Další budget který mi přistál na steamu, tak proč ho nevyzkoušet...
Bez většího natahování jde hra přímo k věci a se zlodějíčkem jménem Charles Deckard otevřete Pandořinu skříňku která nejenže vypustí do světa spoustu potvor, ale také promění vaši ruku ve svítící lékárničku a zábava může začít. Charles mimochodem za celou hru neřekne ani slovo, takže vám bude úplně jedno s kým to tam vlastně pochodujete.
Na rok 2008 je grafika poněkud slabší, ale to se dá budgetu odpustit. Jsou zde i lokace, které se mi vcelku líbily. Navíc když obrovský Kraken demoluje Londýn, nebo vás nahání přerostlý orel a při tom demoluje všechno co mu stojí v cestě, tak to v exteriérech spolu s destrukcí občas vypadá i pěkně. Bohužel hra vás většinu času drží v budovách či v metrech a kanálech, kde jsou kolem vás v podstatě jen šedé stěny. Animace jsou místy docela vtipné a třeba moment kdy Charles jde v cut sceně po schodech vás zaručeně pobaví.
Občas jsou s vámi parťáci, kteří tam jsou povětšinou jen proto, aby je v následujícím skriptu mohlo něco sežrat a vy jste byli zase sami. Někdy chtějí být taky užiteční a tak se nechají pozabíjet abyste vy mohli v klidu projít a potvory si vás nevšímaly. Vzápětí zase odněkud přiběhnou další a vypadají stejně jako ti předchozí. Spolu s nimi se respawnují i potvory, což je docela otravné. Celá hra si i přes svou zastaralost bere příklad z novodobých stříleček a je tak celá naskriptovaná. Často se stává, že musíte počkat než někdo ve vysílačce dokecá aby zmizely zátarasy z dveří nebo nepřítel nejde zabít, protože ještě nedokončil, co měl naskriptované. Samozřejmě nesmí chybět ani QTE, ale do takové situace jsem se dostal jen jednou.
Od zmutované ruky jsem čekal mnohem víc, tudíž bylo docela zklamání, že to umí jen léčit a na chvíli "omráčit" nepřátele či odhodit předměty. Zbraní také není moc a pocit ze střelby je v kombinaci s jejich ubohými zvuky o ničem.
Obtížnost hry na normal je vcelku jednoduchá a zabrat mi dala jen jedna situace, kdy jsem zprvu nepřišel na taktiku u bosse, ale to byla nakonec má vlastní nepozornost. Hudba je pořád stejná, ale nemůžu říct, že by byla vyloženě špatná. Jen se nějak divně spouští kdy se jí zachce. A když už se spustí na začátku úrovně a vás to pěkně nabudí, tak ji přestanete vnímat a během pár sekund zas nic nehraje.
Nejvíce je hra otravná svými bugy. Nepřátelé se zasekávají o předměty (stejně jako vy) či tupě běží do zdi. Při chůzi po schodech postava podivně poskakuje a cestu vám někdy zablokuje třeba koš, který nejde nijak odhodit a vy tak musíte skákat a koukat, jak se po kousíčkách odsunuje. Vrchol pak je, když se začnete propadávat ve výtahu...
Průměrný budget s (naštěstí) krátkou herní dobou, takže stereotypní nuda to nakonec není a na chvíli zabaví, ale i tak koupi nedoporučuji.
Bez většího natahování jde hra přímo k věci a se zlodějíčkem jménem Charles Deckard otevřete Pandořinu skříňku která nejenže vypustí do světa spoustu potvor, ale také promění vaši ruku ve svítící lékárničku a zábava může začít. Charles mimochodem za celou hru neřekne ani slovo, takže vám bude úplně jedno s kým to tam vlastně pochodujete.
Na rok 2008 je grafika poněkud slabší, ale to se dá budgetu odpustit. Jsou zde i lokace, které se mi vcelku líbily. Navíc když obrovský Kraken demoluje Londýn, nebo vás nahání přerostlý orel a při tom demoluje všechno co mu stojí v cestě, tak to v exteriérech spolu s destrukcí občas vypadá i pěkně. Bohužel hra vás většinu času drží v budovách či v metrech a kanálech, kde jsou kolem vás v podstatě jen šedé stěny. Animace jsou místy docela vtipné a třeba moment kdy Charles jde v cut sceně po schodech vás zaručeně pobaví.
Občas jsou s vámi parťáci, kteří tam jsou povětšinou jen proto, aby je v následujícím skriptu mohlo něco sežrat a vy jste byli zase sami. Někdy chtějí být taky užiteční a tak se nechají pozabíjet abyste vy mohli v klidu projít a potvory si vás nevšímaly. Vzápětí zase odněkud přiběhnou další a vypadají stejně jako ti předchozí. Spolu s nimi se respawnují i potvory, což je docela otravné. Celá hra si i přes svou zastaralost bere příklad z novodobých stříleček a je tak celá naskriptovaná. Často se stává, že musíte počkat než někdo ve vysílačce dokecá aby zmizely zátarasy z dveří nebo nepřítel nejde zabít, protože ještě nedokončil, co měl naskriptované. Samozřejmě nesmí chybět ani QTE, ale do takové situace jsem se dostal jen jednou.
Od zmutované ruky jsem čekal mnohem víc, tudíž bylo docela zklamání, že to umí jen léčit a na chvíli "omráčit" nepřátele či odhodit předměty. Zbraní také není moc a pocit ze střelby je v kombinaci s jejich ubohými zvuky o ničem.
Obtížnost hry na normal je vcelku jednoduchá a zabrat mi dala jen jedna situace, kdy jsem zprvu nepřišel na taktiku u bosse, ale to byla nakonec má vlastní nepozornost. Hudba je pořád stejná, ale nemůžu říct, že by byla vyloženě špatná. Jen se nějak divně spouští kdy se jí zachce. A když už se spustí na začátku úrovně a vás to pěkně nabudí, tak ji přestanete vnímat a během pár sekund zas nic nehraje.
Nejvíce je hra otravná svými bugy. Nepřátelé se zasekávají o předměty (stejně jako vy) či tupě běží do zdi. Při chůzi po schodech postava podivně poskakuje a cestu vám někdy zablokuje třeba koš, který nejde nijak odhodit a vy tak musíte skákat a koukat, jak se po kousíčkách odsunuje. Vrchol pak je, když se začnete propadávat ve výtahu...
Průměrný budget s (naštěstí) krátkou herní dobou, takže stereotypní nuda to nakonec není a na chvíli zabaví, ale i tak koupi nedoporučuji.
Pro: Pár wow momentů, grafika v exteriérech
Proti: bugy, zbraně, grafika postav, animace