Studiu Treyarch se prostřednictvím Black Ops daří vyprávět poměrně povedený a slušně vystavěný příběh, který je sice značně derivativní a předvídatelný, ale stále se jedná o zdaleka nejlepší aspekt celé hry.
Po stránce hratelnosti a mechanismů jde totiž naopak o destilát toho nejhoršího v historii celé série. Extrémní svázanost, rigidní skripty a spousta nečitelných instafail podmínek na každém kroku ukazují, o jak moc horší gamedesignery měl Treyarch oproti tehdejším Infinity Ward. Je škoda, že si studio nevzalo lekci z předešlého Modern Warfare 2, jenž dokázal hráče provést příběhem aniž by se tvůrci uchýlili k takto drastickému zkrácení vodítka, na kterém se pohybuje.
Po stránce hratelnosti a mechanismů jde totiž naopak o destilát toho nejhoršího v historii celé série. Extrémní svázanost, rigidní skripty a spousta nečitelných instafail podmínek na každém kroku ukazují, o jak moc horší gamedesignery měl Treyarch oproti tehdejším Infinity Ward. Je škoda, že si studio nevzalo lekci z předešlého Modern Warfare 2, jenž dokázal hráče provést příběhem aniž by se tvůrci uchýlili k takto drastickému zkrácení vodítka, na kterém se pohybuje.