Po mnoha letech čekání jsem se dočkal a s obrovským nadšením si koupil nový počítač, konkrétně notebook. Okamžitě jsem chtěl zkusit nějakou hru, která mi na předchozím počítači nešla a oko padlo na americkou verzi Operace Flashpoint.
Dobrá, říkal jsem si, mohla by to být super příjemná akce. Recenze jsem samozřejmě ignoroval a říkal si, že i tak by mě mohla překvapit. Hru jsem si nainstaloval, zapnul a užíval si první momenty graficky vcelku ucházející hry a první hrané hry na mém novém počítači.
Samozřejmě jsem byl první minuty zaujatý. Říkal jsem si, jak je to všecko boží, že se to neseká, super hudba, zajímavé prostředí. Okamžitě jsem se do první mise dostal. Po chvíli jsem ale zaregistroval, že válečná atmosféra je absolutně mimo, že hra nemá prakticky žádný příběh a že to prostředí je pořád stejné a neměnné.
Ještě jsem to držel druhou misi a přemýšlel, jestli ta hra bude mít nějaký vývoj a nebo jestli je pořád tak šíleně stereotypní a její mise jsou tak brutálně nezajímavé. Nakonec jsem asi v půlce hry uvážil, že nemá smysl, abych tuhle hru hrál dál, když mě vlastně vůbec nebaví.
Byl jsem zklamaný. Těšil jsem se na taktiku, těšil jsem se na válečnou atmosféru a těšil jsem se na skvěle zkonstruované úkoly a pokud možno, tak příběh, který mě pohltí. Nedostal jsem vůbec nic a tak bych na závěr americkým tvůrcům moc rád poděkoval za to, jak snadno zkurvili českou značku a pojem Operation Flashpoint. Po téhle hře svět už nikdy nebude jako dřív a Operation Flashpoint už nikdy nebude pojmem kvalitního válečného simulátoru. Díky.
Dobrá, říkal jsem si, mohla by to být super příjemná akce. Recenze jsem samozřejmě ignoroval a říkal si, že i tak by mě mohla překvapit. Hru jsem si nainstaloval, zapnul a užíval si první momenty graficky vcelku ucházející hry a první hrané hry na mém novém počítači.
Samozřejmě jsem byl první minuty zaujatý. Říkal jsem si, jak je to všecko boží, že se to neseká, super hudba, zajímavé prostředí. Okamžitě jsem se do první mise dostal. Po chvíli jsem ale zaregistroval, že válečná atmosféra je absolutně mimo, že hra nemá prakticky žádný příběh a že to prostředí je pořád stejné a neměnné.
Ještě jsem to držel druhou misi a přemýšlel, jestli ta hra bude mít nějaký vývoj a nebo jestli je pořád tak šíleně stereotypní a její mise jsou tak brutálně nezajímavé. Nakonec jsem asi v půlce hry uvážil, že nemá smysl, abych tuhle hru hrál dál, když mě vlastně vůbec nebaví.
Byl jsem zklamaný. Těšil jsem se na taktiku, těšil jsem se na válečnou atmosféru a těšil jsem se na skvěle zkonstruované úkoly a pokud možno, tak příběh, který mě pohltí. Nedostal jsem vůbec nic a tak bych na závěr americkým tvůrcům moc rád poděkoval za to, jak snadno zkurvili českou značku a pojem Operation Flashpoint. Po téhle hře svět už nikdy nebude jako dřív a Operation Flashpoint už nikdy nebude pojmem kvalitního válečného simulátoru. Díky.