Na úvod bych rád řekl že AoM byla moje první strategie co jsem kdy hrál.. (nebo co si aspoň pomatuju). A i kdyby jste tomu nevěřili, tak mi dala do života neuvěřitelnou informační hodnotu. Díky téhle hře jsem v hodinách dějepisu perlil, jak o bozích Poseidon, Zeus,Hádes, tak i o Isis, nebo Ra, kdy jsem znal nejen jméno a vlastnosti, ale pomalu celý životopis. Dále jsem si odnesl celou řadu kříženců a mythologických postav jako je minotaur, kentaur, kyklop, chiméra a spousta dalších. Prostě tato hra vám jako takový bonus dá informace, které by jste se později učili nebo je prostě hezké je znát :)
Začneme od podlahy..né počkat od oblohy - Bohové
K mytologické době neodmyslitelně patří bohové, které lidé od pradávna uctívali a věřili, že pokud budou pravidelně přinášet oběti a dělat pro bohy svatyně, bohové se zavděčí věcmi jako : bohatá úroda, déšť, krásný posmrtný život anebo ženská plodnost a přírodní krása.
Ale zpátky ke hře, tohle není referát do školy.
Každý bůh v AoM zastupuje nějakou vlastnost, věc nebo lokaci
Hlavní bůh Zeus který vládne na hoře Olymp, (vládne zemi a obloze) má dva bratry - Poseidon(moře) a Hádes(podsvětí[myšleno jako země mrtvých a zatracení, ne jako jeskyně atd.]) Tito tři vládnou Řekům. Pak je tady spousta vedlejších bohů. Na stejném principu je udělán Egypt a Vikingové.
Tito bohové mají určitou moc, každý bůh má jednu, a doprovodné bonusy. Bohy si postupně hráč volí a získává jejich moc a bonusy s tím spojené.
AoM má 3 národy
Které se dělí na Řeky, Egypťany a Vikingy (ke konci Atlanťané)
Káždý národ má své vlastní bohy, jednotky a budovy.
Postupem ve hře přejdeme přes všechny národy.
Budov je zde opravdu hodně a jsou opravdu krásně udělané(né jako s dovolením dnešní starcraft) když budete kreativní můžete si nadělat celé komplexy.
To samé platí u jednotek. Na výběr máme několik desítek druhů vojáků a tak si můžeme vytvořit legie ze všeho co je po ruce.
Tahákem každého útoku musí být přece nějaká mýtická postava spolu s hrdinou a, že těch taky nebudeme mít málo, a chrám bude přetékat jak úctou tak všema potvorama.
Jinak AoM jede klasiku - dřevo, zlato, jídlo (úcta nebo jak se tomu říká, abychom si mohli udělat ty mytologické potvory). Takže jak se objeví mapa tak pošlete dva chlupáče aby rubali doly v Ostravě, dva aby sekali deštné pralesy a 1 aby šel trhat ovoce.Takže za chvilku budete s 20poddanými prosperovat jak Německo s grupen sexem.
Děj je tady zajímavý a možná trochu zdlouhavý ale mě mise bavili, a na druhou stranu, co chcete vymyslet na mýtické téma.
Grafika je zde příjemná a neurazí.
Je i oficiální datadisk ale ten opravdu rád nemám - zbytečnost.
AoM je pro mě prostě srdeční záležitost a nikdy neopustí top jedničku na mojí pomyslné stupnici pro strategie.
Začneme od podlahy..né počkat od oblohy - Bohové
K mytologické době neodmyslitelně patří bohové, které lidé od pradávna uctívali a věřili, že pokud budou pravidelně přinášet oběti a dělat pro bohy svatyně, bohové se zavděčí věcmi jako : bohatá úroda, déšť, krásný posmrtný život anebo ženská plodnost a přírodní krása.
Ale zpátky ke hře, tohle není referát do školy.
Každý bůh v AoM zastupuje nějakou vlastnost, věc nebo lokaci
Hlavní bůh Zeus který vládne na hoře Olymp, (vládne zemi a obloze) má dva bratry - Poseidon(moře) a Hádes(podsvětí[myšleno jako země mrtvých a zatracení, ne jako jeskyně atd.]) Tito tři vládnou Řekům. Pak je tady spousta vedlejších bohů. Na stejném principu je udělán Egypt a Vikingové.
Tito bohové mají určitou moc, každý bůh má jednu, a doprovodné bonusy. Bohy si postupně hráč volí a získává jejich moc a bonusy s tím spojené.
AoM má 3 národy
Které se dělí na Řeky, Egypťany a Vikingy (ke konci Atlanťané)
Káždý národ má své vlastní bohy, jednotky a budovy.
Postupem ve hře přejdeme přes všechny národy.
Budov je zde opravdu hodně a jsou opravdu krásně udělané(né jako s dovolením dnešní starcraft) když budete kreativní můžete si nadělat celé komplexy.
To samé platí u jednotek. Na výběr máme několik desítek druhů vojáků a tak si můžeme vytvořit legie ze všeho co je po ruce.
Tahákem každého útoku musí být přece nějaká mýtická postava spolu s hrdinou a, že těch taky nebudeme mít málo, a chrám bude přetékat jak úctou tak všema potvorama.
Jinak AoM jede klasiku - dřevo, zlato, jídlo (úcta nebo jak se tomu říká, abychom si mohli udělat ty mytologické potvory). Takže jak se objeví mapa tak pošlete dva chlupáče aby rubali doly v Ostravě, dva aby sekali deštné pralesy a 1 aby šel trhat ovoce.Takže za chvilku budete s 20poddanými prosperovat jak Německo s grupen sexem.
Děj je tady zajímavý a možná trochu zdlouhavý ale mě mise bavili, a na druhou stranu, co chcete vymyslet na mýtické téma.
Grafika je zde příjemná a neurazí.
Je i oficiální datadisk ale ten opravdu rád nemám - zbytečnost.
AoM je pro mě prostě srdeční záležitost a nikdy neopustí top jedničku na mojí pomyslné stupnici pro strategie.
Pro: Příjemně udělané grafické prostředí, hudba, kecy lidí na které kliknete(já některé nezapomněl do dnes), Mnoho věcí zapadá do skutečných ''dějin'', vše ostatní
Proti: Pro někoho zdlouhavý děj, Někdy je jen na vůli bohů jestli vyhrajete/prohrajete :D