Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Torchlight II

  • PC 85
Povedlo se! Opět klikfest co chytí a nepustí, dokud nepadne závěrečný boss nebo se vaše myš neproštěbetá do křemíkového nebe. Máme tu pestré prostředí i bestiář, hromadu předmětů, množství kombinovatelných schopností a vše celkem slušně vybalancované. Jedinou věcí, co může někoho odradit, bude asi komiksová grafika (není můj případ). Hra také místy připomíná druhé Diablo (hudba, akty, prostředí, potvory), ale to se neopovážím brát jako zápor.

Proti jedničce:
Krom toho, že je všeho víc (potvory, itemy) a hra je delší, také nevypadá tolik generovaně a dost často překvapí efektivní skript či nápaditá výzva. Část dobrodružsví se odehrává po exteriérech, což je přijemná změna, nicméně s tím přichází i pobíhání po již vymlácených částech mapy a hra zde trochu ztrácí na tempu. Konečně se také podařilo vybalancovat socketování a enchantování předmětů. Jediná věc co se nezměnila od jedničky je špatné zaměřování, jednak nepřátel (při střelbě z vyvýšeného místa apod.), případně při hledání únikové cesty z nepřátelského chumlu, můžete si být jistí, že hrdina místo ústupu vždy zvolí útok na nejbližšího moba. Také mi trochu chyběla pauza v inventáři, ale to je nejspíš daň za multiplayer.

Kooperace
Hlavní eso druhého Torchlightu, vyžebrané samotnými fanoušky, určitě splnilo očekávání. Je to zábavnější když u bossíka nechcípáte sami, ale můžete nadávat ve dvou. Plus se díky summonům za váma táhne slušná armáda a často tak dochází k útokům do vlastních řad... Ale i zde mám připomínku, neboť bych si dokázal představit víc sdílených schopností jako jsou aury a pokřiky, takhle základní spolupráce spočívá hlavně ve společném debuffování nepřátel.

Dohráno v coopu s UgraUgrou za 24 hodin na Veteran obtížnost, postava Berzerkr na 54. lvl. Zatím dám 85%, ale třeba zvednu po dalších dohráních a prozkoumání obsahu za závěrečným bossem.

Pro: svižná hratelnost, multiplayer, délka, balanc, znovuhratelnost (ano už mám rozehrané 3 postavy)

Proti: zaměřování, chybí pauza v singleplayeru, pár nešťastných bugů (friendly fire, dočasné snížení úrovně postavy na 1), nezvyklé UI, žánrově slabý příběh

+21