Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Interview with the Vampire? Tedy na způsob to přímo není, ale upírský film dobrý. Jinak z filmů jsem si během hraní Bloodlines občas vzpomněl na Se7en, ačkoli ten není upírský.

Jinak VtM: Redemption mi přišel úplně jiný než Bloodlines (a mnohem horší).
Filmy Interview With The Vampire a Queen of the Damned, seriál True Blood, hru VtM: Redemption... sakra, někde jsem v PC měl pravidla pro World of Darkness, kde byly desítky takových titulů.

EDIT: Otázka je, jestli sháníš něco kompletně jako Bloodlines, nebo jenom něco s podobným settingem, atmosférou, světem apod.
Malignus: Pochybuji, že by něco takového existovalo. Nicméně, vše je možné a knih dle her je spousta, jenomže jsou napsané povětšinou dost blbě. Viz třeba knihy, tuším čtyři, ze hry Doom.
Neznáte někdo náhodou nějakej film / seriál / hru / knihu na způsob Bloodlines?
Z wiki: "The companion mod, also abbreviated as VTMB CompMod, is a major modification to the game created by Planet Vampire community member Dheu. First released in February 25, 2009", takže asi ne, přinejmenším ne nějakou public verzi :-).
Mno myslim že jsem něco takoveho zahlidl na torrentech prde uz snad rokem :-)
Ty dveře se musejí obejít tunelem a vypáčit se dají až později. Bohužel, nevím co jsi už všechno udělal, tak ti dám komplet návod na tenhle úkol: Pokec s Maxem. Pokec s Damsel. Jdes do Skyline, kde v Paulově pokoji si poslechneš záznamník. Pak o patro výš pokecáš s holkou a v Empire si zabojuješ. Pak znovu pokecáš s Damsel. Pak s homelessačkou a s Tin Can Billem. Projdeš stoky až k zamčeným dveřím. Prolezeš jedním průlezem poblíž. Po souboji půjdeš přes barikádu do jiný části (kam proplaveš kousek) a odemkneš je pak z druhý strany. Půjdeš za Damsel s letákem a ta už tě pak nasměruje za hlavním šmejdem.
Potřebuji trochu pomoct s questem Fun With Pestilence. Po dokončení předchozí části questu (A Plague For the Angels) jsem dostal za úkol pokecat s Tin Can Billem (homelesák), jenže s ním jsem již mluvil při plnění prvního questu (kdy zemřel) a teď jsem jaksi zamrzl na mrtvém bodě, jelikož se zdá, že bez pokecu s ním nemohu odemknout jedny dveře v kanálech (vůbec se nenabízí možnost použití lockpicku).

Očividně nejsem sám, viz třeba http://www.gamespot.com/pc/rpg/vtmb/show ... -45451894&pid=914819... Teď ale co s tím?
Já jsem použil nejnovější neoficiální patch (5.2) a taky jsem na nic nenarazil, pohoda. Jo a rozhovor se stopkou je excelentní :D - STOP! No, you stop!
Já to zatím dohrál jen několikrát za Toreadorku. Ale chci to dohrát za všechny. :-)
Malignus: až na ten comp jsem stejný případ, taky Score, ale ve dveřích jsem se občas zasekl, nicméně, stalo se to jen tehdy, když jsem běžel těsně ke dveřím a zuřivě mačkal otevřít. Kdybych byl trpělivý, můžu říct, žádný bug. Že byla zabugovaná než jsem ji potkal, je mi bez prominutí u prdele.

Mimochodem, pokecali už jste si za Malka se STOPkou?:)

EDIT: Že jsem se zrovna vrátil z koncertu a jsem nachcaný jak prase, píšu hezky, jsem bombarďák:)
Mám PC Asus A7V8X-X, Athlon XP 2400+, OCZ 2x1GB RAM, Radeon X1950Pro, WinXP SP2. Hru ze SCORE (s přiloženým patchem, češtinou a opravou na Hlas krve) hraji v rozlišení 1024x768 a vše ostatní grafické nastavení na maximum a po několika dohráních můžu říct, že jsem splnil všechny questy a nezaznamenal sem jediný bug jako například trhání hry, zasekávání dveří, opakování zadávání questů, útoky nepřátel skrze zdi, zrácení se objektů, padání, prolínání postav apod. ... O těchto problémech slyším prvně. :-D :-P
Zabugovaná? Je. A fest. Nedoladěná? Taky. Dokonalá? Ani ve snu. Hodná 100% hodnocení? Rozhodně ano, pokud někoho bavila tak, že mu případné problémy nevadily.

