V Santa Monice sem splnil všechny qesty kromě vlkodlačí krve a Tung furt nevylézá: Pletivové dveře k cisterně jsou pořád zamčené. Nevíte někdo co mam dělat?
Diskuze
MCZ: Dobře, jinej příklad. Vem si třeba Brujaha, kterej investuje pár bodíků do Melee, Brawl, Dodge a něco do Potence. Teď splní dejme tomu 3 questy, každej za 3 XP, to máme 9 XP celkem. Ted vem Toreadora, kterej si dal stejnej počet bodů co dal Brujah do všech bojových skillů místo toho do Persuasion. Jelikož Brujah je bouchač (i když já jsem ho hrál spíš stealthy :) a všechny questy vyřešil tím že všechny zabil, dostane jenom základní počet XP za questy. Zatímco Toreador všechny questy ukecal a tím pádem dostal třeba + 1 XP navíc za mírovou cestu ke každýmu questu. Z toho jednoduše plyne, že Toreador dostal o 3 XP víc, než nemyslící Brujah, který pak může nacpat do čeho chce. Dohromady teda dostal 12 XP. Brujah by svoje vydělaný XP investoval třeba zase do bojových skillů, zatímco Toreador by investoval do ukecávání A JEŠTĚ by mu zbyly 3 XP navíc, který může investovat, co já vim, třeba do Lockpickingu.
A druhá věc. Řekl bych že na tom ZAS AŽ TAK moc nezáleží, vývojaři do podle mě dali takhle, aby tím zvýraznili odlišnost hraní za různý klany, ale jinak máš myslím v zásadě pravdu.
A druhá věc. Řekl bych že na tom ZAS AŽ TAK moc nezáleží, vývojaři do podle mě dali takhle, aby tím zvýraznili odlišnost hraní za různý klany, ale jinak máš myslím v zásadě pravdu.
AiMLEzZz: co se týče té kalkulace - problém je v tom, že těch 40 je možná hodně, jenže ty (a vlastně ještě více XP) v průběhu hry utratíš právě za to persuasion. Takže rozhodně nebudeš mít 40 navíc.
Co se týče zvýhodnění klanů - proti tomu přece vůbec já nic nemám, jde mi o ten způsob; hranice by měly být jednotné pro všechny klany s tím, že některé klany dostanou k určitým schopnostem (výrazný) bonus/postih a ne tím, že bude mít každý klan ty hranice nastavené jinak.
Co se týče zvýhodnění klanů - proti tomu přece vůbec já nic nemám, jde mi o ten způsob; hranice by měly být jednotné pro všechny klany s tím, že některé klany dostanou k určitým schopnostem (výrazný) bonus/postih a ne tím, že bude mít každý klan ty hranice nastavené jinak.
Cože?!?! Mhm... to mi to tedka trošku rozhodilo... nicméně když jsem za něj hrál, hodně lidí na mě reagovalo docela kladně, například Therese mi uvěřila, že jsem jí nezničil galerii a to jsem ani neměl ukecávací postavu, popravdě je mi to doteď záhadou...
Souhlasím
Souhlasím
Tremere nemůže používat domination v rozhovorech. To jen Ventrue. Btw taky vám nová edice vampírů přijde slabší? Už to nemá to krásné kouzlo blížící se apokalypsy. :-/
Ještě abych ten druhej odstavec k něčemu přirovnal. Toreador má prostě jako vlastnost klanu, že je oblíbenej a má nejblíž k lidem. Což teda Tremere nemá. To je jako kdyby ses divil proč je Divokej kroll v DrD+ neoblíbenější než řekněme takovej lesní elf.
