Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pokiaľ si ale dobre pamätám, tak stále tam boli isté dmg modifiers = kritický zásah, one hit one kill zo stealthu. A tiež sa mi zdá, že je to filozofia "je to source engine, tak to proste MUSÍ mať vlastnosti ako FPS. :D
"Ale jsem jinak rád, že nesouhlasíš i s originálním příběhem, pestrými úkoly, skvělou mimikou a docela fajn dialogy. O tom jsem se bohužel nemohl moc rozepisovat, abych se vyhnul řadě spoilerů." Zvláštne, že väčšina ľudí to do komentáru dokázalo napratať aj bez spoilerov. :D
Zajímavé. Lokace budiž, prostě máš asi jiný představy o špinavém světě. Jdeme dál. Vadí snad někomu v Diablu, Gothicu nebo třeba prvním Vampirovi, že ať kolem sebe řeže jakkoliv, damage je stále stejný? Ano, není to logické, zvlášť v 3D hře z pohledu vlastních očí, ale je to daň za to, aby měl smysl vývoj postavy (nebo se ti snad v tomhle líbil Fallout 3?). K těm bugům jsem se zmínil už minule, s tím co popisuješ jsem neměl žádný problém - snad až na občasnou (opravdu jen občasnou, týkalo se pár lokací) haprující AI.

A proč jsem dal mínus? Jak (zřejmě ironicky) nadhazoval MCZ: "od toho tu přeci jsou"... A když s 80% komentu nesouhlasím, pak nevidím důvod ten mínus bod nedát. Po pravdě nevím co jiného by mě mělo donutit na to proklaté mínusko kliknout. Nebo se tu snad chcete dostat do stadia naprosto nekritické společnosti, kde by nikdy nikdo na mínus neklikal? To už tu pak fakt nemusí být vůbec...
pohlednejší kanalizace? akože vyleštené s ozdobami, turistickým sprievodcom a stánkom so suvenýrami? :D
Ak sa hráme na realistickosť, tak keď ti niekto za stenou robí zvuk krokmi, tak nereaguješ len preto, že ho nevidíš? :D
kurcatovium: Ve spoustě her jsem narazil na pohlednější kanalizace. A kromě toho se mi nelíbila třeba ani ta továrna, interiéry některých budov a řada dalších lokací. Některé byly atmosferické a líbily se mi, to jsem tam také uvedl, ale chudost spousty lokací prostě odpustit nemůžu.

Jinak damage do hlavy byl stejný jako do těla, střílení přes objekty, kdy polovina objektu byla asi textura, to se mi také stávalo častěji. AI SWATu přímo excelovala a i ti gangsteři reagovali občas dost nelidsky. Pohyby po zásahu byly počítačové a silnější SWATi a další nepřátelé vůbec nereagovali. To vše ve hře bylo. To střílení přímo přes zdi, to bylo opravdu jen v pár lokacích, ale také mě štvalo.

Ale jsem jinak rád, že nesouhlasíš i s originálním příběhem, pestrými úkoly, skvělou mimikou a docela fajn dialogy. O tom jsem se bohužel nemohl moc rozepisovat, abych se vyhnul řadě spoilerů. Tady se přece bije za každou hloupost (viď Paule) :-)
MCZ: Eh? Máš špatnej den nebo co? Napsal jsem snad něco proti jeho vkusu? Chápu, že každýmu se líbí něco jinýho, ale pod tím výrazem "Asi jsem hrál uplně jinou hru..." se skrývá uplně něco jiného. Třeba to, že ze zmiňovaných "bugů" jsem se setkal s jedním jediným. Nebo by mě zajímalo, jak si Pivo představuje kanalizaci? Všude po stěnách rozvěšené gobelíny, ze stropu visí krásné křišťálové lustry a místo v hovnech si člověk našlapuje po červeném koberci?
kurcatovium: notyvole, mu se to hra nelíbila jako tobě? To snad máme každý jiný vkus nebo jako co? Šup mu mínusko, od toho tu přece sou!


