Rok 2013... Stupidní scénář a k zaražení klišovité postavy jdou ruku v ruce s tím, jak je tento produkt povrchní. Nový Tomb Raider je pochopitelně konzoloidní, absurdně akční sračka, kde je úplně všechno přizpůsobeno svižnému hraní ve stylu pár tlačítek - hodně muziky.
Veškerý nevkusný design ostrova je tak poplatný herním mechanismům, že se z něj stává opičí dráha, počty retardovaných nepřátel, s oblibou zjevujících se na pro ně nedosažitelných místech a útočících v jednotlivých vlnách, jsou směšně předimensované, chování nikoho nedává smysl (ale co taky čekat, rovněž bych například nesledoval či nepřestříhával všudypřítomná lana, po kterých se vzhledem k rychlosti musí přesunovat největší zabiják ostrova - ano, Lara Croft -, když bych byl jen podělaný cannon fodder určený k odkráglování třináctiletým tlouštíkem na playstationu) a ani jediná část hry neposkytuje alespoň minimální výzvu.
Ještě cukrovou vatu, prosím, pak půjdu na centrifugu.
Veškerý nevkusný design ostrova je tak poplatný herním mechanismům, že se z něj stává opičí dráha, počty retardovaných nepřátel, s oblibou zjevujících se na pro ně nedosažitelných místech a útočících v jednotlivých vlnách, jsou směšně předimensované, chování nikoho nedává smysl (ale co taky čekat, rovněž bych například nesledoval či nepřestříhával všudypřítomná lana, po kterých se vzhledem k rychlosti musí přesunovat největší zabiják ostrova - ano, Lara Croft -, když bych byl jen podělaný cannon fodder určený k odkráglování třináctiletým tlouštíkem na playstationu) a ani jediná část hry neposkytuje alespoň minimální výzvu.
Ještě cukrovou vatu, prosím, pak půjdu na centrifugu.