necrotising_: Z tohohle hlediska (procenta jsou pro mě známka toho, jak se mi hra líbí/líbila či za jak povedenou ji považuji - plus mínus, tedy) je i ta 0% asi ok (ale na druhou stranu, hry, kterým bych dal 0% zpravidla nehraji, tudíž ani nehodnotím). Tj. hodnocení 0% je ok, ale bylo by to asi lepší až po dohrání hry... Jeden z důvodů, proč jsem BGE nehodnotil XD (zatím).
Seru na to, hodnoť si tímhle podivným způsobem dál. Ještě pár takových a mužem se tu na to vysrat.
Se vrať na základku :) Už asi před 5 hodinami jsem tu napsal, proč jsem hodnotil tak, jak jsem hodnotil, nepotřebuju si to před někým "ospravedlňovat".
5 procent je hovadina, to si zaslouží tak možná slideshow dvou opakujících se obrázků, které se vydávají za hru. Minimálně 10 míň bych tu nikdy žádné hře nedal.

Vmt:B patří mezi mé nejoblíbenější hry, do mého TOP3 a proto hodnocení 100%. Projel jsem ji za každý klan, za muže i ženu, to je 14 her + další opakované přejetí za oblíbené klany, takže si svoje hodnocení dokážu ospravedlnit, což ty, jak tady čtu diskuzi nedokážeš.

Hra mi jede absolutně bez problémů, jediný bug co se mi stával, je zasekávání se ve dveřích, což není takový problém, když hra tak často automaticky ukládá.

Jo a ještě, spoustu her, hlavně starších, mírně nadhodnocuju, vím o tom.
Mozno, ja to zkousel o spolubydliciho jen a tam jsem to povazoval za dusledek inetalcky GMA950 :)

necrotising> jsem vysokoskolsky student :)
Odpovídající, každý den si se mnou nějaká patetická autorita vytírá prdel, ale já se budu zabývat dvojicí procentek na databázi her.
"Problem s BGE je tusim dan nedostatecnym vykonem."
-----------> I toto tušení je liché. Oba mé počítače, na nichž se zmiňovaný problém vyskytl, byly vysoko nad hardwarovými požadavky BG&E.


K ostatnímu bych uvedl moc pěkné rčení, které jsem dnes zahlédl na čsfd: "Nikdy se nehádej s blbcem, ostatní by si nemuseli všimnout, že je mezi vámi rozdíl"
:-)
Aha. To jako proto, ze ty stovku ze zasady nedavas? To bych teda sakra rek, ze nula (potazmo jakakoli jina znamka) udelena za zaklade nehrani hry, je mnohonasobne vetsi blbost. Hodneceni hry je hodnocenim hry, ne te schonpsoti ji spustit. (Problem s BGE je tusim dan nedostatecnym vykonem. Takze si asi poridim 486ku a rozpoutam peklo :))

A ano, myslim ze pokud nekdo hodnoti hru vyrazne odlisne od vetsiny, mel by byt schopny (a pokud si nepestuje image naprosteho kretena i ochotny) zformulovat proc tak cini. (Coz samozrejme plati i o ostatnich, ale ti to obvykle prinejmensim dobre tusi, bo hodnotili cca stejne, ze.)

Pri nekonecnem poctu mereni se mozna rozlozeni hodnot blizi gaussovu rozlozeni, ale z toho by tak nejak vyplyvalo, ze vsem dohromady se vsechny hry libi stejne. Coz je co? Blbost. Bo lidi nekonecno neni, takze vis kam si tu krivku muzes narvat.
Že jsem hru nehrál, jste si vyvodili vy, naprosto z ničeho. Takže nevím, kdo je tady za idiota :) Až v poslední zprávě jsem napsal něco o tom, kolik času jsem s ní strávil.