Tohle jsou opravdu černé dny databáze...
Pivo: Sorry, ale s tím tvým komentářem v žádným případě nelze souhlasit. Asi jsem hrál uplně jinou hru...
Kubulus: Nevydával jsem to celé jako objektivní kritiku, ale vyčetl jsem objektiva která mi na hře vadila a potkávala mě (teda alespoň u akce). Názor na design apod. to už je subjektivní, i když by se i to dalo považovat za objektivní, když je ve hře málo objektů, chudé opakující se textury apod.

A navíc nekritizuju celý žánr. Proč se mi Gothicy, Arx Fatalis, Risen celkem líbili? Kdybych nenáviděl celý žánr, tak do hry nejdu.

A k té tvé originalitě - Já chci něco originálního, ale ať to také funguje do puntíku perfektně. To se u Vampire nedá říct a nikdy jsem netvrdil, že originalita je úplně vše a to nejdůležitější, co mě posadí na prdel. To sis špatně vyložil. U originálních her si často stěžuju na zbytek hry a u neoriginálních za nedostatek originality.

A skloubení FPS a RPG? No vidíš, takže když chci lepší akční stránku, tak zase nechci tak moc, ne? Přece to není úplně čisté RPG, kde by podle vašich nepsaných pravidel měla být akce podstatně horší.

EDIT: Nate: To by se dalo říct, že ty jsi neměl hrát Gears of War apod. Nikdo komu něco úplně nesedne, tak by neměl tu danou hru hrát.
Pivo: Je hezké, že odkazuješ k aoshimu příspěvku, který nepřímo potvrzuje, co tu celou dobu říkám. Když si ten fakan ( v tomto případě třeba ty nebo jiný FPS či TPS hráč) vyhlídne solidní 500 stránkový román (pro tento případ Bloodlines) a vytkne na něm to, co je snad v každém druhém RPG, tak mi to nepřijde uplně v pořádku. Proč sem tahám to programování? Říkám tím jen to, že Bloodlines je dost originální hra s ojedinělým přístupem (už jen to skloubení FPS a RP žánru), přičemž na vyčíslení jemu podobným ti stačí jedna ruka. Jenže to tě nezajímá :) Přitom je to zvlášťní, myslel jsem že ti jde hlavně o originalitu, jak pořád píšeš v diskuzích u těch všech svých oblíbených koridorovek. Ty bys radši snad zas chtěl to co tu bylo už 100 v FPS, ale hlavně aby to do puntíku fungovalo. Ty ses nevydal kritizovat jen Bloodlines, ale celý žánr :)

Jinak já tady ale přeci uznávám (jak se tu toho domáhal Ebb a aoshi) subjektivní hodnocení a komentář, na ten má každý právo. Ale nemusí to Pivo vydávat za objektivní kritiku, jak tu na začátku diskuze dělal.
Mě přijde, že Pivo tuto hru neměl vůbec hrát. Je to úplně to samé, jako kdybych já měl ohodnotit libovolnou fotbalovou hru i přes fakt, že u fotbalu (i v reálu) umírám nudou.

BTW střílet skrz zeď jde i v Gears of War, ne moc (ne tolik jako třeba v Dark Sectoru), ale jde to :D
Už toho Piva nechte, tahle konverzace stejně nevede ke zdárnému konci.

Navíc Pivo zde po hře nechtěl něco co mu nemohla nabídnout (např. více akce, ježdění v autě), ale pouze hodnotil to, co už ve hře je a dle jeho názoru (není tedy jediný) se mu nelíbilo. Ač na to kladl větší důraz, než většina a ostatní kvality hry (asi) slepě přehlížel. (či tolik neocenil)

Kubulus: Já tím chtěl říct, že dáváš špatná přirovnání (to tvé demonstrování, kdybys náhodou opět nechápal). Ne, že TY KONKRÉTNĚ jsi chtěl v Batmanovi nějaké dialogy. Špatně jsi to pochopil a když čtu tvůj poslední příspěvek, tak se mi zdá, že už ti dochází argumenty, nepíšeš k věci, zřejmě jsi vůbec nepochopil o čem píšu a proto jsi to radši zdůvodnil, že celá má snaha byla tě odpálkovat a byla špatná.
btw: hutný (obsáhlý) není synonymum ke slovu dobrý

Jinak sebehorší román je lepší než sebelepší pohádka pro fakany? :-)
Přečti si aoshiův příspěvek - záleží na úhlu pohledu z jakého se na to díváš.

