Ve hře se poprvé dočkáme nějakého vyprávění příběhu. Je to spíše takový briefing před započatou misí. Příběh není nějaký velký zázrak (záchranná akce s klasickým a předvídatelným zvratem). Řekl bych ale, že nějaký pokrok to je.
Od hry se dá čekat, že bude krátká. Dost se změnil design map. Hra se odehrává v téměř samých exteriérech. Ty jsou obyčejně dělané tak, že chodíte po graficky ošklivých a prázdných mapách, kde střílíte klasické nepřátele. Chodíte po rovné cestě vpřed. Občas se velká cesta rozvětví na tři malé, které se pak zase sejdou. Přibylo tu dost těch velkých zrůd a celkově je to celé takové akčnější. Přibyl i jeden nový druh nepřítele, ale to bych se dostal do spoileru.
Co se ale určitě povedlo jsou nové zbraně. Konečně pořádné kanóny. Je z nich radost střílet. Jinak mě Unreal Mission Pack I: Return to Na Pali moc nenadchl úroveň celkové kvality se spíše zhoršil. Ještě, že se tu alespoň víc střílí. Akce je to zábavná. Hra ale ztratila takovou tu svou mystickou atmosféru.
Od hry se dá čekat, že bude krátká. Dost se změnil design map. Hra se odehrává v téměř samých exteriérech. Ty jsou obyčejně dělané tak, že chodíte po graficky ošklivých a prázdných mapách, kde střílíte klasické nepřátele. Chodíte po rovné cestě vpřed. Občas se velká cesta rozvětví na tři malé, které se pak zase sejdou. Přibylo tu dost těch velkých zrůd a celkově je to celé takové akčnější. Přibyl i jeden nový druh nepřítele, ale to bych se dostal do spoileru.
Co se ale určitě povedlo jsou nové zbraně. Konečně pořádné kanóny. Je z nich radost střílet. Jinak mě Unreal Mission Pack I: Return to Na Pali moc nenadchl úroveň celkové kvality se spíše zhoršil. Ještě, že se tu alespoň víc střílí. Akce je to zábavná. Hra ale ztratila takovou tu svou mystickou atmosféru.
Pro: nové zbraně, více akce, více větších nepřátel
Proti: design exteriérů, které jsou graficky ošklivé, krátké, úbytek atmosféry