Say: Při této narážce si nemohu nevybavit vysvětlující animačku u skillu umožňující navýšení kapacity inventáře v Divinity II. Popíšu pro nezúčastněné:
Hrdina se nalézá v hodovní síni, stoly přetékají jídlem, ovocem, pitím... Hrdina přichází ke stolu a postupně si celou tu velkou hromadu nahází do inventáře. A pod tím je text nějak ve smyslu - všichni křečci ocení tento skill umožňující za každou úroveň nést o 20 předmětů víc (z původních 100 až na maximálních 180 slotů).
A to jsem prostě přesně já. Tento křeček, který si rád "zálohuje" předměty typu dávno přečtených knih a svitků, oblíbené byť překonané kousky zbroje apod. Jsem holt i v běžném životě sběratel, záliba ve sběratelských karetních hrách mluví za mnohé. Mám rád všechno u sebe, dostupné k nahlédnutí, zkatalogizované, rozdělené do kategorií. A tím se dostáváme k původní otázce - ano, Gothic/Risen tohle měl na 100% lépe zpracováno než Zaklínač.
Hrdina se nalézá v hodovní síni, stoly přetékají jídlem, ovocem, pitím... Hrdina přichází ke stolu a postupně si celou tu velkou hromadu nahází do inventáře. A pod tím je text nějak ve smyslu - všichni křečci ocení tento skill umožňující za každou úroveň nést o 20 předmětů víc (z původních 100 až na maximálních 180 slotů).
A to jsem prostě přesně já. Tento křeček, který si rád "zálohuje" předměty typu dávno přečtených knih a svitků, oblíbené byť překonané kousky zbroje apod. Jsem holt i v běžném životě sběratel, záliba ve sběratelských karetních hrách mluví za mnohé. Mám rád všechno u sebe, dostupné k nahlédnutí, zkatalogizované, rozdělené do kategorií. A tím se dostáváme k původní otázce - ano, Gothic/Risen tohle měl na 100% lépe zpracováno než Zaklínač.