Ale jsou to dva odlišné žánry a dalo by se říct, že něco co je ve své kategorii bída, nemůže být lepší než špička úplně jiného žánru.
Když máš rád furt ta svá přirovnávání, tak je to asi, jako by jsi řekl, že letadlo, co nelétá je lepší než automobil co funguje správně jak má, jenom protože to letadlo má motor o větším výkonu.

EDIT: Když ti nejde o programování, proč jsi to programování vytahoval teda??
Kubulus: Podle toho co tu řikáš, je 20 stránková pohádka pro fakany lepší jak 500 stránkový příběhově hutný román, jelikož v těch 500 stránkách narozdíl od těch 20 najdeš pár míst, které tě budou nudit.

Presne o tom to je. Zalezi na tom z akeho uhla pohladu to sledujes. Faganovi tiez nebudes vysvetlovat, ze jeho 20 stran je *horsich* ako tvojich 500, pretoze pre neho proste horsie nie su.
Pokial fagan zacne citat 500-stranovy roman, tak ho sprdne pod ciernu zem, pretoze sa mu nepacil. A ma na to plne pravo, pretoze on nepodava wannabe objektivny nazor. On podava SVOJ nazor.
Ergo pokial budem citat Ferda mravca a bude mi vadit, ze je tam malo romantiky, tak poviem ze mi to vadilo aj napriek tomu, ze tam ta romantika nemala co hladat. Komentare su presne od toho - koho zaujima nazor vacsiny, ten si pozrie percentualne hodnotenie. Kto o tom pochybuje a chce presnejsi popis, ten si pozrie zopar komentarov (idealne z roznej casti hodnotiaceho spektra) a lahko konfrontuje svoje nazory a svoje preferencie s tymi v komentaroch a sam si vyselektuje ci je pre neho dany komentar prinosny (nakolko ma jeho autor rovnaky pohlad na vec ako on), alebo prinosny nie je.
Cim roznorodejsie pohlady na vec, tym je to prinosnejsie lebo sa clovek neznaly danej hry lahsie zorientuje.

Neviem co teraz po Pivovi chcete - aby ten komentar prepisal a preriedil negativne nazory?
Proste ma ine preferencie a iny pohlad na vec, tak neviem co sa mu snazite natlacit, ze jeho preferencie su *horsie* ako tie Vase.
No jo, právě proto jsem použil slovíčka jako hutný (=obsáhlý) a pohádka pro fakany (=příběh s tou nejjednodušší možnou zápletkou). A nemusíš tady dělat, jako bych chtěl v Batmanovi možnosti dialogů a RPG prvků, moc dobře víš, že jsem tím pouze demonstroval stejný systém, dle jakého si hodnotil ty (prohledej si diskuzi nebo poštu, či kam všude píšeš). Jinak mi prokristovy rány nejde o žádné programování a nic to s tim nemá společné. Chtěl jsem tím říct pouze to, že Vampire je hra komplexní, zatímco Batman hra obsahově vcelku primitivní, ale díky tomu, že je to koridor jak prase, tak je poměrně vyladěná. To ostatní budu raději ignorovat, neboť to je zas jen snaha mě odpálkovat, bohužel zacílená na špatný směr (pominu-li to, že jde o fakt kristalicky individuální, tak je četba špatného románu pořád duchaplnější než ta sebekvalitnější pohádka pro fakany).
Kubulus: Sice jsi to nenapsal přímo těmito slovy, ale naznačoval jsi to. Nechce se mi hledat, kde to už bylo, ale něco ve smyslu "je to jakoby hráči u Batmana chtěli konverzování, výběr témat a velké množství kvalitněji zpracovaných dialogů" Čím více dialogů, tím méně akce a ze hry by se stávala úplně jiná hra. Už by se na Batmana nedalo dívat jako na jednoduchou bojovku, ale spíše nějaké kecací RPG. Hra by si kladla za cíl už mnohem více a tímpádem by byla větší možnost, že se něco podělá a hra už nebude tak dobrá, jakoby byla, když si vývojáři budou klást menší cíle a naprogramují něco jednoduššího.