MCZ: Hm, možná je to trošku blbý, ale ukážu ti jeden příklad: představ si že uděláš... dejme tomu 10 vedlejších questů a dostaneš průměrně 2 XP za jeden, to máme 20 XP dohromady. Když k tomu ještě přidáš další 1 XP za quest splněnej pomocí ukecávání, máš 30 XP, když přidáš 2, máš 40 XP!! A když vemeš v úvahu že 40 XP je v téhle hře kurevsky hodně (admin promine) a k tomu si můžeš najít nebo koupit artefatkty a příručky, který ti zvednou ostatní skilly, tak se to celkem vyplatí (řekněme, že třeba ty peníze co normálně utratíš za náboje dáš místo toho na manuály - pokud je to blbost, tak sorry, ceny už si nějak nepamatuju). Krom toho, na každou postavu platí jinej skill, na někoho Persuation, na někoho Intimidation a na opačný pohlaví zas Seduction, takže to rozděluješ stejně jako třeba já když jsem hrál za Brujaha do Lockpicking, Sneaking a ještě něco, ted jsem to zapoměl. Například já jsem při rozdělování do všech těhle skillů ještě investoval do Melee a v pozdější části hry do střelných zbraní a neměl jsem problém, poradil jsem si s čímkoliv a JEŠTĚ jsem párkrát využil Persuation. Takže ukecáváč nemá problém investovat do všech tří ukecávacích skillů a ještě do střelných zbraní, který jsou v imho v konečné fázi hry nutnost... i když... dá se to zmáknout i bez nich.
Co se týče zvýhodnění Toreadora nad Tremerem, nezapomeň, že Tremere má disciplínu Dominate, kterou může uplatnit mimo jiné i jako přesvědčování (za cenu krve) a k tomu má z téhle disciplíny ještě další spelly. K tomu pro boj používá dost kouzel, což ho stojí krev, za kterou dá peníze - Toreador utratí za náboje - nehledě na to že některý z těch kouzel jsou zatraceně silný, nezabijí-li hned na poprvé a krev můžeš získat i zadarmo... zkus to ještě zvážit ;).
Co se týče zvýhodnění Toreadora nad Tremerem, nezapomeň, že Tremere má disciplínu Dominate, kterou může uplatnit mimo jiné i jako přesvědčování (za cenu krve) a k tomu má z téhle disciplíny ještě další spelly. K tomu pro boj používá dost kouzel, což ho stojí krev, za kterou dá peníze - Toreador utratí za náboje - nehledě na to že některý z těch kouzel jsou zatraceně silný, nezabijí-li hned na poprvé a krev můžeš získat i zadarmo... zkus to ještě zvážit ;).
MCZ: Aha, pardon, špatně jsem to pochopil.
Jab, AiMLEzZz: nemusíte mi tu jmenovat příklady, kdy se dá použít. Už jen pro to, že o nich sám vím a vůbec neříkám, že ta vlastnost nemá žádné využití. Jde mi o to, že abys tuhle schopnost dotáhl k desítce, budeš potřebovat fakt dost XP (poslední tě bude stát nějakých 16 bodů, možná více) - a proč? Abys pak jednu jedinou postavu (která pod těch 10 nepůjde) přemluvil místo zabil a získal tak úžasný 1 nebo 2 XP navíc za alternativní řešení... Nejsem žádný powergamer, ale tenhle systém, kdy se používají definitivní hranice, mi fakt smrdí.
Navíc mi taky vadí, jakým způsobem byl zvýhodněn Toreador oproti Tremere při svádění (příklad). Měl jsem zrhuba stejně bodů a zatímco při hře za Tremere jsem měl prostě smůlu, tak s Toreadorem to šlo jedna dvě (a to snad ona schopnost byla na ještě nižší úrovni). Nechápu, proč prostě tvůrci nedali Toreadorovi ty body navíc hned zezačátku a udělali to zkrátka tak, že těch bodů potřebuje méně; opět to totiž tak nějak sráží potřebu tuhle schopnost zvedat...
Navíc mi taky vadí, jakým způsobem byl zvýhodněn Toreador oproti Tremere při svádění (příklad). Měl jsem zrhuba stejně bodů a zatímco při hře za Tremere jsem měl prostě smůlu, tak s Toreadorem to šlo jedna dvě (a to snad ona schopnost byla na ještě nižší úrovni). Nechápu, proč prostě tvůrci nedali Toreadorovi ty body navíc hned zezačátku a udělali to zkrátka tak, že těch bodů potřebuje méně; opět to totiž tak nějak sráží potřebu tuhle schopnost zvedat...
