Dohráno. Téměř ve všem se shodnu s @
Vivaldi (komentář): , ale přeci jen mám nějaké dodatky nebo s něčím nesouhlasím, tak jen zkratovitě bez komentáře zase...
To, že hra připomíná časy PS3 neberu jako nedostatek, ale naopak jako obrovské plus. Nemyslím tím vizuál, ale spíš level design a vůbec celkový feeling. Zmíněný vizuál připomíná začátky minulé generace spíš. Není to nutně špatné, ale v roce 2024 s cenovkou 50€ to neobstojí. Vzhledem k té ceně spíš urazí. Na druhou stranu prostředí je na herní poměry neokoukané a občas jsou tam fakt pěkné scenerie, když pominete míru detailů. Problém je ale opět skutečnost, že se obrovská část hry odehrává někde v jeskyních a podzemí apod. Takže šeď a nuda. Bohužel třeba skvělé městské prostředí je jen na začátku a už se nikdy nezopakuje.
Schopnosti hlavní hrdinky jsou super a minimálně první polovinu jsem si to užíval. Nejen Vivaldim zmíněné ovládání protivníků, ale děsně mě bavilo spouštět bomby v pravý čas, strkat nepřítele do ohně nebo ze střech a celkově využívat prostředí pro boj. Problém však je, že hra je v tomhle děsně schizofrenní. Souboják byl očividně dělaný na stealth, ale hra na vás příliš často chrlí naskrpitované přímé střety, kdy musíte jít do akce. Jenže přímý boj je děsně otravný a nezáživný. Nejhorší to je při nudných boss fightech.
Lore a celkově příběh mě vůbec nebavil a někde od poloviny jsem už scrolloval na mobilu při cutscénách, sorry jestli se to zlepšilo, ale prostě meh. Sběratelských předmětů je taková šílená hromada, že mě taky brzo přestaly zajímat a objevování světa znamená zahnout do uličky co má 10 metrů a jít zpátky. Fakt to tam být nemuselo... Navíc postavy nejsou vůbec zábavné a veškeré snahy o vtip působí vyloženě trapně. Ta hra chtěla být zdá se Uncharted, ale působí jak Uncharted z wishe. Writingem i gameplayem.
Anya Chalotra buď nevěděla v jakém kontextu zrovna dabuje a nebo je špatná dabérka.
Na XSX dropují fps jak prase.
Po dohrání se budete ptát: Proč to sakra stojí 50€? No, Reflector má 150 zaměstnanců, Namco je koupili před čtyřmi lety, takže je celou dobu živili. Hollywoodská hvězda něco stojí a dokonce si ještě nechali udělat ofiko zpívané theme od BANKS, což je zpěvačka s 2M posluchači na Spotify. Za chlebíčky to asi ani jedna neudělala.
Netuším, kolik v tom Namco utopilo peněz, ale tohle bude nejspíš největší fuckup v jejich historii. Vtipné je, že tomu neudělali prakticky žádný marketing, což je u hry s hollywoodskou herečkou na obalu taky nepochopitelné. Podle Steamu prodali asi tři kopie, já jsem jeden z nich. Yeey.
Jinak @
Vivaldi: k té "woke" kritice. Na hře samotné to poznat nejde. Lidi kritizují to, že se na vývoji podílely "woke" firmy. Jen internetoví uplakáncí...