A o složitosti naprogramování jsme se nebavili doteď. Nepopírám, že kordidorovka je lehčí naprogramovat, ale se zábavností samotných her to nemá moc společného. Čím složitější hra, tím větší je šance, že tam toho hodně dokurví. Tady nejde o počet napsaných stran, tady jde o kvalitu napsaných stránek a TO JE ROZDÍL! A tímpádem tvé přirovnání o dětské pohádce a nějakém románu je zase mimo mísu. I román může autor pokazit a nakonec bude lepší i ta blbá pohádka.

Kromě toho knížky a hry jsou pro mě odlišný druh kultury. Knížky spíše poskytují buď zábavu nebo vzdělání a také nesrovnáváš kvalitu mezi encklopedií a románem. Maximálně tak na základě toho, zda je román napsaný kvalitně a zda encyklopedie nabízí pravdivé údaje.
U her by se za romány a poučné knihy daly dosadit jednoduché koridorovky a složitější hry. Obě plní svůj účel a nejde říct, co z toho je lepší.

Ten tvůj román a pohádka mi přijde jako Crysis a Hellforces (technlogické zpracování, crysis má více stran). Neustále používáš blbá přirovnání :-D


EDIT: To s tím designem je hodné k zamyšlení. Ale na druhou stranu tu hru tvoří pro RPG hráče a ti rádi prozkoumávají vše do posledního puntíku, takže by přece měli být důslední. Jinak to tvrzení úplně nepopírám, ale třeba takový Gothic 2 mi přišel perfektně nadesignovaný.
Pivo: "v Batmanovi dialogy zpracované v podobě koneverzování, výběru témat na úkor akce samotné" jak na úkor akce? Nic takového jsem neřekl.

Batman je zábavná hra, ale v duchu je to jen koridor, který je mnohem jednodušší naprogramovat, než Bloodlines, ve kterém vše můžeš procházet mnoha způsoby a ty činy tam mají svou odezvu. Podle toho co tu řikáš, je 20 stránková pohádka pro fakany lepší jak 500 stránkový příběhově hutný román, jelikož v těch 500 stránkách narozdíl od těch 20 najdeš pár míst, které tě budou nudit. Není to žádný špatný příklad, je to uplně prosté a už nevím jak jinak to vysvětlit.

Jenže když někdo řekne jako ty: "V diskuzi dokonce někdo psal, že nemůžu srovnávat design RPG a FPS. To je pravda, ve většině FPS jen profrčím a už se nevrátím až do opětovného hraní, jenže v RPG se můžu kdykoli během hraní vrátit, takže tady by si na tom měli dát záležet a ne to takhle odbýt," čímž popře způsob, dle které ho se odpradávna vyrábí hry (u lineární kolidorovky dáte víc na detaily než rozvětveného RPG, u kterého se do některých lokací ani nepodíváte) a jsou poměrně všeobecně známé, ztrácím už víru v to, že bys byl schopen to alespoň respektovat.
No, po čase se mi teď připomíná jedna situace, kdy jsem stál na opačné straně a teď přiznávám, že jsem asi jednal neadekvátně. Bylo to u Mafie, kde MCZ kritizoval příběh Mafie, dialogy a srovnával to s filmovou produkcí. A musím uznat, že Mafie si kladla za cíl udělat něco věrohodného a excelentního, takže i přestože byl na poměry akčních her celkem fajn, tak jeho kritiku a nižší hodnocení plně chápu (ale nesouhlasím s ním úplně). Tohle je podobný případ, kdy ve hře akční složka je a když není zpracována úplně ideálně podle mých představ, tak to hře pochopitelně vyčtu, že ano?
Samozřejmě můžu i Gearsovi vyčíst, že dialogy nebyly na úrovni, příběh byl slabý apod. Ony tyhle složky tam nejsou nic extra a když se na to někdo podívá z jiného úhlu pohledu, tak to pochopím. Jenže já od toho chtěl převážně akci a tu jsem dostal, takže jsem udělil vyšší hodnocení, akorát pochopím i ty nižší, když si to správně odargumentují. Jenže u Gearse je styl macho - od drsňáků byste chtěli čekat nějaké extra rozumné a kvalitní komentáře a hlášky? Spíše tohle by bylo nerozumné a myslím, že ty použité dialogy vzhledem k tématu hry byly zvolené správně!

