem si vystačil s mačkáním X na gamepadu a uskakováním (a teď hraju podruhé, na tu nejtěžší obtížnost a taky vlastně jen mačkam X a uskakuji).
@Bodkin (02.06.2016 13:52): to se fakt divim že jsi vydržel ten new vegas/oblivion, který maj soubojáky ještě slabší. Mě třeba souboje v TW3 bavily podobně jako souboje v Dark Souls 1/2, resp. ještě o něco víc díky tomu jak jsou rychlejší a Geralt má prostě zábavnou skvadru schopností. Ale samozřejmě TW3 není narozdíl od souls jen o soubojích, ty hrají skoro bych až řekl druhé housle. Btw ten dungeon co tě štval je jediný takhle rozsáhlý.
@Paul (02.06.2016 13:17): Mě omrzely za necelých 18 hodin. V tom dungeonu jsem myslel, že mi už z toho praskne cévka.

@účet smazán (02.06.2016 13:17): Tam je obecně imo problém, že Geralt je mistr šermíř a ty ses musel naučit parry a riposte což jsou základní věci. To je jako hrát RPG za Supermana a muset mu nejdřív nalevelovat sílu. Nonsens.

Ve dvojce mi to moc nevadilo, snad jen že ze začátku to bylo šíleně těžký, ale pořád to bylo zábavnější než souboje z jedničky.