Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Milan Koubský • 38 let • Praha (ČR - kraj Praha)

Komentář

Přejít na komentáře

Dark Messiah of Might and Magic

  • PC 90
Dlouho jsem se odhodlával k téhle hře. Jenom náhodou jsem tenkrát narazil na Youtubu na gameplay. Hned mě zaujala grafika. Vždyť, taky aby ne, když hra běží na mém oblíbeném Source enginu. Už jenom díky tomuhle faktu to snad nemůže být špatná hra. K tomu potřeba přičíst prostředí brutálního středověku (v tomhle případě fantasy středověku), a volba byla jasná. No, tedy až před nedávnem.

Do téhle doby nebyly kobky snad graficky hezčí. Jsou temné a mají úžasně ponurou atmosféru. K tomu určitě kromě grafiky pomáhá výborné ozvučení. Tohle se povedlo. Hra je trochu náročnější na hardware, než třeba taková episoda jedna. To se dá zdůvodnit tím, že se tu často můžete kochat velkými scenériemi. Ale hlavně. Kam dohlídnete často se i osobně podíváte. Ve větších arénách v bojích jsem musel osekat nějaké detaily. (Geforce 7600 GT 256 MB)

Nejpodstatnějším faktorem hry je hratelnost. Ta je skvělá. Hlavně soubojový systém. Ve hře se můžete vydat na cestu několika povolání. Každé nabízí unikátní hratelnost. Já jsem si vybral cestu válečníka. Boje jsem si užíval. Je tu spoustu možností. Ať jsou to samotné komba, nebo skvělá fyzika a interakce s prostředím. Možností jak zabít nepřítele je tu hafo. Zkuste a uvidíte. Opravdu originální koncept. Jiní autoři by nejspíš zvolili pohled na záda. Tady to vidíte na vlastní oči. I s kýváním, otřesy a pohledem na vlastní břich.

RPG prvky fungují naprosto skvěle a nenásilně. Je to jednoduché, ale postava se špatným přerozdělováním dá zkazit. Což je fajn. Holt, nemůžeme mít všechno. Jedině prostor pro další hrání. Ten se i díky odlišným koncům skvěle nabízí. Hra je to krátká, a řekl bych dost krátká. Aspoň je ale menší pravděpodobnost nudy při dalším hraní. Třeba za jiné povolání. Možností je spousty.

Pro: atmosféra, grafika, interakce, fyzika, soubojový systém, znovuhratelnost, fungující RPG, různé konce

Proti: hodně krátké, za slunečních dnů hodně tmavé

+25 +26 −1