Single-player:
Co si budeme nalhávat, série Battlefield a její bratříček Bad Company byl je a vždy bude jen o mulťáku, neexistuje nikdo, kdo by tvrdil opak. Jelikož se série dostala do spárů gigantu EA a nějaký, až bájně bystrý vrcholný manager, přišel se spásnou myšlenkou jak na této sérii trhnout víc peněz.
Tato spásná myšlenka se nazývá singleplayer. Tento manager nejspíše na předešle pozici pracoval jako inseminátor skotu, jinak si tuto jeho myšlenku nedovedu vysvětlit.
Jsem zastáncem názoru, že by single v BF vůbec byt neměl, jelikož kazí slavné jméno. Ale to je fuk je to jen můj názor.
Single BF4 je dle mého(notně zkresleného fanouškovského) názoru až přehnaně hejtován. Já osobně vidím celkem veliký pokrok a evoluci oproti minulému dílu, při běžném hraní a nepitvání se v maličkostech, jako že po sestřelení helikoptéry zmízí trosky, se mi například nestalo, že by mi vyskočila hláška "vrať se na bitevní pole vemeno", pokud tedy nebudu odbíhat 750 m ze středu dění. Rozhodně se nejedná o nějaký sandbox, nicméně koridor je na dnešní poměry válečných stříleček široký až až.
Jak už jsem říkal, pokud nepůjdete hledat houby támhle za ten jeřáb co je sotva vidět, tak Vás nikdo nebude upomínat.
Co se technické stránky týče, je vidět malinké zlepšení oproti minulému dílu, ovšem next gen? Tak to ne e pánové. I když která hra je na první pohled next gen, že? Za zmíňku jistě stojí geniální animace postav a mimika, tady Dice ruluje.
Samotná herní náplň je téměř totožná s konkurencí, nějaká ten patos, i když ten mi vůbec neva, sem tam adrenalinový žážitek ve formě Granátomet vs. helikoptéra. Pocit ze střelby je moc fajn a hnedka poznáte rozdíl mezi SCAR H a P90, aby taky ne.
Délka hry je podle mě ideální, jelikož ji každý plní v podstatě z povinosti, z důvodu odemčení výbavy pro MP, osobně jsem dokončil za 5,5 h přibližně a to se řadím spíše mezi herní šneky.
Já osobně jsem byl jakžtakž spokojen, ale MP je MP. Tomu se budu věnovat později.
Co si budeme nalhávat, série Battlefield a její bratříček Bad Company byl je a vždy bude jen o mulťáku, neexistuje nikdo, kdo by tvrdil opak. Jelikož se série dostala do spárů gigantu EA a nějaký, až bájně bystrý vrcholný manager, přišel se spásnou myšlenkou jak na této sérii trhnout víc peněz.
Tato spásná myšlenka se nazývá singleplayer. Tento manager nejspíše na předešle pozici pracoval jako inseminátor skotu, jinak si tuto jeho myšlenku nedovedu vysvětlit.
Jsem zastáncem názoru, že by single v BF vůbec byt neměl, jelikož kazí slavné jméno. Ale to je fuk je to jen můj názor.
Single BF4 je dle mého(notně zkresleného fanouškovského) názoru až přehnaně hejtován. Já osobně vidím celkem veliký pokrok a evoluci oproti minulému dílu, při běžném hraní a nepitvání se v maličkostech, jako že po sestřelení helikoptéry zmízí trosky, se mi například nestalo, že by mi vyskočila hláška "vrať se na bitevní pole vemeno", pokud tedy nebudu odbíhat 750 m ze středu dění. Rozhodně se nejedná o nějaký sandbox, nicméně koridor je na dnešní poměry válečných stříleček široký až až.
Jak už jsem říkal, pokud nepůjdete hledat houby támhle za ten jeřáb co je sotva vidět, tak Vás nikdo nebude upomínat.
Co se technické stránky týče, je vidět malinké zlepšení oproti minulému dílu, ovšem next gen? Tak to ne e pánové. I když která hra je na první pohled next gen, že? Za zmíňku jistě stojí geniální animace postav a mimika, tady Dice ruluje.
Samotná herní náplň je téměř totožná s konkurencí, nějaká ten patos, i když ten mi vůbec neva, sem tam adrenalinový žážitek ve formě Granátomet vs. helikoptéra. Pocit ze střelby je moc fajn a hnedka poznáte rozdíl mezi SCAR H a P90, aby taky ne.
Délka hry je podle mě ideální, jelikož ji každý plní v podstatě z povinosti, z důvodu odemčení výbavy pro MP, osobně jsem dokončil za 5,5 h přibližně a to se řadím spíše mezi herní šneky.
Já osobně jsem byl jakžtakž spokojen, ale MP je MP. Tomu se budu věnovat později.
Pro: Širší koridor, pocit ze střelby, animace
Proti: Nic nového pod sluncem