Jenže vy tu používáte úplně zcestná přirovnání - ve Fallout Vegas chcete vidět auta, v Batmanovi dialogy zpracované v podobě koneverzování, výběru témat na úkor akce samotné. To je asi jakože ve Vampire můžu skákat, tak budu chtít skákat jako Ricardo v Just Cause. Nebo když páčím zámek, tak u toho budu chtít nějaký simulátor páčení zámků. Některá vaše přirovnání mi přijdou směšná, ale to vám nedochází. Vy si furt dokola tvrdíte, že já to celé nechápu :-)


Ve Vampire bylo docela dost akce a nebyla jen tak okrajová, aby se neřeklo. V tom případě bych ji hře i odpustil.
Demagogie :D

Fajn, tak si to shrneme. Co od toho hráč očekává je jeho věc, ale proč to přisuzovat ke kvalitě hry? Že si Pivova intuice udělala o hře špatný obrázek je sice velká tragédie, nicméně není to žádný důvod k argumentům, které nám tu on přednáší. Pivo si kupříkladu vydedukoval, že když má hra Source engine, tak bude mít i dobrou fyziku. Přitom Source posloužil na mimiku obličejů, takže tam využití měl, nehledě na to, že hra vznikla ještě před HL2.

Jinak sám Pivo hru často srovnával s hrou kill switch, která je TPS (důvod byl ten, že chtěl nasrat Caelose, ale to zas odbíhám...), takže nevidím problém tu vytáhnou Pivem vynášenou akční hru, které můžeš tyhle věci jednoduše vytknout rovněž, přičemž není žádný důvod, proč tak neučinit.

Btw velmi mě zajímá, až ohodnotím Torment 50% a odůvodním to tím, že jsem od toho čekal RPG ve stylu ID, se k tomu budeš stavět. [pouze velmi obdobný příklad]
Kubulus, Last jedi: odhadem 99% hráčů, co si Bloodlines plánují zahrát, přinejmenším tuší, že ta hra má akční stránku - ať už z různých preview, doslechu, obrázků nebo třeba trailerů... Každopádně pokud splňují podmínku základní inteligence, tak si z toho odvodí, že tam ta akce asi opravdu bude. A když ta akce není moc dobrá (a ona není, což je vcelku většinový názor), tak je vcelku na místě to hře vytknout (a už čistě individuální, nakolik to bude pro daného hráče podstatné při celkovém shrnutí).

Pro vaše srovnání s tím, že je to stejné jako vytýkat nějaké čisté fps či čemu absenci dialogů se používá výraz "demagogie". Vlastně je to přímo exemplární případ.
Skrz zdi střílet šlo, ale jedná se pouze o rozpadlé budovy v misích "Ještě větší legrace s morem" a "Peklo v hotelu Hallowbrook" + v posledních dvou misích skrz 2 cm tlusté stěny ze dřeva a papíru či z čeho to bylo (ale to nepočítám), jinak vše funguje tak jak má. :)
Last jedi: To samé jsem už řikal, akorát jsem jako příklad použil Batmana. Pivo to ale ignoruje a asi bude, takže mu to těžko někdo dokáže vysvětlit. Jinak celý komentář je takový zmatený, kdy se chce prostě za každou cenu dokázat, že já, Pivo, mám pravdu.
Source engine neznamená, že to bude predsa FPS, to je absurdné. To je ako povedať o kapele, že keď tam má niekto dlhé vlasy, tak by tam mal byť metal.
Skôr som to myslel tak, že si sa zameral na to, čo ie je pre hru prioritné, prioritné pre hru boli dialógy, postavy, príbeh, questy, prostredia (ok prostredia si spomínal). To, že sa jedná o rpg znamená, že prepracovanosť a dôraz je kladený na niečo iné ako v prípade FPS. Ten princíp tvojho pohľadu je rovnaký, ako keby som prišiel ku Gears of War a začal sa sťažovať, že sú tam slabé a neprepracované dialógy a príbeh.
Ztotožňuju se s příspěvky Ebba "24.04.2010 10:12:42" a "24.04.2010 11:54:44" - vystihl to přesně.

