Safra tak nakonec to bylo vcelku skvělé. Vytknul bych hlavně tři záležitosti:
- přehnaně checklist/fetchquestový game design: těch cut and paste úkolů, hledání všelijakých blbin a donášení něčeho někam tam bylo opravdu moc. Mapa je plná, ale většina toho jsou nepodstatný hovadinky
- příliš uspěchaný závěr: ten v přítomnosti - příběh završený po pětici her bych čekal trochu delší, rozmáchlejší. Pointa konce jako taková OK, ale měli si dát víc práce se zpracováním. Connorův příběh tímto netrpěl a byl zakončen výživně, jak to má být.
- craftování, alias nejzbytečnější herní prvek roku 2012, který jsem nevyužil ani jednou
Naopak co se mi líbilo, je to celé dost dobře napsané, Frontier je nádherný a to v zimě i létě, stejně tak města. Příběhové i ty hlavní vedlejší mise měly solidní variabilitu, hodně se mi líbilo to hledání pokladu. Námořní mise jsem dělal jen ty hlavní + dopadení Biddla, ale ty byly místy opravdu famózní, hlavně za bouře.
Vrcholem hry pro mne byly mise po boku Haythama, tu jeho interakci s Connorem byla prostě zábava sledovat a ovládat.
Mise v přítomnosti mě bavily taky hodně. Je to příjemné oživení, po běhání v přírodě si vylézt na mrakodrap či přelézt MMA arénu.
Save mi ukazuje 25 hodin hraní, synchro 69%. Slušný macek.
- přehnaně checklist/fetchquestový game design: těch cut and paste úkolů, hledání všelijakých blbin a donášení něčeho někam tam bylo opravdu moc. Mapa je plná, ale většina toho jsou nepodstatný hovadinky
- příliš uspěchaný závěr: ten v přítomnosti - příběh završený po pětici her bych čekal trochu delší, rozmáchlejší. Pointa konce jako taková OK, ale měli si dát víc práce se zpracováním. Connorův příběh tímto netrpěl a byl zakončen výživně, jak to má být.
- craftování, alias nejzbytečnější herní prvek roku 2012, který jsem nevyužil ani jednou
Naopak co se mi líbilo, je to celé dost dobře napsané, Frontier je nádherný a to v zimě i létě, stejně tak města. Příběhové i ty hlavní vedlejší mise měly solidní variabilitu, hodně se mi líbilo to hledání pokladu. Námořní mise jsem dělal jen ty hlavní + dopadení Biddla, ale ty byly místy opravdu famózní, hlavně za bouře.
Vrcholem hry pro mne byly mise po boku Haythama, tu jeho interakci s Connorem byla prostě zábava sledovat a ovládat.
Mise v přítomnosti mě bavily taky hodně. Je to příjemné oživení, po běhání v přírodě si vylézt na mrakodrap či přelézt MMA arénu.
Save mi ukazuje 25 hodin hraní, synchro 69%. Slušný macek.