Persuasion sa dalo veľakrát využiť, samozrejme nejde o žiadne príbehové zvraty alebo zázraky, ale vždy som bol rád, keď som mohol niekoho oblbnúť/ukecať miesto zabiť. :)
Například quest na lodi Elisabeth Dane, kdy ti policajt dá Report kterej máš na lodi sehnat (což není nic jednoduchýho), pak jak říkal Jab - v té vile Giovanni a těch dalších míst je spoustu. A to jsem na Persuation ani moc nehrál, měl jsem postavu Brujaha. =O
MCZ: Tak ti nějak nevím, já hrál hodně na persuation a ovlivňovala to celkem dost rozhovorů. Vzpomínám si hned ze začátku třebas na toho Ghůla (od Nosferatu) před nemocnicí a později v baru (persuation ovluvňuje, kolik ti toho vykecá o svém úkolu). Na chlápka, kterého pomocí persuation můžeš zbavit nějakých peněz (tuším) a pak zatáhnout do tmavé uličky před vlezem do tvého domu. Na doktora v nemocnici, kterého můžeš vydírat kvůli nevěře. Později tuším i na chlápka prodávajícího zbraně (kdy si můžeš vyjednat lepší ceny) atp. Příkladů by se našla spousta, ale musel bych si to znovu zahrát. Třebas ale ta italská vila k závěru (teď si nevzpomenu, jak se ten bankéřskej klan jmenoval), tam ses tuším mohl dostat do sklepení i pomocí seduction (přes tu ženskou v rohu). A pak tam stála i ta trojice uchazečů o přijetí do rodiny, jejichž tajemství se tahaly právě pomocí persuation. Vzpomenul bych si určitě z hlavy i na další věci...
Osobně jsem měl persuasion na 8 a využil jsem to k jedinému úkolu (závěr Carnival of Death). Hádám tak, že s devítkou bych mohl překecat ještě jednu postavu, s desítkou možná další. Podrthuji slovo možná, protože jistě to nevím - ono to pojetí je samo o sobě neuvěřitelně blbé, protože pokud máš danou schopnost pod nějakou úrovní, tu odpověď vůbec nevidíš (bez ohledu na tvé jiné mentální vlastnosti). Srovnej třeba s KOTORem, kde to bylo uděláno MNOHEM lépe.
MCZ: Zrovna to persuation tuším mělo celkem velký vliv na slušné množství questů. Nepleteš si to s Intimidation?
Já sem si to od začátku myslel že je to on, nikdo mi to ale nevěřil :)
Jojo, Billy West a John DiMaggio jsou neskuteční frajeři.
Ale ten Smiling Jack je Benderovi docela podobnej, ale taky bych si to neuvědomil, nevidět titulky...
Ale ten Smiling Jack je Benderovi docela podobnej, ale taky bych si to neuvědomil, nevidět titulky...
A ešte daboval aj toho hlavného svalnáča v Gears of War. Mne prišlo neuveriteľnejšie to, že Fry/Zoidberg/Farnsworth dabuje jeden chlap. :)
Smiling Jack a Bender jsou jedna a tatáž osoba. Docela vtipné, tedy podle hlasu bych to rozhodně neuhodl.
Nechtěl jsem, ale musel jsem. Těch osobních útoků už nechte nebo si to řešte na icq. Dík.
Hamster: no v podstate to by bolo len tak napoly, predsalen zaklad je v tom, ze kazdy klan ma v podstate rovnake moznosti stretnuti a udalosti v hre, len to asi vidi cez iny "filter". Dialogy boli upravene, lenze kedze pribeh a questy su pre vsetky klany rovnake, tak by som nepovedal, ze je az tak vela moznosti aby to bolo ine, bez totalneho prekopania hry. Ale v pripade hry cisto za malkaviana by to mohlo byt zaujimave, kedze by bola vystavana cela hra okolo takehoto charakteru.
Lj: Nerozumím, vždyť je to jen o textech a skriptech, čili sotva více práce (a pokud ano tak ne výrazně více), než kolik dali do tvorby speciálních dialogových možností a reakcí. Ale to je jedno...
