Unmanned, podobně jako Every Day The Same Dream, více než hrou je představením problému současného světa. Každodenost je nahrazena problematikou bezpilotních letadel a jejich morálním závazkem v konfliktech.
Hlavní postava, americký voják, je jedním z operátorů, který takovýto „dron“ řídí a je zodpovědný za případnou střelbu. Forma hry je strukturována do dvanácti kapitol idealizované služby vlasti. Zlý sen je zahnán raní projíždkou s karaoke písní, která celé ráno zní v uších. Z bezpečí nevadské základny je následně pozorován určený cíl. Morálku řídí vlastenectví a hlášky z Top Gunu. Syn při hraní Contemporary Warfare 2 pokládá otázku, proč jeho otec, voják cheatuje, když nemůže zemřít.
Tematika není tak silnou a všeobecně známou a zažitou jako u předchozího počinu, avšak italský autor měl u Unmanned více jak šest dnů a ty byly využity pro znatelně hladší a i rozmanitější průběh hrou, než tomu bylo u Every Day.
Hlavní postava, americký voják, je jedním z operátorů, který takovýto „dron“ řídí a je zodpovědný za případnou střelbu. Forma hry je strukturována do dvanácti kapitol idealizované služby vlasti. Zlý sen je zahnán raní projíždkou s karaoke písní, která celé ráno zní v uších. Z bezpečí nevadské základny je následně pozorován určený cíl. Morálku řídí vlastenectví a hlášky z Top Gunu. Syn při hraní Contemporary Warfare 2 pokládá otázku, proč jeho otec, voják cheatuje, když nemůže zemřít.
Tematika není tak silnou a všeobecně známou a zažitou jako u předchozího počinu, avšak italský autor měl u Unmanned více jak šest dnů a ty byly využity pro znatelně hladší a i rozmanitější průběh hrou, než tomu bylo u Every Day.
Pro: zpracování, "medaile"