Upozornění pro fanoušky prvního dílu: Šílenost zachována!
Vezměte si Borderlands, přidejte o kvantalion více zbraní, hudbu Jespera Kyda a odeberte hře tři roky rozdíl mezi pvním dílem - vyjde Vám prakticky totéž. Herně velké hry jako právě Borderlands 2 to mají totiž těžké, to i přes fakt, že to vypadá stylověji, namakaněji. Pořád prostě ve výsledku převládá pocit, že to není úplně tak druhé pokračování jako natáhlejší, hodně natáhlejší dodatek. Kromě prvních lokací, které jsou ve sněhu mě lokace nijak extra nevytrhly, v občasných případech spíše frustrovaly svou zbytečnou náročností, co se počtu nepřátel týče.
Info: smrt je drahá!
Co mě nejvíce potěšilo na druhém pokračování jsou ale především postavy, ať už zmíním návrat starých známých z prvního dílu, či úplně ty nové, které mají co do sebe a v závěru mě i zamrzelo, že nedostaly více prostoru. Stejně přistupuji k vedlejším misím, díky kterým jsem si hru prodloužil bohatě o nějakou desítku hodin a to jsem ani všechny nesplnil. Opět je to počet misí jako maskování velmi chatrného příběhu, který je vlastně poslepován pouze kapitolami a do dobrých 3/4 hry jsem ani pořádně nechápal, co se děje a proč se to děje. Herně je hra na chlup podobná jedničce, sice přihazuje několik nových nepřátel, ale nic co by mě od plnohodnotného pokračování překvapilo. Souboje s bossy jsou stále nudné a zbytečné.
Asi z předešlých řádků vypadá, že se mi hra nelíbila, nebo že mě zklamala. Nenazval bych to úplně zklamaním, jen jsem po tom všem chválení ostatních asi čekal něco silnějšího a zajímavějšího. Možná to bylo herní postavou, možná něčím jiným. Přesto jsem Borderlands 2 věnoval tolik času jako málokteré hře za poslední měsíce.
V kostce: Povedené pokračování, které potěší především hráče, kterým jednička utekla. Pokud neutekla nechte se unášet více než 30ti hodinovou záležitostí s perfektními postavami, dabingem a hratelností.
Jedna z nejmilejších postav v celé hře: Tiny Tina
Statistika
Postava: Axton
Herní level po dokončení: 34
Achievementy: 29 z 59 (49%)
Herní doba: 34 hodin
Vezměte si Borderlands, přidejte o kvantalion více zbraní, hudbu Jespera Kyda a odeberte hře tři roky rozdíl mezi pvním dílem - vyjde Vám prakticky totéž. Herně velké hry jako právě Borderlands 2 to mají totiž těžké, to i přes fakt, že to vypadá stylověji, namakaněji. Pořád prostě ve výsledku převládá pocit, že to není úplně tak druhé pokračování jako natáhlejší, hodně natáhlejší dodatek. Kromě prvních lokací, které jsou ve sněhu mě lokace nijak extra nevytrhly, v občasných případech spíše frustrovaly svou zbytečnou náročností, co se počtu nepřátel týče.
Info: smrt je drahá!
Co mě nejvíce potěšilo na druhém pokračování jsou ale především postavy, ať už zmíním návrat starých známých z prvního dílu, či úplně ty nové, které mají co do sebe a v závěru mě i zamrzelo, že nedostaly více prostoru. Stejně přistupuji k vedlejším misím, díky kterým jsem si hru prodloužil bohatě o nějakou desítku hodin a to jsem ani všechny nesplnil. Opět je to počet misí jako maskování velmi chatrného příběhu, který je vlastně poslepován pouze kapitolami a do dobrých 3/4 hry jsem ani pořádně nechápal, co se děje a proč se to děje. Herně je hra na chlup podobná jedničce, sice přihazuje několik nových nepřátel, ale nic co by mě od plnohodnotného pokračování překvapilo. Souboje s bossy jsou stále nudné a zbytečné.
Asi z předešlých řádků vypadá, že se mi hra nelíbila, nebo že mě zklamala. Nenazval bych to úplně zklamaním, jen jsem po tom všem chválení ostatních asi čekal něco silnějšího a zajímavějšího. Možná to bylo herní postavou, možná něčím jiným. Přesto jsem Borderlands 2 věnoval tolik času jako málokteré hře za poslední měsíce.
V kostce: Povedené pokračování, které potěší především hráče, kterým jednička utekla. Pokud neutekla nechte se unášet více než 30ti hodinovou záležitostí s perfektními postavami, dabingem a hratelností.
Jedna z nejmilejších postav v celé hře: Tiny Tina
Statistika
Postava: Axton
Herní level po dokončení: 34
Achievementy: 29 z 59 (49%)
Herní doba: 34 hodin
Pro: grafika, zbraně, hudba, délka, úprava postavy, 4 postavy
Proti: délka, obtížnost misí, respawn nepřátel