Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Zaříkávač koní • 33 let • Marxista • Brno

Komentář

Přejít na komentáře

Medal of Honor

  • PC 40
Nemůžu říct, že bych od MoH měl velká očekávání, ale i tak se cítím zklamaný. Ještě pořád jsem na žánr válečných FPS nezanevřel a pořád věřím, že i tam mohou vznikat kvalitní hry.

Jenže MoH není jedna z nich. Grafiku má hezkou dost a na spoušť, kterou na Afgánských pahorcích dokáže způsobit letecká podpora je radost se dívat. Celé prostředí je poměrně pěkné, proto je škoda, že zůstalo tak trestuhodně nevyužito. O to víc frustrující ale se všemi svými pahorky i vzdálenými horami je. Jste prostě uvízlí v několikametrovém koridoru a nelze z něj sejít. Do cesty napatlat pár překážek, trochu větší prostory pro prestřelky, hotovo. Škoda.
Pochválit lze ještě zvuky. Zbraně, svist kulek, výbuchy, to všechno zní dobře. V audiovizuální prezentaci prostě takové Black Ops 2 nelítostně drtí.

Jenže zbytek je prostě hrůza. Příběh nestojí za zmínku, neexistuje. Hrajete za příslušníka Rangers, který se svými kamarády střílí Talibánce na kopci , za pilota (přesně jedna mise) a hlavně za příslušníka Navy Seals, který se svým kamarádem Danem Vávrou a dalšími škodí nepříteli ze zálohy. Všechny postavy jsou jen schránky na všechna vojenská klišé a blbé hlášky. Je to trapné a bolí to.

Kromě těch pár navádění raket, odstřelování, ježdění na čtyřkolce a podobných srand je hra prostě tupá. Bezmyšlenkovité a nezáživné střílení nepřátel bez inteligence. Ti jsou totiž opravdu, ale opravdu tupí, až je to neuvěřitelné. Ve vesnicích a údolíčkách si stačí si vzít nějaký lehký kulomet do rukou, držet klávesu pro postup dopředu, střílet po všem co se hne. Úspěch zaručen, Tálibán je na lopatkách.
Munice není nikdy nedostatek, kamarád po boku vám jí dá, když vám dojde. Oproti konkurentům větší zranitelnost vaší postavy vás nutí trochu se krýt, ale to jen sporadicky.

Hrůza jsou i bugy. Jednou nejde kulometné hnízdo potlačit palbou, i když do něj vystřílíte roční zásobu munice, jindy po zabití kulometčíka na vás stále kam se hnete střílí textura plechu. Jindy vás nepřítel náhodně objeví. Otravní jsou i nesmrtelní nepřátelé. Vy byste sice toho kripla s RPG mohli trefit a zabránit mu, aby trefil váš vrtulník, ale dokud vás netrefí, je nesmrtelný. To je už hodně starý a laciný trik. Hnus.

MoH aspoň neuráží tak hrozně hráčovu inteligenci jako Black Ops 2. Ale zábavnější taky není. Ještěže to trvá jen 4 hodiny.

Pro: prostředí, grafika, zvuky, některé oživující části

Proti: tupý koridor, demence nepřátel, stereotyp, bugy, nudná hratelnost, nic navíc

+29