Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hamster: cituješ ma, ale toto ignoruješ

"24.06.2008 22:22:46

problém je skôr v tom, že pri 95 sa nepočíta s veľkým množstvom chýb aj keď akokoľvek subjektívnych. Ako vieš čo je šialené? množstvo šialených ľudí pôsobí na prvý pohľad normálne atď, nemá to pravidlá presné...alebo inak, myslíž, že pomocou poetizmov sa v bežnej konverzácií vyjadruje normálny človek?"
pozri ja som sa aspoňs snažil povedať s čím nesúhlasím atď. a ty sa zmôžeš len na výsmech a Nietzschem, Kirkegaardom a hocikým ďalším sa môže ohánať ktokoľvek a to SA absolútne nahlavu postavený rasistický komentár? oo ja viem, že ty máš asi priveľmi rád svoje ego na to aby ti nebolo čokoľvek čo na nete z huby vypustíš jedno (hurá je tu anonymita, že?).
A jéje, další heretik. Bičujte tu zmiji, mluví o nedostatcích. :D

Last jedi: "Ad Malkavian, world of darkness ti nič nehovorí? To ,že je to psychický narušený klan sa nejak prejaviť musí."

Klišé, že malkaviani mluví divně se mi popravdě dost hnusí. Že je člověk psychicky narušený ani nemusí být znatelné, natož, aby to bylo poznat ZROVNA tím, že mluví divně.

V:tM 3rd edition (str. 72): "What's worse, a Malkavian's madness can take nearly any form, from overpowering homicidal tendencies to near-catatonia. In many cases, there's no way to tell a Malkavian apart from the "sane" members of the other clans. Those FEW whose psychoses are immediately obvious are among the most terrifying vampires to stalk the streets."
Jsem samozřejmě strašně omezený, měl jsem problém všechny ty složité texty s takovým myšlenkovým přesahem, který by mohl závidět Nietzsche i Foucalt, pochopit. Ona vůbec literatura je na mě moc složitá, vlastně se psaní i docela bojím (proto má ubohá slohová úroveň a dacanské vyjadřování. Za ty negry v San Andreas se TAK stydím! Kéž bych jednoho krásného dne dosáhl výšin vyjadřovací úrovně velikého pařana Micka Mága... *cudný pohled na zem*). Pak to dopadá, jak to dopadá. Takhle. Moc se Vám všem (Slovákům) omlouvám, že jsem odmítal uznat vaše hodnotné argumenty, tím myslím třeba to, že "jsem omezený", že hru biju jak psa (proto to nízké hodnocení), nechápání záměru trapnosti dialogů, tu spoustu hodnotných pseudo-věcí a tak dále. Doufám, že se mi někdy podaří vše napravit, jinak fakt nevím... *vypadá, že bude plakat* Přísahám, že jednou budu jako vy!

... Až projdu normalizačním institutem s oblibou v lobotomiích pacientů.
MCZ: Mne sa práveže niektoré (hlavne tracky ambietné a miest) veľmi páčili, ale hento som musel veľmi rýchlo menu vypínať, lebo fakt, že ma ta melódia štvala, až to bolo nepekné, sa mi nepáčil ten zbustrovaný efekt vôbec, to mi asi najviac vadilo.

Adieu: "Archaismus a Poetismus jsou opravdu super hory, na něž jsi v honbě za šimráním svého egíčka vyšplhal. Škoda že já nemám na jejich vrcholu ve zvyku onanovat."
prečo rovno nenapíšeš, že si natoľko obmedzený, že potrebuješ klasické holé vety z anglického naučného slovníka a keď nad tým "neonanuješ" prečo sa sťažuješ, že dialógy sú "jednoduché"?
Mávanie prívlastkami ako arogatný hlupák by som nemával na tvojom mieste, rozhodne nie pri takých úsmevných komentároch ako v prípade GTA San Andreas :)
"Zbytek je prostě ukázkou tvé omezenosti, kdy se nedokážeš smířit s tím, že dokážu kritizovat pro tebe nepodstatné maličkosti." skutočne sa oplatí pitvať hovno? :)
Ja teda nie som žiadne Mohamed ani prorok Izaiáš, ale nemyslím, si že VMB dostával tak kvalitné hodnotenia len kvôli tomu, že mal kopec chýb, ale "nejakým zázrakom" to zábavne fungovalo. Zbytočne sa rozčulovať nad maličkosťami, to mi príde ako znak obmedzenosti.
Last jedi: To mě se právě líbí Bloodlines verze dokonce o něco více; občas jsem před hraním nechal běžet jen menu právě proto, abych si ji poslechl :-).
MickTheMage: Je pěkné, že se nyní snažíš o jakousi formální kritiku, ale co čert nechtěl, jako arogantní hlupák házející velkými a mocinky moudrými frázemi ses již presentoval.

