Jak se hraje za lucistnika? A jak za bojovnika? Za maga se mi vubec nechce pokracovat, zamrznul jsem u jednoho kouzla a dalsi nemuzu vytvorit/pouzivat nebo jsou k nicemu (ted jsem ve fazi ze mam zcela objeven prvni ostrov). A solit do kazde potvory 50 fireballu to je takovej vopruz, ze dal uz proste nemuzu. Budto zmenim class nebo tu hru odlozim stejne jako prvni dil.
Diskuze
ugraugra: Patch 1.1 upravuje regeneraci many. Její účinnost už závisí i na hodnotě síly vůle.
Z alchymie získávám healing potiony - Varn's heartů je hodně, ale mana potů z toho prostě dostatek nedostanu. Tím spíš že mě tady vůbec nebaví sbírat bylinky.
A co lektvary získané pomocí alchymie?
Jéééžiš marjá, to je dycky slast když má člověk někam dojít a cestou se ze země vyhrabe 50 dalších kostlivců. Já už na to seru a rovnou to probíhám, naštěstí jsou potvory blbý jak tága a nezmůžou nic. Jinak mág je (hlavně kvůli regenu many) fakt slabej, respektive je hroznej vopruz po souboji čekat až se mana doplní (potiony používám jen při soubojích, jinak bych se nedoplatil).
Ano, můžeš i nabrat nové (ty, které jsi do té doby minul).
Když vlezu do věže na konci první kapitoly, budu se pak moct vrátit a dodělat sidequesty?
Mág je údajně nějak blbě vybalancovanej hlavně od druhý kapitoly dál. Ale díky komplexnosti magie je tam i několik hodně silných kouzel, s kterými se to naopak stane hrozně jednoduchým. Pokud si dobře pamatuju, je to třeba nějaký vodní kouzlo či něco podobnýho.
Hrát za mága je tady vážně utrpení. Snad se to zlepší až se dám na necro. Ale zatím si není jak držet protivníky od těla. Kurva já chci nějakej firewall, zmrazovák nebo něco! Takhle rovnou vzdávám indoor questy, protože ve sklepě apod. není místo pro zdrhání jako venku.
John Mirra: Pokud si přeteš mé shrnutí děje v diskuzi u prvního dílu (15.11.2010 08:20:43), tak ti budou unikat jenom některé souvislosti v prologu.
Jak moc by (ne)vadilo kdybych hrál rovnou druhej díl? Přišel bych v příběhu či něčem jiném o něco zásadního?
Say: Osobně ukládám velmi velmi často, takže poslední save nikdy není více než 5 minut zpět.
A loadování kvůli silnému nepříteli jsem použil jenom na Alsorně (tutorial ostrov) a v závěrečném souboji. Jindy jsem se stihl vyléčit nebo utéct.
A loadování kvůli silnému nepříteli jsem použil jenom na Alsorně (tutorial ostrov) a v závěrečném souboji. Jindy jsem se stihl vyléčit nebo utéct.
Já myslel situace, kdy lezeš někam půl hodiny a najednou zjistíš, že tam jít nechceš, nebo tě někdo zabije a tobě nezbývá nic, než loading posledního save.
USER47: Já vím, že inventář, obchodování, minihry atp. se nezapočítávají do celkového času. Proto jsem ke své herní době přidal odhad. Počítadlo mi ukazovalo 25 hodin, ke kterým jsem odhadem přidal 3 hodiny, čímž jsem se dostal na zmíněných 28.
Say: Loady jsem moc nevyužíval. Procházel jsem hrou rozvážně.
Say: Loady jsem moc nevyužíval. Procházel jsem hrou rozvážně.
Zrovna loadingy jsou v případě TW2 prakticky neexistující:). Při přechodu mezi interiérem a exteriérem to problikne asi na sekundu:-D.
Navíc počítadlo nezaznamenává loady, ne? Přidej tak 5 hodin minimálně.
47: Tak ono deník, inventář...to asi stejně víc než dvě tři hodiny nedá. Takže i pokud u toho strávíš třeba těch třicet hodin podle počítadla, maximálně to znamená tak 35 u hry (a to ještě přeháním řekl bych). No a pokud správně počítám... to je tak zhruba... asi o... 70 hodin míň než tvrdí gumídci ze Zuzzexu.