A jestli jsem pro někoho za idiota nebo ne, to je mi upřímně jedno, jen bych příště ocenil, kdyby z toho nebyla taková komedie :)
necrotising_: Tahle diskuze není o tom, jestli si nějaká hra zaslouží 0% nebo 100%, ale o tom, že hodnotit 0%, 5%, 50%, 100%, jakkoliv... hru, z jejíhož obsahu jsi neviděl prakticky nic, je prostě naprostý nesmysl a dětinská provokace. Nikdo tady nemusí "ospravedlňovat" své hodnocení - avšak když ho nezdůvodníš ztrácíš důvěryhodnost, když to ještě podpoříš tvrzením, že jsi hru vlastně nehrál, jsi s prominutím za idiota.

Ale i takoví lidi jsou a databáze se bude muset přizpůsobit, protože jsem při její tvorbě byl bláhový a doufal jsem v nějakou tu slušnost a pochopení smyslu webu. Pak by měl obyčejný průměr nějaký smysl, takhle se asi bude muset vymyslet něco sofistikovanějšího...
Fajn, dal jsem hře 5%, za těch pár minut, které jsem u ní strávil. Spokojení? :D

100% je úplně stejná blbost jako 0%.
0% hodnocení je blbost ať již udělené z jakéhokoli důvodu. Asi by bylo nejlepší z té hodnotící škály tuto možnost odstranit a nechat tam nejnižší hodnotu 10%. Ostatně podobně hodnotí v různých recenzích. Je to zkrátka nefér to hodnocení udělit i proto aby se dosáhlo snížení celkového hodnocení hry v profilu.
Každý, kdo bude hodnotit extrémně nízkým hodnocením bude muset podstoupit tuhle frašku a "ospravedlnit", proč hodnotil tak, jak hodnotil?
necrotising_: proč překrucuješ to, co tu Memphis psal? Nejde o to, že by se tu řešilo "jak hodnotit", ale "podle čeho hodnotit". Pár příspěvků zpátky jsi sám napsal, že to používáš na způsob jakéhosi označování, což je zcela mimo záměr. Stále ti není jasný ten rozdíl?

Ajantis: ne, tak to určitě nebude stejný problém.
Memphis: Smysl ztratí, když budeš říkat, že "takhle a takhle se hodnotit nebude". Gaussova křivka tu nikomu nic neříká? Dřív nebo později se ten počet 100 musí vyvážit stejným počtem 0. Jediný důvod, proč se to tady ještě neděje, je velmi omezený počet uživatelů.

Nedokážu si představit, že by se musel člověk například na imdb nebo RYM zpovídat z každého extrémně nízkého hodnocení, které udělí. Co, jak, a proč hodnotím, by měla být jen moje věc. A algoritmus by se měl umět s těmi 0 a 100 vypořádat.

Mimochodem, MCZ nevyužívá celou hodnotící škálu, tudíž kazí statistiky! :) To by chtělo nějaký postih.
Ajantis: z mojich skusenosti, vacsinou bugy sa prejavuju na roznych pocitacoch rozne - ja som hlavne napisal, ze ziaden bug mi nebranil dohrat hru (to ze zmizne textura este neznamena, ze hru nedohras :) ) V tomto zmysle nezabugovana :) Metafora, chapes :)
necrotising_: "Ta 0 není definitivní a je čistě jen pro mou potřebu, abych si nějak označil hry, se kterými jsem měl problémy"

Jak psal MCZ, i zde na databázi máš poznámky, do kterých si můžeš podobné věci evidovat. Ale "otagovat" hru nulou jen pro to, že nebyla kompatibilní s tvým PC (což je bohužel naprosto normální věc, která už se někdy stala každému) považuji za hloupé a uvažuji o tom, že sepíšu nápovědu k hodnocení, kde bude doslova napsáno, že podobná hodnocení budou mazána. Kdyby to tak totiž dělali všichni, tento web by prakticky ztratil smysl, a to jako jeho tvůrce nemůžu dovolit.
MickTheMage: Já už ho nechtěl vytahovat, ale když na to přišla řeč, nikoli taxativní (!) výčet bugů, které potkaly při hraní (v roce 2005) mne:

