Na hru jsem poprvé narazil, na Games.Tiscali, a to když byla zvolena za indie hru roku. Podíval jsem se na obrázky a zaujala. Po nějakém čase jsem ji zkusil. Nevěděl jsem do čeho jdu a očekával jsem něco trochu jiného. Byl jsem nakonec velmi příjemně zklamaný.
První věc, která zaujme je retro grafika, která dodává "šílenou" atmosféru. Příběh dokáže zaujmout, i když není hlavní. Člověk u spousty věcí neví jestli jsou skutečné, protože hlavní hrdina je skutečně psychopat. To hře dodává určité kouzlo - je otevřená interpretacím.
Co však zaujalo nejvíce je hratelnost. Hráč musí při postupování každým levelem přemýšlet. Vlítnout mezi hromadu nepřátel je sebevražda. Vaše postava je stejně zranitelná jako oni a vaší nejlepší zbraní je moment překvapení. Pro někoho však může být místy frustrující. Ne však pro mě. Já si hru užil, i přesto, že jsem byl často mrtvý. Je škoda, že hra neobsahuje nějaký editor, protože právě takovéto hry jsou k tvorbě vlastních levelů nejjednodušší. Ostatně hra není nějak dlouhá.
Soundtrack mě sám o sobě tolik nezaujal, ale plní svůj účel. Dokresluje hře atmosféru, která jak už jsem napsal srší šíleností hlavního hrdiny. To se jen tak nevydí.
První věc, která zaujme je retro grafika, která dodává "šílenou" atmosféru. Příběh dokáže zaujmout, i když není hlavní. Člověk u spousty věcí neví jestli jsou skutečné, protože hlavní hrdina je skutečně psychopat. To hře dodává určité kouzlo - je otevřená interpretacím.
Co však zaujalo nejvíce je hratelnost. Hráč musí při postupování každým levelem přemýšlet. Vlítnout mezi hromadu nepřátel je sebevražda. Vaše postava je stejně zranitelná jako oni a vaší nejlepší zbraní je moment překvapení. Pro někoho však může být místy frustrující. Ne však pro mě. Já si hru užil, i přesto, že jsem byl často mrtvý. Je škoda, že hra neobsahuje nějaký editor, protože právě takovéto hry jsou k tvorbě vlastních levelů nejjednodušší. Ostatně hra není nějak dlouhá.
Soundtrack mě sám o sobě tolik nezaujal, ale plní svůj účel. Dokresluje hře atmosféru, která jak už jsem napsal srší šíleností hlavního hrdiny. To se jen tak nevydí.
Pro: Hratelnost, příběh, atmosféra, brutalita
Proti: Mohlo být delší pro někoho frustrující