Last Jedi: Tohle je trochu jiný případ. Vampire akci nabízel a vzhledem, že to běželo na tom Source enginu apod. tak jsem (jak už zmínil Ebb) čekal do jisté míry i to FPS. Kdežto tvoje případy jsou, jakobych si u Vampire stěžoval, že tam není akce z Just Cause 2 a nemůžu tam hrát za Batmana. To je úplně něco jiného - to jsem v komentáři vůbec nepsal :-D (neberu ten tvůj příklad samozřejmě na sebe, jen vyvracím, že se jedná o podobný případ s mým komentářem).

Prostě jsem šel ke hře s odlišným pohledem než jste měli vy ostatní a podle toho jsem ji i hodnotil a svých 60% si zdůvodnil. A i když se podle vás jedná o RPG, tak se mi nezdá, že bych po hře chtěl něco, co by mi hra vůbec nemohla nabídnout. Nečekal jsem tam jízdu v autech, žádnou akci z Just Cause dva ani hraní hokeje. Akci hra nabízela ve velké míře a chtěl jsem něco více a to, že se jedná o RPG, není zase tak úplně nejsprávnější výmluva. Není to špatná hra, v posledním odstavci jsem vypíchl klady, na které hra sázela a nedivím se vám, že vás kvůli toho hra ohromila a udělovali jste vyšší hodnocení - to je také správné. Akorát mě z toho hra neposadila na zadek a všímal jsem si i toho ostatního, které také mohlo být na vyšší úrovni.
Ja ti komentáre ani názory neberiem, jasné, ak s nimi súhlasím alebo nesúhlasím a cítim potrebu vyjadriť sa, tak sa vyjadrím, na to je tu tá diskusia. Skôr som narážal na ten pohŕdavý podtón, ktorým boli niektoré hlavne dávnejšie písané.
Konkrétne som narážal na diskusie pri WoW, KOTORe a Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, ale to už netreba rozoberať.

Demonštrujem teraz to kritizovanie, napr. pivovho komentáru (teraz je to príklad, tak nech ten príklad neberie Pivo na seba, že presne takto extrémne beriem jeho komentár, lebo to nie), napríklad na tom, že niekto si pozrie nejaký ten psychologický film, alebo scifi ktoré je o dialógoch a psychike postáv a niekto príde s tým, že je to hovadina, lebo sa tam skoro (alebo) vôbec nebojuje a furt tam len čosi kecajú. Samozrejme, daná osoba má právo si to myslieť, ale zároveň treba počítať aj s tým, že môj/jeho/tvoj názor je v takomto prípade konfrontovaný. Je to ako keď niekto napíše, že onlinovky sú o ničom, pretože tam nie je singleplayer, alebo "lebo nemajú žiaden príbeh". Jasné toto sú možno absurdné príklady pre niekoho, ale ja sa s tým bežne stretávam a je rovnako absurdné, aby som bral ok, ako keď si ty dal pred rokom či kedy Mass Effectu 0% a založil si to na tom, že ťa nasralo, akú ochranu tá firma na svojom dvd používa.
Ešte raz a dúfam že už naposledy. Môj komentár, je môj komentár, je to môj pohlad na hru. Pivov komentár na V:tB je Pivov komentár a jeho pohlad na hru. Jeho 60% zohľadňuje jeho očakávania, ktoré mohli byť diametrálne odlišné od tvojich či mojich (od mojich teda určite). Nebudem ho tu však nezmyselne kritizovať, že to nemal hrať ako to hral, a mal to hrať tak ako som to hral ja. Ved to je smiešne.

