Pokiaľ si ale dobre pamätám, tak stále tam boli isté dmg modifiers = kritický zásah, one hit one kill zo stealthu. A tiež sa mi zdá, že je to filozofia "je to source engine, tak to proste MUSÍ mať vlastnosti ako FPS. :D
"Ale jsem jinak rád, že nesouhlasíš i s originálním příběhem, pestrými úkoly, skvělou mimikou a docela fajn dialogy. O tom jsem se bohužel nemohl moc rozepisovat, abych se vyhnul řadě spoilerů." Zvláštne, že väčšina ľudí to do komentáru dokázalo napratať aj bez spoilerov. :D
"Ale jsem jinak rád, že nesouhlasíš i s originálním příběhem, pestrými úkoly, skvělou mimikou a docela fajn dialogy. O tom jsem se bohužel nemohl moc rozepisovat, abych se vyhnul řadě spoilerů." Zvláštne, že väčšina ľudí to do komentáru dokázalo napratať aj bez spoilerov. :D