Také je rozkošné, jak se nyní snažíš chytat všech stébel. Připrav se, že ti je vytrhnu (velkohubé výroky máš přece rád, tady jeden máš):
Archaismus a Poetismus jsou opravdu super hory, na něž jsi v honbě za šimráním svého egíčka vyšplhal. Škoda že já nemám na jejich vrcholu ve zvyku onanovat. Asi je nepovažuji za takové výjimečné vrcholy jak ty. "Retardovaně" je použito jako nadsázka, pokud budeš mermomocí trvat na tom, že tak mohu nazvat akorát postiženého člověka, pak maximálně pokrčím rameny.

"Ďalšia veta, o ktorej tu už bola zmienka. Tvrdenie absolútne ničím nepodložené, z hľadiska samotnej hry a zámeru. Zámer samozrejme nepochopený – opäť zo strany autora komentáru." - Žblepty žblept. Prázdné plky, nic víc jsi neřekl. "Tvrzení nepodložené z hlediska hry a záměru", hmmm... Co takhle elekrická vajíčka a smějící se atomy, nemáš?

Zbytek je prostě ukázkou tvé omezenosti, kdy se nedokážeš smířit s tím, že dokážu kritizovat pro tebe nepodstatné maličkosti.

Hlavně si pořád ber do úst slovíčka jako "intelektuální úroveň" a "pseudo". :-)
Každopádne mi príde tá Bloodlines verzia na nervy lezúca, zatiaľ čo tá pôvodná je super.
OK, aby to teda nevyznelo na prázdno...

„, potřebovaly by přepsat dialogy, neboť možnosti, jež má hráč na výběr, často vyznívají dosti jednoduše, chtělo by se říci až retardovaně.“

Čo vypovedá tento komentár o hre? Absolútne nič, komentár však jasne poukazuje na intelektuálnu úroveň komentujúceho. Zdá sa mu, že možnosti sú príliš jednoduché, dokonca používa v tejto súvislosti slovo, ktorému evidentne nerozumie, resp. chápe ho nesprávne.
Dialógy boli rozhodne komplexné aj na RPG a nevyužívali vôbec jednoduché, primitívne holé vety, ale nebáli sa čerpať aj v oblasti poetizmov, archaizmov a iných menej používaných avšak kontextuálne výborne zapadajúcich slov.

„Trapné je i to pseudošialené kroucení smyslů a slov v případě Malkavianů.“

Ďalšia veta, o ktorej tu už bola zmienka. Tvrdenie absolútne ničím nepodložené, z hľadiska samotnej hry a zámeru. Zámer samozrejme nepochopený – opäť zo strany autora komentáru.

„Animace postav vypadá v neherních sekvencích dokonale odporně, díkybohu je však těchto scén pomálu, textury nejsou moc detailní...“

Opäť vec, ktorá nepoukazuje na celkové kvality. Avšak jasne poukazuje na preferencie autora, ktorý síce tvrdí, že má rád atmosféru hry. Na druhej strane však chce silou-mocou niečo skritizovať, tak sa snaží nájsť veci, ktoré nie sú pre konečný výsledok vôbec podstatné. Čo samozrejme platí aj o jeho komentovaní zvukovej stránky veci.

V konečnom dôsledku tento komentár nič nevypovedá ani o kvalitách hry, ale dokonca ani o jej chybách, či záporoch – keďže nepomenúva dôležité prvky vzťahujúce sa na konečný dojem a hrateľnosť hry, len vypichuje postrádateľné veci v celkovom obraze.

Jednoducho, pripomína mi to komentáre, keď človek na pol strany skritizuje jeden nepodstatný quest z nejakých 50, len kvôli tomu, aby niečo skritizoval. Ako sa hovorí, kto chce psa biť, palicu si vždy nájde.
MCZ: je to upravena verzia Angela, zbustrovaná atď. Pokiaľ viem ,tak k tomu prišli oficiálnou cestou tak ako aj ku zvyšku OST, ja som videl nejaký soundtrack (neviem či bol oficiálny) kde táto skladba figurovala normálne v rámci playlistu
Hmm, taky jste měli vždycky pocit, že v menu hry hraje Angel od Massive Attack? Já si pořád říkal, že to je nějaký hodně okatý plagiát známé skladby, ale podle wiki je to prý fakt přímo Angel (v nezpívané verzi).