A ja že som niečo niekedy zovšoebecňoval a oháňal sa faktami? Tak to hádam nie, buď konkrétny.
Ty si to dokázal dať už v komentári najavo, ako niečím pohŕdam a keď s tým niekto nesúhlasil, napr. aj ja, tak si sa oháňal "faktami" a svoj názor si zovšeobecňoval na to, že to proste tak je a basta. :D
Asi žartuješ. Veď si to bol vždy práve ty čo dobehol k mojmu komentáru, ktorý mal negatívny názor na tvoju oblúbenú hru a mal si nejaké nutkanie mi začať rozpisovať v čom mám pravdu a v čom nie. Nájdi mi prosím ťa jeden prípad kde som ja išiel niekomu písať do diskusie, že má nesprávny názor v komentáry.
vždy sa mi páčil pojem akčné rpg, ako keby sa v rpg normálne nebojovalo :D to je potom call of duty akčná akcia, lebo tam zabiješ oveľa viac nepriateľov než v nejakom flashpointe a painkiller je akčneakčná akcia, lebo ich tam zabíjaš ešte viac? :D
Ebb: k tvojmu príspevku nižšie: nechcem z toho robiť flame, ale povedať, že "Myslím, že by bolo dobré keby poniektorí návštevníci tejto stránky prestali hladať ultimátne pravdy a superobjektívne hodnotenia." potom aké komentáre a kritiky si viedol pri rôznych MMO alebo hrách od BioWare z posledných rokov, sa do tejto skupinky radíš takisto. :D
Paul: JJ, bez dobrého flame-u, by nebolo dobré forum. Závodný simulátor z Falloutu môže byť, ak tam dajú autíčka a bude sa pretekať na čas. V:tB má však dosť neštastný semi-FPS súboj a to že je to postavené na Half-Life 2 engine, niektorí hráčí do istej miery očakavajú, že to bude aj dobré FPS. Mali tam dať turn-based combat ako napr vo Wizardry 8 a bol by pokoj.
Už je to docela dlouho, co jsem Bloodlines dohrál naposledy - nevzpomínáte si někdo, jestli bugy ovlivňovaly i konec? Hru jsem si nikdy nepatchoval a několikrát jsem nemohl dokončit hru tak, jak jsem zamýšlel (i když jsem si postup kontroloval podle návodu, abych si neznemožnil některý konec).
To střílení přes zeď nebylo nejčastější, ale přes spoustu objektů střílet šlo docela často. Např. konkrétně hala v tom mrakodrapu, kde byla uprostřed nějaká blbost, za kterou jsem se ukrýval před SWATy, co se spustili ze stropu po provazech. Ukryl jsem se za to a ona to byla z poloviny asi jen textura. Takových momentů jsem měl více.
Já prve hrál úplně nepatchovanou (1.1?) a následně 1.2 a rozhodně jsem nepostřehl střelbu skrzevá cokoliv, či vševědomost AI. Bojím se, co vlastně pivoňka hrála.
Pivo: Tož boj zblízka tam vypadá hůř kvuli tomu, že do něho hráč nenainvestoval snad žádné body. Jinak se mi spíš zdá, žes hrál nějakou ranou verzi hry. A mimojiné, hry jako Fallout třeba ani nešli bez patche v některých případech dohrát, to by mě zajímalo, kolik bys jim asi tak dal.
Příště tedy budu od Falloutu New Vegas čekat závodní simulátor a dám tomu 0%, a budu se rozepisovat o tom jak zkurvený to je, vždyť se tam nedá jezdit! (hyperbole, ikdyž jenom trochu : ))

Myslím, že by bylo dobré kdyby někteří návštěvníci této stránky přestali radit ostatním přestat hledat ultimátní pravdy a superobjektivní hodnocení.

