Tak dneska jsem to teda dokončil. První díl byl ve své době hit a samozřejmě jsem ho i já ve své době dohrál jedním dechem. Pokračování z pacifiku mě sice ničím až tak neuráží, nicméně z chválou budu dneska sakra šetřit.
Graficky i zvukově je na tom hra dobře – už Pearl Harbor dokazuje, že je zde snaha o atmosférickou akci typu Call of Duty. Bohužel si kromě atmosféry bere hra příklad i v těch aspektů, který se CoD nejčastěji vyčítaj:
Velkým problémem jsou zde velmi úzké hrací prostory - taková džungle je prostě uzoučká chodbička. Nepřítele nějak obejít je většinou prostě nemožný a hráč tak musí proti čelní palbě. Respawn nepřátel (naštěstí ne nekonečnej) je taky otravnej, především když hráč narazí na místo M – tam kde se japonci rodí jeden za druhym. Za jednu misi pod vaší hlavní zahynou klidně i stovky japonců ačkoli se téměř nestalo, že by byl zmařen americkej hrdinej život. Japonci jsou zde vyobrazeni jako tupý stáda rodících se blbečků, jejichž úkolem je nabíhat pod hlaveň. Vaši kolegové taky moc inteligence nepobrali, člověk mnohdy až žasne nad jejich neschopností, kterou musí řešit jejich absolutní nesmrtelnost. Boje celkově tak nejsou rozhodně něčím, čím by se hra mohla pochlubit.
Náplň misí potom spočívá v prostém – jdi kupředu a zabij vše (až na vyjímky). Některý levely v džungli tak prostě byly nemastný a pořád stejný. Co musím na soubojích pochválit je možnost absolutně vypnout HUD, poměrně slušně zpracovaná střelba včetně zamíření optikou.
Příběh a postavy v něm mi přijdou příliš naivní, celkově mi ladění cutscén připomínalo filmy od Walt Disneyho (už se hrozím novejch SW, snad si na to Lucas dohlídne) naše družstvo se chová trochu jako parta Rychlejch šípů a to k válce tak nějak nepatří.
Hudba dobrá, některý skladby v loadingu mají až vynikající témata, k akci se ale místy nehodí a ruší.
Celkový shrnutí – pro ty co žerou akce z druhý světový je to vhodná zábava - obstojná akce, já hodnotím spíš jako lehčí nadprůměr – hra, ke které se již nikdy vracet rozhodně nebudu.
70%
Graficky i zvukově je na tom hra dobře – už Pearl Harbor dokazuje, že je zde snaha o atmosférickou akci typu Call of Duty. Bohužel si kromě atmosféry bere hra příklad i v těch aspektů, který se CoD nejčastěji vyčítaj:
Velkým problémem jsou zde velmi úzké hrací prostory - taková džungle je prostě uzoučká chodbička. Nepřítele nějak obejít je většinou prostě nemožný a hráč tak musí proti čelní palbě. Respawn nepřátel (naštěstí ne nekonečnej) je taky otravnej, především když hráč narazí na místo M – tam kde se japonci rodí jeden za druhym. Za jednu misi pod vaší hlavní zahynou klidně i stovky japonců ačkoli se téměř nestalo, že by byl zmařen americkej hrdinej život. Japonci jsou zde vyobrazeni jako tupý stáda rodících se blbečků, jejichž úkolem je nabíhat pod hlaveň. Vaši kolegové taky moc inteligence nepobrali, člověk mnohdy až žasne nad jejich neschopností, kterou musí řešit jejich absolutní nesmrtelnost. Boje celkově tak nejsou rozhodně něčím, čím by se hra mohla pochlubit.
Náplň misí potom spočívá v prostém – jdi kupředu a zabij vše (až na vyjímky). Některý levely v džungli tak prostě byly nemastný a pořád stejný. Co musím na soubojích pochválit je možnost absolutně vypnout HUD, poměrně slušně zpracovaná střelba včetně zamíření optikou.
Příběh a postavy v něm mi přijdou příliš naivní, celkově mi ladění cutscén připomínalo filmy od Walt Disneyho (už se hrozím novejch SW, snad si na to Lucas dohlídne) naše družstvo se chová trochu jako parta Rychlejch šípů a to k válce tak nějak nepatří.
Hudba dobrá, některý skladby v loadingu mají až vynikající témata, k akci se ale místy nehodí a ruší.
Celkový shrnutí – pro ty co žerou akce z druhý světový je to vhodná zábava - obstojná akce, já hodnotím spíš jako lehčí nadprůměr – hra, ke které se již nikdy vracet rozhodně nebudu.
70%
Pro: Grafika, střelba optikou, možnost vypnout HUD
Proti: Boje, UI, náplň misí, až nezdravě úzkej herní prostor