Podle některých diskusí, co jsem o tomhle na netu četl, údajně ale není uvedena v credits... škoda, že se k tomu Troika už nevyjádří. Celkem by mě zajímalo, jak k té skladbě přišli.
ugraugra: ale ja proti serióznemu názoru a kritike nič nemám, ale tak si snáď zorganizujem preferencie... a dávať do protikladu dvojriadkové komentáre detičiek mi príde zcestné.
Proč prostě nedokážete přijmout fakt, že Adieu je člověk co víc kritizuje jak chválí? Já jsem rád že někdo taky poukáže na chyby hry. Celkem nuda číst jen "grafika je super, příběh je propracovaný, dialogy košaté"
MickTheMage: Jen bych tě propříště upozornil - s každým takovýmto tvým příspěvkem se opravdu nečervenám studem a nepadám na kolena před tvým intelektem (jenž se zastavuje u formy, nikoliv u obsahu, zajímavé...), jak si možná myslíš, ale létám smíchy ze židle, div si neprorazím lebku o klávesnici. Pokud mi chceš dělat dobré dny, pokračuj takto dále. Děkuji mockrát.
memphis: prave tych 95 nekoresponduje s tym komentarom a ten styl no, kebyze tu hru nehram a mam si podla toho komentaru vybrat tak by som nevedel, co je na tom vlastne tak dobre a preco by som to teda hral napriek tomu hodnoteniu a imho toto je najmensie zlo v porovnani s komentarmi ala Zaklinac ci San Andreas :)
Memphis - z mojej strany ani tak nejde o tento komentar, ako som napisal ide o sposoby a o dalsie jeho pseudo komentare. A kedze nemal uz ako argumentovat, musel sa logicky stiahnut. Ako sa hovori, pravda zvitazi sama ;)
Jako obvykle bych se do podobných debat nezapojoval, ale jak vidím jak ho (už trochu nemístně) drtíte, nedá mi to.

Přečetl jsem si ten komentář a zdá se mi naprosto OK. Že někdo má styl "vypíšu všechno dobré" a někdo "zmíním co se mi nelíbilo" je snad hlavně jeho věc. Dal 95%, takže vím, že ta hra se mu opravdu hodně líbila - že v komentáři zmínil zápory? No a co! Pro mě to má možná větší vypovídací hodnotu než obvyklý souhrn kladů co je na té hře skvělé a revoluční. Trochu více tolerance, pánové.
Každým dnem je ta komunita zde horší a horší a přitom to vypadalo ze začátku tak nadějně a nevinně.
MCZ: nevnucujem mu svoj, skôr by som povedal, že sa mi nepáči jeho a nejde o názor, ten mu neberiem, ide o to akým spôsobom ho vyjadrí, hra na pseudointelektuála, ktorý zdrbe všetko aj keď sa mu to páčilo naozaj nie je to pravé orechové pre nikoho okrem človeka čo to písal.
Moje prispevky su mdle, nie preto, ze by som nemal co napisat, ale preto, ze by to vyzadovalo nutne viac energie, nez si zasluzia. Nic viac v tom nehladaj. Nie je problem zobrat kazdy jeden vyrok v hodnoteni, ci jeho nazoroch a opatrit ich prislusnou kritikou. Ale jednak by to aj tak nepochopili, a jednak dokazem cas zabijat aj inym sposobom :)
Proč se všude musí flamovat? Nemůžete říci - "akceptuji tvůj názor, bratře" a obejmout se? :)
Last jedi: ale ty mu vlastně vnucuješ svůj model hodnocení. Je opravdu tak těžké pochopit, že každý hodnotíme jinak?