hamster: myslim, ze takto by sa dalo zpravit len v pripade, ze by hra bola postavena len na postave Malkaviana. V pripade, ze je na vyber z niekolkych klanov je to este relativne dobre, uznaj, kolko hier ma takto silne kozmeticke rozdiely? :)
Silverlion: Ako povedal aj Mick, mne ani tak nevadi nazor, ako jeho celkovo podanie, teda nie obsah, ale forma a ked mi na to clovek reaguje len posmesnymi komentmi, bez stipky argumentacie, tak sa nenastvi... Kazdopadne tym, ze ja alebo ktokolvek iny dava komentar k hre, ide s kozou na trh. Mne nevadi, ze v hre vidi zapory, mne tiez napriklad vadili niektore bugy a par malickosti. Lenze zdrbavat vie kazdy, samozrejme nechcem koment "joo bolo to super" atd. Len proste rozoberat prkotiny a dodrbavat kazdu hru napriek tomu, ze jej aj clovek da vysoke hodnotenie, to je viac nez vtipne. Uz si videl niekedy recenziu v ktorej by autor stravil vacsinu casu dodrbavanim hry a v zavere by jej dal 9/10? btw: videl si tie ostatne komentare, napr. San Andreas? da sa to brat vazne?
Memphis: je to diskusia, tak diskutujeme :)
Silverlion: Ako povedal aj Mick, mne ani tak nevadi nazor, ako jeho celkovo podanie, teda nie obsah, ale forma a ked mi na to clovek reaguje len posmesnymi komentmi, bez stipky argumentacie, tak sa nenastvi... Kazdopadne tym, ze ja alebo ktokolvek iny dava komentar k hre, ide s kozou na trh. Mne nevadi, ze v hre vidi zapory, mne tiez napriklad vadili niektore bugy a par malickosti. Lenze zdrbavat vie kazdy, samozrejme nechcem koment "joo bolo to super" atd. Len proste rozoberat prkotiny a dodrbavat kazdu hru napriek tomu, ze jej aj clovek da vysoke hodnotenie, to je viac nez vtipne. Uz si videl niekedy recenziu v ktorej by autor stravil vacsinu casu dodrbavanim hry a v zavere by jej dal 9/10? btw: videl si tie ostatne komentare, napr. San Andreas? da sa to brat vazne?
Memphis: je to diskusia, tak diskutujeme :)
hamster: no sposobov ako vykreslit sialenu postavu je viacero... to tvoje znie rozhodne zaujimavo, ale kompletne prekopavat cely system kvoli jednej z x postav by uz asi bolo fakt trochu zdlhave a tych bugov by este pribudlo
v kazdom pripade ano... rozhodne by sa to dalo spravit lepsie ako to spravene bolo
v kazdom pripade ano... rozhodne by sa to dalo spravit lepsie ako to spravene bolo
aoshi: Proč ten přístup neotočit? Proč dávat hráčovi vybírat z šílených možností o kterých ví, že jsou šílené, když můžeš dát hráčovi rovnou šílené podněty a nechat ho racionálně volit šílené možnosti, aniž by o tom věděl? :) Přesně jako u řady skutečných bláznů. Navíc by to samozřejmě fungovalo pouze v návalech, které by si uvědomoval (ať sám, či zvenčí) až zpětně, tudíž by si nikdy nebyl jistý, zda jsou jeho smysly klamné, či nikoliv. Tím by se přirozenou hráčovou tendencí i samo o sobě simulovalo to, zda je postižený do sebe a své poruchy zahleděný, či zda si jí uvědomuje a snaží se jí (ač pravděpodobně neúspěšně) bránit. To by se samozřejmě nemuselo vztahovat pouze na dialogy. Život mladého upíra ve WoD je především o nedobrovolné ztrátě lidství a není větší psycho, než stát nad mrtvým a neozbrojeným člověkem, který tě právě málem zabil. (To je naprosté klišé, ale mělo to být pouze ilustrační ;) ).
omyl, napadal jsem jen "fakta", resp. objektivni blaboly. LJ argument, ktery byl asi jako jediny strohy ruznych nesmyslu, jsem uznal.
toto je take prvni a zaroven posledni moje (OT) reakce zde na tebe. pro me jsi nepoucitelny idiot.
toto je take prvni a zaroven posledni moje (OT) reakce zde na tebe. pro me jsi nepoucitelny idiot.
Více než o cokoliv jiného už tady jde jen o osobní útoky, proto vás prosím abyste tuhle diskuzi ukončili nebo budu muset mazat, což bych nerad. Díky.
Ještěrkova citace:
osobně se velmi bavím sledováním situací, kdy si dovolím zle zkritizovat libovolnou modlu a pak mi vesele naskakují mínusy. beru to jako dobře odvedenou práci z mé strany. vážně prima nešvar průměráků...