(ale jinak flejm je vždycky sranda)


..jinak dohrál jsem to třikrát a nepamatuju si jedinou instanci, kdy by na mě někdo střílel přes zeď nebo ty ostatní problémy. Kdoví jak rozhašenou verzi Pivo hrál :)
Ta akce tam zabírala aspoň polovinu hry, jinak se mi nelíbila polovina lokací, které byly chudé a pořád to beru, že se jedná o akční RPG, takže jsem čekal i tak lepší akci.

btw: K té akci. Na tom videu to ještě jakštakš ujde s těmi blbými feťáky, ale problém byl i v tom, že jsem na střelné zbraně přešel od druhé půlky hry a s upíry, swat, gangstery a démony už to stálo za úplně prd. Jinak na tom videu boj zblízka vypadá hůře :-)


Střílení přes zdi nebylo všudypřítomné (třeba v tom rozhořelém baráku ho ale bylo dost), škubání platí pouze u slabších jedinců (a stejně je nějaké divné), AI mě vidí i přes překážky, ale v těhle garážích to zrovna nebylo vidět. Hlavně ke konci to bývalo časté anebo v tom rozhořelém baráku.
Hořká ironie - stejně jako Pivův komentář :)

btw stačí se podívat na video a tam vidíte že se:

a) nepřátele se poměrně slušně kryjí, a to i přesto, že tam AI nijak neperlí
b) když někoho trefím, je to poznat jeho cuknutím
c) žádné střílení přes zdi se nekoná

Ebb: A co? Pročti si diskuzi a zjistíš, že Pivo právěl říkal, že jeho výtky jsou místné a objektivní a popíral, že jde negativa veskrze subjektivní.
Každý k hre pristupuje odlišne. Niekto očakáva atmosferickú strielačku, niekto dejové RPG. Myslím, že by bolo dobré keby poniektorí návštevníci tejto stránky prestali hladať ultimátne pravdy a superobjektívne hodnotenia. Ja som fanúšik tejto hry a hltal som každú hru od Troiky (teda uhm... všetky tri), napriek tomu ma jeho komentár nijak nepohoršil.
on vypíchl všechny aspekty hry a nelíbila se mu jen čistá akce které je tam minimum, a dal hře 60% xD
Kvůli takovým co si chtějí v RPG hlavně hodně dobře zastřílet, už nemá skoro žádné pěkné věci. Fakt díky Pivo.
Jo, přijde mi dementní se u RPG hry rozepisovat na prdel textu o bojích, střílení, animacích a podobnejch píííčovinách, a geniálně zpracovanou RPG složku odbýt pár větama.Prostě comment i Pivovo názor fail.
Samé co Last jedi - nepochopil. Jinak udělejte mi laskavost, překousněte ten SPOILER a pokud jste hru nehráli, tak jukněte na tohle. A napište, zda-li vám ta akční část přijde opravdu tak špatná, jak říká Pivo :)
Nepochopil, ten komentár je asi o tom, že keby šlo o psychologickú drámu, kde by niečo trebárs riešil vojak v civile, lebo zažil nejaký traumatický zážitok vo vojne, tak budeš celý komentár rozoberať tú jedinú akčnú scénu, či je dosť vieryhodná a podobne. :)
Ech. No, v závěru hry tyhle pi*oviny byly frustrující. Když jsem se schoval za objekt a jeho vrchní půlka byla asi jen textura přes kterou mě SWAT zabíjeli. Nebylo to těžké, ale štvalo mě to a hodně + ta nelidská přesnost protivníků přes celou mapu, přestože jsem do nich vyprazdňoval zásobník ze samopalu, měl skill na max. ale oni mě zabili a to jsem mířil přesně. A rentgenové vidění nepřátel přes zdi, to taky není blbost, to nasere. Akční závěr jsem viděl tak na 30%, ale naštěstí ten zbytek to zachraňoval.

Jinak lokace jako hořící hotel, spousta interiérů, kanály, továrna - tyhle všechny lokace se mi zdály chudé a nezáživné.