- postavy mi znova zadávají questy, které už jsem pro ně dávno splnil;
- zničehonic se třeba na ulici objeví postava nějakého civilisty a zase zmizí;
- kdykoli během hry vejdu do úvodní městské lokace v prvním městě, vždy se zopakuje scéna s mužem plazícím se ke dveřím svého domu;
- nepřátelé začnou stoupat do vzduchu a pak normálně hrají ve 3 metrech nad zemí;
- v některých částech se neustále znovu respawnují nepřátelé asi 5 sekund poté, co je zabiji, a to zjevně tak, že to není úmysl autorů;
- hra poměrně často padá bez varování do windows;
- postavy se neustále prolínají, tu se sebou navzájem, tu s nějakou překážkou;
- textury čas od času mizí a člověk vidí prázdno za nimi;
- hra jen tak začne zrnět, problikávat, mizí stěny.. musím restartovat;
- nepřátelé střílí přes zeď či přes dveře;
- když dám do skříňky předmět, občas se stane, že i když ho vytáhnu, najdu ho tam za chvíli znova;
- naposledy jsme kvůli bugu nemohl otevřít dveře vedoucí k dalšímu postupu ve hře (pomohlo vypnutí/zapnutí hry);
- už v tutorialu se mi nezobrazila nápověda "jak otevřít dveře", tudíž nešly fyzicky otevřít a já zmateně 15 minut pobíhal, nevěda co dělat... pomohl load.

Fatální pravda nejsou, ale při hraní mě sraly strašně.
necrotising_: jenomže třeba ten Caelos ji - na rozdíl od tebe - hrál a zkrátka z ní byl zřejmě nekriticky nadšen (obdobně jako třeba já z Dreamfallu, ačkoli ten ani zdaleka taktéž není dokonalý), kdežto ty používáš hodnocení k úplně jinému účelu než jsou - jako nějaký soukromý zápisník či co. Stejně dobře by sis dané hry mohl zapsat někam do poznámkového bloku; soukromou poznámku si můžeš napsat dokonce ve svém profilu. Přijde mi to zkrátka jako hodně prvoplánová provokace (a upřímně nechápu, proč to máš zapotřebí).

Ajantis: nejsem si jistý, ale mohla by to být tato http://support.microsoft.com/?id=896256. Když ta hra vyšla v Levelu, umístili tu záplatu i na disk.
Jak zabugovanej hre? Ja som pocas celeho hrania nenarazil na ziaden zavazny bug, ktory by branil dohraniu - alebo nieco podobne. A to bolo este v case ked hra vysla. Teda este sa raz pytam - jak zabugovana? :)
necro: hmm, tak co kdybychom si všichni začali označovat hry, co jsme nehráli, 0%? Chci tím poukázat na to, že ta hodnocení by měla mít nějakou vypovídající hodnotu a ne sloužit k "označování" - ničí to žebříčky, statistiky atd.; nechci tvrdit, že jsou kdovíjak důležité a nějak naivně apelovat na "ohleduplnost", ale přeci jen se jedná o součásti databáze - je to asi jako kdybys falšoval počet poslechů na last.fm (tedy není to úplně samé, protože tam by ses musel snažit to nabourat) - tak nějak proti "filosofii" stránek.

BTW - u Bloodlines (též mám 2CPU) se mi s těmi neofic. patchi nikdy nic podobného nestalo, pro BG&E by mělo btw stačit nainstalovat záplatu pro Windows XP (jak Vista, nevím) od MS - měl jsem obdobný problém...
"Jen si označuju hry, které se mnou "odmítaly spolupracovat", to je vše."

Tímhle jsem odpověděl na vše. Ta 0 není definitivní a je čistě jen pro mou potřebu, abych si nějak označil hry, se kterými jsem měl problémy.

U BG&E se měnila rychlost hry (ne FPS), Bloodlines odmítalo načíst savy (poprvé pomohlo deaktivování jednoho CPU, podruhé už ne).

Další dotazy na mé hodnocení směřujte na nejbližší stěnu.
Takže jsi je ani nehrál? Tj. technické problémy se spuštěním? Takhle se skoro řadíš mezi lidi jako Ebb, co dávají 0% za DRM. Jako chápu, že to naštve a technologická stránka se počítá, ale měly by se hodnotit hry, co jsi skutečně hrál... No, tvoje věc.

A nějaký bližší popis problémů (i u BG&E)? Obě jsou dost známé nevyladěným enginem, ale na netu už je dost postupů/patchů, jak se s nimi vypořádat.