Nová postava, mise loajality a těžká zbraň. To najdete v tomhle DLCčku.
Takže postupně.
Zaeed je člověk, který mi přesně pasuje do feelingu hry. Jeho komentáře k dění v různých misích jsou skvělé (obzvláště doporučuju kombinovat do příběhových misí s Gruntem - sluníčkoví lidé se budou cítit příšerně, to garantuju). Škoda jen, že není úplně plnohodnotný, protože si s ním nepokecáte - on vám leccos okomentuje, ale tím interakce hasne. No, u Zaeeda je to alespoň pořád pochopitelné, a oproti Kasumi to nepůsobí až tak nepříjemně nedodělaně.
Zaeedova mise loajality je... nuda. Jen těžko si lze představit nudnější prostředí, kde ji nechat proběhnout. Tropy trochu připomínají Virmir z jedničky a začátek se nevyvíjí nijak špatně (pravda, ani hvězdně), pak se octnete uvnitř jakési fabriky a je to v tahu. Nuda. Prostředí, způsob doplňování nepřátel a vůbec prakticky všechno.
Morální volba zhruba v půlce questu není žádné dilema, protože se v zásadě rozhodujete, zda napravíte, co Zaeed krátkozrace posral, nebo nikoli. Závěrečná řeč, pokud máte vyšší body ochránce, je jeden z nejkýčovitějších blábolů, co jsem kdy slyšel, a v kombinaci s charakterem Zaeedova ražení to působí opravdu trapně.
Plamenomet - v zásadě těžká zbraň kontaktního dosahu. Neužijete si s ním žádnou zábavu a vlastně neexistuje jediný důvod nebo výhoda, proč jej nenahradit prakticky čímkoli jiným z původní hry.
Takže postupně.
Zaeed je člověk, který mi přesně pasuje do feelingu hry. Jeho komentáře k dění v různých misích jsou skvělé (obzvláště doporučuju kombinovat do příběhových misí s Gruntem - sluníčkoví lidé se budou cítit příšerně, to garantuju). Škoda jen, že není úplně plnohodnotný, protože si s ním nepokecáte - on vám leccos okomentuje, ale tím interakce hasne. No, u Zaeeda je to alespoň pořád pochopitelné, a oproti Kasumi to nepůsobí až tak nepříjemně nedodělaně.
Zaeedova mise loajality je... nuda. Jen těžko si lze představit nudnější prostředí, kde ji nechat proběhnout. Tropy trochu připomínají Virmir z jedničky a začátek se nevyvíjí nijak špatně (pravda, ani hvězdně), pak se octnete uvnitř jakési fabriky a je to v tahu. Nuda. Prostředí, způsob doplňování nepřátel a vůbec prakticky všechno.
Morální volba zhruba v půlce questu není žádné dilema, protože se v zásadě rozhodujete, zda napravíte, co Zaeed krátkozrace posral, nebo nikoli. Závěrečná řeč, pokud máte vyšší body ochránce, je jeden z nejkýčovitějších blábolů, co jsem kdy slyšel, a v kombinaci s charakterem Zaeedova ražení to působí opravdu trapně.
Plamenomet - v zásadě těžká zbraň kontaktního dosahu. Neužijete si s ním žádnou zábavu a vlastně neexistuje jediný důvod nebo výhoda, proč jej nenahradit prakticky čímkoli jiným z původní hry.
Pro: Zaeedův charakter, jeho komentáře v průběhu hraní.
Proti: Nudná mise loajality, k ničemu plamenomet, není možné si se Zaeedem interaktivně pokecat.