Tak jsem se zase vrátil z bitevního pole a abych pravdu řek, nevim co si o tom myslet. Pokud si mnozí stěžují na singl kampaň předchozího dílu, asi nebude moc velikej důvod opěvovat tohle. Především pak proto, že je to v podstatě totéž v bledě modrym a ještě ke všemu s tim, že se s váma hra nesere a jede se tu vpřed bez zbytečnejch skopičin okolo (možná proto mě naštval závěr, kdy bez toho, aniž by hra byla nějak důstojně uzavřená, vyjedou rovnou finální titulky).
Jenomže já si nemůžu pomoct, protože trojka se mi hodně líbila a prezentovala po většinu hry dynamickou jízdu v parádnim grafickym kabátu, která v mnohých aspektech zadupávala takový CoD do země. Pokud bych se tedy měl zaměřit na technický zpracování, asi bych pravil, že ačkoliv konkurence teprve přijde, momentálně nemá adekvátního soupeře. Všechno totiž krásně vypadá. Když se zakoukáte na hlavní postavy, na to jak mluví, jak se hýbou a využívají mimiku, přijdou vám jako živý. Grafika sama o sobě není žádnou revolucí, zato nasvícení scény je o stupeň lepší, než v BF3 (a že už tam to byla pecka), taky částicový efekty jsou super (kamínky, jiskry, tady lítá tohle a tam zas to), do toho započítejte momenty typu "kde je kurva ten dům, kterej tu před chvílí stál" a už jenom na základě tohohle musíte říct, že se to povedlo.
Bohužel, pokud si mnozí stěžují na zabugovanost trojky, ve který já osobně chyby vůbec nevnímal, budou si stěžovat tady dvakrát tolik (jednou jsem se propad do textury, jindy mi zabitý nepřítel zůstal vyset ve vzduchu po explozi granátu, atd atd).
Všechny neduhy jsou ale kompenzovaný hutnou kulervoucí akcí s tradičně fantastickym zvukem (i soundtrackem). A protože se jede na filmovost, je veškerá ta řež prokládaná dialogy (tu rozstřílíte tohle, doběhnete sem, příběhově trochu pokecáte a jede se dál), což hře hodně pomáhá, protože takovej Garrisonův proslov během toho, co se připravujete na výjezd do války, dokáže s přehledem vyvolat husí kůži (takový momenty jsou ve hře asi tři).
Takže asi takhle: BF4 je v moha věcech lepší než předchůdce, aniž by se dalo říct, že je v něčem vyloženě horší (příběh je sice lepší, ale zase příliš zkratkovitej). Jenom pocit ohromení trochu uvadnul, protože všechno jsme už mohli někde vidět.
Herní doba cca 5 hodin.
Jenomže já si nemůžu pomoct, protože trojka se mi hodně líbila a prezentovala po většinu hry dynamickou jízdu v parádnim grafickym kabátu, která v mnohých aspektech zadupávala takový CoD do země. Pokud bych se tedy měl zaměřit na technický zpracování, asi bych pravil, že ačkoliv konkurence teprve přijde, momentálně nemá adekvátního soupeře. Všechno totiž krásně vypadá. Když se zakoukáte na hlavní postavy, na to jak mluví, jak se hýbou a využívají mimiku, přijdou vám jako živý. Grafika sama o sobě není žádnou revolucí, zato nasvícení scény je o stupeň lepší, než v BF3 (a že už tam to byla pecka), taky částicový efekty jsou super (kamínky, jiskry, tady lítá tohle a tam zas to), do toho započítejte momenty typu "kde je kurva ten dům, kterej tu před chvílí stál" a už jenom na základě tohohle musíte říct, že se to povedlo.
Bohužel, pokud si mnozí stěžují na zabugovanost trojky, ve který já osobně chyby vůbec nevnímal, budou si stěžovat tady dvakrát tolik (jednou jsem se propad do textury, jindy mi zabitý nepřítel zůstal vyset ve vzduchu po explozi granátu, atd atd).
Všechny neduhy jsou ale kompenzovaný hutnou kulervoucí akcí s tradičně fantastickym zvukem (i soundtrackem). A protože se jede na filmovost, je veškerá ta řež prokládaná dialogy (tu rozstřílíte tohle, doběhnete sem, příběhově trochu pokecáte a jede se dál), což hře hodně pomáhá, protože takovej Garrisonův proslov během toho, co se připravujete na výjezd do války, dokáže s přehledem vyvolat husí kůži (takový momenty jsou ve hře asi tři).
Takže asi takhle: BF4 je v moha věcech lepší než předchůdce, aniž by se dalo říct, že je v něčem vyloženě horší (příběh je sice lepší, ale zase příliš zkratkovitej). Jenom pocit ohromení trochu uvadnul, protože všechno jsme už mohli někde vidět.
Herní doba cca 5 hodin.
Pro: grafika, zvuk, soundtrack, destrukce, řada velkých výjevů, rozlehlost bojišť, vcelku dobře vystižený charektery hlavních postav, rozjel jsem to na ultra
Proti: chyby, konec hry a celkově jistá odbytost příběhu, jedna nudnější mise