Říká někdo, kdo nesnesl komentáře, že několik uživatelů baví Unreal Tournament více než Quake 3 Arena o němž píše, že je na něm závislý. Říká někdo, kdo rozdává mínusy jen to hvízdá:) tra la lá, tak to byl ještěr vážení!:D
osobně se velmi bavím sledováním situací, kdy si dovolím zle zkritizovat libovolnou modlu a pak mi vesele naskakují mínusy. beru to jako dobře odvedenou práci z mé strany. vážně prima nešvar průměráků...
Říká někdo, kdo nesnesl komentáře, že několik uživatelů baví Unreal Tournament více než Quake 3 Arena o němž píše, že je na něm závislý. Říká někdo, kdo rozdává mínusy jen to hvízdá:) tra la lá, tak to byl ještěr vážení!:D
adieu: ee, nie som (a popravde ani neviem o koho ide :))
ad malkaviani: je pravda, ze tie dialogy su akurat podivnym prepisom povodnych textov (+/-)
ovela viac by mi u malkavianov sedelo ine podanie (nieco ako tie schizofrenicke sestry... tam to bolo fakt pekne)
radsej by som bol, keby mali malkaviani proste uplne ine moznosti odpovedi (teda nie to iste, len prepisane do podivnej reci) - to by vobec nevadilo ani keby sa vyjadrovali uplne normalne
ALE
v kazdom pripade to je aspon zaujimave ozvlastnenie a rozhodne by som to nebral ako vylozeny zapor (uz len pre to, ze pri opakovanom hrani aspon clovek zase neprecita kvanta uplne stejnych rozhovorov)
ad malkaviani: je pravda, ze tie dialogy su akurat podivnym prepisom povodnych textov (+/-)
ovela viac by mi u malkavianov sedelo ine podanie (nieco ako tie schizofrenicke sestry... tam to bolo fakt pekne)
radsej by som bol, keby mali malkaviani proste uplne ine moznosti odpovedi (teda nie to iste, len prepisane do podivnej reci) - to by vobec nevadilo ani keby sa vyjadrovali uplne normalne
ALE
v kazdom pripade to je aspon zaujimave ozvlastnenie a rozhodne by som to nebral ako vylozeny zapor (uz len pre to, ze pri opakovanom hrani aspon clovek zase neprecita kvanta uplne stejnych rozhovorov)
ale kdez, osoba A napise koment na ktery ma pravo, a blize neurcene mnozstvi osob x ma pravo ho podle toho posoudit jako nebetycneho curaka a tuhle skutecnost nasledne ventilovat, nacez maji pravo taky :)
Otazkou je kdo z vas je vetsi. Nejdriv jsme myslel ze ty a ze Adieu je mozna prisny, ale ferovy, jeze po par jeho komentech vidim ze se vetsinou jen vzteka jak male decko co sezralo nejaky slovnik a ze se krom snahy byt proti jeste aktivne snazi okoli nasrat, takze bych rek ze momentalne vyhrava :)
Otazkou je kdo z vas je vetsi. Nejdriv jsme myslel ze ty a ze Adieu je mozna prisny, ale ferovy, jeze po par jeho komentech vidim ze se vetsinou jen vzteka jak male decko co sezralo nejaky slovnik a ze se krom snahy byt proti jeste aktivne snazi okoli nasrat, takze bych rek ze momentalne vyhrava :)
Last jedi: Nikdo se přece nepozastavuje nad šíleností malkaviana, ale nad tím, že se to projevuje zrovna tím, že mluví jak vocas (co to má být vůbec za poruchu?). Popravdě mě tahle skutečnost ještě více odrazuje od toho, abych tu hru zkusil, protože tohle už jsem si (i když DOUFÁM že v silnější variaci) protrpěl u V:tM:Redemption (kde mimochodem přítomný NPC malkav taky překvapivě mluvil jak hovado). Celkem mi stačilo, když jsem se od Adieuho dozvěděl jak jsou tam stereotypizovaní Brujahové a nevím, jestli bych rozdýchal, že můj nejoblíbenější klan univerza má "veľmi vtipne napísane" dialogy. Přitom je to snad ten nejméně imaginativní způsob, jak malkava do RPG hry zpracovat.
