DLC lepší než originální hra.....nepřipomíná vám to něco? Mass Effect 3? Citadela? Ano historie se opakuje. Stejně jako Citadela i Mark of the Assasin je posledním rozšířením a stejně jako u Citadely je cítit úplně odlišný přístup k fanouškům a samotné hře.
Jako by jsi někdo v Bioware postavil hlavu a nahoře u kravatáků řekl dost! "Pokud to tak půjde dál můžete si hledat nového producenta" Jinak si to nedovedu vysvětlit.
Celé DLC se nese v takovém komičtějším duchu. Vtipných dialogů je to celá hromada. Sem tam se občas objeví narážka na "rozmanitost a barevnost" Kirkwallu, což dává člověku pocit jaké si sebe parodie. Opravdu jsem několikrát natáhl koutky huby až k uchu a párkrát jsem se i od srdce zasmál. Scénáristé opět ukázali svůj nezaměnitelný talent a nadání.
Nová postava, Tallis, kterou ztvárnila Felicia Day je velmi sympatická (ostatně jako herečka samotná) a docela mi bylo líto že se natrvalo nepřipojila do party. Snad se objeví ve třetím díle a nakonec ten svůj vztah s Hawkem nějak vyřeší.
Do DLC přibylo nové lesní prostředí, které je překvapivě velmi rozsáhlé+několik mocných předmětů a také zabudování základních stealth prvků. Ty tu fungují překvapivě docela slušně. Omračování nepřátel a základní mechaniky tu fungují sice podivně, ale nikdy jsem necítil žádný pocit frustrace z toho, že by mě hra nějak znevýhodňovala, takže je to v pořádku. Ještě dodám že tu zajímavě působila stylizace. Pokud se ukrýváte ve stínu vaše postava se přepne až do komiksově laděného stylu, působilo to pěkně.
Délka a rozmanitost questů, několik bossů a noví nepřátelé, také pochopitelně Mark of the Assasin přihazují body navíc.
Jak výše píše slečna Ria, toto DLC se nevyhlo problémům a nedostatkům původní hry. Jako přehnaný respawn a stejné lineární jeskyně. S tím se asi ale nedalo moc dělat, protože by vývojáři museli měnit jádro hry. Ač se to zdá nepravděpodobné je to tak.
Ještě dodám že souboje s Bosáky byli docela solidní výzvou a tak to má být.
Jako by jsi někdo v Bioware postavil hlavu a nahoře u kravatáků řekl dost! "Pokud to tak půjde dál můžete si hledat nového producenta" Jinak si to nedovedu vysvětlit.
Celé DLC se nese v takovém komičtějším duchu. Vtipných dialogů je to celá hromada. Sem tam se občas objeví narážka na "rozmanitost a barevnost" Kirkwallu, což dává člověku pocit jaké si sebe parodie. Opravdu jsem několikrát natáhl koutky huby až k uchu a párkrát jsem se i od srdce zasmál. Scénáristé opět ukázali svůj nezaměnitelný talent a nadání.
Nová postava, Tallis, kterou ztvárnila Felicia Day je velmi sympatická (ostatně jako herečka samotná) a docela mi bylo líto že se natrvalo nepřipojila do party. Snad se objeví ve třetím díle a nakonec ten svůj vztah s Hawkem nějak vyřeší.
Do DLC přibylo nové lesní prostředí, které je překvapivě velmi rozsáhlé+několik mocných předmětů a také zabudování základních stealth prvků. Ty tu fungují překvapivě docela slušně. Omračování nepřátel a základní mechaniky tu fungují sice podivně, ale nikdy jsem necítil žádný pocit frustrace z toho, že by mě hra nějak znevýhodňovala, takže je to v pořádku. Ještě dodám že tu zajímavě působila stylizace. Pokud se ukrýváte ve stínu vaše postava se přepne až do komiksově laděného stylu, působilo to pěkně.
Délka a rozmanitost questů, několik bossů a noví nepřátelé, také pochopitelně Mark of the Assasin přihazují body navíc.
Jak výše píše slečna Ria, toto DLC se nevyhlo problémům a nedostatkům původní hry. Jako přehnaný respawn a stejné lineární jeskyně. S tím se asi ale nedalo moc dělat, protože by vývojáři museli měnit jádro hry. Ač se to zdá nepravděpodobné je to tak.
Ještě dodám že souboje s Bosáky byli docela solidní výzvou a tak to má být.
Pro: Vtipné pojetí a lépe napsané postavy, nové rozsáhlé prostředí, Tallis, snaha o přidání nových prvků.
Proti: Ten RESPAWN, Tallis není trvalou členkou party.