Určitě je lepší třicet hodin zábavy než šedesát hodin nudy, ale tady jde o tu lživou a sprostou kampaň.
Určitě je lepší třicet hodin zábavy než šedesát hodin nudy, ale tady jde o tu lživou a sprostou kampaň.
Tak ono 28 hodin podle počítadla ve hře nemusí znamenat 28 hodin v realitě, že jo. Nepočítá se tam čas, kterej strávíš v deníku, inventáři, opakování pasáží...Já jsem ve druhý kapitole, hlásí mi to 20 hodin, ale reálně jsem u toho strávil asi víc času.
Eru: (Sarcasm alert) Teda tos ale musel něco vynechat...pravděpodobně celej ostrov nějakej nebo něco. CEO Zuzzexu se po tom, co se ukázalo, že největší ostrov není moc přístupnej, strašně dušoval, že hra má minimálně 24 hodin hlavní linie a více než 100 při plnění vedlejších úkolů. Údajně zná stovky lidí kterejm to trvalo 100+ hodin.
Ať si je hra sebelepší, začíná mě vyloženě s*át jak z lidí dělají blbce. Opravdu hodně.
Ať si je hra sebelepší, začíná mě vyloženě s*át jak z lidí dělají blbce. Opravdu hodně.
Doporučuji se na Erimosu (1.kapitola) zdržet co nejdéle, jelikož je zde to nejlepší co hra může nabídnout. Eollas (2.kapitola), je o něco málo horší, i když se na něm nachází perfektně zpracovaná univerzita. Sice tu stále jsou dobré úkoly, současně jde ale vidět, že nápady docházely a kvantita a boje začínají nahrazovat kvalitu. 3. a 4.kapitola je už jenom řežba, žádný aspoň dobrý úkol zde nečekejte.
Hra dohrána za 28 hodin, splnil jsem co se dalo.
Něco málo o záverečném souboji (bez spoilerů):
Bosse není možné zranit, žádnou z vašich dosavadních zbraní (zbraně na blízko, na dálku, magie), ty slouží pouze na "poskoky". Není možné hru uložit. Není důležité kolik máte životů - vždy vás zabije na 2-4 rány pokud se včas nevyhojíte.
Hra dohrána za 28 hodin, splnil jsem co se dalo.
Něco málo o záverečném souboji (bez spoilerů):
Bosse není možné zranit, žádnou z vašich dosavadních zbraní (zbraně na blízko, na dálku, magie), ty slouží pouze na "poskoky". Není možné hru uložit. Není důležité kolik máte životů - vždy vás zabije na 2-4 rány pokud se včas nevyhojíte.
Ten bojovej systém v TW2 mi naopak připadá jeden z nejlepších, co jsem potkal. Je efektní a plynulý jako v Zaklínačovi, ale zároveň to není tupý rytmický klikání a nechává hráči slušnou svobodu. Když se naučíš dobře používat základní útoky v kombinaci s ústupem a rozmáchnutím (mezerník), krytem a speciálníma útokama, tak boje vypadaj fakt skvěle. Škoda trochu blbýho vyvážení, kdy se s bojovníkem poměrně brzo staneš neporazitelným rambem. Naopak prý mág má v pozdějších částech hry velký problémy s pomalou regenerací many. Prostě to chce nějakej balancovací patch.
Say: Jestli se nemýlím, tak opravdu myslím biowarského.
Say: Původně Biowarského (BG 1), přestože Black Isle na tom jistě měl také nějaký podíl.
Pooky: Chtěls říct Black Islovského...?
K systému soubojů HacknSlash- tak ono nic jiného kromě "Biowarského" pauzování ani neexistuje, takže v tomhle případě to je jen dobře (boj je plynulý, efektivní a věrohodný).
Ten multiplayer mě docela děsí.
Ten multiplayer mě docela děsí.
Taky mi chvíli trvalo, než jsem se do toho dostal, ale teď už se mi to celkem líbí...
