Jako hrace nepolibeneho stealth akcemi (pred prvnim Thiefem jsem hral maximalne tak prvni Commandos :-P ) bylo pro mne hrani docela utrpenim, protoze jsem musel zcela zmenit svuj zpusob hrani - bohuzel se mi to moc nedarilo. Pres veskere problemy vsak musim rict, ze tato serie je skvela!
Nesmirne se mi zalibil svet Thiefa a Garreth mi velmi prirostli k srdci - prave to me pohanelo dal. A jsem si jisty, ze prvky, ktere jsem behem hrani ze srdce nenavidel, nema v lasce ani protagonista. At uz nemrtvi z jednicky, nebo vsemozna mechanicka hejblata a boti ze dvojky. Protoze samotne plizeni se za straznymi a zbavovani se jich za pomoci obusku, pripadne prolezani tajnymi chodbami a prisvojovani si vseho, co ma nejakou cenu, to je pojate skvele a skvele se to i hraje. O to vic nastvou mise, kde i na normalni obtiznost je zakazano byt zpozorovan nebo zanechat za sebou nekoho v bezvedomi, natoz vyvrhnuteho.
Osobne mi nejvice prirostly k srdci hned prvni mise (zadni roboti), mise v pristavu, fizlarna (jeste lepsi nez stalkovani nic netusicich obeti je poslouchat jejich rozhovory) a konecne i mise v centru mesta, byt i ty byly misty frustrujici. Nektere mise na sebe navazuji, takze nasyslene vybaveni konecne neprijde nazmar.
A nakonec bych prosil potlesk pro me nejlepsi pratele krome obusku - vodni sipy a lecivy lektvar - obcas jsem se konfrontaci se strazi holt nevyhnul:-P Jsem zvedavy, jak se mi pri znalosti prvnich dvou dilu budou hrat Deadly Shadows...
Nesmirne se mi zalibil svet Thiefa a Garreth mi velmi prirostli k srdci - prave to me pohanelo dal. A jsem si jisty, ze prvky, ktere jsem behem hrani ze srdce nenavidel, nema v lasce ani protagonista. At uz nemrtvi z jednicky, nebo vsemozna mechanicka hejblata a boti ze dvojky. Protoze samotne plizeni se za straznymi a zbavovani se jich za pomoci obusku, pripadne prolezani tajnymi chodbami a prisvojovani si vseho, co ma nejakou cenu, to je pojate skvele a skvele se to i hraje. O to vic nastvou mise, kde i na normalni obtiznost je zakazano byt zpozorovan nebo zanechat za sebou nekoho v bezvedomi, natoz vyvrhnuteho.
Osobne mi nejvice prirostly k srdci hned prvni mise (zadni roboti), mise v pristavu, fizlarna (jeste lepsi nez stalkovani nic netusicich obeti je poslouchat jejich rozhovory) a konecne i mise v centru mesta, byt i ty byly misty frustrujici. Nektere mise na sebe navazuji, takze nasyslene vybaveni konecne neprijde nazmar.
A nakonec bych prosil potlesk pro me nejlepsi pratele krome obusku - vodni sipy a lecivy lektvar - obcas jsem se konfrontaci se strazi holt nevyhnul:-P Jsem zvedavy, jak se mi pri znalosti prvnich dvou dilu budou hrat Deadly Shadows...