MickTheMage: od člověka, který tak zapáleně poučuje o intelektualitě a pseudointelektualitě bych očekával kvalitnější příspěvky, než tvé hodně prázdné štěky k Hamsterovi (F2) a Adieuovi (nyní), to bez urážky.
Tvoj nazor, je tvoj nazor - ten ti nikto nebere. Co ja hovorim, je sposob akym ho podavas, ergo sposob, ktory nema logiku, byva vacsinou plny polopravd a obcas i rastistickych utokov. Smutne je, ze svoju neschopnost pochopit intelektualny a myslienkovy zamer autorov zvalujes na kvalitu samotnej hry, a jeho autorov. Co je mimochodom, celkom neklamny znak cloveka tzv. pseudointelektuala, ktory vacsinou vsak konci kdesi na hranici krcmovych reci a vykrikov do tmy. Este raz, nejde o nazor ako taky, ale o formu a sposoby.
problém je skôr v tom, že pri 95 sa nepočíta s veľkým množstvom chýb aj keď akokoľvek subjektívnych. Ako vieš čo je šialené? množstvo šialených ľudí pôsobí na prvý pohľad normálne atď, nemá to pravidlá presné...alebo inak, myslíž, že pomocou poetizmov sa v bežnej konverzácií vyjadruje normálny človek?

Nejde o to hre pomáhať, ide o to, zvýrazniť to čo je tam fajn a určite tam toho bolo viac než si vymenoval a je logické aby hra, ktorej dám vysoké hodnotenie bola založená prevažne na tom dobrom, prečo by som inak dával vysoké hodnotenie? Takto to zaváňa len snahou hrať sa na kritika ala ČSFD.
MickTheMage: Tohle mi trochu připomíná tvé napadení Hamstera. :D Vlastně je to úplně to stejné - prohlásíš něco o žvástech, zdehonestuješ čověka, jehož názor ti nesedí, sám nic k věci neřekneš (protože vlastně nemáš co, ale pšt...) a máš dobrý pocit nahoněného ega. Gratuluji ke skvělému postupu.
Mno, spíš jde o to, že tvořit metafory a přirovnání podobným křečovitým způsobem je tak trochu dementní. Navíc jedná-li se o šílený klan, měl by mluvit šíleně, nikoliv jako (velmi laciná) básnická kniha.

Za definici "svinstva" ti moc děkuji!

Takhle - ta hra má chyby - vypsal jsem je. Ta hra má klady - vypsal jsem je. To, že ji mám rád (a tomu také odpovídá hodnocení), neznamená, že budu o jejích záporech mlčet.
Tvá logika ve smyslu "mám to moc rád, budu tomu pomáhat, budu kamarád", opět není můj problém.
OK, zacinam si vsimat, ze nam tu Adieu - jeho slovami - pise v mnohych komentaroch zvasty sam. Priklad za vsetky je tu prave to co vytrieskal nedavno o Malkavianoch, a tak by sa dalo dalej pokracovat. Zvastya, prazdne slova a nic nehovoriaca kritika - pevne dufam, ze ta nikde za tvoje nazory neplatia, chlape. Inak by to boli vyhodene peniaze do luftu :)
ten tvoj tranpý žvást, aspoň v tom tvojom príklade je úplne normálny poetizmus, čiže štýl tvorby autorského textu :)

"Jinak snad není tak těžké můj komentář pochopit - první část jde konstruktivně po chybách, hledá svinstvo na dokonalosti. A ten zbytek glosuje, zda-li to není jedno." - v konštruktívnej kritike nejde o to hľadať svinstvo, ale skôr sa zamerať na najvýraznejšie prvky, svinstvo spomínaš ak ti nejak výrazne kazí zážitok tak, že je to silnejšie než iné prvky, ktoré sa ti pozdavajú. Ale základ mojej pôvodnej reakcie je stále rovnaký a nejak sa k tomu nedostávame, načo zjebávať hru, ktorú si cením? resp. ak sa na to pozrieme z hľadiska databázy hier, tak hra čo dostane 95percent je asi hra, ktorú by dotyčná osoba doporučila ďalším hráčom a ten koment je v podstate súhrn subjektívnych pocitov v ktorom sa snaží osoba zachytiť to, prečo by si to ten druhý mal zahrať a nie sa hrať na niekoho, ktorý musí za každú cenu len zrbávať, aby nezadapol medzi "obyčajných" nadšencov.
Kdyžtak mi přesně napiš, kdy že jsem řekl, že se nesnažím o konstruktivní kritiku. Psal jsem jen, že ten DRUHÝ ODSTAVEC s ní nemá moc společného.

" tak či tak nejaký stereozvuk či textúry, ktoré majú nižšie rozlíšenie sú z celkového hľadiska feelingu nepodstatné hľadiská." - Neříkej...