Přes vaše nadšení (díky kterému jsem to mj. rozehrál) mi to zatím moc nesedí. Hack'n Slash souboje, dialogy nestojí za řeč, nelogická gestikulace, čím dál více nezajímavý příběh a hratelnost šitá na míru konzolím. Stealth pasáže, kdy nepřátele koukají v podstatě 'do zdi' mě pak už jen rozesmívají. Upřímně nevím, jestli má vůbec cenu, abych se to pokoušel dál hrát.
Ještě k tomu potvrzování akcí v inventáři. Zkusil jsem to vypnout a taky to není ideální. Pak totiž člověk vůbec nemá šanci předem zjistit, jak se mu po vylepšení změní statistiky zbraní a podobně:/. Chtělo by to prostě nějakou speciální šteláž, kam by člověk jedním kliknutím házel nepotřebný předměty a pak je hromadně rozebral...
No... co jsem ted viděl ve videích tak musim naprosto souhlasit s Mickem, protože to snad nemůžou myslet vážně v některých případech. A hlavní hrdina hlasem působí jako by po večerech ukusoval štěnátkům hlavy:-D
To mam asi nainstalovanu inu hru :), pretoze zatial mi to pripada rovnako strasne ako Gothic 4, ehm, teda Arcania :) (po dialogovo/dabingovej stranke samozrejme, herne je TT2 trochu inde)
Já dost oceňuji temnou, nespisovnou a vulgární mluvu a ne žádnou klasicky uhlazenou mluvu hlavní hrdiny. Působí to přirozeně. Dabing hlavního hrdiny mě potěšil, jen mě štve, že jeho hlas zrovna nesedí k mému vytvořenému "xichtu" - spíš bych to viděl na postavu ve stylu Geralta, než nějaký univerzální.
Náhodou dabing je solidní, zejména ten pohřební tón hlavního hrdiny:-D. A dialogy se později hodně zlepší, imho jsou vysoko nad obvyklým průměrem nastaveným třeba jalovými Bioware scénáři.
Hmm, tak otrasny dabing, dialogy skripu, interface desny, ale to su veci na ktore sa da nejako zvyknut. Uvidim este co samotny gameplay.
Multiplayer is more like Instances, where you either are in Area 1, Area 2, but never in the "real" World, its - like i said - more like Dragon Age, and having 6 or 7 more or less big Instances spread on a Huge Island, and between them theres pretty much nothing, it just doesnt make any Sense. I like the Instance kind a Thing, but thats not the Point here, simply due the Fact that it makes this whole Situation even more Confusion.
Pooky: No jak jsem ted pročítal ten superflame na Zuzzex fóru nebo co to je, tak multiplayer "údajně" (píšou to tam hodně rozezlení lidé...nedivím se) sestává pouze z nějakých dungeonů a omezených prostorů, celkově to tam nikoho nebaví, padá jim to, mizí levely... Jediný co můžu říct skoro jistě - určitě tam není MMO přístup... Ale tyhle informace ber s rezervou.
...Třeba patch 1.8 přinese za rok super hru:-D
...Třeba patch 1.8 přinese za rok super hru:-D
A o čem, že má být multi-player? Přiznám se, že se dovídám teprve teď, že Two Worlds II nějaký má. Na co tak velká mapa? Bude se jednat o nějaké místo pro battle, či nějaké módy, nebo je ona MP část dělaná ve stylu MOORPG? Nějaké info (ta druhá možnost by mě dost potěšila)?
USER47: V nastavení hry pod "Interface" je volba "Inventory Action Confirmation".
No a nepřijde vám někomu HODNĚ podezřelé, že se v žádné té německé recenzi (který dávají hře 90% z fleku) nikdo ani okrajem nezmínil o tom, že největší ostrov je pouze pro multi? Mně to přijde jako docela důležitá informace, ať si je hra sebelepší a třeba nejdelší na světě...:-D
Potvrzování se někde řešilo, to jde v nastavení hry vypnout. Mě fascinuje jak se už dlouhou dobu všude prezentuje obrovská mapa, hlavní ostrov vypadající famozně...a pak sorry chlapci, to největší a nejlíp vypadající není na hraní...
