Uf, to mi teda dalo zabrat. Dlouho jsem se u 3dčka takhle "nezapotil". Kdysi jsem už IGI hrál, ale z nějakýho důvodu se mi hra vždy sekla po misi havárie vrtulníku. Nyní jsem ji dokončil s velkou dávkou sebezapření až do mise poslední.
Na svou dobu realistická akce, která až na pár významných chyb má něco do sebe. Hezky hra nutí přemýšlet (především v openair levlech), jak by se člověk dostal nepříteli za záda, protože protivníci jsou sakra rychlí a přesní – na přestřelku ala Rambo zcela zapomeňme.
Prostředí je sice dost sterilní, především pak pořád do kola se opakující se budovy (třeba "sklad" je prostě "sklad" a všude vypadá stejně, vevnitř potom autoři velkolepě navrhli snad tři různý alternativy rozmístění beden – aby nás to jako nenudilo) ale ve vojenských základnách a průmyslových objektech to člověk tak nějak zkousne.
Nevýrazný hudební doprovod se hodí k akci, navozuje jakousi atmosféru. Příběh je hrozný béčko/céčko, ale nic u čeho bych skřípal zubama, mě neurazil.
Obtížnost je akorát, šel bych celkově s hodnocením mnohem výš, kdyby…
Největší negativum je absence možnosti savu. To by eště nevadilo, cožpak o to, ale není zde ani autosave, ani chekpoint nic. Pořád dokola opakovat stejný kolo a učit se rozmístění borců zabávný teda není - především pak, je-li obtížnost takto vysoko nastavena - jeden krok vedle, vteřina > ZNOVA. Kdyby aspoň byla nějaká variabilita pokusů, ale není - na nepřátele narazíte vždy na stejných místech, což má za následek, že tužší level znáte zpaměti a do dalšího opakování se člověku skutečně nechce. O co autorům šlo? Prodloužit herní dobu – jasně chápu - jinak bysme to měli zavečer hotový...
No a další negativum – respawn nepřátel. Jasně, prostě se někde tvoří nepřátelé, aby to nebylo tak lehký a nešlo to prostě "vystřílet po jednom" – beru. Co je ale moc, to je moc. Když vyčistím boudu od třech vojáků, nepředpokládám, že při cestě zpět ke dvěřím se jeden respawne přímo za mnou a tak mě zastřelí při odchodu. Možná úsměvné, ale při absenci savu a vidině 15-ti minutové opakovačky stejnýho kola však už koutky úst zůstanou dole, kde ani nezacukaj. Tomu baráku jsem se potom už vyhnul 100 metrovou oklikou. Doslova.
Celkově - dobrá, naprůměrná hra, dá se zahrát, ale znova už nikdy – tolik nervů nemám. 70%
Na svou dobu realistická akce, která až na pár významných chyb má něco do sebe. Hezky hra nutí přemýšlet (především v openair levlech), jak by se člověk dostal nepříteli za záda, protože protivníci jsou sakra rychlí a přesní – na přestřelku ala Rambo zcela zapomeňme.
Prostředí je sice dost sterilní, především pak pořád do kola se opakující se budovy (třeba "sklad" je prostě "sklad" a všude vypadá stejně, vevnitř potom autoři velkolepě navrhli snad tři různý alternativy rozmístění beden – aby nás to jako nenudilo) ale ve vojenských základnách a průmyslových objektech to člověk tak nějak zkousne.
Nevýrazný hudební doprovod se hodí k akci, navozuje jakousi atmosféru. Příběh je hrozný béčko/céčko, ale nic u čeho bych skřípal zubama, mě neurazil.
Obtížnost je akorát, šel bych celkově s hodnocením mnohem výš, kdyby…
Největší negativum je absence možnosti savu. To by eště nevadilo, cožpak o to, ale není zde ani autosave, ani chekpoint nic. Pořád dokola opakovat stejný kolo a učit se rozmístění borců zabávný teda není - především pak, je-li obtížnost takto vysoko nastavena - jeden krok vedle, vteřina > ZNOVA. Kdyby aspoň byla nějaká variabilita pokusů, ale není - na nepřátele narazíte vždy na stejných místech, což má za následek, že tužší level znáte zpaměti a do dalšího opakování se člověku skutečně nechce. O co autorům šlo? Prodloužit herní dobu – jasně chápu - jinak bysme to měli zavečer hotový...
No a další negativum – respawn nepřátel. Jasně, prostě se někde tvoří nepřátelé, aby to nebylo tak lehký a nešlo to prostě "vystřílet po jednom" – beru. Co je ale moc, to je moc. Když vyčistím boudu od třech vojáků, nepředpokládám, že při cestě zpět ke dvěřím se jeden respawne přímo za mnou a tak mě zastřelí při odchodu. Možná úsměvné, ale při absenci savu a vidině 15-ti minutové opakovačky stejnýho kola však už koutky úst zůstanou dole, kde ani nezacukaj. Tomu baráku jsem se potom už vyhnul 100 metrovou oklikou. Doslova.
Celkově - dobrá, naprůměrná hra, dá se zahrát, ale znova už nikdy – tolik nervů nemám. 70%
Pro: Poměrně realistická akce, obtížnost, atmosféra, sedící hudební podkreslení
Proti: Nemožnost savu, hra nutí opakovat dokola pořád totéž, respawn, bugy