The Walking Dead - Episode 2: Starved for Help mě bavila takřka od začátku do konce (2 - 2,5 hodiny hraní). Druhá episoda je zajímavější, napínavější a dramatičtější než její předchůdce.
Nicméně mám stále problém s tím, že WD byl prezentován, jako horror adventura a po té ve hře není ani stopa (chtěla jsem si to ověřit na Telltale stránkách, ale jsou 45 minut mimo provoz). Ve hře se neobjevuje ani jedna hádanka. Jediné co se vyžaduje od hráče je, že bude držet klávesu W, častější klikání na myši a občasné stisknutí Q a E. Někomu to může přijít jako plus, někomu ne, ale já bych rozhodně uvítala víc akce od hráče.
Problém jsem měla i grafický, při 50% rozhovorech se postavy podivně trhali, nebo přinejmenším na začátku konverzace se postava podivně sekla. Také kamera občas zazlobila a to mě vyrušovalo z dobrého požitku z napínavého příbehu ( např. Ke konci episody jdete k autu se zásobami jídla a když se s Leem zastavíte, nohy mu levitují ve vzduchu. Taky mě už nervovalo jít od jednoho konce zahrady do druhého bez možnosti běhu.
Jak taky uvedl už Garret, zarazili mě občas nelogické dějové zvraty ( např. proč nikdo nehledal Marka - viz.Garret- nebo: je scéna, kdy zjistíte, že všichni jedí lidské maso, tak se Mark doplazí do kuchyně - čili spodní patro. A o nějakou chvíli později ho v další scéně, již v kůži zombie, vidíte v horním patře natahovat ruce. Nemyslím si, že by beznohá zombie rejdila nohoru a dolů, jak by se jí zlíbilo Prostě scény, které vás zarazí a opět vás to trochu vyhodí z příjemného hraní.
Nicméně co je na jedničku je příběh, voice acting (dabing), hudba, atmosféra a psychologie postav. Také se mi líbí grafika/styl komix.
I když stále nemohu Telltale odpustit, že na tak slibné hře nepracovali víc ( a že nevydávají episody, jak slíbili :), tak se mi tato episoda docela líbila a jsem zvědavá, co přinese třetí díl: Long road
Nicméně mám stále problém s tím, že WD byl prezentován, jako horror adventura a po té ve hře není ani stopa (chtěla jsem si to ověřit na Telltale stránkách, ale jsou 45 minut mimo provoz). Ve hře se neobjevuje ani jedna hádanka. Jediné co se vyžaduje od hráče je, že bude držet klávesu W, častější klikání na myši a občasné stisknutí Q a E. Někomu to může přijít jako plus, někomu ne, ale já bych rozhodně uvítala víc akce od hráče.
Problém jsem měla i grafický, při 50% rozhovorech se postavy podivně trhali, nebo přinejmenším na začátku konverzace se postava podivně sekla. Také kamera občas zazlobila a to mě vyrušovalo z dobrého požitku z napínavého příbehu ( např. Ke konci episody jdete k autu se zásobami jídla a když se s Leem zastavíte, nohy mu levitují ve vzduchu. Taky mě už nervovalo jít od jednoho konce zahrady do druhého bez možnosti běhu.
Jak taky uvedl už Garret, zarazili mě občas nelogické dějové zvraty ( např. proč nikdo nehledal Marka - viz.Garret- nebo: je scéna, kdy zjistíte, že všichni jedí lidské maso, tak se Mark doplazí do kuchyně - čili spodní patro. A o nějakou chvíli později ho v další scéně, již v kůži zombie, vidíte v horním patře natahovat ruce. Nemyslím si, že by beznohá zombie rejdila nohoru a dolů, jak by se jí zlíbilo Prostě scény, které vás zarazí a opět vás to trochu vyhodí z příjemného hraní.
Nicméně co je na jedničku je příběh, voice acting (dabing), hudba, atmosféra a psychologie postav. Také se mi líbí grafika/styl komix.
I když stále nemohu Telltale odpustit, že na tak slibné hře nepracovali víc ( a že nevydávají episody, jak slíbili :), tak se mi tato episoda docela líbila a jsem zvědavá, co přinese třetí díl: Long road
Pro: atmosféra, psychologie postav, příběh, voice acting (dabing), hudba
Proti: absence hádanky (nulová akce od hráče), grafické potíže (trhané pohyby, kamera ap.)