Něco mi říká že tohle se bude hodně mocně rozmazávat... Aby nakonec na jaře amíci neodstali kompletní hru i s hlavním ostrovem:-D
Něco mi říká že tohle se bude hodně mocně rozmazávat... Aby nakonec na jaře amíci neodstali kompletní hru i s hlavním ostrovem:-D
Víc než velikost světa mě štve naprosto otřesnej interface a jeho neohrabanost. Poměrně velkou část hry člověk tráví rozebíráním nasbíranejch předmětů a používáním materiálů k vylepšování zbraní a brnění. Ale všechno je to naprosto zbytečně zdlouhavý a otravný. Pokud nasbíráš dvacet seker a chceš je rozebrat, musíš to dělat u každý zvlášť a ještě to potvrdit. Pravděpodobně jsem v inventáři zatím strávil tak trojnásobek času co ve hře samotný.
Jo tak asi bude... Recenze to má skvělý. Jenom se mi prostě opět dělá nevolno z reklamních triků...
Nutno podotknout, že svět je tam i tak poměrně velkej, kdyby ten MP ostrov přesunuli na nějakou odlišnou mapu, nikoho by asi ani nenapadlo stěžovat si na velikost SP světa.
Hm tak to vypadá na ještě větší výjeb než provedl JoWood s Gothicem 4... i když to asi nejde:-D
Údajně se na ten Eikronas v kampani snad ani nedostanete. Je určenej pro multiplayer. Na oficiálním fóru je kvůli tomu neuvěřitelnej nerd rage, zamykaj se nasraný témata, banuje se atd...
ty vole. to musím mít... :-)
Taky musím říct, že to je pecka. Žádné jiné RPG mě tak neuchvátilo, jako Two Worlds II. A ta herní mapa je fakt gigantická a to jsem zatím jen na Erimosu. Až se dostanu na Eikronas tak očekávám, že mi brada spadne až na zem. Jinak podle recenzí je průměrná doba opravdu těch 70h, což je oproti ostatním hrám nebe a dudy (narozdíl od Dragon Age to není žádný hyp).
Garret: Kdybych musel, tak to přirovnám k prvním dvoum částím Risen - žádné tupé vyvražďovačky tu nejsou a questy jsou důmyslnější a originálnější, než v jiných komplexních RPG. Například hledání pokladu ve staré kobce/bludišti, kde je vaším jediným světlem vaše pochodeň v jedné ruce a jedinou obranou meč v druhé - lekací atmosféra jak cyp. Dále jsem potěšen z věrných pohybů hlavního hrdinu, zvlášť při máchání mečem a zakomponování relativně častých (záleží na vás) stealth částí. Klobouk dolů.
Garret: Kdybych musel, tak to přirovnám k prvním dvoum částím Risen - žádné tupé vyvražďovačky tu nejsou a questy jsou důmyslnější a originálnější, než v jiných komplexních RPG. Například hledání pokladu ve staré kobce/bludišti, kde je vaším jediným světlem vaše pochodeň v jedné ruce a jedinou obranou meč v druhé - lekací atmosféra jak cyp. Dále jsem potěšen z věrných pohybů hlavního hrdinu, zvlášť při máchání mečem a zakomponování relativně častých (záleží na vás) stealth částí. Klobouk dolů.
už to není tupá heknsleš, jako jednička?
Mapa herního světa se skládá z těchto důležitých ostrovů: Alsorna, která slouží jako tutoriál poté co je hrdina teleportován z Gandoharovi pevnosti, Erimos, první velký ostrov, obsahující poušť a savanu. Po splnění několika úkolů a osahání si herních principů mě hra chytla a nepustila až doteď. Na tomto ostrově jsem strávil dobrých 15 hodin, věnoval jsem se hlavně úkolům, svět moc dopodrobna neprozkoumával. O tomto ostrovu se dříve říkalo, že bude velký jako Risen. Není to moc daleko od pravdy, jelikož v Risenu není sprint, zde je běh i rychlý běh. Z obavami, že hře brzy dojde dech (tak jak se to stalo v prvním díle) jsem v druhé kapitole vstoupil na ostrov Eollas a dostavil se pouze úžas. Celkovou herní dobu, při splnění všech úkolů odhaduji na 60-70 hodin. Na vytvoření příběhu byli najatí profesionální scénáristé a je to více než vidět. Na poslední ostrov Eikronas jsem ještě nedošel, ale jestli si tato hra udrží dosavadní kvalitu bude se jednat o jedno z nejlepších RPG všech dob.