cool! jen mu hezky naberte na vidle, toho zlosyna, vždyť si opakovaně dovoluje psát o záporech. a po zbytek času se rochněte v té své narcistické beznaději poschvalných a přitom super seriózních (checht) komentářů. ne, vážně: čím větší křižák, dím zoufalejší vlastní commenty. sladké nic je pořád nic.
osobně se velmi bavím sledováním situací, kdy si dovolím zle zkritizovat libovolnou modlu a pak mi vesele naskakují mínusy. beru to jako dobře odvedenou práci z mé strany. vážně prima nešvar průměráků...
nerad vám to říkám, ale Adieu vám má, co se týče GTA SA, hovno co vysvětlovat, to jste asi nepochopili význam zdejšího systému. i proto "herní CSFD" zatím zůstává spíše jen snem.
a proto: gogogo, Adieu! :->
osobně se velmi bavím sledováním situací, kdy si dovolím zle zkritizovat libovolnou modlu a pak mi vesele naskakují mínusy. beru to jako dobře odvedenou práci z mé strany. vážně prima nešvar průměráků...
nerad vám to říkám, ale Adieu vám má, co se týče GTA SA, hovno co vysvětlovat, to jste asi nepochopili význam zdejšího systému. i proto "herní CSFD" zatím zůstává spíše jen snem.
a proto: gogogo, Adieu! :->
Všem děkuji za ukázku toho, co je dobrá úroveň, ale tato party mne již přestává bavit. Snad zase jindy, braši!
takze tu resite ze adieu zdrbal bloodlines v komentu? Teda zrovna pod bloodlines napsal imho aspon trochu rozumny :)
adieu> zrovna z tebe se fakt neposeru :)
adieu> zrovna z tebe se fakt neposeru :)
silverion - tak to napisem jednoducho - kritizoval som tu niekoho ineho za to, ako napisal svoj prispevok? (hamster +/-). Pokial viem, tak nie, ani to nehodlam, pretoze jednoducho neexistuje dovod. A pokojne by som mohol, co ak napriklad niekto kritizoval moju oblubenu hru! Mam ho za to zdrbavat? Z 99% nikdy nebol dovod, pretoze ten clovek si to logicky odovodnil. Lenze toto je uplne iny pripad, kde som skratka nemohol mlcat (vlastne mohol, a bol by pokoj :) ). Okrem toho, z mojej strany to bola skor reakcia na sumu jeho komentarov ako na jeden jediny (ale kedze sme v diskusii VtM, rozobral som len ten jeden). Staci si precitat komentar k SA, kde sa plne odkryva uroven jeho autora.
Adieu napsal vcelku normální příspěvek, a způsob jakým jste jeho osobu i to co napsal zdrbali, mi přišel dost nefér. Proto ten agresivní comment. Jinak z mojí strany taky vše.
aoshi: Hmm, nejsi náhodou Mort? :-) Každopádně mám radost, že je někdo schopen to pochopit.
pipboy: Jen odejdi, dříve, než ti začnou ta perka, jimiž ses tady blýsknul, pelichat.
Slovíčko "pseudo" je opravdu dokonalé. Takřka symbol dehonestace v podání... primitivů.
pipboy: Jen odejdi, dříve, než ti začnou ta perka, jimiž ses tady blýsknul, pelichat.
Slovíčko "pseudo" je opravdu dokonalé. Takřka symbol dehonestace v podání... primitivů.
no neviem, ale ked niekto vymenuje zle vlastnosti hry a napari jej 95%, tak je z mojho pohladu dost jasne ako to myslel...
