Dokonalá strategie s boží kampaní!
S tou definicí strategie musíme být ale opatrnější, opravdu se zde totiž nejedná o nějakou rychlokvašku a klikačku typu Starcraft nebo CaC, ale zde člověk vítězí hlavou, nikoliv v důsledku masováním jednotek a větším skillem s myší.
V podstatě celá kampaň je jedno velké tažení, nemáte možnost tedy vyrábět jednotky, stavět budovy, nýbrž jen doplňovat stavy svých praporů a někdy vám od ztrát ulehčí spojenci, kteří se k vám připojí na krátko, nebo na furt, jindy zase vaše rozhodnutí kudy se vydat.
Celá hra, stejně jako desková předloha, je prošpekovaná taktickými prvky, které často rozhodují o vítězství nad celým bojištěm. Rozmístění jednotek, směr útoků to vše v důsledku hraje roli.
Stejně jako fakt, že některé jednotky mají svá nemesis a pokud se s nimi střetnou na bojišti, jejich velitel praporu vám ukáže prostředníček do ksichtu, protože došlo na osobní věc.
Což je někdy fajn, protože většinou pak podávají nadlidský výkon a neustoupí díky skvělé morálce, avšak proti ohromnému přečíslení, nebo v situaci kdy potřebujete pokrýt křídlo, abyste ochránili děla či lukostřelce, to rozhodně nepotěší a může to znamenat restart mise.
Jednotky se během vašeho tažení stávají profesionální zabijáci, veteráni a veškeré jejich vlastnosti se zlepšují boji a postupy.
Po vyhraném boji máte možnost z kořisti doplnit stavy mužstva, ale pokud budete bojovat příliš horlivě, může se vám lehce stát, že vaše tažení skončí tím, že nebude moci postavit armádu proti nepříteli. Velmi vítanou kořistí jsou pak magické artefakty od praporů počínaje a magickými zbraněmi a štíty konče, ty to předměty pak posilňují celý regiment a lze je obecně rozdělit na aktivní a pasivní.
Příjemným bonusem je pak příběh a působení každého regimentu, který si můžete prolistovat.
I přes zastaralou grafiku tahle hra nabízí neuvěřitelnou hratelnost a aktuální herní mechanismy, které stále stojí za to si vyzkoušet a zahrát.
S tou definicí strategie musíme být ale opatrnější, opravdu se zde totiž nejedná o nějakou rychlokvašku a klikačku typu Starcraft nebo CaC, ale zde člověk vítězí hlavou, nikoliv v důsledku masováním jednotek a větším skillem s myší.
V podstatě celá kampaň je jedno velké tažení, nemáte možnost tedy vyrábět jednotky, stavět budovy, nýbrž jen doplňovat stavy svých praporů a někdy vám od ztrát ulehčí spojenci, kteří se k vám připojí na krátko, nebo na furt, jindy zase vaše rozhodnutí kudy se vydat.
Celá hra, stejně jako desková předloha, je prošpekovaná taktickými prvky, které často rozhodují o vítězství nad celým bojištěm. Rozmístění jednotek, směr útoků to vše v důsledku hraje roli.
Stejně jako fakt, že některé jednotky mají svá nemesis a pokud se s nimi střetnou na bojišti, jejich velitel praporu vám ukáže prostředníček do ksichtu, protože došlo na osobní věc.
Což je někdy fajn, protože většinou pak podávají nadlidský výkon a neustoupí díky skvělé morálce, avšak proti ohromnému přečíslení, nebo v situaci kdy potřebujete pokrýt křídlo, abyste ochránili děla či lukostřelce, to rozhodně nepotěší a může to znamenat restart mise.
Jednotky se během vašeho tažení stávají profesionální zabijáci, veteráni a veškeré jejich vlastnosti se zlepšují boji a postupy.
Po vyhraném boji máte možnost z kořisti doplnit stavy mužstva, ale pokud budete bojovat příliš horlivě, může se vám lehce stát, že vaše tažení skončí tím, že nebude moci postavit armádu proti nepříteli. Velmi vítanou kořistí jsou pak magické artefakty od praporů počínaje a magickými zbraněmi a štíty konče, ty to předměty pak posilňují celý regiment a lze je obecně rozdělit na aktivní a pasivní.
Příjemným bonusem je pak příběh a působení každého regimentu, který si můžete prolistovat.
I přes zastaralou grafiku tahle hra nabízí neuvěřitelnou hratelnost a aktuální herní mechanismy, které stále stojí za to si vyzkoušet a zahrát.
Proti: zneužití a vykradení značky Blizzardem