Previously on the AMC's The Walking Dead ...
Vlastně ne! Omlouvám se, ale nic tak debilního v seriálu nenajdete, hra je stupidní až na kost a jde vidět, kam Activision mířil, při tvorbě téhle hry ... na fanoušky!
Už od první chvilky se hra snaží "šokovat" protože Vás ihned někdo zastřelí, po vzoru Modern Warfare, přičemž k smrti jste museli projít nechutným koridorem a vlastně i po zbytek hry to vypadá podobně. Ne, že by hra byla koryto potoka = koridor, ale cesta je pokaždé jen jedna a pokud se budete chtít vydat někam jinam, stejně moc nepochodíte, prostě musítě udělat, co si páni vývojáři z Terminal Reality usmyslili. Kdyby hra alespoň graficky vypadala k světu, samozřejmě se najdou vyjímky v podobě obstojně vypracovaných postav, na kterých jde vidět, že si s nimi někdo skutečně tu práci dal, narozdíl od level designu, který je prostě prkenný a hravě jej strčí do kapsy i hra deset let stará.
Hra totiž zastává velmi výstřední vlastnosti, zombící jsou tupí. Pouze Vás vidí, neslyší Vaši chůzi, takže když za nimi budete tančit kankán, bude jim to jedno. Pokud se tedy netrefíte do jejich naprogramované cesty. Jak ale vystřelíte, naběhnou na Vás i zombíci, po kterých ještě před vteřinou nebylo vidu ani slechu. Survival Instinct má celkově takový móres Vám posílat zombíky do Vašich zad, i když víte, že jste všechno poctivě vyčistili. Řekl bych, že to je takový trest za troufalost se chovat ve hře mimo rámec jejich pravidel.
Co se hře upřít nedá je zasazení do apokalyptického světa, které se v několika málo případech vskutku povedlo. Stejně tak dabingové obsazení a možnost hrát hru stealth stylem. Zabíjení zombíků z bezprostředné blízkosti je občas zábava, protože munice tolik není a použítí střelných zbraní je stejně k vzteku, protože "teleportující se zombíci na místo střelby"! Bavilo mě i cestování, které ale je jen jako načítaní misí, škoda. Takových nápadů se pro tuhle hru dá použít. Proč to nemohlo být RPG s větší volností a s volbami?! Mno, jasně, to by neměl mít na starost Survival Instinct Activison.
V kostce: Hra, která potěší fanoušky a možná i u těch bude mít problém. Adaptace jdoucí ruku v ruce se seriálem, zpočátku potěší, ale pokud Vám do půl hodinky nesedne, je zbytečné ji věnovat další čas, i když je záležitostí tak na 5h.
Vlastně ne! Omlouvám se, ale nic tak debilního v seriálu nenajdete, hra je stupidní až na kost a jde vidět, kam Activision mířil, při tvorbě téhle hry ... na fanoušky!
Už od první chvilky se hra snaží "šokovat" protože Vás ihned někdo zastřelí, po vzoru Modern Warfare, přičemž k smrti jste museli projít nechutným koridorem a vlastně i po zbytek hry to vypadá podobně. Ne, že by hra byla koryto potoka = koridor, ale cesta je pokaždé jen jedna a pokud se budete chtít vydat někam jinam, stejně moc nepochodíte, prostě musítě udělat, co si páni vývojáři z Terminal Reality usmyslili. Kdyby hra alespoň graficky vypadala k světu, samozřejmě se najdou vyjímky v podobě obstojně vypracovaných postav, na kterých jde vidět, že si s nimi někdo skutečně tu práci dal, narozdíl od level designu, který je prostě prkenný a hravě jej strčí do kapsy i hra deset let stará.
Hra totiž zastává velmi výstřední vlastnosti, zombící jsou tupí. Pouze Vás vidí, neslyší Vaši chůzi, takže když za nimi budete tančit kankán, bude jim to jedno. Pokud se tedy netrefíte do jejich naprogramované cesty. Jak ale vystřelíte, naběhnou na Vás i zombíci, po kterých ještě před vteřinou nebylo vidu ani slechu. Survival Instinct má celkově takový móres Vám posílat zombíky do Vašich zad, i když víte, že jste všechno poctivě vyčistili. Řekl bych, že to je takový trest za troufalost se chovat ve hře mimo rámec jejich pravidel.
Co se hře upřít nedá je zasazení do apokalyptického světa, které se v několika málo případech vskutku povedlo. Stejně tak dabingové obsazení a možnost hrát hru stealth stylem. Zabíjení zombíků z bezprostředné blízkosti je občas zábava, protože munice tolik není a použítí střelných zbraní je stejně k vzteku, protože "teleportující se zombíci na místo střelby"! Bavilo mě i cestování, které ale je jen jako načítaní misí, škoda. Takových nápadů se pro tuhle hru dá použít. Proč to nemohlo být RPG s větší volností a s volbami?! Mno, jasně, to by neměl mít na starost Survival Instinct Activison.
V kostce: Hra, která potěší fanoušky a možná i u těch bude mít problém. Adaptace jdoucí ruku v ruce se seriálem, zpočátku potěší, ale pokud Vám do půl hodinky nesedne, je zbytečné ji věnovat další čas, i když je záležitostí tak na 5h.
Pro: Walking Dead, Reedus, Rooker, zase zombie
Proti: grafika, koridorovost, krátkost, tupost, chybí nějaký větší smysl po dohrání