ta hra ma 95% aj napriek tym zlym vlastnostiam, takze zvysok je podla neho asi fakt na urovni
ked to clovek berie komplexne, tak to zmysel dava
pokial chce vytrhavat z celku (ci uz hodnotenie, alebo komentar), tak je jasne, ze mu to nebude sediet
ta hra ma 95% aj napriek tym zlym vlastnostiam, takze zvysok je podla neho asi fakt na urovni
ked to clovek berie komplexne, tak to zmysel dava
pokial chce vytrhavat z celku (ci uz hodnotenie, alebo komentar), tak je jasne, ze mu to nebude sediet
silverion - a kto si ty, ze si dovolujes sudit, ci su moje slova neopravnene alebo opravnene? Kto si, ze si dovolujes tvrdit, ze JA hovorim nieco proti negativnym komentarom? Kto si, ze si dovolujem MNA nazyvat inkviziciou? Kto si, ze sa opovazujes obvinit ma z niekoho napdania?!!! :)
Neviem kto si, a co chces, ale najprv si dobre precitaj co clovek pise, az potom sa k tomu vyjadruj. A ked ti je vysledok debaty ukradnuty, tak sa do nej prilis nemotaj. Nikdy neslo (aspon mne) o to, ze ma niekto negativny nazor na nieco, ale o sposob akym ho vyjadruje, ako sa pri tom "tvari" a co si mysli. Nazor je nazor - nemozes niekoho donutit ho zmenit. Ale jeho sposoby mozes kritizovat kolko chces a kde chces. Obzvlast ked su opravnene. Nic viac, nic menej. A toto su posledne slova k tejto teme, rovnako ako osobe.
Neviem kto si, a co chces, ale najprv si dobre precitaj co clovek pise, az potom sa k tomu vyjadruj. A ked ti je vysledok debaty ukradnuty, tak sa do nej prilis nemotaj. Nikdy neslo (aspon mne) o to, ze ma niekto negativny nazor na nieco, ale o sposob akym ho vyjadruje, ako sa pri tom "tvari" a co si mysli. Nazor je nazor - nemozes niekoho donutit ho zmenit. Ale jeho sposoby mozes kritizovat kolko chces a kde chces. Obzvlast ked su opravnene. Nic viac, nic menej. A toto su posledne slova k tejto teme, rovnako ako osobe.
Jedi a Mick: I když je mi výsledek téhle diskuze naprosto ukradenej, pořád jsem ještě nepochopil, co je špatnýho na tom, když někdo napíše negativní komentář (v tomhle pžípadě to ani negativní komentář nebyl). Asi byste si chlapci měli přestat hrát na nějakou inkvizici, která tady rozhoduje, čí příspěvek je objektivní a čí ne. Místo napadání lidí v diskuzi radši napište svý vlastní komentáře, kde nám všem ukážete, jak se takový objektivní a informativní příspěvky píšou, protože tomu evidentě rozumíte lépe, než kdokoliv jiný.
(jaj pseudointelektual vs. pseudointelektualni kreten, komu mam fandit? o cem diskutuji? Nejsem padly na hlavu abych to cet vsecko)
Hamster: jasne, že sa vymedzuje a nebude každý príslušník jedného klanu ako klonovaný, len pozastávať sa nad šialenosťou Malkaviana je bezpredmetné a rozhodne je to inak veľmi vtipne napísane a iné než zvyšok dialógov, komu sa to nepáči môže hrať za iné klany.
Adieu: ako ti povedať aby si to pochopil, hmmm meleš hovna? Problém je v tom, že to, že človek plácne len tak niekde svoj názor mu ten názor nijak neodcudzuje, ale na to aby to uznali aj ostatní uživatelia to chce predsalen trochu viac...
Adieu: ako ti povedať aby si to pochopil, hmmm meleš hovna? Problém je v tom, že to, že človek plácne len tak niekde svoj názor mu ten názor nijak neodcudzuje, ale na to aby to uznali aj ostatní uživatelia to chce predsalen trochu viac...
Vida, nyní mají dokonce komentáře mít určitý normální koncept...
Ten blábol o výkvětu pominu, nejen že to nemá relevanci na to, co jsem psal předtím, ale navíc by má odpověď většinu lidí asi nepotěšila. A já chci být hodný Santa.
Ten blábol o výkvětu pominu, nejen že to nemá relevanci na to, co jsem psal předtím, ale navíc by má odpověď většinu lidí asi nepotěšila. A já chci být hodný Santa.
Last jedi: Podmínky hry neřeším, protože jsem jí ani zatím nehrál. Normálně bych se tedy neozval, ale ty jsi proti Adiemu použil World of Darkness a to v případě, kdy dané univerzum rozhodně není na tvé straně (naopak se silně vymezuje proti stereotypizaci klanů) a když jsem viděl, že to ještě nikdo jiný neudělal, tak mi to jako fandovi nedalo, abych na to neupozornil.
