Toto DLC ke Starcraft 2 už bohužel nevyráběl Blizzard, ale nějaká najatá parta Bulharů a je to na hře bohužel silně poznat - solidní dojem epického, a přitom dostatečně odlehčeného stylu SC2 tu vystřídala bezduchá lacinost která si o epičnosti a osudovosti může nechat jen zdát, a o nějaké identifikovatelné a zábavné stylovosti už tuplem - což je značně bizarní, vzhledem k tomu že Zergové jsou nejzajímavější rasou Starcraft světa vůbec, a když SC2 mohlo připomínat Firefly, toto mohlo mohutně čerpat z miliardy různých sci-fi hororů v čele s Vetřelci.
Místo toho je tu jen skupinka úplně obyčejných postaviček s příšerkoidním vzezřením (i nemrtví z Warcraft 3 jsou zajímavější a originálnější), nudnými dialogy, a veskrze nulovým charakterovým a vztahovým vývojem.
Na zajímavé trávení času v lodi ve StarCcraft 2 zapomeňte, na nelinearitu a dějové odbočky taktéž - jedinými misemi bokem je pár tutorialů (dlouhý loading, dvakrát klikni myší a nová jednotka je tvoje), jinak je vše zoufale přímočaré a nemotivující, příběh je zoufale nezajímavý, jde v něm jen o to že Kerrigenová chce být moc moc hodný Zerg (na zabíjení civilistů zapomeňte, heslem je pomáhat a chránit - ano, opět vzpomínám na vypalování měst a kydlení civilistů za nemrtvé ve W3), má moc moc ráda karikaturu Raynora, a moc moc chce zabít Mengska. O nic jiného nejde, zajímavý příběh rozvíjený v SC2 chcípl někde v koutku a teď už jen smutně hnije.
Samotné "strategické" mise jsou krátké, nestrategické, primitivní, a svým průběhem z větší části prostě okopírované z SC2 (ten byl přece celkem zábavný a originální ne, tak šup dejte si to samé ještě jednou, profit!). Plus neblahé trendy které on v Starcraft sérii odstartoval jsou tu ještě výraznější - RTS je mrtvý žánr a už se tu na to skoro vůbec nehraje, opět to o kus víc připomíná Warcraft 3 v tom RPS stylu, většinu času strávíte ovládáním samotné Kerrigenové a na ostatní jednotky sere pes. Makro bitvy, a budování základen a ekonomiky, které byly v prvním Starcraftu tak parádní? Haha, leda hovno.
Celkově ve mě Heart of the Swarm v singleplayeru vzbuzují dojem že je to celé jen jeden velký přepálený tutorial. Skladba většiny misí tomu odpovídá, jejich obtížnost a délka také, a mizerný příběh ten dojem jen posiluje. Kdo to jako ( poněkud předražený) tutorial pro multiplayer brát bude, snad bude spokojen - mně ale MP příliš nebavil už v původní hře, pár jednotek navíc a miniaturních změn s tím nic nenadělá
Musím přiznat - "nenudil jsem se". Sralo mě to ve spoustě věcí, ale sjel jsem to stejně velice rychle, ten základ z imho docela povedeného SC2 tam zkrátka pořád ještě je, ale je to jen podřadný dovětek, v žádném případě ne rozumně udělaný datadisk (při vzpomínce na Broodwar bych brečel).
Jen průměrné DLC ke hře kterou jsem prošel několikrát, a které si zaslouží jen rychlé zapomenutí.
No ale je zvláštní že ti najatí bulhaři, co za tímhle stojí, se jmenují úplně stejně jako leadři Blizzardu, toho který kdysi dělal nejlepší strategické hry ze všech. Ale to přece není možné, to by z Blizzardu bylo jen další EA. Oh wait, ono vlastně je...
Místo toho je tu jen skupinka úplně obyčejných postaviček s příšerkoidním vzezřením (i nemrtví z Warcraft 3 jsou zajímavější a originálnější), nudnými dialogy, a veskrze nulovým charakterovým a vztahovým vývojem.
Na zajímavé trávení času v lodi ve StarCcraft 2 zapomeňte, na nelinearitu a dějové odbočky taktéž - jedinými misemi bokem je pár tutorialů (dlouhý loading, dvakrát klikni myší a nová jednotka je tvoje), jinak je vše zoufale přímočaré a nemotivující, příběh je zoufale nezajímavý, jde v něm jen o to že Kerrigenová chce být moc moc hodný Zerg (na zabíjení civilistů zapomeňte, heslem je pomáhat a chránit - ano, opět vzpomínám na vypalování měst a kydlení civilistů za nemrtvé ve W3), má moc moc ráda karikaturu Raynora, a moc moc chce zabít Mengska. O nic jiného nejde, zajímavý příběh rozvíjený v SC2 chcípl někde v koutku a teď už jen smutně hnije.
Samotné "strategické" mise jsou krátké, nestrategické, primitivní, a svým průběhem z větší části prostě okopírované z SC2 (ten byl přece celkem zábavný a originální ne, tak šup dejte si to samé ještě jednou, profit!). Plus neblahé trendy které on v Starcraft sérii odstartoval jsou tu ještě výraznější - RTS je mrtvý žánr a už se tu na to skoro vůbec nehraje, opět to o kus víc připomíná Warcraft 3 v tom RPS stylu, většinu času strávíte ovládáním samotné Kerrigenové a na ostatní jednotky sere pes. Makro bitvy, a budování základen a ekonomiky, které byly v prvním Starcraftu tak parádní? Haha, leda hovno.
Celkově ve mě Heart of the Swarm v singleplayeru vzbuzují dojem že je to celé jen jeden velký přepálený tutorial. Skladba většiny misí tomu odpovídá, jejich obtížnost a délka také, a mizerný příběh ten dojem jen posiluje. Kdo to jako ( poněkud předražený) tutorial pro multiplayer brát bude, snad bude spokojen - mně ale MP příliš nebavil už v původní hře, pár jednotek navíc a miniaturních změn s tím nic nenadělá
Musím přiznat - "nenudil jsem se". Sralo mě to ve spoustě věcí, ale sjel jsem to stejně velice rychle, ten základ z imho docela povedeného SC2 tam zkrátka pořád ještě je, ale je to jen podřadný dovětek, v žádném případě ne rozumně udělaný datadisk (při vzpomínce na Broodwar bych brečel).
Jen průměrné DLC ke hře kterou jsem prošel několikrát, a které si zaslouží jen rychlé zapomenutí.
No ale je zvláštní že ti najatí bulhaři, co za tímhle stojí, se jmenují úplně stejně jako leadři Blizzardu, toho který kdysi dělal nejlepší strategické hry ze všech. Ale to přece není možné, to by z Blizzardu bylo jen další EA. Oh wait, ono vlastně je...
Pro: Pořád je to jen poněkud vykastrovaný Starcraft 2... což byl poněkud vykastrovaný Starcraft... což je i po letech nejlepší RTS ze všech dob...
Proti: meh