Bolí mě z toho hlava, z myši vyloženě rostu, tak dokurvený mouselook jsem snad ještě nezažil a spolu s nepřehlednou správou zbraní je to hlavní důvod, proč mám většinou pocit, že moje činy jsou z části dílem náhody a Prorok prostě nedělá přesně to, co po něm chci. Lokace jsou docela nudlovité a to říkám jako člověk, který si ve dvojce na nedostatek prostoru nestěžoval. Upřímně řečeno leveldesign celkově děsně smrdí... eh.. konzolovitostí.
Ani po grafické stránce není moc o co stát - až na pár fancy nových efektů je to (zase) krok zpátky a geometire čehokoliv vyloženě řve, že "tohle bylo potřeba narvat do konzolí." A nemůžu se zbavit dojmu, že AI podvádí, co se mého detekování týče - přijde mi, že pokud vědí, že jsem něco udělal, tak taky vědí, kde přesně jsem a skrývání ve vegetaci mi taky přišlo, že jako herní mechanismus tu existuje jen v mojí hlavě.
Příběh je slátatnina, to snad ani nemá cenu dál rozebírat. Čekal jsem, že to asi bude o něco horší než docela kvalitní Crysis 2, ale ta propast v kvalitě je citelná.
Ani po grafické stránce není moc o co stát - až na pár fancy nových efektů je to (zase) krok zpátky a geometire čehokoliv vyloženě řve, že "tohle bylo potřeba narvat do konzolí." A nemůžu se zbavit dojmu, že AI podvádí, co se mého detekování týče - přijde mi, že pokud vědí, že jsem něco udělal, tak taky vědí, kde přesně jsem a skrývání ve vegetaci mi taky přišlo, že jako herní mechanismus tu existuje jen v mojí hlavě.
Příběh je slátatnina, to snad ani nemá cenu dál rozebírat. Čekal jsem, že to asi bude o něco horší než docela kvalitní Crysis 2, ale ta propast v kvalitě je citelná.