Co se týče Malkavianů, to si očividně nestěžuji na to, že jsou šílení, ale že je to trapné. Působí to na mě, jako když se normální člověk snaží mluvit jako šílenec. Je to jako systém - Tak, hoši, máme tu větu "Nejradši bych si sedl a dal pivo", tedy to zšíleníme na "Sletěl bych z výšin a jako pták se napil ze zlatavého jezera". Prostě trapný žvást, nic víc.
objektívne komenty su fikcia, sú len seriózné a vtipné komenty, tak sám si povedal, že sa neusiluješ o konštruktívnu kritiku, tak si zas protirečíš, tak či tak nejaký stereozvuk či textúry, ktoré majú nižšie rozlíšenie sú z celkového hľadiska feelingu nepodstatné hľadiská.
Ad Malkavian, world of darkness ti nič nehovorí? To ,že je to psychický narušený klan sa nejak prejaviť musí, je to ako sťažovať si na Forresta Gumpa, že je moc retardovaný alebo na Terminátora, že je moc akčný :)
70 je jen tvůj pocit a tvůj problém. Abys s tím takový problém neměl, jsou tam právě i ta dvě číslíčka.

Jinak snad není tak těžké můj komentář pochopit - první část jde konstruktivně po chybách, hledá svinstvo na dokonalosti. A ten zbytek glosuje, zda-li to není jedno.

Pokud chceš suchopárné a zaručeně objektivní komenty, stačí hledat kdekoliv jinde. ;-)
hh 70 maximálne, anyway, nechcem ti brať názor, ja len nechápem načo drbať obľúbenú hru keď ako si sám uviedol nejde o žiadnu konštruktívnu kritiku :)
Last jedi: Hmm, tipoval bych to na 85%.

O nic v prvé řadě nejde, Bloodlines mám velmi rád kvůli stylu hry, jaký představují. Vývažený poměr cool koření. Že je odstavec s chválou kratší je pochopitelné, neboť se jedná právě o výsledný dojem, ne o konstruktivní kritiku. Jestli chceš, můžu ten s chválou vyplnit hromadou zbytečných uslintaných a jásavých vět, ale popravdě - přijde mi to poněkud zbytečné.
Adieu: v tom pripade si ale odporujes, predstav si ze to nie je tvoj komentar a nie je tam ani cislo hodnotenia, na kolko by si to tipoval? :)
Predsalen ked ma hra bavi a chystam sa ju hodnotit, tak v prvom rade ide o to aby som vyzdvihol co ma bavilo, nie?
Last jedi: Nesnažím se o nějakou rádobyobjektivitu, tu přenechám jiným zdejším expertům, hodnotím celkový dojem.
Zephyr26: ačkoli jsou některé úkoly "špionážního" charakteru, rozhodně není tato část silnou stránkou hry (stráže třeba občas vidí i skrze zdi apod. - je tam sada dost nepříjemných nedodělků). Rozhodně však stojí za to Bloodlines vyzkoušet (taky je to možná jedna z mála slušných upírských her).
Podle toho co zde čtu včetně vašich komentářů a též dle toho, že Deus Ex mě neskutečně bavil, asi tuhle hru zkusim taky.. Vím že se budu rouhat, ale nikdy jsem jí nehral....
ja som to presiel za Toreadora a Tremere a musim povedat, ze ten Toreador mi viacej sadol, u Tremerea sa oplatia len tie srandy typu boiling blood, inak nic moc
Za malkaviana som to nehral, pocul som, ze je to dost sialene, ale co ja viem, zas tak ma to nelakalo.
Já hrál prvně taky Toreadora (Katana + Celerity = epic souboje :) podruhý jsem zkoušel Tremere (protože mi ho vždycky cpal Filip no xD), ale nějak jsem to nedojel do konce. Poslední dobou jsem pořád na 4chanu četl, že za Malkaviana je to povinnost, tak jsem neodolal no :) A hraju v originále. Překlady se mi hnusí... ale musím přiznat, že i když si myslím, že s angličtinou jsem na tom dost dobře, tak teď jako Malkavian občas musím alt+tab na slovník. Sem tam některý slovo vidím poprvé v životě :o
Já Vampire dohrál třikrát, poprvé (rok 2004, uff) za Toreadora, podruhý za Gangrela a potřetí (někdy před půl rokem) za Tremere.Za Malkaviána si to šetřím, vím jakej je to nářez (i od Filipa : )).Hraješ to v originále, nebo s češtinou?
Začal jsem zrovna hrát znova... za Malkaviany. Asi netřeba zmiňovat, že každý dialog je tak neskutečným zážitkem :)