Tak Steam hlásí třiadvacet. To je o tři víc jak Tomb Raider, o pět víc jak Dishonored a Bioshocku Infinite zasazuje tahle hříčka dokonce desítku. Ano tak dlouho mi trvalo dohrání těchto „AAA“ titulů. Pak přijde tohle a celý zbytek roku jde do pr.. ehm do pryč. A trvalo to docela dlouho, než jsem jim tam těch sedm euro nebo kolik nakonec prskl. Teď vím, že bych dal i sto, hmm teda to vlastně ne, tak deset, jo deset bych určitě dal.
Hned od prvních krůčků v garáži jsem věděl, že tohle je moje hra roku. Tak zatím co nadnama někdo zvracel novoroční chlebíčky, já jsem vydával jednu hru za druhou. První dungeon a celkem pozitivní recenze. První vydělané prachy a vzápětí první fiasko, holt doba pro vesmírné simulátory ještě nedozrála. Vydáváte jednu hru za druhou, už víte že v rpg jsou nejdůležitější rozhovory a příběh, ve střílečce zase grafika. Penízky se sypou. Ani se nenadějete a už sedíte v nové kanceláři, přijímáte lidi, vytváříte nové herní enginy. Oslovují vás vydavatelé, ať pro ně uděláte novou hru, stáváte se herní celebritou. A když už to vypadá, že se blíží finále a hře dochází dech, umožní vám otevřít vývojovou laboratoř a odemknou se nové možnosti. Tvorba AAA titulů, vlastní herní veletrh, nebo pokud chcete, velkou pořádnou online hru, která převálcuje to zatracené WoWko. Vlastně jaké, vždyť ho ještě nikdo nevydal a vlastně ani nevydá, ten kdo určuje trend, jste vy. No a pokud je i tohle málo, co takhle nejlepší konzole na trhu. Není problém, to vše umožní nově otevřená hardwarová laboratoř.
Po více jak stovce vydaných her můžu říct, že jsem prostě světový tvůrce herních titulů. Vávro, jestli ještě přijímáš, jsem tvůj člověk.
Na závěr mám jednu zprávu pro všechny milovníky dungeonů a starých her. Nevěšme hlavy, buďme svorni a nadále ve víře vytrvejme. Jednou se krále dočkáme!
Hned od prvních krůčků v garáži jsem věděl, že tohle je moje hra roku. Tak zatím co nadnama někdo zvracel novoroční chlebíčky, já jsem vydával jednu hru za druhou. První dungeon a celkem pozitivní recenze. První vydělané prachy a vzápětí první fiasko, holt doba pro vesmírné simulátory ještě nedozrála. Vydáváte jednu hru za druhou, už víte že v rpg jsou nejdůležitější rozhovory a příběh, ve střílečce zase grafika. Penízky se sypou. Ani se nenadějete a už sedíte v nové kanceláři, přijímáte lidi, vytváříte nové herní enginy. Oslovují vás vydavatelé, ať pro ně uděláte novou hru, stáváte se herní celebritou. A když už to vypadá, že se blíží finále a hře dochází dech, umožní vám otevřít vývojovou laboratoř a odemknou se nové možnosti. Tvorba AAA titulů, vlastní herní veletrh, nebo pokud chcete, velkou pořádnou online hru, která převálcuje to zatracené WoWko. Vlastně jaké, vždyť ho ještě nikdo nevydal a vlastně ani nevydá, ten kdo určuje trend, jste vy. No a pokud je i tohle málo, co takhle nejlepší konzole na trhu. Není problém, to vše umožní nově otevřená hardwarová laboratoř.
Po více jak stovce vydaných her můžu říct, že jsem prostě světový tvůrce herních titulů. Vávro, jestli ještě přijímáš, jsem tvůj člověk.
Na závěr mám jednu zprávu pro všechny milovníky dungeonů a starých her. Nevěšme hlavy, buďme svorni a nadále ve víře vytrvejme. Jednou se krále dočkáme!
Pro: pěkná grafika, nápaditost, možnost měnit herní dějiny, vývojové možnosti
Proti: dlouhé čekání na druhý díl