Tuto hru jsem si nechtěl kupovat hned v den jejího vydání. Uvažoval jsem takto: "Čím později si ji koupíš, tím později ji dohraješ = tím menší dobu budeš naštvanej, že ještě není pokračování". Avšak jak už to tak bývá, čtyři dny po uvedení do prodeje jsem měl i já svojí krabičku. Následně po 24 hodinách jsem proklínal obchodní strategii Blizzardu, a to jak jim z tohoto důvodu, vydávání nových her trvá (v duchu přemýšlíce, jak to bude dál).
Příběh se nám pěkně rozvijí a aby to nebylo příliš suché, tak nabírá na obrátkách. I když platí už zažité klišé, všech tří hlavních postav - Kerriganová půjde za svou pomstou kamkoli a spálí všechno co se jí postaví do cesty. Raynor, ten za ní poběží a bude jí bránit vlastním tělem. A Zeratul, i přes blížící se konec vesmíru, furt chodí po památkách
Jenom nechápu, jak chce Blizzard všechno nacpat do další epizody, protože Hots mnoho věcí neuzavřelo. Takže buďto jsem čekal až příliš, nebo si Blizzard brousí drápy na další díl (z komerčního hlediska dosti pravděpodobné)
Grafická stránka hry prošla znatelnou změnou (jednotky atd.) A soundtrack pro tento díl působí správně depresivně, jako valící se roj.
Heart of Swarm je oproti WoL, podobnější Warcraftu 3. Hráč má povětšinou k dispozici hlavní postavu, či jinou hrdinskou jednotku, která vydá za půlku armády.
Obtížnost se oproti WoL trochu zvedla, hlavně kvůli Kerriganové v čele armády, avšak na normal je hratelnost stále příjemná.
Avšak kampaň je příliš krátka. Pouhých dvacet misí dlouho nevydrží a těch sedm evolučních nestojí za řeč. Povětšinou je každá mise otázkou 30-40 minut. A je málo těch, ve kterých by neomezoval nějaký limit.
Hra přináší pár novinek a hodně map do multi-playeru, hráč může přepínat mezi nastavením z WoL a z Hots. Dále se objevuje ukazatel počtu dělníků při těžbě surovin, ovšem zmizel původní panel příkazů.
Heart of the Swarm je výborným pokračováním příběhu. Sice nepřineslo vše, co jsem očekával, (na to si počkám v další epizodě), ale i přes krátkou kampaň 90%
Příběh se nám pěkně rozvijí a aby to nebylo příliš suché, tak nabírá na obrátkách. I když platí už zažité klišé, všech tří hlavních postav - Kerriganová půjde za svou pomstou kamkoli a spálí všechno co se jí postaví do cesty. Raynor, ten za ní poběží a bude jí bránit vlastním tělem. A Zeratul, i přes blížící se konec vesmíru, furt chodí po památkách
Jenom nechápu, jak chce Blizzard všechno nacpat do další epizody, protože Hots mnoho věcí neuzavřelo. Takže buďto jsem čekal až příliš, nebo si Blizzard brousí drápy na další díl (z komerčního hlediska dosti pravděpodobné)
Grafická stránka hry prošla znatelnou změnou (jednotky atd.) A soundtrack pro tento díl působí správně depresivně, jako valící se roj.
Heart of Swarm je oproti WoL, podobnější Warcraftu 3. Hráč má povětšinou k dispozici hlavní postavu, či jinou hrdinskou jednotku, která vydá za půlku armády.
Obtížnost se oproti WoL trochu zvedla, hlavně kvůli Kerriganové v čele armády, avšak na normal je hratelnost stále příjemná.
Avšak kampaň je příliš krátka. Pouhých dvacet misí dlouho nevydrží a těch sedm evolučních nestojí za řeč. Povětšinou je každá mise otázkou 30-40 minut. A je málo těch, ve kterých by neomezoval nějaký limit.
Hra přináší pár novinek a hodně map do multi-playeru, hráč může přepínat mezi nastavením z WoL a z Hots. Dále se objevuje ukazatel počtu dělníků při těžbě surovin, ovšem zmizel původní panel příkazů.
Heart of the Swarm je výborným pokračováním příběhu. Sice nepřineslo vše, co jsem očekával, (na to si počkám v další epizodě), ale i přes krátkou kampaň 90%
Pro: Další kvalitní díl
Proti: Krátká kampaň