Musel jsem si hru zopakovat, abych se dozvěděl, zdali jsem byl v době jejího vydání snad něčím zaslepenej nebo je zde na serveru tohle 3d tak hrozně podhodnocený. Na hru jsem aplikoval oficiální 1.3 patch.
Jako hráč sci-fi akcí jsem dostal vše, co jsem od béčka tohoto typu očekával ba mnohem víc:
Souboje jsou skvělý – žádný trapný strafy, ale poctivá vykláněčka, která je mi mnohem bližší (jak ji znám z reálnýho paintballu). Nepřátelé jsou příjemně inteligentní, nejsou přehnaně agresivní, dokážou si na člověka počíhat – chovají se celkem realisticky. To, že jejich brnění hodně vydrží je sice pravda, ale rozhodně si tu nebudu stěžovat, že to bylo moc těžký – jako někteří uživatelé v komentářích. Při opatrné hře, kdy jsem první do místnosti opatrně (reálně) nahlídnul jsem nazažil nějaký až tak obtížný okamžiky. Naopak jsem moc rád, že to bylo celkově tužší než je dneska v módě a člověk musel opravdu využívat pomalý a důmyslný pohyb.
Arsenál klasickej, nic přehnanýho - super, akorát bych vyčetl některý designový prvky – třeba význam čtyřech blikajících nicneukazujících světýlek na každé druhé zbrani jsem nepochopil – asi móda budoucnosti? :)
Příběh je jedním slovem skvělej – je na něm znát kvalitní zdroj - Ondřej Neff, ačkoli on sám dialogy nepsal, jen vytvořil námět děje (pokud vím). Gradace, mega zvraty – skutečně nemám, co bych vytknul. Konec stojí rozhodně za to.
Hlavní postava mi byla sympatická, dabing ucházející, komunikace přes vysílačku se mi taky líbila – bez zbytečného obrazu to působí reálněji.
Negativa shrnu ve třech bodech:
1) délka… Dva večery je málo.
2) pohyb hlavní postavy – skoky jsem ještě ustál, horší bylo postupný sjíždění ze schodů –při soubojích dost otravný
3) zvuk – zvuky nejsou vůbec odfláknutý, ale toho kdo dělal finální mastering bych nezaměstnal ani jako zvukaře na druhořadé diskotéce. Problémy ve sluchátkovym módu – stereo se chová prapodivně, chyby v lokaci zvuků při naklánění, chybějící zvuky střelby při větší vzdálenosti nepřítele, nevyváženost, hrůza. Jinak samotný zvuky zbraní/prostředí na dobré úrovni. Hudbu jsem si vypnul – bohužel byla stále nepatrně slyšet! Špatná asi nebude, ale u her tohoto typu ji vypínám zpravidla automaticky, narušuje-li atmosféru což tady rozhodně platí. Snad jsem zaslechnul i rockovou kytaru? Uff…
Tyhle nedostatky ale hře celkem odpouštím - já jsem se totiž velkolepě pobavil. Můžu skutečně dopručit.
Prosím neukamenovat! 90%
Jako hráč sci-fi akcí jsem dostal vše, co jsem od béčka tohoto typu očekával ba mnohem víc:
Souboje jsou skvělý – žádný trapný strafy, ale poctivá vykláněčka, která je mi mnohem bližší (jak ji znám z reálnýho paintballu). Nepřátelé jsou příjemně inteligentní, nejsou přehnaně agresivní, dokážou si na člověka počíhat – chovají se celkem realisticky. To, že jejich brnění hodně vydrží je sice pravda, ale rozhodně si tu nebudu stěžovat, že to bylo moc těžký – jako někteří uživatelé v komentářích. Při opatrné hře, kdy jsem první do místnosti opatrně (reálně) nahlídnul jsem nazažil nějaký až tak obtížný okamžiky. Naopak jsem moc rád, že to bylo celkově tužší než je dneska v módě a člověk musel opravdu využívat pomalý a důmyslný pohyb.
Arsenál klasickej, nic přehnanýho - super, akorát bych vyčetl některý designový prvky – třeba význam čtyřech blikajících nicneukazujících světýlek na každé druhé zbrani jsem nepochopil – asi móda budoucnosti? :)
Příběh je jedním slovem skvělej – je na něm znát kvalitní zdroj - Ondřej Neff, ačkoli on sám dialogy nepsal, jen vytvořil námět děje (pokud vím). Gradace, mega zvraty – skutečně nemám, co bych vytknul. Konec stojí rozhodně za to.
Hlavní postava mi byla sympatická, dabing ucházející, komunikace přes vysílačku se mi taky líbila – bez zbytečného obrazu to působí reálněji.
Negativa shrnu ve třech bodech:
1) délka… Dva večery je málo.
2) pohyb hlavní postavy – skoky jsem ještě ustál, horší bylo postupný sjíždění ze schodů –při soubojích dost otravný
3) zvuk – zvuky nejsou vůbec odfláknutý, ale toho kdo dělal finální mastering bych nezaměstnal ani jako zvukaře na druhořadé diskotéce. Problémy ve sluchátkovym módu – stereo se chová prapodivně, chyby v lokaci zvuků při naklánění, chybějící zvuky střelby při větší vzdálenosti nepřítele, nevyváženost, hrůza. Jinak samotný zvuky zbraní/prostředí na dobré úrovni. Hudbu jsem si vypnul – bohužel byla stále nepatrně slyšet! Špatná asi nebude, ale u her tohoto typu ji vypínám zpravidla automaticky, narušuje-li atmosféru což tady rozhodně platí. Snad jsem zaslechnul i rockovou kytaru? Uff…
Tyhle nedostatky ale hře celkem odpouštím - já jsem se totiž velkolepě pobavil. Můžu skutečně dopručit.
Prosím neukamenovat! 90%
Pro: Příběh, UI, design, atmosféra, obtížnost
Proti: Zvukovej mastering, pohyb hráče, délka