Adieu: a kde bereš tú istotu, že ty si práve ten výkvet? Nejde o slovo neger, ide o celý nahlavu postavený koncept komentáru a to nerátam tých vtipných 5% za absolútnu prízemnosť a čiernobielosť vlastného videnia :)
Abych jen nekoukal z dálky:) Na obranu Adieua uvedu jen, že slovo "negr" není v žádném případě rasistické, jedná se o oficální název "negroidní" rasa, to je zcela oficiální výraz a nevidím nic hroznýho použít slovo negr pro označení černochů a to i přes fakt, že ho mnozí používají jako hanlivé slovo je vlastně úplně normální.
Píšu to jen proto, že nemám rád tzv. rasismus a zneužívání toho slova.
Můžete pokračovat, stahuji se do oblasti tribun a diváků:)
Píšu to jen proto, že nemám rád tzv. rasismus a zneužívání toho slova.
Můžete pokračovat, stahuji se do oblasti tribun a diváků:)
Last jedi: O šílenosti Malkaviana hovořit nehodlám, všechno jsem ti vysvětlil dříve, ale ty nejsi s to to pochopit.
Já se filosofy neoháním ( :D ), já to využil jako kulisy ke svému vtipu. Toť vše.
Nakonec zdejší svatoušci vytáhnou i nekorektní zlé slovo negr, které jsem použil v komentu na San Andreas, to je prostě moc. :D Co je rasistického na tom, že nesnáším rap, dnešní kulturu s ním spojenou, vulgárnost, tupost a přízemnost? A ano, černoši (odteď tady nebudu říkat negři (jejky!), abyste si nenamočili do kalhot) se mi dokonce nelíbí. Jen mi diktuj vkus, ty antirasistický ctnostný Hitlere. ;-)
Anonymita internetu je dobrá v tom, že člověk nemůže být za svůj názor trhán bandou tupců. Ne že bych s tím jinak měl problém, říkám to jen proto, neb mi přijde, že ses nad tím takto ještě nezamyslel.
Nakonec zdejší svatoušci vytáhnou i nekorektní zlé slovo negr, které jsem použil v komentu na San Andreas, to je prostě moc. :D Co je rasistického na tom, že nesnáším rap, dnešní kulturu s ním spojenou, vulgárnost, tupost a přízemnost? A ano, černoši (odteď tady nebudu říkat negři (jejky!), abyste si nenamočili do kalhot) se mi dokonce nelíbí. Jen mi diktuj vkus, ty antirasistický ctnostný Hitlere. ;-)
Anonymita internetu je dobrá v tom, že člověk nemůže být za svůj názor trhán bandou tupců. Ne že bych s tím jinak měl problém, říkám to jen proto, neb mi přijde, že ses nad tím takto ještě nezamyslel.
hmaster: pretože Malkavian nie je normálny šialenec a uznaj sám, aký zmysel by malo dávať do hry šialenca, ktorý by nepôsobil ako šialenec?
Mne vadí to, že pokladá za blbosť to, že sa Malkavian chová šialene, veĎ to je predsa podstata jeho zaradenia do hry.
Mne vadí to, že pokladá za blbosť to, že sa Malkavian chová šialene, veĎ to je predsa podstata jeho zaradenia do hry.
Hamster> No však se taky mnoho NPC diví, že zrovna hráčův Malkavian mluví takhle šíleně a samy mu říkají, že "to schytal pěkně tvrdě" myšleno jako to Malkaviánské šílenství.
Jak jinak odlišit šíleý klan od ostatních? Jen jinými a šílenějšími disciplínami? Jsem moc rád, že udělali tenhle styl dialogů. Rozhodně mi to nepřijde jako klišé. Podle mě je to náhodou velmi zábavné a naštěstí si to myslí většina lidí.
Jak jinak odlišit šíleý klan od ostatních? Jen jinými a šílenějšími disciplínami? Jsem moc rád, že udělali tenhle styl dialogů. Rozhodně mi to nepřijde jako klišé. Podle mě je to náhodou velmi zábavné a naštěstí si to myslí většina lidí.
Last jedi: Tenhle post jsem viděl, ale nechápu jak přiznání toho, že šílenec může působit normálně, reaguje na adieho kritiku toho, že malkaviani mluví divně, která ti zřejmě byla trnem v oku.